- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26200 üzenetére
Blokkot is mérd meg, hogy azonos-e.
Középen a nagyobb csapágy erősebb megtámasztásként használta a főtengelyt.
Minnél nagyobb a fordulat, annál nagyobb erőhatást kell elvisenie középen, s ha nincs akkor meghajlik.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26204 üzenetére
Mint írtam, hogy középső hengerek 2x többször robban, mint 3 hengeresnél.
Mivel 2x több robbanás van, emiatt a tengely közepe meghajlik normál csapágy alatt.
Az, hogy kicserélte nagyobbra (ha elfér és meg van a fészke) és erősebbre, azzal csak tengelyt védte, mikor hajtotta.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #26210 üzenetére
Nem hossz-szimmetrikus tengelyeknél (4 ütem mellett páratlan hengerszám esetén) elsőrendű tömegerőből nyomatékok lépnek fel, melyek ellensúlyokkal csak részben egyensúlyozhatók ki, ezért kiegyenlítőtengely szükséges.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #26213 üzenetére
Kíváncsi vagyok pedig a válaszára.Hogy szerinte hogyan lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz tailor #26024 üzenetére
Leömlő cserélve, ímhol a cserélt darab. Ráfért a csere...
Viszont amióta eljöttem a szervizből, alul, a motor alatt / a kerekeknél valami nyekkenő-fémes hang van Elindulásnál főleg, meg néha kanyarodásnál. Vissza is mentem vele azonnal, akna fölé álltam, alánéztünk, de szemre nem volt semmi (persze nem igazán értek hozzá, plusz zárás előtt fél órával nekik sem volt gondolom kedvük matatni...) De asszem holnap visszahívom őket, mert ez nem ilyen volt a csere előtt.Bónusz: aknára állás után látom, csupa olaj a motorvédő lemez jobb oldalt... Valószínűleg a főtengely-szimering megadta magát, éljen. Egy dolgot javítasz, kettő újabb jön.
#életöregautóval[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #26217 üzenetére
Csak a flexicső, de olyan áron cserélték volna, hogy akkor már gondoltam legyen új a komplett rendszer, az sem sokkal drágább...
Vajon ezt a régit, így egyben el lehet adni? Van rá kereslet? A katalizátor teljesen jó benne (szerintem). Mondjuk azt látom, hogy katalizátorban sok "tesó" utazik(#26219) Zoli-bácsi: Sajnos ez a két katalizátoros változat ugye, és csak bölcső-leengedéssel cserélhető... (valószínűleg itt cseszett el vmit a szerviz, amiért nyikorog meg kattog - reggel hívom is őket megint). Ilyen 80-90 ezret kaptam a cserére ajánlatként, ha nem jön közbe semmi gebasz Az új leömlő pedig megvolt ennyiből, és a csere volt 43K. Persze ez így több, de 100 százalékos a rendszer, ezt a régit meg eladom...lövésem sincs, mennyiért
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #26220 üzenetére
Durva... én is kattogtam rajta hetekig. Nem, nem gyári, az kb. 320 ezer. BM Catalysts ment bele. Ne riogass!
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz tailor #26221 üzenetére
Sajnos ez saját tapasztalat, több autónál (Mondeo,2x, és Focus) is, bármilyen utángyártott (általában Bosal) katalizátor ment bele, az pár ezer km után kukás lett. Csak a bontott gyári lett jó. De ne legyen igazam! ( Persze azért ne add el egy darabig ami kikerült belőle )
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #26222 üzenetére
jól hangzik... így is el lesz adva, ha megjavítom az olajfolyást, plusz helyrehozzák ezt a nyekergést, de ennek az infónak a fényében pláne...
#26224: na jóvan, @flymi-val ketten visszük a prímet a "hogyan költsünk sokat régi autóra" játékban
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #26225 üzenetére
Nem, nem lenne nyugodt a lelkiismeretem Amúgy is kb. 4000 Ft-os szimering csere lesz valszeg.
Cserébe nem lesz olcsó a kocsi, de rendbe lesz téve[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Zoli-bácsi #26227 üzenetére
Én is ettől félek!
-
ReFleXx
addikt
válasz tailor #26228 üzenetére
nem kell felni, mert igy van
plusz ha olyan mar a feltengely gumiharang akkor azt is cserelik ilyenkor, az meg dob az aron par tizezret.egyebkent mit kell tudni a kocsirol? evjarat, motor, felszereltseg... ismeros autot keres..
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz tailor #26223 üzenetére
Segítsetek picit. Beszereltem az előbb az aux kábelt de a rádió kiszedő kis bigyók az istenért nem akar kijönni. Hogy kell kimángászni?
A jobb alsó fülecske már eleve törött volt, valami hozzáértő elbarmolta így csak három eszköz lóg most ki a zenedobozból./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Olyat rendeltem amihez volt kiszedő. Nem drót, de valami vékony lemezke.
