- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparta2
tag
válasz Zoli-bácsi #25599 üzenetére
Nem egyértelmű számomra. Lehet, hogy zárt anya, mint nekem a Focusnál. Nincs jelentősége, csak érdekesség.
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #25591 üzenetére
OK, szóval lumenen múlik. Nekem asszem van a mátrix ledes smaxon spricni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Üléshűtésre ötletek?
Ha hosszabb távon utazok egyedül annyira nem vészes ez a pokol mert bírom a klímát akkor is ha telibe fúj, sőt kifejezetten szeretem a hideget, a nagy meleget viszont egyszerűen nem bírom.
(Úgy vagyok ezzel, h hidegben fel lehet öltözni, viszont melegben mit vegyek még le?)
Ha családdal megyünk az gázosabb a kicsi miatt, asszony "nem bírja" a klímát (legalábbis ezt mondja) így csak csínján lehet használni, én meg csak szenvedek némán és csatakokban folyik rólam a víz, mint az öntött ürgéről.
Gondoltam már több dologra is, de mielőtt bármelyikbe is beleugranék előbb tájékozódnék. Eddig ilyen agymenések ugrottak be:
-Golyós ülés kombinálva 12V-os ventilátorok beépítésével az ülés szivacsába
-Utólagos "ülésre rárakós" ventis hűtés vagy az ülés alatti lábtérbe vezető klímacsőre kell rámókolni/kötni és teljesen átalakítani/kikönnyíteni a széket
-Eleve üléshűtéses autóból menteni egy fotelt és azt beépíteni csak itt kérdéses, h fizikailag magát az ülést be lehet-e rakni a bódéba./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #25609 üzenetére
Ok, de kibelezett hűtés rendszert vagy komplett ülést érdemes nézni?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz molnarpeter #25611 üzenetére
Ok, keresek komplett bontottat.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
csukasi
tag
Segítséget kérnék
Tegnap vettem egy 2017-es Ford Fiesta 1.5 tdci autót, 6 sebességes 86 Le 100 ezer kilométerrel. Nem volt még dízel autóm soha, és bizonyára vénségemre meghüjültem hogy ilyet vettem, de ez már a korom miatt úgyis az utolsó járgány lesz, gondoltam akkor legyen dízel.
Szerintetek mennyire érdemes a váltási segédre hallagatni, mert nekem olyan mintha túl hamar kérné a felváltást, 1400-1500 fordulatnál már jelzi, hogy váltsak feljebb. Nekem ez nem tűnik jó ötletnek, így hagytam inkább kicsit feljebb pörögni. Hihetetlen hogy 6.-ban alig forog 2400 körül, és 130 felett van. Féltem hogy zajos lesz, de 6.-ban már szinte semmit nem hallani a motorzajból, mert a menetzaj elnyomja.
Le akarom cseréltetni a motorolajat, szűrőt,ezért tanácsot kérnék ez ügyben, hogy milyen olajat, szűrőt kell ehez a motorhoz venni. Garancia már úgysincs rajta, márka szervízbe nem vinném. Fékolajat is cseréltessem le ? Ennek a vezérlése szíjas, vagy láncos lehet ? Hány kilométernél kell ezt cseréltetni. Ha kikell venni töltés miatt az aksit, gonban leszek a rádió kódjával, mert azt nem tudom sajnos, ezt hogy lehetne megtudni. Egyelőre ezekhez kérnék tanácsot, amit előre is megköszönném. -
csukasi
tag
válasz Zoli-bácsi #25618 üzenetére
5 év vagy 100 ezer km. És ebben már 100 ezer megvan. (flottás autó volt, de szinte gyári állapotban van így ránézésre)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csukasi #25614 üzenetére
Váltás: ne is nézz rá a jelzőre. Elindulást leszámítva ne essen 1500 alá a fordulat, úgy a lendkerék és a koromlerakódás problémák elkerülhetők nagyjából, nyugodtan el lehet forgatni 2500-ig normál közlekedésben, ha pedig alaposan be van melegedve, akkor akármit szabad.
Garancia: rá lehetne kérdezni, hátha meg lehet hosszabbítani, néha van rá lehetőség. Fékfolyadék 2 évente.Vezérlés szíjas. Érdemes lenne regisztrálni a Ford etis rendszerbe, ott írja a karbantartásokat, amúgy 180-200 ezer km vagy 10 év emlékeim szerint. Akku/rádió miatt ne aggódj, cseréltünk cégnél párszor, nem volt gond.
Szabad tudni, hol lett véve egyébként? Eurofleetnél pont láttam egy ilyesmi példányt.
[ Szerkesztve ]
-
csukasi
tag
válasz molnarpeter #25620 üzenetére
Jövő héten mindenképpen bemegyek majd miskolcra, mert hozzám legközelebb ott van márkaszervíz, és majd megkérdezem.
Köszönöm a választ. -
kcsa
veterán
válasz csukasi #25617 üzenetére
Kezelésiben elvárt olaj-előírás biztosan benne van (egyébként WSS M2C913 D, legegyszerűbb a Ford olaj, de ez vallási kérdés: olyat válassz ami ezt tudja, márkája meg ami szimpatikus)
Fékfolyadékot én cserélném, aprópénz.
Szíjas, tíz év, vagy 150k km (ha jó adatot találtam, de ez is benne szokott lenni manualban)
-
-
darvinya
titán
válasz csukasi #25624 üzenetére
WSS… az Ford jelző kódszáma.
ABEA és 0W-30 ami fontos.Amúgy, ha eddig benzinest használtál, akkor dízel nem kell annyira pörgetni, mert nyomatékot alacsonyabb fordulatszámon tudja.
Én bezines vagyok és leszek/maradok, mert 1x már megjártam a dízellel.
Azaz, ameddig jó a motor, addig semmi gond, de ha gond van, akkor elindul a lavina.
Nem véletlenül van olcsóbban több dízel eladó, és nemcsak részecske szűrő miatt.
De ez a saját véleményem.
Benzinnél is megtanultam, hogyan spóroljak, így ugyanannyiból jövök ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz molnarpeter #25613 üzenetére
Esetleg így EZ jó lehet?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #25627 üzenetére
"Nem véletlenül van olcsóbban több dízel eladó, és nemcsak részecske szűrő miatt.
De ez a saját véleményem." - kivételesen nem szándékozok kötekedni veled, de mik még az okok?A DPF-től meg amúgy szvsz nem kell félni, ameddig havonta egyszer akár csak egy 110-es szakaszra felmész egy 20 percre, és autózol vele 2,5ezer körül, vagy ha hagyod regenerálni, mikor elkezdi. (2-3 perces procedúra, felismered abból, hogy olyan hangot ad ki a kocsi, mintha lyukas lenen a kipuff + felmegy alapjáraton a pillanatnyi fogyasztás)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Zoli-bácsi
senior tag
Nem biztos hogy ez működni fog nálad. Tudja majd kezelni ezt a vezérlő? Hogy oldod meg hogy a klíma hideg levegőjét fújja oda?(mert az MK3 Mondeoban úgy van, de lehet másik autónál is) Plusz sima szövet ülésnél nem tudom mennyire "fújja át" a szövetet, mert ezek általában perforált bőrülésekben vannak, ott adott a légmozgás.
Szerintem ez kb a szrnak egy pofon kategória.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz csukasi #25628 üzenetére
És anevemearl
Óvhatod, mint én is.
De egyszer csak csat és hengerfej javításba futottam.
Hiba csak annyi volt, hogy vezérmű csapágyazása kicsit kopottabb volt, de ez elég volt, hogy bekövetkezzen a gond.
Előzménynek annyi, hogy 1000km-rel ez előtt lett átnézetve, stb.
Szóval szerviz, azaz Ford szerviz csak széttárta kezét és mondta, ez a dízel.
Olcsó kocsiból így lett 3x annyi az ára.
Mert hengerfej javítással jött az egyéb blokk, nagy nyomású, üzemanyag elosztó, stb
Szóval míg vállalkozás le tudja írni a szerviz.költséget, addig magán ember kénytelen elviselni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
válasz Zoli-bácsi #25631 üzenetére
Ok, akkor jobb ötlet? Nem tudom, h a vezérlő mit szólna hozzá. Az a nagyobbik doboz nem a ventilátorok vezérlője? Egyébként szerintem be lehet kötni fixre egy kapcsolóval és kész. Nem kell ezt az agyának külön vezérelnie.
ITT valami hasonlót csinál a srác.Felmerült még egy ötlet a részemről, miszerint ha úgyis kiszedem majd az ülést akkor kicsit kikönnyítem a szivacsot (csinálok bele lukakat) és az ülés alá készítek műanyagból egy U profilt amit hátulról betolok az ülés alá és rögzítem. Így ha a lábtérre küldöm a hideget azt egyenesen a seggembe tolja. Viszont a másik oldalon is kell valami (mondjuk ugyanez) mert ott van hátul a gyerekülés és nem fújhatom telibe a gyereket.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
válasz Zoli-bácsi #25631 üzenetére
a klima hideg levegojet nem fujatnam az ulesbe, gyarilag is ules atszellozetes van csak.
anno meg a godi ESS szerviz mondta , hogy ulesszelloztetes kozben az ulesfutes is bekapcsol alacsony fokozaton.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Zoli-bácsi
senior tag
-
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #25633 üzenetére
1.8D, nem turbós.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Zoli-bácsi #25638 üzenetére
en nem orulnek, ha a vesemet hutene a klima hideg levegoje az atszelloztetes a kulcsa a dolognak.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz patomi #25639 üzenetére
Fújd át egy réteg rozsdavédővel mert hiába a csiszolás/festés néhány hónap után újra át fog rajta ütni. Amúgy szép lett.
ReFleXx: Nekem sem a vesém lefagyasztása a cél, hanem h hideg legyen az ülés, szellőzzön és ne úgy szálljak ki 100-200km után a kocsiból mint aki egy lavór vízben ült.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
patomi
őstag
válasz ReFleXx #25640 üzenetére
"Hammerite Selyemfényű fekete" A pontos neve. Satin black . (3 palack, 4 réteg).
Sajna a fázisok nem lettek fotózva. Hétköznap délutánonként, meg ma dolgoztam rajta.A fázisok így jöttek. Mosás, drótkorong, rozsdamaró és átalakító, drótkorong, ahol kell kézi csisz., tisztítás, zsíroldás, festés.
Alapozó nem volt, ez alá elvileg nem is kell. Mennyire lesz tartós majd kiderül. Lehet januárra ledob minden festéket (remélem nem)Szerk. Minden kézi munka volt. Ahogy keresgéltem, homokolást 4K/kerék körül találtam. Kicsit sokalltam, így neki álltam magam.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
ReFleXx
addikt
válasz patomi #25643 üzenetére
good job, majd szamolj be hogy allja a "sarat" az elso tel utan
lehet en is nekifutok majd a sajatokon, de szerintem eloszor anyamen
de amugy kene venni meg1 garnitura alufelnit, mert mar unom, hogy ennyire gane a fordos acelfelni festese, meg mar elhagytam 2 gyari disztarcsat is amit potolni kellett, lassan ott tartok, hogy jobban jartam volna aluval2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
patomi
őstag
válasz ReFleXx #25645 üzenetére
Oksi, mindenképpen(kollégák dicsérték a festéket) Nekem ellopták a gyári dísztárcsákat sajna.
radi8tor
Ott a linken akkor nálad a festés kimaradt. 4k homok, 5k szinter, 2k lakk az 11K/kerék
Az 44K a 4 kerék. uhh,,, így kijött 6K-bol meg egy kis munka amit be kell valljak valahol élveztem is.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-