- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
Én most keresek 2007 es fiestára 15 ös alufelnit, ha valaki tud valamit ne tartsa magában. A nyári elég gatya, a téli már 6éves, gondoltam eladom őket s veszek alufelnit 4 évszakos gumikkal.
-
zoger
tag
Focus mk1 ghia felni vajon jó lehet nekem?
-
darvinya
titán
Home Made.
Elmúlt hétvegi fékfolyadék csere után úgy döntöttem, hogy szervóolajat is lecserélem.
Egyrészt nem kaptam választ Escort FB-ben, hogy mit jelent pontosan a tartályon Hideg Max, vagy Forró Max.
Mert nem tudom.
Paraszti logikával lehet olaj hőmérsékletétől függő jelzés, vagy külső hőmérséklet függő jelzés.
Viszont most egyikre sem igaz, mert 100+ km után is Hideg max-on volt, elmúlt 35°C-ban is ugyanennyi volt.
Szervó sem az igazi.
Visszafolyó csövet leveszem és egy flakonba csorgatom, tartályba meg öntöm a frisset.
Ezzel kiderül, hogy maga a szivattyú jó-e.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Ganz-[HUN]
addikt
Sziasztok. 2012-es 2.2-es tdci transitba Delphi, siemwns/vdo vagy Denso befecskendezés van? Google felhozott minden szart
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
ReFleXx
addikt
válasz Ganz-[HUN] #26759 üzenetére
eszerint siemens: [link]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#21346560
törölt tag
válasz DeFranco #26751 üzenetére
Nekem 4 gyári volt amikor megvettem a kocsit!
1 elszaladt az első német utamnál 210-nél, ezután levettem a hármat, meghirdettem 3 eladót, vagy 1 ugyanolyat keresek.
Nem volt egyikre sem jelentkező.
Feltettem 1 év elteltével a 3-at, hogy vezető oldalon 2, túloldalon előre 1.
Egyszer csak azt veszem észre, hogy vezető oldalon a hátsó hiányzik... fene vigye el...
Na most a vezető oldalon van 2, a túloldalon meg nincs, azt én úgysem látom!
Gondolkodtam már alufelnin, de az én vezetési stílusommal hamar javítani kéne, vagy kukáznám! -
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #26759 üzenetére
Vétel előtt állva, vagy javítás miatt?
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz molnarpeter #26762 üzenetére
Előbbi. Haver rámírt, jó -e ez a tranyó. Mondom ha nem Delphi, gondolom elfogadható. Független attól hogy mi van benne, mondtam neki hogy első út Kecelre Benedeczki-hez lesz, nem pedig melóba, mert rákeffentést el kéne kerülni. Gördeszka+mobil trükköt pedig el fogom sütni, alárugom telefonostól, megnézzük az alját is.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #26763 üzenetére
Euro 4 problémásabb, euro 5 eggyel jobb (mondjuk én abból is találkoztam fiatalon motorcserés darabokkal sajnos). Jumper, Boxer sokáig készült ugyanezzel a blokkal, ajánlom a speedzone AdVanture sorozat 5-6. részeit
Ford vonalon szerintem TDDI kevésbé kockázatos, csak régebbi. Kicsit újabbat én T5 vonalon néznék, 1.9 PD-vel, gyárilag DPF nélkülit. Esetleg valami 2.3/3.0 Fiat/Iveco, vagy Sevel vonalon 2.0 motorok könnyű teherre jók, és mivel személyautók is voltak vele tucatszám, nem drága az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz molnarpeter #26764 üzenetére
Ezt fogja venni, mert a 200 000-res polc rendszert egy az egybe át tudja rakni a régi tranyóból, ami az egykori TDDi motort használja. 2001-es évjárat. Sajnos kirohadt alóla az autó.
Fiatot nem vesz mert franciaolaszfóbiás a gyerek (márpedig mondtam neki, Renault/Fiat szervízbe volt a gyakorlatom, nem volt szar egyik se kifejezetten)
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #26765 üzenetére
Egy szett injektort érdemes akkor rászámolni. Nagyon könnyen ki tudja nyírni a motort, és nehéz észrevenni - lehet diaggal korrekciót nézni, de igazából ki kell szedni és szakműhelybe vinni vizsgálatra. Ha hosszú távra tervez vele (kirohadásig ), akkor teljesen új porlasztókat tennék bele, akár megelőző jelleggel is, meg mondjuk alá locsolni némi waxoyl alvázvédőt, de az már más tészta. Azt hiszem a DPF fáklya, EGR és a vezérműlánc szokott gondot okozni.
