- Volkswagen ID.7 menetpróba
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44653 üzenetére
Megnéztem én is, petrányinál a két ajtó 430 + az apróságok + a fényezés + a munkadíj.
650körül lenne reális szerintem nem 400 a gyári árakat elnézve de erre ugye jelentős értékemelkedést számítamak ez lejön belőle így a 400 ha nettó egyezségi ajánlat akkor az elfogadható. -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44659 üzenetére
Szervizben 400+áfa lenne az összeg de akkor kell mindenről számla.
Viszont a gyári új alkatrészekkel a javítás jóval több lenne, a különbözetet még pluszban ki kellene fizetni miközben az ember egy vétlen károsult.
Tiszta agyrém.
Szerintem ilyenkor a jó megoldás az az, hogy markaszervizben felmeretni a kárt, és a kapott javítási ajánlatot leadni a biztosítónak, végül ha közelít a biztosító ajánlata a márkaszervizes ajánlathoz akkor mégis elfogadni a számla nélküli nettó ajanlatukat és a bontóplázán venni színazonos elemeket és megcsinálni a töredékéből.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #44662 üzenetére
Pont ezaz hogy nincs színkód szerinti színazonosság. Nem tudhatod hogy az a bontott autó mennyit állt a napon.
De nem akarlak meggyőzni. Lehet hogy kifogsz ugyanolyat, de sajnos inkább nem fogsz ki a szitu.
És akkor, ha már ráköltesz 400-at, akkor rákölthetnél 450-et és tuti jó színe lenne.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44663 üzenetére
Értem amit írsz hogy hiába azonos a színkód mégsem lesz ugyanaz a szín két különböző autón, ha bontott ajtóval pótolja az ember a megsérült sajátját így előfordulhat árnyalatbeli különbség.
Nade a 2 bontott ajtó csak nem kerülne 400-ba vagy amennyit a biztosítótól sikerül kihúzni
Azon kell elgondolkodni hogy maradjon sörre vagy ugyanolyan színű legyen a kocsi oldala[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Valaki Bp-en vagy környékén tudna nekem segíteni apróbb szerelésben, ha ilyen napos idő van?
Kimennék is hozzá, egyeztetve szeszámot is vinnék.
Arról lenne szó, hogy szervizbe szép és jó, hogy kicserélték új féktárcsára és betétekre, csak tárcsa és agy között nincs rézpasztázva, emiatt szépen berezonál a felni, mint egy IFA állna meg.
Privátban a többit megbeszéljük.Eddig vártam, hogy egészségem javuljon, de nem, s már 7kg emeléstől kivagyok, pluszba az összes többi dolog.
Köszönöm
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#04331520
törölt tag
Helló Mindenkinek!
Elkezdett rángatni az 1.6-os dízel. Vgt turbó van benne. Hibakódnak turbó oveboost conditiont és dpf regenerálás frekvenciát írt. Dpf vagy turbo tisztítással kezdenétek?
-
darvinya
titán
válasz ldn218 #44666 üzenetére
Hanem fékbetét és tárcsa ami rezonációt indítja lassíttás befogáskor.
Mivel szeretem mindegyiket bekenni, így ez már kisebb lépés.
Amúgy agy-féktárcsa felfekvő felület kiegyenlítésre is jó a rézpaszta.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
venom8888
őstag
Sziasztok. A navigácio ingyenes vagy éves díja van?
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #44527 üzenetére
Ford építőjáték unatkozó egyéneknek.
Ez egy gyári Mk1 Focus szervószivattyú, dízelben volt, fórumtárs kűldte boncolásra. Ennyire lehet szétbontani, ha kap egy komplett új tömítés szettet van rá esély hogy rendben is lenne.
A srác is hasonló szivattyút szed szét a videoban.
A tömítések mennek sz@rrá, a fém alkatrészeknek semmi bajuk.
Az egyik belső tömítés, majdnem a fele hiányzik. De a többi is siralmas állapotban volt. -
venom8888
őstag
Fordpass akkor is hasznalhato,ha kulfoldon vagyok,az auto pedig otthon?
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #44678 üzenetére
Ez egy Mk2 szivattyúja, tömítések itt is el vannak öregedve, sajnos javítókészletet nem találtam hozzá
Ha csak ennyit kellene tenni hogy kicserélni az elöregedett tömítéseket azt még itthon is meg lehet csinálni.
És erre mondta a szakember hogy ezeket nem lehet felújítani pedig ahogy írod te is a fém alkatrészeknek semmi bajuk.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #44680 üzenetére
A nagy nyomású kör, ami a melót végzi a kormányműben, 80 bár körüli, ha jól zárnak a tömítések.