+ esetleg tudja valaki, h a klíma panel alatti vakdugók közül balról a másodiknak mi lenne a funkciója? Van mögötte kábel, csak gomb nincs. Mi lehet?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz darvinya #26234 üzenetére
Az oké, ki is jött a rádió csak a kiszedő szerszám nem.
Szélvédő fűtés kapcsolója lehet a második vakdugó alatt?
Legalâbbis találtam olyan képet ahol az van ott. Ezek szerint akkor ki lehet építve ez a funkció? Szélvédő cserénél lehet érdemes fűtéssel rendelkezőt nézni a későbbiekben...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Szuper.
Eszerint mégsem annyira puritán felszereltség ez a Trend.
Evileg nem létezik olyan h trend plus, legalábbis korabeli ismertetőben nem találtam ilyet. (Ambiente, Trend, Sport, Ghia, Titanium-ról van infóm) A plus-t gondolom csak "ráragasztották" h a parasztnak jobban el lehessen adni.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
A Zéé
addikt
a szélvédő fűtés nagy királyság, azt és az ülésfűtést irigylem öcsém kocsijából, de nagyon
Hogy mennyire plug&play, azt nem tudom. Azokat a vakdugókat nem szedtem még ki, csak a másik oldalit, az alatt van nekem is stekker. Az meg elvileg az anyósoldali légzsák kikapcsolója.
Eléggé összevissza szerelték ezeket a kocsikat, a kábelezés is ilyen-olyan. Nekem pl. nincs kivezetékezve a lábtér világítás, pedig a tempomat gyárilag van benne, és azt mondták az okosak, hogy az azzal szerelt kocsik a teljes kábelezést kapták meg, még ha nincs is rajta minden. Öcsémnek ki van, de nem világít, ha belerakod az izzót. Fb-n meg volt olyan, akinek csak be kellett pattintani, és ment is.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
Létezett Trend Plus, hogy miben több, azt már nem tudom ennyi év távlatából, de cimborám cmaxa is ilyen felszereltségű volt.
szerk.: a ködlámpa asszem nem volt benne a sima trendben, csak a plusban, ha jól rémlik.
Az, hogy a vakdugó be van kötve, az még sajnos elég kevés: szélvédő alatti burkolat alatt ha megvan combos kábel a fűtőszálhoz, na az már valami
[ Szerkesztve ]
-
Kösz mindenkinek. A szerszám kijött, kiszedtem a rádiót és kézzel elhúzkodtam a pöcköket majd visszatoltam a helyére az egészet.
Ennek a szélvédő fűtés dolognak még utána járok, h mennyire van kiépítve vagy sem. Mert ha csak egy gomb kell + abkak akkor később beruházok rá.
Utasoldali légzsák kikapcsoló nincs, a jobb szélső vakdugó helyén kellene lennie a visszajelzőnek, azt tudom. Utólag nem tudom mennyire macera beépíteni egy ilyen kikapcsolót, de biztos megéri aki sokat megy egyedül. Egy komplett műszerfal csere nem olcsóság egy kormánylégzsákhoz képest ha bajság van.kcsa: értem, köszi. Meg fogom nézetni.
Ebben van ködlámpa. Akkor nem "hazudtak" a trend plus-szal.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
patomi
őstag
Fűtött üveg nem olcsóság, ha tálalsz valami jó forrást írd majd meg. Enyémbe 170k. Fűtött, automata ablaktörlő és hővédő(e nélkül csak 74k). Bármi is légyen az utóbbi. De aszem az enyém ilyen. Sajna pont előttem nem is működik a fűtés.
Zoli-bácsi, ha nincs bekötve az öv, aszem súly érzékelő mk2.5-ben lett, de lehet tévedek
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
"gomb kell + abkak"
patomi: szerintem sincs mk2-ben az ülésben ilyen érzékelő.
Bontottat lehet tudnék szerezni, de azzal megint nem lennék előrébb. Új üveget vennék de ez csak terv egyelőre. Ezt is meg fogom érdeklődni mennyi az annyi.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Szélvédő polír esetleg csere helyett?
60k-ért raknának be Pilkington sima ződ üveget mindenféle szenzor és fűtés nélkül.28-án viszem a kocsit fóliáshoz. Az első két oldalablak kap uv védős átlátszó fóliát bizonylattal 23-24k ellenében. Ez a gyengébbik Lumar fólia, 30%-át fogja meg a hőnek a gyors tájékoztató szerint. Az erősebb nem biztos, h jó lenne mert meghaladja a 90%-os fényáteresztő képességet mert gyárilag van egy enyhe színe az üvegnek, de majd rámérnek.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
keresek gépműhelyt otthon [link] ahol ezt tudjak kivitelezni nagyon precizen
mindent be tudok szerezni hozzá csak gépmunka kell de kiváló...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest