- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44849 üzenetére
C-max sem tetszik igazából, az S -max viszont igen, mert szebb maga az autó, de pl egy 9fős transittal is eljárnék
Ezeket az suv-ket valahogy mindig olyan szemmel nézem, hogy szerintem nem a vevők szerették volna hogy az autók ilyenek legyenek hanem a marketingesek hosszú kemény munkával elhitették az emberekkel hogy [ilyet] akarjanak pl. egy mondeo vagy a passat helyett.Hasonló számomra mint telefonoknál az 5G, ahol rengeteg pénzt beleöltek reklámokba amiben az embereket próbálták meghülyíteni hogy nekik már nem jó a 4G már az 5G kell, mondjuk az a folyamat egyelőre kifulladt.
-
nagyúr
válasz gabor9991 #44851 üzenetére
És hát ne feledjük, hogy a suv-ok jellemzően kisebbek az egyterűeknél (néhány kivételtől eltekintve).
5 tagú családnak egy suv nem megfelelő, mondjuk a C-Max sem igazán (először azt akartunk volna, aztán mégis Galaxy lett.)
Jellemzően a suv-ok kevésbé áramvonalasak, de jobban tekintélyt parancsoló kinézetük van.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #44851 üzenetére
Az igazat megvallva én sem azért vettem meg a Kugát mert SUV mániás vagyok.
Hanem mert szívó benzines autót akartam. Mondeó FHEV nem ideális (túl hosszú, csomagtere is kisebb volt az akkupakk miatt), így maradt Kuga FHEV.Ugyanakkor nem is vagyok a SUV-ok ellen, szerintem praktikus a városban, hogy jobban kilátsz az előtted menő felett, mellett, persze ez is azért van, mert egyre több SUV van, de szerintem nem éri meg szembe menni vele. Most mindenki azt akar...
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz cappa72 #44852 üzenetére
A kedvencem az az érv amit másoktól hallottam,hogy biztonságosabb mint egy másfajta autó.
Magasabban ül,ezért mindenki alatta van,ha baj van akkor nem vállmagasságban fog a másik belecsattanni.
Ez lehet hogy a SUV mánia kezdetén igaz is volt,mert kevés volt még az utakon,de ma amikor kis túlzással már minden 2.-3. autó SUV egy hamis túlzott biztonságérzet.
Érdekes,én nem félek a Focusban sem,pedig mondjuk BP-en a forgalom több mint fele fölém tornyosul.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
gabor9991
őstag
válasz cappa72 #44852 üzenetére
Szerintem az autógyártók ezeken az autókon képesek a legnagyobb profitot realizálni ezért ezt tolják a piacon.
Anyu meg örül mikor viszi a gyerkőcöket suliba hogy milyen f@szán kilát a kocsiból neki ennyi elég, elég is lesz amíg 10-ből 3 anyu jár ilyennel, pár év múlva mikor már minden anyu ilyennel jár akkor pont ugyanúgy fog kilátni a forgalomra mint régen a kombiból.
Az mellékes hogy tiz+ milláért már kisebb a csomagtér meg 90 ezer a 21"-os gumi darabja, talán picivel többet is kell tankolni mint régen az 1.6 cr octaviába.
Nem tudom mi lesz a következő divathullám, először az egyterűek, utána a kombik fogytak el.
Tekintélyt parancsolónak én a Q7/Q8 kategóriát tartom nekem egy kuga méretű autó az még hiába villog -
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #44854 üzenetére
Hogy biztonságosabb egy suv?
Nem tudom, egy fiestával összehasonlítva biztosan, de egy Mondeo kombi szerintem biztonságosabb ha hátul ül a gyerek és beleszáll a KAMA3 hátulról de ebből a szempontból a focus ferdehátú és szinte minden ferdehátú is veszélyes, túl nagy gyűrődőzóna nincs.Városban praktikus ez kétségtelen, nekem itt elszaladgálni egy Renault Zoe is tökéletes lenne pedig az egy suv-hoz képest elég pici.
Napelem van a tetőn, év végén marad úgy 1000kWh plusszom azzal jónéhány tanknyi üzemanyagot meg tudnék takarítani ha lenne egy elektromos vagy egy hibrid autóm de annyira drága móka ez most még a 10 éves kategóriában is ami még nem is suv hogy nekem nem éri meg befektetni 5M+ összeget hogy megtakarítsak évi 300.ezernyi benzint. -
troll81
addikt
Úgy néz ki megoldódott a műszaki
problémám... A gyári miltek rendszert nem tudtam be íratni sehol mert angol..így szerváltam egy használt nekik megfelelő
Made in Germany kipufogó t a katalizátor tol papírral együtt ezt be írjak kínlódás nélkül
[kép] [kép] ekkora bürokráciaba még nem botlottam itt eddig. -
#27070592
törölt tag
Engem meggyőzött. És nem csak annyi van a dobozon: made in EU.
Holland gyártmány -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44863 üzenetére
Akár egy topiktalálkozón is össze lehetne hozni, ha valaki bevállalja TDCI blokkal.
A lefutott csereérett olajhoz LM engine flush, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere, öblítő olaj + flush, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere nincs, második adag öblítő olaj, flush nélkül, tíz perc üresjárat, leeresztés.
Szűrőcsere, Valvoline feltöltés, good to go.Ja, a mániás szinthez fontos szabály: az olajokat elő kell melegíteni rozsdamentes fémedényben, gáztűzhelyen, legalább ötven fokra, hogy az egyébként üzemmeleg blokkot ne hűtsék vissza.
Aztán fél év vagy 8000km, (amelyik hamarabb jön), és következő öblítős csere. Persze egy TDCI blokkban fekete lenne az olaj a korom miatt, de egy vizsgálatra érdekes lenne elküldeni, egy húszezret/egy évet futott kontroll mintával együtt.
-
instantwater
addikt
Sziasztok,
Ez egy angol Ford S-max 2018 EcoBlue utasoldali lábtér biztosíték táblájának ajtaja.
Fedélzeti kamerát szeretnék bekötni, de kézzel nem sikerül kinyitni ezt a kis ajtót, eltörni pedig nem szeretném.
Van ennek valami spéci technikája?
Valamint az alábbi videón hallható zúgás hallatszik a légszűrő illetve a levegőbeszívó nyílás környékéről miután rákerül a gyújtás: [link]Motor indítás után ez megszűnik, illetve leállítás után is csak késleltetve hallatszik újra, és néhány másodperc után elhallgat.
Mi lehet ez?
Van ok az aggodalomra?Köszönöm.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Fiestát ma elbúcsúztatta Ford. Nincs tovább.
A videó végén látszik az utóda (elektromos), gondolom kb így fog kinézni csak a neve lesz más.⭐ Stella
-
A Zéé
addikt
válasz radi8tor #44866 üzenetére
szomorú dolog ez, én is nagyon szerettem a kis békaszemű Fiestám. Nem volt semmi különös, sőt eléggé alap volt minden tekintetben, de nagyon sok helyre elvitt (több, mint 200k km 10 év alatt), rengeteg élményt szereztem vele.
De ennek a városi kisautó kategóriának valóban jobban való manapság már valami elektromos, a belsőégésű helyett, tehát valahol érthető a lépés.Just a simple Lineman...
-
TommyX_
őstag
-
félisten
válasz radi8tor #44866 üzenetére
Pont most olvastam: Búcsúzik a Ford itthon is nagyon népszerű modellje
Hát ez eléggé odaver... nagyapám a Trabi után '91-es Fiestára váltott, és azt használta élete végéig, utána meg én furikáztam vele vidéken hosszú évekig, illetve vezettem Budapestre is. Gyakorlatilag ezen szereztem meg az igazi alap rutint.
Szembejött egy olcsó Focus, megvettem, de ma már bánom, hogy nem Fiestára esett anno a választásom, tökéletesen elég lett volna, csak pont akkor elkerültek a jó ajánlatok."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
radi8tor
MODERÁTOR
Gondoltam ma a Focussal megyek a városba. De berohadt az ablaktörlője. Próbáltam mozgatni hátha megindul, de ezzel csak azt értem el hogy az egyik lapát recés illeszkedése elnyalódott. Fasza
⭐ Stella
-
-
Sys85
veterán
válasz gabor9991 #44874 üzenetére
Hát addig jutottam,hogy jeleztem nekik,hogy szerintem nem igazán jön ki a matek.
Ők új ajtókkal számoltak+szerelés.Ez szerintük 400k.Ez már az avultatott összeg (-20%).
Szervizben ugyanerre 928k-t mondtak.
A 2 nagyon távol áll egymástól,pedig ugyanaz a művelet.
Erre jött azzal,hogy az első ajánlatuk számla nélküli.
Mondom az ügyfélszolgálatosnak,hogy már meg ne haragudjon de ez azért nevetséges.Ők adnának számla nélkül 400-at ami egy szervizben semmire sem elég (csak a 2 üres ajtó 401k az Ivanics ajánlatában),hiszen nekem viszont számlásan fog dolgozni a szerviz,tehát sokkal magadabb lesz az ár.Vagy esetleg arra buzdítanak hogy bíztassam feketemunkára a szervizest és dolgozzon számla nélkül?Én csak a reális kárösszeget szeretném kezhezkapni,semmi többet.A 400k nagyon messze van károm valós mértékétől.
Azt mondták továbbítják a panaszomat,majd értesítenek.
Ez volt múlthét masodik felében.
Cirka 1 óraja jött a mail,hogy küldjek számlát a javításról és az alapján kalkulálnak.
Ezen be is pöccentem rendesen!
1-Milyen számlát?Zsebből fizessem ki a káromat,aztán majd térítenek?Abból lenne megcsinálva amit ők fizetnének!
Amíg nincs javítva,addig nincs számla sem,javítás meg abból lesz amit ők adnak.
2-Esetleg kifizetek egy X összeget zsebből és ők meg úgy gondolják majd hogy szerintük az túlárazott és csak X egy részét fizetik ki?A különbözetre meg kapok egy “Így járt” kártyát?
Na persze!
Ma már se időm se energiám telefonálgatni,szerdán erre még visszatérek a biztosítóval.
Mostanában rengeteg faszság ömlik a nyakamba,a következő pár napban egyikre se akarok gondolni.
Hosszú hétvége,rokonlátogatás is lesz,holnap este feloldom a sok hülyeséget nagyobb mennyiségű alkoholban (megint egy évvel öregebb leszek).#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz sparta2 #44876 üzenetére
Mert a szervizben teljes áron dolgoznak,leszarnak mindenféle avultatást.Nekik 928k a 2 ajtó,szerelés,fényezés,meg az apróságok (kértem ajánlatot javításra).
Viszont a biztosító avultat és nem fizeti ki az egészet,így még nekem is zsebbe kellene nyúlni (80párezer ft).
Én nem vagyok hajlandó egy fillért sem fizetni!Azért van a közelező biztosítás,hogy megtérítse a vétlen fél kárát.
A telefonban is volt egy vitám az ügyfélszolgálatossal az avultatásról.
Azt mondta hogy az azért van,mert annyival többet érne az autó a javítás után még a balesetet megelőző állapothoz képest is,egy eladáskor annyival többet kapnék az autóért,azt a “nyereséget” meg nem fizeti a biztosító,ezzel az összeggel csökkentik a kárösszeget.
Erre felröhögtem,hogy ugyanmár a baleset előtti állapot visszaállítása mióta értéknövelő tényező?Ez nem extrázás,nem tuning,hanem az eredeti,baleset előtti állapot visszaállítása,ami meg teljesen jogos elvárás ha már én vagyok az vétlen.
Sőt még kevesebbet is ér az autó,mert nyom nélkül nem tudják felrakni az új ajtót,látszani fog hogy már piszkálva lett egyből lehet tudni hogy volt már valami vele hiába lett rendesen megcsinálva,ez meg érték csökkentő,nem pedig növelő.
De itt tényleg befejeztem a mindenféle idegbajjal foglalkozást a következő 4 napra,”kissé” tele a bakancsom,ki kell kapcsolnom az agyamat.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
sparta2
tag
Érthető a felháborodásod! Sajnos átastem én is egy bal hátsó ajtócserén hasonló módon jó pár évvel ezelőtt egy korábbi OFF autóval. Közölték, hogy vagy valami bontott ajtót szereznek (lehet rosszabb állapotban lévőt mint ami volt), vagy újat szerelnek fel és 10% az enyém. Forrt a vérem nekem is, mert belém tolattak és elismerték a felelősséget, de végül az új mellett döntöttem. Ezt hívják úgy, hogy a körülmények áldozata vagy!
-
gabor9991
őstag
Ismerősöm nemrég egy kár kapcsán kapott egy emailt a biztosítótól hogy szerintük a kár 2.07M forint és utalják is a megadott számlaszámra a pénzt.
Ismerősöm rögtön válaszolt nekik hogy nem fogadja el az összeget és ne utalják mert szerinte nem annyi a kár.
A biztosító mégis elutalta.
Ekkor újabb hívás/email hogy mi ez, hogy így vitatott összeg esetén is utalnak amennyit gondolnak?
Jött a válasz hogy ez egyelőre ennyi, ha van róla valami papír hogy a kár magasabb összegű akkor azt kérik és ha jogos akkor majd még utalnak.
Megkapták a kiegészítést hogy a károsult szerint mennyi a tényleges kár, és utaltak újabb 700ezret mindenféle egyezkedés nélkül.
Ezzel már kibékült az ismerősöm, de első körben ezzel a 700ezerrel simán le akarták venni.
Ő nem volt jogosult az értékcsökkenés kártérítésre, de az még sok esetben egy külön ügy és újabb százezreket lehet emiatt a biztosítótól kérni, ahogy írod is például azért mert ha el akarod adni a kocsit és a vevő látja hogy sérült volt korábban akkor nemhogy többet fizet a kocsiért, mint amire hivatkozva most a biztosító is avultatja az alkatrészeket emiatt, hanem éppen kevesebbet ér a piacon egy ugyanilyen de sérülésmentes állapotban lévő autóhoz viszonyítva.
Sajnos ezt itthon így elfogadta mindenki, cserébe olcsóbb a kötelező mint nyugaton ahol ha megsérül az autó akkor márkaszerviz új alkatrészekkel javítja, de sok esetben emiatt már elég fiatal autók válnak gtk-s roncsokká. -
ZolkoW
őstag
Persze, látom magam előtt, hogy árulod az autót, mondjuk rögtön a javítás után, tehát tekintsük a két ajtót tényleg újnak: ez kérem azért kerül többe a többi ahasonló autónál, mert ugyan 8 (mindegy) éves, de a két ajtaja vadi új!
Vagy: nem adod el, de aki jobb oldalon ül, 20%-kal jobban élvezi majd a könyöklést, mindezt felháborírtó módon, a biztosító pénzén? Vagy mire gondoltak? Baszki...
Értem én, hogy az új alkatrész többe kerül, de akkor mondjon rá más olcsóbb lehetőséget, FIZESSE IS KI, de utána legyen az autód minimum olyan, mint előtte.a sérülés meg a másik. X éves autó, de vadiúj ajtókkal, amúgy tulajdonképpen sérült volt. Erre harapni fognak a vevők.
még valami: olyan opciót nem tud valamelyik biztosító, hogy itt az autó, intézzék ahogy intézik, majd hozzák vissza, ha kész? vagy kéz a biliben esete? (csak egyszer volt károm, örültem hogy elintézték a javítást, mondjuk abba a szervizbe sem viszek többet még matchboxot se..)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dellfanboy
senior tag
B oszlopon kivul a fekete muanyag burkolatnak mi a neve? mert nekem diszlecre csak az alsokat hozza fel, de nekem arra a fekete muanyagra lenne szuksegem ami a B oszlopot takarja kivulrol
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #44881 üzenetére
Én ilyen esetben meg szoktam nézni a 7zap oldalon mi a cikkszáma, mikor megvan a cikkszám utána a petrányi webshopban kiderül mi a neve és mennyi az ára.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz troll81 #44889 üzenetére
Egy van a csomagtartóban pótkeréknek.
Lemezfelniről már lekéstünk az esetleg 17-es gumival lett volna opció, de 18-as lemezfelni már nem esztétikus.Matt fekete ugyanebben a formátumban, kicsit ganxta.
Csak félő hogy pont a téli sózás tönkre tenné, ezért gondoltam ezüstöt.patomi: 5 küllős csak 17-esben van nekik. [link]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
patomi
őstag
válasz radi8tor #44890 üzenetére
Elsőböl nem derült ki egyértelműen, hogy télre kell. De komolyan sima acél kerék olcsó dísz és kész.
Amúgy meg [kép] de ez is kafa [kép] persze télre felesleges.
Meg ugye aránytalanok eléggé ezek, talán ezért nem mutatnak sehogy.[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
dellfanboy
senior tag
válasz gabor9991 #44882 üzenetére
koszi igazán hasznos már nem eloszor ez a 7zap, el is mentem a kedvencekbe. ha a jovoben vki keresne: body mouldings-ba van nekem a cikkszama <20554 [link] bar a petrányi keresoje nem hoz semmit
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- E-roller topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...