- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Pedig lényeges körülmény hogy az "előírt módon" pontosan mit takar. Tíz év alatt (kilométertől függetlenül) mennyi olajcserét kapott a motor. Tizet vagy csak a felét? Ebből kiindulva mennyit futott a szíj szlottyos, elsavasodott olajban?
(azt ne firtassuk mekkora faxság állandóan a forró olajban áztatni egy műanyag vezérműszíjat, fémláncos vezérlésnél látnám értelmét, de szíjnál nem igazán -
darvinya
titán
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Ezen nem lehet csodálkozni.
Mára kiderült, hogy autó iparban már csak profit érdek diktál, Zűd szlogennel megspékelve.
Egyszerűen garantálni kell, hogy x km/év elteltéve totál káros legyen valami.
Ezzel a gyár fenntarthatósága biztosított, mellé még a profit egyre több legyen.
Zűdülés kimerül abba, hogy mit pöfög ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Tervben van egy Fiesta vétele, 1.6 sport, MK7, más típus nem érdekel.
Mik a tapasztalatok ezzel a szériával (vezérlés csere, típushibák, mire kell figyelni vételnél az alap dolgokon felül, karbantartás, dinamika...stb), 2010-es évjáratban gondolkodom, 2 milla a határ.
Köszönöm annak aki segít. -
ReFleXx
addikt
válasz neophyte79 #44959 üzenetére
ha nem baj h 3ajtos , en nem lattam 5ajtos 1.6os sport Fiestat.
komoly baj nincs ezekkel amugy. gyujtas/alapjarat szokott cseszekedni de nalunk meg nem jott elo.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
neophyte79
tag
válasz ReFleXx #44962 üzenetére
Ja, dehogy baj...kifejezetten a zsánerem a 3 ajtós kivitel.
Ez az egyetlen kisautó ami nagyon tetszik és a teljesítménye is rendben van, sok rosszat nem olvastam ezekről. Csakis az 1.6 szívó benzin, minden más kizárva.Gondoltam hátha van itt valakinek, aki tud pár sort írni, természetesen több helyről is informálódom.
-
kcsa
veterán
válasz neophyte79 #44963 üzenetére
Semmi meglepetés nincs bennük, a motor is ugyanaz a Ti-VCT mint a többiben.
-
Joker88
őstag
válasz neophyte79 #44963 üzenetére
tény és való, én is idegenkedtem akkoriban az 5 ajtós autótól.. előtte hosszú évekig 3 ajtós piros csodám volt..
De szerintem gondold át az 5 ajtós variálást is.. később hasznát veheted (gyerek,nő/k/ )
a motorról nem tudok semmit se,abba nem szólok beleIn loving memory of Garrett Lockhart
-
zoger
tag
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Épp most vagyok Gödön vezérlés cserén. Lassacskán látni fogom a szíjjakat, az olajpumpát. 8 éves 1.0 eb 125ekm-el.
Majd teszek fel képeket.
Minden évbe cserélve volt az olaj, a szűrő. 5 éves kora óta én csinálom, csakis hozzá való castrol olajjal. 3* volt, hogy majdnem elérte a 20ekm-t két csere között (első tulaj sokat járt Bécsbe). Egyébként 10-15ekm volt az éves futás. -
sparta2
tag
Na, ez érdekes lehet! Feltétlenül fótózd le kérlek! Nekem 4 és fél éves, az éves szervizek alkalmával már tettek bele LUKOIL olajat is (ami elvileg jó hozzá), de mivel 1,5 literrel több volt a fogyasztás, megrendült a bizalmam. Az éves futás nekem is hasonló és én 6 hónap után csinálok egy olajcserét Castrol olajjal. Egy orosz videóban max. 10e km-ként olajcserét ajánlanak és 5 évenként vezérlés cserét. [link]
Biztonságból cserélteted 8 év után? -
darvinya
titán
Az is tud szakadni.
Gondolom nem kevláros lágy akril szíj teflon bevonatos.
De ez képen látszik is, meg hát egyedi gyártású, mert drága.
Nem hinném, hogy 500eFt-ot(kb., mert 2 éve még csak 160eFt volt gyártatni) kiadnál egy ilyen szíjjért, pedig az bírja rendesen, ráadásul még a elhasznált motor olaj sem tudja kikezdeni.Fog gyalulás után már csak felszín súrlódás hatástól tud szakadni a szíj.
#44979
Az inkább szíj darabkák, tömítőkből ilyen nem szakad ki.
Ha meg igen, akkor már nem tömít.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
Felkavaró képsorok: [link]
Talán vontatott egy másik autót azért melegedett túl?⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44988 üzenetére
Ha oltani akarod, hatékonyabb alulról, zárt motorháztetővel. Kevesebb levegőt kap a tűz, könnyebb eloltani. Itt is a lökhárító felől alulról kellett volna nyomatni a vizet, amiből keletkezik egy csomó gőz, az is sok oxigént kiszorít.
Viszont ha kinyitod, plusz levegőt kap a tűz, nehezebb lesz eloltani.
Kinyitni akkor is elég ha a károkat akarod felmérni. -
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #44989 üzenetére
van poroltó a kocsiban, mert egyszer betettem, és nem merem kivenni, de nem látom esélyesnek, hogy menthető lenne a kocsi, ha már oltani kell... begyullad, ok, az már eleve rombol, majd az egész motorteret telenyomod porral/habbal
fog abból valaki valaha működő autót vakarni? vannak erős kétségeim. max a roncsérték lehet magasabb, ha a tűzfaltól hátra van mit bontani
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44990 üzenetére
..ha belülről nyílna a motorház, a műszerfal melletti kis kar meghúzása után, akkor is elöl kellene kiakasztani a kis biztonsági reteszt, mint azoknál az autóknál amikben az a karos/bowdenes megoldás van..
Még fogdoshatnád is a tűzforró nyitóreteszt, kesztyű nélkül legalább olyan pazar élmény lehet mint kulccsal nyitni.
De én kérek elnézést. -
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44994 üzenetére
Akkor mégis fejlődött az autóipar 1998 óta.
Bár elvileg azért volt régebben plusz biztonsági retesz hogy menet közben ne lehessen teljesen kioldani a géptető zárat. Hogy ne lehessen perelni a gyártókat, miért nyílt fel pályatempónál a géptető, pedig csak unatkozott a tulaj és piszkálta a zárat. -
Ma voltam a gumisnál, ott lőttem ezt a képet a kocsi segge felől.
Találtam ott egy szerelő srácot aki tavasszal kezelésbe fogja venni az alvázat. Mutatott képeket a munkáiról. Nem taknyol, szépen dolgozik. Mondjuk árat nem mondott...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #44991 üzenetére
Minden a tűz méretétől/idejétől függ. A videoban már a műszerfal is égett, az biztosan gtk. Egy 2-3 kilós poroltóval csak a kezdődő kis tüzeket lehet eloltani és az akár javítható is lehet ha a sérült alkatrészeket cserélik. Kérdés milyen összegbe kerül. Kitakarítani a port csak pluszmunka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000