- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #25699 üzenetére
+ többiek: oké.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Escort-nál is csak szűrőt cseréltem és 2000km-re csúszosabb, enyhén tisztó hatású olajat raktam bele.
Ezzel csak hidegben lévő motor indítást segítettem elő, könnyebb járással, de nincs tisztítva így erőt nem vesztettem.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Real_Necro
veterán
Már újra cégnél. Péntekre van új időpontom, "üzemanyag páraszelep" cserére, valamint utána lefuttatják regent stb...
Nem tisztítanak "fáklyát", hanem cserélik. Kérdés, hogy ami eltömítettet leszerelnek, mi lesz vele.
Nekem a lényeg, hogy nagyobb baja ne legyen, ha utána kitisztul a szűrő, akkor megnyugodtam.
Árak:
páraszelep: 113.705
munkadíj: 5.500
program: 11.000„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Dißnäëß
veterán
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Bevett szokás szar helyeken, hogy - állapottól függően - a tisztított-felújítottat kapod meg, egy zacskós fóliás új árában, a régi sajátodat beépítik és útnak engednek, tudván, hogy tizen-huszon-x-ezren belül nemigen lesz még úgy sem bajod vele, az így Te pénzeden beseftelt gyárit pedig elpasszolják neten svarcba, stb. Így katapultál az ügyeskedő szerelő is a megkímélt, viszonylag új E osztályos taxis mercis ligába (és akkor tippeket kérnék, hogy az istenből jön össze egy taxisnak E-re). Alkatrészfüggő, de rengeteg mindennel eljátsszák ezt egyesek, amiről nem ordít (mint mondjuk egy hátsó dobról), hogy nem a gyárit tette be.
Egy ESS vagy hasonló nagyobb név ilyennel nem kockáztat, szerintem ott nincs mitől félni.
Mondjuk nekem most - többek között - főtengely lett "új", a régit azt mondják, már nem lehet köszörülni sem, annyira megkopott, én azért az eBay árakat nézegetve elkérem majd, adják csak ide, és beméretem egy tök más helyen, derüljön ki az igazság. Ha kuka, kuka, ha nem, szépen felújíttatom és jól járok, vagy egy szakvéleménnyel (mérési adatokkal) mellékelve felújítás nélkül árulom, mint alkalmas darabot és el fogják vinni.
A radarszenzorokra dobnál lsz egy linket ? Kell nekem is egy jobbhátsót cserélnem.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Real_Necro
veterán
válasz Dißnäëß #25705 üzenetére
Ezeket szereltem be, de nekem hátsó kellett. Ha jól láttam az enyémben az oldalsó is ilyen, de azt festeni kell.
Dobozos, hologramos matricás darab érkezett.
Szerk.: most megnézve érdekes, hogy az enyémhez azt írja nem passzol... közben meg tökéletesen működik.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Bocsi előre is az off-ért
Az autó indítókulcs az klasszikus háromgombos buzogánykulcs. Egy hete cseréltem benne elemet, Varta 2 db-os kiszerelés, de már az elején olyan volt hogy alig érzékelte a jelet. Közvetlen az autó mellől tudtam használni. Már arra vizionáltam, hogy elb@szarintottam a kulcsot valamiért az elemcserénél. Kivettem az elemet, rámértem, de bőven jó feszültséget mutatott. Beletettem a másik elemet, azzal már jobb volt a helyzet, de pár méternél messzebbről már az is igen bizonytalan volt. Ki is dobtam mind a kettőt, meg a pénzt is amiért megvettem...
Most öt napja egy használt Duracell elem van benne, az itthoni vérnyomásmérőnkben használjuk és már lassan három éves elem, de most ideiglenesen kivettem és azzal megy a kulcs, tökéletes. A város másik végéről is érzékeli az autó a kulcsot.
Kérdésem az lenne, hogy a GB vagy a Panasonic az milyen minőséget képvisel az elemeknél? Itt a szomszéd Coop-ban van éppen, ez a kettő márka van és baráti áron is, de előtte rákérdeznék ...[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Dißnäëß
veterán
válasz Real_Necro #25706 üzenetére
Köszi, big help.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #25711 üzenetére
Eddig úgy tudtam, hogy ha főtengely/vezérmű nem repedt, vagy csavarodott, akkor az felújítható, akár felrakó hegesztéssel, köszörüléssel, stb.
Engem is lebeszéltek az újról, mert bár zsír új, azt is le kell ellenőrizni, s egyenesíteni a blokkhoz, s legtöbbször öreg motornál is kell a felrakó hegesztés.
Tehát újat és kopottat is meg kell ugyanúgy csinálni, csak újra nem kell annyi, viszont nehezebb elkészíteni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Basszus, tiszta olcsóság egy ilyen szelep. Akkor megcsinálják a kényszerregent, vagy kiküldenek pályázni egyet utána?
-
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #25704 üzenetére
Hozd el amit leszerelnek vaporizer, 6os pakk Heineken-ert erdekel
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jenne
senior tag
válasz DeFranco #25709 üzenetére
Szia!
A belevaló CR2032-es elem volt. Edigitalos vásárlás: [kép]
Akkor nem akciósan 590 Ft-ért vettem és nem is a kidobott pénz bosszant. Ott mentem el a bolt előtt és gyorsan vettem mert kellett. Kár volt, lehet hogy napoztatták vagy ilyesmi, vagy olyan helyen tárolhatták...., hogy gyenge volt a leadott áram erőssége. Arra még emlékszem, hogy a vásárláskor meg is néztem rajta a dátumot, ami 2024-ig felhasználhatóságot írt.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
DeFranco
nagyúr
lehet valami kontakt parája volt, szeret a kulcson belül az elemtartó ház törni, vagy lehet az érintkező nem állt jól.
én random elemeket raktam bele általában, egy ideig mind jó volt, volt ami fél évig volt ami évekig, de olyan nem volt, hogy valamelyikkel nem ment volna.
-
patomi
őstag
Nekem is pár hete volt esedékes az elem csere. Több hónap szívás után. Pont ugyan ilyen van most benne a fressnapfban vettem. Hibátlanszuperkafa. Előtte vagy fél évig szívtam mindenféle elemekkel. Volt (itthon tárolt) kínai ami mérlegbe jól működik, anyósféle fene tudja honnan, meg tuskósgazdaságos. Egyik sem volt jó.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Jenne
senior tag
válasz DeFranco #25717 üzenetére
Érintkezési hiba nem hinném hogy lett volna.
A második Varta elemmel már jobb volt a helyzet, úgy 6-7 méterről érzékelte az autó, de közel nem olyan mint kellene.
A használt 3 éves Duracell elemmel tökéletesen megy. Évekig volt benn egy Aldis (Activ Energy nevű) CR2032-es elem, 3 db /499 Ft, és azt csak azért cseréltem le mert már vagy legalább 5 éve benne volt. (sajnos ilyen Aldis elem nincs most, a járvány miatt nem jönnek a szállítmányok)
Gondoltam - mint gondos autós -, hogy megelőző karbantartásként, nehogy esetleg kezdjen majd kifolyni az elem - mivel nem tudtam mennyire tartós az az Aldis elem-, későn veszem csak észre, inkább teszek bele újat.
(#25716) darvinya
Azt honnan lehet tudni, hogy kínai klón volt az az elem? Mondjuk a csomagolása Vartának tűnt, de az sincs már meg. Nem gondolnám, hogy az Edigital, ahol vettem, hamis cuccokat adna el, de mivel néhány hónapja az Emaggal fuzionáltak/közös útra léptek ....hát nem tudom...lehet...[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
darvinya
titán
Rá van írva hol készült.
Amúgy nem hamis, csak jó árasított márka, ennyi.
A bolt ott spórol, ahol tud.
Amúgy feszültség nem minden elemeknél/akkuknál, hanem terhelés alatt elviselt feszültség esés, tehát óra teljesítmény.
Feszültség meg van 10mA-nél, azaz 30mW mellett, de 100mW-nál már csak 1.5V lesz, ami alig elég a működéshez.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jenne
senior tag
válasz darvinya #25720 üzenetére
Köszi.
Én is erre tippeltem, hogy valami ok miatt nem volt meg az előírt áram azokban a gomb elemekben. Sajnos terhelésen nem mértem meg. De az lehetett tényleg, hogy terhelve leesett a feszültség szint, ami meg már kevés volt.
Kicsit más téma, de kicsit hasonló... elektromos....
Tágabb rokonságban az egyik Fordba (2010-es Focus) akkucserénél (8 évet bírt a gyári Ford akku) 2018-ban a cserénél nem gyári Ford Silver-Calcium akkut tettek bele, hanem Exide Premium akkut. Akkus boltban rábeszélték. Kapott 2 év garit rá.
Mondanom sem kell, hogy két év 2 hónap után (éppen időben ) meghalt az akku.
Szerintem nem bírta az intelligens töltést.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
darvinya
titán
Sajnos akku az a téma, hogy vagy sikerül vagy nem.
Ha sikerül a gyártás, akkor 8+ évig jó, ha nem akkor gari vége közelében megdöglik, jobbik esetben még előtte.
Hibrid akkuk 18650 vagy nagyobb cellákból van kirakva, ami már üzembehelyezés-kor 20% megdöglik.
Nemrég írtam, hogy van hibrid Mondeo, annak most jártam utána, és gyorsan letettem.
Akku pakkja max. 45%-os már, tehát már vége felé jár.
Sajnos 3 évig használhatóak az akkuk, és ekkor min. 100km teljesíti.
Említett autó már 25km-t sem tudta megtenni, és már rátöltött.
Így már nem olyan csábító, mert üzemanyagban 8L-t megette.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
https://vm.tiktok.com/Jd3fAKf/ [link]
⭐ Stella
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #25711 üzenetére
Lehet ez lesz. Attól függ, mit mutat majd a precíziós mérésen a régi. Két helyen is lebeszéltek már az anyagpótlásos "megszórjuk" módszertől, állítólag nem stabil az, szóval azt a tengelyt, amit gyáriról 3 lépcsőben még nem elég megköszörülni, ki lehet dobni. Negyedenként lehet menni elméletileg, eBay tele olyanokkal, amiknek szemre azonnal köszörülés kellene (minimum 1 lépcső, de mérés mondja meg, mennyin állnak most egyáltalán) és így is horror árúak. Én egy görög autókereskedésben találtam egy állításuk szerint makut, nagyon kedvező áron, Google dobta ki, se eBay, se egyéb. Berizikóztam, láttam, hogy igényes műhely, közösségi háló, max leértékelem őket a fenébe, ha átvernek. Gépműhely jelezte, hogy nagyon szép tengely jött, standard gyári méret, jó lesz. Azért ilyenkor leesik nem kis kő.. így látatlanba.. de már tököm kivolt a mindenféle kétes, meg vacakul fotózott portékával és a hetek csak teltek, teltek..
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #25712 üzenetére
A legtöbb felújítható, de van olyan, hogy nagyot kap. Sok ponton mérik őket és egy tartományba bele kell esnie mindennek, hogy használható legyen. Az anyag mennyisége fontos, harmadjára köszörült tengelyt már nem szoktak 500 lovas tuning gépek alá tenni, legalábbis nekem a szerelőm azt mondta, ott minden egyes gyárilag beleöntött fématom számít a tengely szilárdságában. De utcai gyári körülmények közé, nem kinyomva a szemét az autónak, elmegy plussz kétszázezret simán egy 2-3x köszörülttel is, ha precíz munka. Ez meg nagyban függ nem csak a személyzettől, hanem a gépparktól is. De amúgy nem rakétatudomány. A szelephézag kis lapkákkal történő korrekt beállítása már fejvakarósabb elsőre, egy hidrotőkéken nevelkedettnek (de ez sem vudu).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #25728 üzenetére
Leírtad, amit írtam.
Olyan tengely, ami nagyot kap, az csavarodik, ezt nem lehet javítani.
Felrakó hegesztés erősebb az öntvénnyél, ennek korlátja, hogy hegesztő tudja milyen ötvözetet használjon, ne válljon rideggé.
Idehaza ilyen hegesztő még a fehér hollónál is ritkább.
Főtengely mai napig csúszó csapágyas, de rossz konstrukciós motornál(kevés az alátámasztás) biztosan tönkre megy a tengely.
Ez mind súly és gazdaságosság hozamánya, melyet hangoztatva kevésbé környezetszennyező.A csúszó csapágynak kell előbb tönkre mennie, mielőtt a tengely, vagy blokk kapjon.
Jól kenés mellett, ez már nap rendszer utakat jelent.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #25722 üzenetére
cégnél nem tudod kiszerelni? akkor spórolnal magadnak 130k-t
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Nappali menetfény beszerelésén gondolkodom. Kérdés, hogy milyen ledet és honnan, továbbá hogy tudnám rákötni az autó elektronikájára? Az én MK2 fókámat "modernizálnám" vele. -
tailor
őstag
válasz #31600896 #25734 üzenetére
Szia!
Én is az Osram LEDriving fog PL-t ajánlom: link
Hivatalosan csak MK2,5-tól szerelhető be, de ugyanúgy belemegy MK2-be is (nekem is ugyanilyen van MK2-ben, csak ezüst, nem kék verzió). A bekötést szerintem is bízd szakemberre, ha nem megy alapból - bár állítólag egyszerű, de én is elvittem szakihoz inkább - ami nekem egy nap lett volna, az neki egy óra.Szerk.: ha nincs ködlámpa, akkor egy led-csík lehet a megoldás. Abból is Osramot vennék, de itt már valszeg fúrni-faragni kell a szerelésnél. Illetve figyelni, hogy pontosan hova is teszed, hogy megfeleljen az előírásoknak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
S-max 2019-hez mernétek venni ilyen olcsóbb jellegű tetőcsomagtartót, vagy kicsit még spóroljak és marajdak a gyárinál?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #25738 üzenetére
Neked van sined?
ma jittem meg franciaktol. Nemtom a nem memorias ules milyen, de 1300 km 3 rovid pisiszunettel megvolt, de gemberedes miatt nem alltunk meg. Nah ezert lett nekem smax, es nem mas. Kodiakban superbben csak az rsben volt ilyen ules, ami meg kisebb, es dragabb.
nemtom honnan jott h kinti uzemanyag jobb lenne. Nekem megpakolva, 3 gyerekkel, eleg temposan 7.1et mutatott mindenfele uzemanyaggal.a frissitett sony fej is tok jo volt, jol szolt ejjel, nem volt problema a 128 gigas pendriveval se, android auto is vegig hibatlan volt.
ennek ilyennek kell lennie. A matrix led visszont neha nem takarta ki a motorost ejjel, meg neha a szembejovo kocsit is vakitotta palyan. En rendkivul jol lattam.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #25741 üzenetére
Igen, van.
Pont a modellváltáskor/fészlift/ ugrottunk bele, így már 2020-as modellévből kaptuk a titánt, amnél alapfelszereltség lett a tetősín. Örültünk neki, mert szoktunk bicókat hordozgatni ide-oda. De persze a régi smax, és galaxy tetőcsomagtartói nem jók hozzá.Hamarosan remélem én is tapasztalhatok hosszabb távon vezetést; full tele autóval szerintem én nem állok meg 9 alatt, tempósan klímával 10 fölé saccolom. (eddigi legtöbb 9.6, eddigi legkevesebb 7.15 - ezek nem BC adatok, hanem tankolós-számolós spritmonitor-os)
A nem memóriás ülés kissé fapadabb, rövidebb a combtámasz de nem vészes. 250km egyben nekem rendben. A régié jobb volt ebből a szempontból.
A más gyártók modelljeiben az extra ülések voltak olyanok, amiknél elfogadható volt nekem a vezetési kényelem. s-maxnál meg a "fapad" ülés is jó.@(#25740) jupp008
Én is innen vettem pár éve
Mármint a gyárit, vagy a nem gyárit?@(#25739) tailor
Bizony még nem dőlt el, nekem is a gyári felé húzna a szívem, a pénztárcám meg a másik felé. Lehet, hogy akkor még spórolunk pár hónapot egy ilyen gyári beruházására.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #25742 üzenetére
A business szintű ülések szarok. Sztem. Puhák, nem tartanak. Persze biztos jó rövid utakon, de tegnap volt 600km egyben,majd 5perc séta után 300, 400.És meg se éreztem.
Škoda style meg széles, oldaltartas nekem nincs, pedig nem vok kicsi. Ennél talán az meg jöhetett volna h nem csak melysegben, de magassagban is allitodjon a derektamasz, de szerencsém van, így is jó.
Azt nem tudtam, h van e difi a memóriás meg a sima titán ülések között. A titán is jó, úgy emlékszem, de nem mentem azzal sokat.
Turbo benya ha elkezded nyomni, akkor hirtelen nő a fogyi. Nekem eddig ez volt a tapasztalat. Oktáv tsi 1200kg,200 ló az 5 alatt lejárt m0n 100al, autóúton 6 alatt volt pár 110es elozessel, de 130 után 9, 160tol meg 10+.
Dieselnek 180 után megy fel a fogyija 9re,es ott gyakori a regen is.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
oliwire
őstag
Közben egy kérdés nekem is eszembe jutott. Az első ablakemelőt valahogy be lehet állítani úgy 2006-os MK2 Focusban, hogy hosszú gombnyomásra a lezárógombnál automatikusan felhúzza?
-
tailor
őstag
válasz oliwire #25747 üzenetére
Azt hiszem, ahhoz valamilyen komfortmodul szükséges, ami felszereltség-függő. És szerintem csak a 4 elektromos ablakos verziónál működik. (Én tökre hiányolom pl. a sima automata ablak felhúzást is, az sem rakétatudomány, és mégis... )
MÁS
Az első ablakok felhúzáskor az út felétől nyikorognak... Próbálkoztam szilikon befújással a vezető sínekbe, sikertelenül. Mi lehet a megoldás? Teljesen szét kell kapni az ajtókat? Igazából az is zavar, hogy hangos és (szerintem) lassú is a motor...[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz oliwire #25747 üzenetére
Mk1-nél csak az tudta, amelyiknél a kapcsoló egy húzásra(második katt) emelte és süllyesztette az ablakot. Szvsz itt is így van. Nekem két villanyos ablak van és csak az én oldalakon megy le egy nyomásra. Fel tartani kell. (Már ha a vezető ülésben ülök. )
szerk, akkor meg is válaszolták előttem
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)