- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Felraktam az abs kábel tartót, mert jobb oldalt hiányzott. Ez a kábel cseréjekor derült ki, onnan folyamatosan világított a műszerfalon a lámpája.
Rádugtam a hibakód olvasót, töröltem a hibát. Megyek vele, majd meglátom visszajön-e, de szerintem nem. Akkufeszültség alacsony volt (sok városban maszkálás miatt gondolom), valamelyik nap felteszem töltőre. 9 egész valamennyit írt a műszer, 13 hónapos az akku.
Levettem a dobbetéteteket, kipucoltam a felgyűlt retket a kritikus pontoknál. Ha már itt tartottam gondoltam felrakom az új koptatót amit több, mint egy éve vettem. Régit leszedtem, de csak úgy tudtam, h a szélső vastagabb tartó bumszlikat levágtam, utána már szét bírtam húzni és levenni. Ekkor jött a döbbenet, mert az új kb 10cm-rel rövidebb. Szal sehogysem ment fel már a szélein. Mérgemben visszaraktam a régit, egy ponton össze kellett fúrni és gyorskötözővel összefogatni, mert ugye levágtam a széleken a rögzítő karmocskákat és elállt a lököstől. Kell szereznem másik első lököst is majd, mert a jobb oldala belül trágya, hiányos. Említettem, h az a fele sérült.
Ha már így szétbontottam a jobb oldalon kicsit lemostam a korábbi szervo olajvulkán nyomait. Ekkor vettem észre, h az alig egy éves Conti hosszbordàs szíj el van "nyíródva". Egyik vájatban hiányos a bordázat, nem folytonos. Darabok hianyoznak belőle és ötletem sincs mitől.
Töltenék fel képet, de telefonról sajnos nem engedi. Majd otthonról később pótolom, h láthassátok miről van szó pontosan. A lényeg, h cserés lesz. Nem várt kiadás./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Túl nagy file képet készített, emiatt nem tudsz prémium nélkül képet feltölteni.
Nincs tökéletesen egyvonalban, emiatt szíj félodalasan érintkezik és terheletlen részét begyűrte.
Vagy valami beleér és szépen levágta.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Puszta kíváncsiságból: 1.6 tdci-n nem nézte mostanában valaki, hogy mennyi a tüzelőanyagrendszer nyomása alapjáraton? (Forscan)
-
-
#31600896
törölt tag
válasz molnarpeter #22844 üzenetére
Idén beiktatom. Pont annál a találkozási pontnál van, ahol a hátsó kerékív találkozik a hátsó lökhárítóval.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #22854 üzenetére
Jah, mondjuk ott a piszok bemegy a résbe, és ki szokott dörzsölődni. Ha le van javítva, esetleg lehet rá dobni egy réteg fóliát, és akkor egy darabig védve van jobban. Belső oldalon a peremezés mögé meg lehet egy kis karosszériatömítőt nyomni, és akkor nem gyűlik fel a piszok sem.
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #22856 üzenetére
Hátha benéz. Csak egy totalcaros cikk miatt jutott eszembe, hogy vajon a nagynyomásúm milyen állapotban lehet. Mert a cikkben van egy s-max, cdti szétkopott nagynyomásúval, és a gyár, vagy az importőr azt mondta, hogy ez kb 300ekm után várható. Az enyémben 315 van...
Kíváncsi lennék az állapotára, és gondolom a nyomásból lehetne következtetni.-
-
gabor9991
őstag
"Akkufeszültség alacsony volt (sok városban maszkálás miatt gondolom), valamelyik nap felteszem töltőre. 9 egész valamennyit írt a műszer, 13 hónapos az akku."
Ezt a feszültséget indításkor vagy nyugalmi állapotban mérted?10.5V alatt már károsodik az akku.Lökhárító alatt nincs hab ami tartja, műanyagok tartják, de ha sérült volt és letört a rögzítőfül akkor azzal nem nagyon fogsz boldogulni, lógni fog.
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Focus 2 tulajok! A gyári 6000CD mindig mutatja az órát, leállítás után is végig, vagy egy idő után teljesen kialszik a kijelző? Tudom a zöld háttérfény 15-30 percig még világítani szokott. Nekem most áll az autó 2 órája és már semmit se mutat a kijelzője. -
válasz gabor9991 #22860 üzenetére
Nem mértem, Forscan írta csak elfelejtettem lefényelni. De asszem épp ideje lenne megtanulni h kell használni a multimétert.
Ok, nincs hab. Igen, anno mikor cseréltem a jobb első saláta dobbetétet már akkor láttam, h jobb oldalon hiányos a lökös belül.Az elmaradt képek.
ABS kábel tartó bontóból felületi rozsdával ingyé'. Csiszoltam, alapoztam, festettem. Kis csavarlazító kellett a kutyacsont csavarhoz, utána már hamar ment.
Nem tudom milyen nyílás az ott a kép bal felső részén de furcsa volt átlátni a kocsin.A hatbordás AC pumpa (Conti) szíjja közvetlenül a görgő előtt, a többi részre nem láttam rá:
Egyenes ?vágás?, előtte ugyanott látszik, h már hiányos a bordázat.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Szíj elég csúnya.Mesternek volt hozzá szerszáma vagy felfeszítette pajszerral?
Az enyém is Conti hosszbordás szijakat kapott most, meg is nézem gyorsan hogy néznek ki.
(AC pumpa a tankban van gondolom tudod mert cserélted ez a vízpumpát vagy a generátort tekeri vagy a rövid szíj a klímakompresszort)[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #22863 üzenetére
Bocsi már fáradt vagyok. Úgy értettem az AC jelűt hajtja, ami a klíma kompresszoré.
Ha engem kérdezel akkor az utóbbi és pont az a baj, h nem is ő csinálta hanem kiadta a munkát a fiának. Lehet veszek egy hosszbordásszíj készletet, az két szíj + a szerszám amit megtarthat ajándékba.
Mondjuk nem tudom miért mondja, h nem lehet állítani a szíjon, úgy tudom a fekete görgős az a feszítő csapágy és állítható, de lehet tévedek...
80 ezret ki kéne bírjanak, ez egy tízest sem. Így nem maradhat, cserélni kell./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #22858 üzenetére
Ezt nem nagyon értem, hogy mit kell látni hol? Kívülre elvileg nem juthat ki, vagy igen?
Rellif: oksa.
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
-
darvinya
titán
Mint írtam, hogy nincs egyvonalban két görgő emiatt a szíj elkezd gyűrödni.
Ez pont látható, hogy borda szakadt ki, ahol összegyűrődött.
Azaz a görgő bordáiba nem tud beilleszkedni szíj bordája, csak ugrál rajta.
Ez volt az a zaj, amit felvettél.
Most, hogy már kiszakadt a szíj borda, így már nem ad hangot.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz gabor9991 #22866 üzenetére
Az ábrát most szedtem le gyorsba unix-ról. Végül is két szíj van mindenképp és a rövidebb a légkondié.
És megint benéztem, 160e km / 8 év valóban.
Mondjuk gyertyát szerintem érdemes olajcserekor megejteni, nem egy nagy tétel.darvinya: Nem láttam a szíjat végig csak ezt a kis részt, de elképzelhető h az volt a hang forrása, de mérget azért nem vennék rá. Ma sem hallottam semmilyen furcsa zajt a motortérből.
#22872: NGK került bele.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22874 üzenetére
Nem mozdulnak azok sehová.A blokkra vannak felcsavarozva.Ezért nem kell feszítőgörgő se.
A főtengelyröl remélem te se gondolod hogy túl nagy lehet a lógása ezen túl is léphetünk gondolom.
A következő , ha lógna is a generátor tengelye vagy a szervószvattyú tengelye szerinted lehetne akkora axiális játéka ami mellett még üzemszerűen működik mindkettő de a szíj már tönkremegy akkora az atló?
Szerintem nem.Előbb menne tönkre akár a generátor akár a szivattyú.
Én azt gondolom, nem célszerszámmal szerelték fel a szíjat és megsérült, ez látszódhat rajta.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #22875 üzenetére
Nem célszerszámmal felrakott szíjnál nem csak borda sérül, hanem maga szíj is.
Ami látható lenne, mivel átszúrná és sérülne kötöszálak, ekkor hamar kirojtolódik.
Amúgy minden szíjat nem feszegetve kell felrak, hanem valamelyik külső eszközt kilazítva kell fel helyezni.
Ekkor, ha nem egyenletesen feszítik vissza, akkor bizony ferde lesz.
De ezt könnyen ellenőrizhető, mert látható a szíj apró mozgása tárcsánál.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #22876 üzenetére
Akkor leírom újra.
Itt nincs mit meglazítani se feszíteni itt fix minden.Nézzél már meg egy videót róla kérlek hátha úgy megérted.
A szíjat felteszed és kész.A hozzá való szerszámmal.Olyan lesz a feszessége amilyennek lennie kell.
Ez után nem kell vele foglalkozni 8 évig. -
kcsa
veterán
-
7Sony7
addikt
Ha már hosszbordás: mennyi km, míg lekopik a felirat? Az enyémen már kopott, nem tudom, mikor volt cserélve.
-
-
rellif
senior tag
válasz 7Sony7 #22853 üzenetére
Remélem benne van ami érdekel.
Ha mégsem, akkor írd meg mit kell néznem. -
7Sony7
addikt
rellif: Köszi. Az alapjárati benne van. Esetleg, ha elmentetted az egészet, megnézhetnéd mennyi a maximum nyomása. Nálam 100.000kpa. (FRP).
gabor9991: Hátoldalával nem szoktak (szerintem) vízpumpát hajtani, bár lehet, hogy rosszul tudom.
radi8tor: akkor másképp kérdezem: szerinted (szerintetek) ez a szíj rendben van még?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
7Sony7
addikt
válasz gabor9991 #22887 üzenetére
Igen, az. Nem tudom. Állítólag kb egy éve és 15000km el ezelőtt ki lett cserélve, de akkor még nem a mienk volt a kocsi. Aztán hogy igaz-e? Egy két éven belül ki szeretném cseréltetni a vezérlés pont ezért, de addig remélem kibírja.
molnarpeter: A belseje jól néz ki, amennyire látszik, de szíjakban nagyon nem vagyok otthon...
Más téma, de sose tudom: az EGR mikor van nyitva, és zárva? Milyen üzemállapotban?
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
-
Ganz-[HUN]
addikt
csövi
2001-es MK3 Mondeo 2.0TDDi elfogadható autó megbízhatóságra?
VP44 és turbócső az a két dolog amiről tudok hogy gázos lehet.
Mire kell figyelni vásárlásnál?
Ki a gyári motor- és gázolaj és szűrőbeszárítója?Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #22892 üzenetére
Adagoló javítás nem két fillér, plusz rozsda is jellemző tudtommal.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz molnarpeter #22893 üzenetére
Természetesen nem két fillér, de a TDCi ahogy hallottam ennél is drágább.
Szerkezeti rozsda ,vagy csak az ajtók aljánál, ill. ilyen helyeken?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Dißnäëß
veterán
-
Gibo
senior tag
válasz gabor9991 #22887 üzenetére
Nekünk a 1.8 tdci-n 80e km után szakadt el a vezérmüszíj aminek elméletileg 160e km-t kellene bírnia. Ha megteheted inkább cseréltesd, az a biztos.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
Dißnäëß
veterán
Urak!
Ford Assitance (országúti szerviz) ügyben: lehet ilyet használt Ford-ra kötni, vagy csak újakhoz jár úgy, hogy márkaszervizben kell szervizeltetni mindig és akkor úgy hosszabbodik egy évvel ?
De igazából az érdekel, van-e egész Európára kiterjedő valami hasonló szolgáltatás használt kocsira, szóval ha mondjuk megáll az autó XY országban, Olaszban, Németben, Svájcban, Franciában, vagy akár kishazánkban, akkor lehessen egy központi számot hívni és jöjjön ki a segélyótó, tréler, akármi.. (tud ilyet a Ford, Ford tulajoknak, akár használtban is, vagy valami más cég nyújt hasonlót Európa-szerte?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
gabor9991
őstag
válasz Dißnäëß #22898 üzenetére
Netrisken volt ilyen szolgáltatás pár éve, egyik ismerősöm kocsijában tönkrement a gyújtáskapcsoló a Hortobágyon, és nem tudta beindítani, hívta a megadott számot és jött a sárga angyal aki megcsinálta neki ott a helyszínen.
Ez a szolgáltatás érvényes volt egész Európára.15000 körül lehetett az éves díj
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000