Vagyis ha valamelyik tömítés sz@r, akkor nem jól működik, erőlködik, csak fordulaton megy, alapjáraton alig, mert nem épül fel az üzemi nyomás.
És menthető lenne, ha van tömítés szett.
De lehet hogy ez az uralkodó tévhit, nem felujítható (mert nincs hozzá új tömítés) tehát csere. -
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #44681 üzenetére
A szivattyú ki lett cserélve egy újra azzal működik rendesen csak zúg alapjáraton is van rásegítés ebből gondolom hogy a kormánymű tömítései rendben vannak.
Ko-csi.hu oldalon vannak mindenhez felújított szivattyúk elfogadható áron, ha csak pár O gyűrű cserés akkor az nem egy agysebészet.
Ezt ajánlottam flymi -nek is de végül nála is utángyártott lett ha jól emlékszem.
Arra kíváncsi is lennék hogy az hogy működik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #44680 üzenetére
Ja hogy lamellás szivattyú van benne… Mindig lehet mindent felújítani, kérdés a költség ilyen pumpa dolgozik a szippantó (vizes/szennyvizes) dolgokon is, vidáman felújítható. Illetve mostanában majdnem ilyenek a változó szállítású olajpumpák, lásd 2.2 Puma dízelek euro 5-től, flottában volt is motorcsere emiatt.
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #44683 üzenetére
Igen, facelift előtt még ezt szerelték bele.
Ugyanaz a működési elve mint az Mk1 focusban volt, feljebb van linkelve YT videó a zúgó/nem megfelelő nyomást előállító Mk1 szivattyú pár O gyűrű kicserélése után tökéletes lett. -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #44685 üzenetére
Kösz, de ez a koszra kent rézpaszta, amit mutat.
De annyiban igaza van, hogy nem elég pasztázni, hanem tudni kell mikor és hogyan.
Fékpor amúgy nem befelé megy, hanem kifelé a felnire.subaruwrc
Milyen ütésre gondolsz, mert én olyat nem írtam.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #44687 üzenetére
a rezonancia amiről beszélsz attól van hogy üt a tárcsa
újonnan össze rakott féknél pár száz km-ig amúgy normális
az hogyha a tárcsa alá réz pasztát kensz nem fogja megoldani, sőt valószínű csak ront rajta
úgy értem
gyári leírások szerint tilos bármit alákenni
maximum a tárcsa és a kerékagy felfekvő felületére egy keveset -
darvinya
titán
válasz subaruwrc #44688 üzenetére
Kb. 4000km elteltével jött elő a probléma.
Ezt írtam én is, Escort is szenvedett ebben, s megoldotta.
Persze takarítás, rozsda eltávolítás sem árt.gabor9991
Úgy néz ki egyenlőre hanyagolom, mert a végén autót én már nem fogok vezetni.
1.5 évet pedig biztosan nem parkoltatom az autót, mert tönkre megy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #44696 üzenetére
Az imbuszos verzió is jó. Előfordul gömbfejeken is az a megoldás.
Ez a stabpálca volt az autón amikor vettem, de a cseredarab is ilyen, 17es nyílású de nem hatlap csak "kétlap".
De a lényeg: valahogy meg kell fogni hogy az anyát meg lehessen húzni. -
válasz gabor9991 #44682 üzenetére
Talán csütörtökön lesz a csere vagy valamikor a jövő héten.
De jó lenne ha találnátok valami felújító készletet, mert akkor én is szétszedném a gyárit ami most van benne és rendbe raknám, mert ez legalább nem visít. Viszont ugye alapjáraton nincs szervó, nincs nyomás. Jó lenne megmenteni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Feljebb abban az Mk1 focus szerelős YT videóban az a pár O gyűrű volt a hibás, csere után nem zúgott és megvolt rendesen alapjáraton is a rásegítés, ezeknek a szivattyúknak meg szinte minden esetben az a bajuk hogy zúgnak és alapjáraton nincs rásegítés
Ha ott működött akkor szerintem ebben az Mk2! szivattyúban is működhetne ez a javítás. -
ZolkoW
őstag
válasz gabor9991 #44699 üzenetére
ennek szivattyú elhasználódának ez a tünete (alapjáraton gyengus működés) ? mert épp gondolkoztam rajta, hogy ha taposom, igazából nem gyenge a fék annyira, csak mintha jobban kellene nyomni a pedált. kormányra nem emlékszem, hogy más lett volna régen, fene tudja.. bocs ha hülyeséget kérdezek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786