- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nfsu17
veterán
Tsebacsi
Még annyit tehetek, hogy a szervizvezető e-mail címére - aki 1 hónap után sikeresen válaszolt az e-mail-emre - írok, hogy szeretnék akkor erről papírt kapni, akár egy mailt, amit kinyomtatok.7Sony7
Sajnos ennyire nem értek az autókhoz, hogy egy autóban a fűtés hogy is "keletkezik", min megy keresztül, stb.
Amúgy DE, simán lehet, de én ezt le is írtam a levélben, hogy "télen*" kezdődik a fogyás.
(*mikor már sokat kell fűteni).molnarpeter
Nyomás próbát (tesztet?) csináltak....legalábbis ezt mondták, mert papírom nincs róla.
Ennyire nem akartak belemenni a dologba, vagy nem is ismerik ezt. -
nagyúr
válasz nfsu17 #21902 üzenetére
Nyomáspróba alatt lehet kompressziómérést értett Peti, de majd elmondja (lehet én is rosszra gondolok és teljesen más a kettő). De kompressziómérést minden szerviznek tudnia kell csinálni, hiszen alapvető diagnosztikai eljárás része (szvsz, nálam is volt motorcserénél).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#27070592
törölt tag
válasz Tsebacsi #21899 üzenetére
Ne haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni..
Ismert dolog hogy az itthon kapható 95ös benzinek a MOL-tól származnak és eddig sem volt kétséges hogy ez az "alapbenzin" minden vizsgált szempontból megfelel az aktuális előírásoknak.
Más kérdés az adaléktartalom. Mert a MOL pontosan olyan mennyiségű és minőségű adalékot fog az "alapbenzinhez" keverni, amit a vevő kifizet.
Szóval a linkelt pici segítséged (köszi) igazolja, hogy a MOL alapbenzinje (nem meglepő módon) gond nélkül megfelel az MSZ EN 228-nak. A többi paraméter viszont üzleti titok.
Nem azt állítottam hogy az auchan benzinje eleve sz@r minőségű.
Aztán mindenki eldönti hogy hol tankol és mennyiért, ahogy eddig is eldöntötte. -
Goose-T
veterán
válasz gabor9991 #21898 üzenetére
Nem nézel te túl sok Cobra 11-et? Nem hogy komolyan írtam, hanem egyenesen tapasztalatból. Egyébként ha akkorát csattan az autó, hogy kiömlik az üzemanyag, akkor ott már szinte mindegy szokott lenni. Az utascella hamarabb összeroppan, mint a tank, hidd el.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
nagyúr
válasz #27070592 #21905 üzenetére
Arra próbáltam utalni, hogy az Auchan benzinje semmivel sem rosszabb, mint bármelyik másik kút sima 95 vagy 98-as benzinje, az adalékokról semmit sem tudunk, ez megint csak feltételezés részedről is, hogy pl. a MOL biztos jobb adalékot rak bele, mint az Auchan. Majd meglátja a tulaj, hogy az adott autó mit szeret. Én sajnos semmit sem vettem észre a különféle benzineket tankolva, ugyanúgy ment és szólt az autó, ugyanannyit evett.
Az meg, hogy ki hogy mennyiért tankol, egyéni szoc, ismerek olyan embert, aki azért tankol mindig csak 5000-ért, mert keveset jár az autóval, és másra kell nekik a pénz, nem benzinre. Más kérdés, hogy jót tesz-e hosszú távon az autónak, vagy sem.
"Ne haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni.." Erre nem tudok a jóízlés határain belül reagálniMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#27070592
törölt tag
válasz Tsebacsi #21907 üzenetére
Frankó hogy nem megyünk el fölösleges hiszti és anyázás felé :-)
Egyébként onnan indultunk, hogy Cappa fórumtárs felvetette az E5 vs. E10 közötti különbséget övező vitát.
Privát véleményem hogy ezeknél a pálinkás benzineknél jobb választás az ETBE-vel hígított prémium benzin, mert az E10 az etanol összes negatív hatását (higroszkóposság, párolgásgyorsítás) is fokozza. -
Én is remélem, h ennyi volt és most már minden rendben. Mondjuk lehet ezzel kellett volna kezdeni, de hát ugye utólag mindig okosabbak vagyunk... Azt hiszem jövőre még fogok rá költeni a kötelezőkön kívül is, de nem szeretnék hasonló meglepődéseket és váratlan helyzeteket. Végeredményben még eddig egyszer sem hagyott ott sehol, annál az első pumpa hibánál is csak meg kellett volna noszogatni kicsit.
Mondjuk számíthattam volna rá már az első pillanatban hogy makacskodni fog mert a forgalmi billogja alapján is egy:
Ugye?
Csak most már le kell törni a szarvát és jó háziállat lesz.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz nfsu17 #21902 üzenetére
Nem hívod fel a ford központot?
Nekem ott segítettek, amikor egy hónap után sem kaptam visszaigazolást a szalontól - igaz, nem ennyire kényes témában.
Annyi volt a gondom, hogy a szerződésen az autó színe kézzel javított volt (pecsét és aláírással ellátott módon), de mindenhol, ahol alá kellett írni, ott Baze Blue volt; mi meg Chrome Blue-t rendeltünk.
Felhívtam a központot, alávzszám alapján megkérdeztem, hogy akkor ez végül is milyen, és egy óra múlva visszahívtak, hogy Chrome Blue.
Hátha neked is tudnak tanácsot adni, hogy a te esetedben mi a teendő. +3617777555[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nfsu17
veterán
válasz cappa72 #21911 üzenetére
zoger
Oké, hogy nyomot hagy, de szerintem minden apró rést nem tudnak meglátni egy beszerelt motornál, mert ez az egyöt ecoboost azért elég jól be van oda zsúfolva. Nekem el kell hinnem, amit mondanak, mást nem tudok.
cappa72
Kösz a tippet. Holnap megnézem, hogy most hogy áll a szint...matek szerint 1000-1500km múlva megint minimumon lesz. Na akkor futok még egy kört, addig nem akarom itt a topiklakókat sem bosszantani...aztán esetleg jön a központ.
-
senior tag
Ford Connect Tourneo 2019 1.5 kályha :
Hol tudok a hátsó ablakhoz (mosás) olyan spricnit venni, ami nem egy, hanem (legalább) két helyre spriccel? -
redingitell
senior tag
Sziasztok!
C-max 2008 1,6 tdci. Engine malfunction hibakód
Próbáltam visszakeresni, találtam is egy-két okosságot. Gondoltam végigcsinálom én is az oil reser megoldást viszont valamit folytán bénázhatok, mert nekem odáig sem jut el, hogy kiírja az oil reset complete feliratot.
Egyszerre nyomom a gáz és a fékpedált, utána kapcsolok gyujtásra de semmi nem történik.
Mit csinálok rosszul?[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz redingitell #21917 üzenetére
Ugyan s-maxról tudok sak nyilatkozni, de ott jó 5 másodpercet várni kell, mire történik valami.
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
nagyúr
válasz redingitell #21917 üzenetére
15-20 másodpercig folyamatosan tövig kell nyomni (s-max esetén tuti működött).
De az az engine malfunction-ra nemigen lesz hatással.
Ott valami más, akár komolyabb dolog is lehet. Meg az is fontos lehet, hogy van-e valami érezhető jelenség mellé (erővesztés, ésattöbbi).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #21917 üzenetére
Ez nem működik ennél. Állítólag nem is kell olajcserekor resetelni. Nekem legutóbbi ilyet akkor írt ki, mikor beragadt az egr. Kéne egy hibakódolvasás.
Simán lehet Egr, kihasadt turbócső, eldugult dpf... (Ha van benne)[ Szerkesztve ]
-
-
mtade
aktív tag
válasz redingitell #21920 üzenetére
Azt ki kell olvastatni. Nem találtam infot a lekhelyről, de Székesfehérváron ki tudom neked olvasni.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
7Sony7
addikt
-
senior tag
válasz bajnokpityu #21864 üzenetére
A FORScan-t milyen kábellel használod, használjátok? Hol érdemes venni?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zwodkassy #21926 üzenetére
egy időben rászálltak a kinai elm modulokrra a CD miatt, ezért ahol az eladó nagy betűkkel nem irta ki, h CD nélkül árulja, onnan ne vegyél. és a régebbi verziót (1.5) kell venni belőle, ezek a V1,6 meg mittomén, ezek kevesebbet tudnak. van vaterán is minimálisan drágábban, mint a kinai, és nem jön a vvámos, a jogász, meg nem kell egy hónapot vvárni.
nekem van kapcsolós kábeles is, meg miniatűr BTs is, mindkettő hibátlan. a BT nagyjából 4 éve fixen be van épitvve a kocsiba.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
troll81
addikt
sziasztok ez menyire lehet jó? [link] a 2007 s max hoz vennék egy jót.
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #21936 üzenetére
Vannak szervizek, ahol átmossák. 30eft körül van a leszerelés (gondolom benne van a felszerelés is) + kb 30 az átmosás. Mennyi km van a kocsiban?
Mit írt a gép, ne tudott regenerálni, vagy simán csak megtelt a sok km miatt?
Adalék van még a tartályban? (Eolys)-
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #21939 üzenetére
"Kiütötték a hibát most jó" jellemző szervíz hozzáállás. Nem mondták konkrétan mi volt a hiba? 100e km után általában ráfér a tisztítás, de nem tudom az autód előéletét. Nekem 200 nál lett tisztítva, és most 300 nál megint ráfért már. Az adalékot meg lehet nézni a szoftverrel amit rádugott a szerelő, de lehet venni ELM327-et+ forscan szoftver. Azzal elvileg otthon is meg lehet nézni.
-
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #21939 üzenetére
Ha eldugult, az kehet attól is, hogy egymás után többször is nem tudott regenerálni, mert nem voltak meg hozzá a feltételek, vagy attól hogy felhalmozódott a hamu, de ahhoz ki kell szedni, és átmosni.
-
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #21942 üzenetére
"azt tanácsolták, hogy üttessem ki a szülőt fizikálisan, utána pedig szoftveresen "
Ide ne menj vissza többet. Keress vslami normális szerelőt.-
-
mtade
aktív tag
válasz redingitell #21942 üzenetére
Fl előtti s-maxszal szívtam viszonylag sokáig. Mindenki azt mondta, üttessem ki a dpf-et, mert a rövid városi etapokat sose fogja bírni. Most ugyanilyen körülmények között 5-600 kilóméterenként regenerál, ami Q jó ettől a technikától és használati móddal. Csak akarni kell megcsinálni, nem rögtön kiüttetni...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
bajnokpityu
félisten
válasz redingitell #21942 üzenetére
ragyogó. az ilyet feljelenteném a csába. konkrétan törvénysértésre biztatott. a DPF elméletben irdatlan hosszú életű( többszáz e km), viszont ha valahol valami nem működik gyárihoz jól, akkor az képes megölni az egységet.
annyira durva dolog, hogy normális szerelő ha a kuncsaft megkéri, akkor se vállall DPF kiütést, ez meg hiba feltárás helyett erre buzdit.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #21945 üzenetére
Ésszel vs erővel megoldani a feladatot
-
nagyúr
válasz redingitell #21942 üzenetére
Ezzel azt is szerette volna mondani a szerviz, hogy ne csináltass karbantartást az autódon.
Pont ez a szűrő próbálná biztosítani azt, hogy élhető legyen a dízel (is) a további generációnak (is).
A hasonló gondolkodás/cselekedet tette közutálat tárgyává, mert (idézem pár kollégámad) "előttem megy, beletapos a gázba és fossa a fekete kormot magából... és mindegyik ilyen dízel". Persze ez is egy szintű korlátozott gondolkodás, és pont azokat felejtik el ezzel, akik igenis foglalkoznak az autójukkal, vállalják a karbantartási költségeket.
"okosba', sufnituning módszer"Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Pippen
csendes tag
válasz redingitell #21942 üzenetére
Ráadásul a vizsgáztatásnál is főhetne a fejed.Vagy azt is vállalták volna "okosba"?
cappa72 - tök igazad van.[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Most értem haza, gondoltam összefoglalom, miért ne üttesse ki. De megoldottátok helyettem, köszi!
Jó látni, hogy más is így áll hozzá![ Szerkesztve ]
-
-
Real_Necro
veterán
válasz cappa72 #21947 üzenetére
Én úgy tudom a "fossa ki" helyett rosszabb a részecskeszűrő hatása az emberre, pont azért, mert olyan apró szemcsékre szedi szét a kormot, hogy ami eddig simán lerakódott a talajra, elmosta az eső stb, az most szépen száll a levegőben és rakódik le a tüdőnkbe.
Ugyanakkor én is dízellel járok nap mint nap, 293ekm van lassan a kocsiban és még nem volt problémám (kop-kop-kop) a részecskeszűrővel.
Igaz, naponta 2x20-30 percet autópályázok.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- League of Legends
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...