Tényleg, a Primastar/Trafic/Vivaro 2.0 dCi láncos Nissan motor is elég stabil darab, hunyorítva a doboz is japan vagy német.
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz molnarpeter #26766 üzenetére
Tényleg, igazad van! M9R jó moci.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
darvinya
titán
Új
FocusEscort RS CosworthErre rágyúrok, vazze.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
DeFranco
nagyúr
nyitni tudtad még, vagy zárva ragadt be?
nekem először megpróbálták lefúrni, beletört a szár (eleve nem azzal kellett volna gondolom, mindegy) akkor már ugye nem lehet lefúrni, akkor már volt a szakinak türelme elvágni fűrészlappal a stiftet (amit ha megtett volna előtte, nem kellett volna zárat vennem, meg kifizetni a csilliárd mérnökórát hogy a gyári kulcsra hangolják)
-
kcsa
veterán
válasz Alemida #26780 üzenetére
Forgácsolt alumínium, aliexpressről rendeltem.
-
gabor9991
őstag
válasz tailor #26783 üzenetére
Amikor nyitva van a géptető akkor a kar két végén lévő golyókra kell rápattintani.
10 másodpercnél nem tart tovább a csere.
Persze, ha elütsz egy madarat és szétesik az egész, majd alulról a motorvédőt leszedve kell kinyitni a géptetőt úgy, hogy fogalmad sincs mit keresel, ahogy én is csináltam akkor az úgy tovább tart -
kcsa
veterán
Kivéve ha a komplett szettet veszed, mint én :)
Akkor a zár is ki- és szétszedős mindkét oldalon.De a legrosszabb, hogy pont a golyókra felpattintással bénáztam a legtöbbet. Meg pl. nem szerepel a leírásban, hogy a zártestet összetartó két hosszabb stift valójában három (egy hosszabb és két nagyon rövid) , így egy rövidet sikerült is elhagyni.
@tailor: egyébként nem lenne nagy feladat, egy jobb minőségű és részletesebb leírással.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Melyik része szokott ennek eltörni, és mitől? Mármint a motorház nyitónak.
-
-
kcsa
veterán
Nos inkább foglaljuk össze:
MK2 (és facelift...) Focushoz való, alumíniumból.
Az általam linkelt szett a drágábbik, több elemű: a kulcs-zártest (hűtőrácsban, továbbiakban jobb szó híján cilinder) szétszerelendő, maga a motorháztető zárja (ami a zárhídra van csavarozva) pedig szét- nem, csak leszerelendő.
A szett leírása érthető, de nem teljes: az alis linken megnézhető a leírás, így pár kiegészítés:
1.1. lépés: már rögtön az elején pattintsd ki az összekötő műanyag elemet (~tengely) a golyókból
2.1.: a zárhídon lévő zártest hátrafelé lehúzandó, kicsi ellenállás van, de nem kell félni tőle.
3.9.: szereld ki a cilindert, belülről csak két műanyag fülecske tartja, ezekre vigyázni kell.
4.1.: a mellékelt popszegeccsel kitolhatók a cilindert összetartó stiftek, de figyelem! Csak az egyik elég hosszú ahhoz, hogy kitolható legyen a másik oldalon, a másik oldalon látható stift a látszattal ellentétben két darabból áll, azok a zártesten belülre esnek, így széthúzásnál nagyon figyelni kell, javasolt asztalnál elvégezni ezt a lépést (nekem az egyik rövidet sikerült így elhagyni...)
5. : "Remove the original plastic connector": ne tévesszen meg a látszat, a cilindert nem kell tovább bontani, csak a meglévő műanyag elemet kell fogóval lefeszegetni, kicsit törni fog, de nem gond, nem fog hiányozni.
9.1.: miután áttoltad a zárhídon a zárhídon maradő résszel előre összepattintott tengelyt, még a levegőben pattintsd össze a cilinderrel is, így is bepattintható a cilinder a helyére, viszont így sokkal könnyebb a két elemet házasítani.A gyári "hibája", hogy minden eleme műanyagból van, ennyi idősen, ennyi év hőterhelés után már ridegebb a műanyag, ha pedig eltörik - szokott - elég nehéz lesz kinyitni a motorháztetőt.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #26793 üzenetére
Van rá megoldás, de nem egyszerűbb megelőzni?
Úgyis akkor fog eltörni, amikor a legjobban kellene
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest