- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
ma Kicsit behúzódott a fősodorba a Sony csúcsmodellje, de nem vesztett el mindent egyéniségéből.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #44200 üzenetére
Köszi, igazából nem a szépség volt a cél hanem a TMK. Volt egy szakadás is a porvédő gyűrűn, az nem egészséges hosszú távon. A festés ecsettel feltolt hammerite, semmi extra.
De most, légtelenítés után (ami macerásabb volt mint az összerakás.. ) frankó, elégedett vagyok vele. -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #44202 üzenetére
Mit értünk az alatt hogy "nem lesz jó"? Szivárog a fékfolyadék, vagy szorul a munkahenger vagy..?
Ezek az első nyergek elég egyszerű felépítésűek, egy porvédő van kívül és egy tömítőgyűrű a munkahenger és a nyereg fala között, ami tulajdonképp a legfontosabb része a féknek.
Ezeket cseréltem plusz rozsdátlanítás/pingálás.#44203 7Sony7: Hey
A légtelenítés két emberes volt, a légtelenítőcsavaron keresztül vékony átlátszó műanyag csőbe lett belepumpálva a levegő (és egy csomó fékfolyadék) több körben, mindkét oldalról, amíg úgy ítéltem hogy zárt légtelenítő csavaroknál már kőkemény a pedálérzet. Közben majdnem egy liter új fékfolyadék bele lett töltve a kiegyenlítőbe. ABS-es az autó de az nincs meg milyen szelepeket kellene kinyittatni. -
instantwater
addikt
Ma megnéztem egy 4 éves Ford Smaxot, aminek a motorháztetőjén csepp formában van a festék néhány helyen.
A kereskedő szerint ez a kavicsfelverődés javítása, ugyanakkor a youtube videokban sehol sem marad ilyen képződmény.Amit el tudok képzelni, hogy újra lett fényezve ez az elem, és megfolyt a festék.
Ezt az elméletet az is alátámasztja, hogy jobb és baloldalt nem egyforma az összeillesztés szintje a jobb és bal oldalt.
Az egyik oldalt jobban besüllyed a motorháztető széle a sárvédő éle alá, mint a másik oldalon.Körömmel lehet rajta nyomot hagyni.
Mennyire lehet ez sérülékeny egy akár kézi, akár gépi kefés auzómosásnál? -
ZolkoW
őstag
válasz troll81 #44152 üzenetére
ma kicseréltük a rugót egy munkatársammal, akinek "kicsit" több a tapasztalata nálam ilyen téren. csak a központi anya megindítása volt egy óra izzadás. mondjuk 21 éves autó, és ez a csavar nemigen volt mozdítva ez alatt.. a többi részével is szívtunk azért, szóval olyan nettó 4 óra biztosan volt, és nem biztos, hogy a bal oldalnak nekiállok így, ő még bírta volna. A rugó megvan hozzá mondjuk, szóval inkább lelkierő kell a részemről.. ha most kéne választanom, 1000% hogy szerelő :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gabor9991
őstag
válasz instantwater #44205 üzenetére
Ecsettel javítva lehet ilyen "szép" munkát végezni.
Ha gyanús hogy egyébként sérült volt az amúgy 4 éves autó akkor nézesd át valakivel aki ezt megerősíti vagy megcáfolja.
A hézagot és a záródás mélységét is be lehet állítani ha akarja az ember, de ha a fényezésben a körmöd nyomot hagy akkor ott valami nem százas szerintem.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #44201 üzenetére
Ha már én el tudnék jutni oda autón lekenjem, már az nagy szám lenne.
ABS légtelenítést OBD2 programmal kell, hogy addig nyomja ameddig eljut a levegő ágakba.
A többi szokásos, legtávolabbival kezdve légtelenítünk.
Ha megemelt az autó rendesen, akkor ABS légtenítéskor egyből kinyomatható ágaból is.
Csak pihenő kell, ne forrosodjon fel a ABS motor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #44209 üzenetére
Lakossági obd (párezer forintos) eszközzel nem tudsz az abs rendszerhez hozzáférni ahhoz komolyabb eszköz és szoftver kell.
camelferr:
saját tapasztalatom nincs ezzel, offos topik szerelőjének a tapasztalata ez.
Mondjuk ö már a maxgear márka hallatán is rángatózni kezd[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz ZolkoW #44206 üzenetére
Sajnos nem egyszerű az idősebb autók javítása meg műhelyben sem ahol minden rendelkezesre áll.igy lehet elment 4 órád rá de megnezted tudod milyen állapotban van körülötte minden.
Es a sajátod tisztaba vagy mit kell még javítani cserélni később.
A rozsda az össze rohadt csavart a világon be tiltanam.
Valami össze rohadas gátló kenőcsöt nézek ha az alsó segéd keretet cserélnmem és mindent össze kenek vele. -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #44212 üzenetére
Hát vívillszí.., mondja a művelt szuahéli.
ABS is volt tesztelve tegnap próbakörön a szakadó esőben, de dolgozott becsülettel úgy vettem észre.A tömítésre kíváncsi leszek, maxgear ide vagy oda. Kb annyi közük lehet a gyártáshoz mint az AZMT-nek, feliratozzák a tényleges gyártók szirsz@rjait.
-
#27070592
törölt tag
válasz 7Sony7 #44215 üzenetére
Köszi, Novoth érti a témát.
De a videoban ESP-s autó az alany, annak a hidraulika rendszeréről ment a diskurzus.
20+ éves Focusomban nincs ilyesmi csak a háztartási ABS. Lehet hogy az a rész nem is lett levegős, amikor lekötöttem a nyergeket próbáltam gyorsan lezárni a gumi fékcsöveket (műanyag zacsi+ befőttesgumi) azért toltunk át majdnem egy liter fékfolyadékot a két első ágon hogy kapjon egy cserét a rendszer. A két hátsó ág nemrég volt kicserélve (a fém fékcsövek), azok is kaptak akkor egy alapos öblítést.
Most jó a rendszer, kis pedálnyomásra is szépen lassul az autó, satuféknél nem húz semerre, kézifék is könnyen jár/teljesen kiold.
Használom aztán kiderül milyen munkát csináltam. -
robertka
tag
válasz #27070592 #44199 üzenetére
Szép lett, kiváncsi leszek neked mennyit fog bírni. Egy éve én is megcsináltam, szemcseszórattam és 30 percel azután lefújtam 3 rétegben hőálló direkt erre való festékkel csak picivel bírt többet mint 6 hónap és már kezdett rozsdásodni. Pedig a festék gyártót is felhívtam, hogy kell-e alá alapozó...
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz #27070592 #44216 üzenetére
Igazából fogalmam sincs, mennire számíthat ez, de lehet, hogy csak annyi, hogy ami az abs "kockán" belül van folyadék, az nem cserélődött ki. Mivel gondolom elvegyül a régi fékfolyadékkal, így leht, hogy teljesen jó, amit csináltatok. Csak mivel én ehhez semmit nem értek, ezt kezeld fenntartásokkal, ne vedd készpénznek.
Amúgy csütörtökön vettem a lidl-ben egy fékfolyadék tesztert, asszerint cserés, úgyhogy jövő héten keresek egy szervízt, ahol megcsinálják.
-
-
ZolkoW
őstag
válasz troll81 #44213 üzenetére
csáposra felemelve nekünk is könnyebb lett volna, meg ha otthoni szerelésre készülök, és bevásárlok mindent előre (stabpálcák, gumiharangok, toronycsapágy.. bár ezekből csak a pálcákról derült ki hogy cserések lennének), akkor pár csavarral nem kellett volna küzdeni, hanem leflexeljük és mehet az új vissza. Kissé árnyalja a helyzetet, hogy mondjuk egy (-két?) évig meg akarom tartani játszós másodautónak, így a költségeit is ésszerű kereteken belül akarom tartani, ugyanakkor ha nem akarom, hogy roncshalmazzá váljon, meg utáljak beleülni, muszáj itt-ott hozzányúlnom. A következő ilyen téma a féltengelyek cseréje lesz, és erősen hezitálok, hogy orosz rulettezzek-e bontottal, ami lehet hogy nem jobb, mint az enyém (de legalább rozsdával, szerelési nyomokkal számolhatok), vagy vegyem meg az újat, és akkor azok lesznek az autóm már-már legértékesebb alkatrészei . Aztán mielőtt bontóba kerül, tudom, mit kell kiszedni belőle...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
#27070592
törölt tag
válasz robertka #44217 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok meddig lesz ilyen. A "közvetlenül a rozsdára" a hammerite-nál is csak marketing bullshit. Az már csak apróbetűs rész hogy takarítsuk le a laza rozsdát és a port, nagy igénybevételnek kitett felületen használjunk hammerite alapozót..
Vagyis egy fémtiszta, lealapozott, festett felület lesz tartósan rozsdamentes. Vagy nem.
Ez húsz éves rozsda.
Nem tudom anno ezek a féknyergek hogy kerültek fel az új autókra, kapott -e valami felületkezelést/horganyt/festéket a szürke öntvény. Elöl Ate hátul Lucas gyártmány de pont egyformán rozsdásodnak.. -
ZolkoW
őstag
válasz #27070592 #44223 üzenetére
Talán már írtam, én az acélfelniket kezeltem "közvetlenül a rozsdára" módszerrel, gondoltam miért ne követném az útmutatót. Következő évben már rügyeztek, bár a semminél többet ért, de ha ezt tudom, alapozom is, ahogy egyébként szoktam ilyen munkáknál.
Ha már fék: Műszakin sosem volt gond, meg igazából csak azóta zavar, hogy megvan a másik autó, és annak durván jobb a féke - szóval értelmes keretek között (nem tuning) mivel kezdjem, ha szeretnék javítani a fékerőn? Mk1, 75 lovas TDI, elöl-hátul tárcsa, 14-es felni, bár nagyobb tárcsában amúgy sem gondolkodom, csak olyan érdekelne, hogy mondjuk vegyek legközelebb XY tárcsát meg betétet, és az hátha jobb lesz. Nem esküszöm, de mintha Brembo lenne a tárcsa, de már rég volt. Amúgy nem különösebben kopott egyik sem, bár a hátsókban már van km. A fékfolyadékra ránézetek legközelebb, ha arra járok. Tehát alapvetően meg akarom várni, hogy ezek csereérettek legyenek, de a folyadék előbb lesz megvizsgálva, és valszeg cserélve.
Komolyan mondom, mindenben nagy a különbség az utód javára, de a legdurvább a fékBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
#27070592
törölt tag
válasz ZolkoW #44224 üzenetére
Vétel után én fékcserével kezdtem, arról tudok csak nyilatkozni: négy Febi tárcsa ment fel, négy pár Febi betéttel, azóta is hibátlanok, (nekem) nagyon elég az a fékhatás amit tudnak.
Ezt lehet fokozni fúrt/mart tárcsákkal. Subaruwrc olvtárs használ ilyen rendszert Mk1 Focusban, ő többet tud mondani.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok
Mk2 Focus hoz valaki vett már hátsó dob betétet műanyagot?
Valami preferált márka belőle? -
ZolkoW
őstag
válasz #27070592 #44225 üzenetére
Köszi, ilyen mart tárcsákban, tuningcuccokban egyáltalán nem gondolkodom, csak a mezei kínálatból érdekel, mi az, ami a harapósabb oldalon van. Párezren nem fog múlni, csak nekem semmi ilyen irányú ismeretem nincs
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz subaruwrc #44228 üzenetére
köszi ismét, első úgyis a folyadék cseréltetése lesz. (most, hogy nincs napi használatban az autó, kissé belassulnak a dolgok, de szerencsére nem is égető, hogy azonnal meg legyen oldva. A rugócsere azért nyugtalanított )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
instantwater
addikt
Az auto start/stop gomb akkor is be van szerelve gyárilag, ha ez a funkció nincs?
Vagy mindegyikben működnie kell, amiben van ilyen gomb?Fűtött szélvédő tesztelésre van valami fagyasztóspray trükk, lehetőleg olyan ami nem hagy nyomot?
Smax 2018 az alany.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
TigerCat
nagyúr
válasz instantwater #44230 üzenetére
Egy pohár forró vizet tarts alá, ami gőzölög (ne öntsd rá, csak belülről tartsd oda a poharat). Ha működik, lekapja a párát amit a gőz hagy.
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Sys85
veterán
válasz instantwater #44230 üzenetére
A start/stop egy jóideje kötelező az autókba,így a tiében is van.
Talán nem vetted még észre hogy működik?
Ha nem,akkor annak több oka is lehet.
-Kellenek hozzá bizonyos feltételek,pl hideg motort nem kapcsol le,ahogy nagyon hidegben sem működik az akku kímélése miatt (nálam 6-7fok alatt szinte sosem kapcsol le).
Figyeli az akkufeszt,meg sok egyéb mást.
-Ha megy a klíma (A/C On),akkor sem kapcsol le a motor,mivel a hosszbordás hajtja a kompresszort,ha a motor leáll,akkor a klíma is.
-Ha rossz szokásból kinyomott kuplunggal állsz a pirosnál akkor sem fog lekapcsolni.Sok dolgot figyel az autó,nem kapcsolgatja le a motort nyakra-főre ha nincsenek meg a működéséhez szükséges feltételek.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz instantwater #44234 üzenetére
Nem startstopra van EU-s törvény asszem', hanem a károsanyag-kibocsájtást csökkentik így az autógyártók.
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz instantwater #44234 üzenetére
Alapjáraton be van kapcsolva,a gombbal csak ideiglenesen inaktiválod,minden indításnál visszakapcsolja magát.
Rosszul írtam.Nem kötelező,csak a CO kibocsátást többek közt ezzel is tudják a gyártók visszábbfogni,ezzel férnek bele az Euro6-ba.Legalábbis papíron.
Ez nekik spórolás,így szinte minden autóba belerakják,persze az árát mi fizetjük ki.
Én nem nagyon láttam az utóbbi jópár évben olyan autót amiben ne lett volna.
Talán az euro6 bevezetése óta.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
instantwater
addikt
Úgy látom árulnak holttérfigyelős tükör üveget.
Ezekkel fel lehet okosítani a tükröt, ha ezt gyárilag nem tudja? -
ReFleXx
addikt
válasz instantwater #44238 üzenetére
nem csak a tukor kell a funkciohoz
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
radi8tor
MODERÁTOR
1-1 darab gumikat elég durván leakcióztak. Hátha valakinek csak egy kellene (akár pótkeréknek is tökéletes)
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
A zuglói körzeti megbízottak egy bejelentés tisztázására érkeztek meg az M3-as autópálya kivezető szakaszához közeli közterületre. A telefonértesítés teljességgel igaznak bizonyult: tényleg állt egy baleset nyomait mutató autó az úton. A zsaruk abban is egyetértettek a hívóval, hogy a kocsi minden valószínűség szerint nem ott helyben sérült meg, azt odavitték, helyesebben: odáig kínozták – kínlódták, majd miután kerekei kitörtek, ott sorsára hagyták. A rendőrök az adatbázisban azonosították a Ford bejegyzett tulajdonosát, majd a környéken keresni kezdték őt, illetve a jócskán leharcolt járműtorzó lehetséges sofőrjét, magyarán: azt a személyt, akinek köze lehetett a jobb sorsra érdemes ezüstszínű Focus utolsó, aszfaltfelszántó vesszőfutásához. Egy benzinkútra is bementek, abban bízva: hátha oda korábban betért a gépromboló is, akit esetleg felvett a biztonsági kamera. Releváns digitális nyom helyett azonban a töltőállomáson a nyilvántartásban percekkel korábban megszemlélt B. Richárdot látták meg, élő egyenesben. Ő volna a tulajdonos, tisztelettel, így igaz – erősítette meg feltételezésükben az arcfelismerésben jeleskedő megbízottakat a 25 éves férfi – aki azt is beismerte, hogy az autóval érkezett a Hősök terétől a Kassai térig, a kocsit azonban állítása szerint nem ő vezette. Hanem a tesója. Illetve inkább az unokaöccse. Vagyishogy izé, a barátja. Akit nem kíván nevén nevezni.
A rendőrök a sokszoros ellentmondások hallatán kikerekedett szemekkel kérdezgettek vissza a tényleges sofőr kilétét firtatva, minek hatására B. Richárd egyébként sem különösebben acélos lábakon álló fedősztorija összeomlott, és a férfi beismerte, hogy ő vezette az autót. Alkohol hatása alatt méghozzá, vallotta be, ezért nem igyekezett elsőre önmagát járművezetőként bemutatni, de ha már a biztos urak átláttak a szitán… Kiderült, hogy a Hősök terén történt néminemű közlekedési anomália, szegény Focus abba rokkant bele, vezetője ennek ellenére lábon akarta hazajuttatni, ám az autó a Kassai térig bírta, ott búsan leroskadt. Az elmondottak alapján a körzeti megbízottak a férfit a helyszínen elfogták és előállították a kerületi rendőrkapitányságra, vele szemben járművezetés ittas állapotban bűncselekmény elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indul eljárás.
Figyelem, a Fordokat kedvelők nyugalmát megzavaró képek következnek:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
darvinya
titán
Akad egy gondom, ami csak újabb autókban fordul elő.
Eleinte jó, kényelmes ül és vezetni.
De 1.5 óra után egyszerűen hirtelen.összeroskad(vagy mi) a szivacs, s utána mintha vasrúdon ülnék.
Sehogy sem kényelmes.
Van ismerős, vagy bejáratot kárpitos, aki normális áron tud felépíteni többréteges ülőfelületet?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest