- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Senpai8
csendes tag
Sziasztok !
Második családi autónak, a zassznynak nézegetek Fiestákat, kis távokra városba. 1.25 szívó benzin 80LE - 2009/2012 körüli 100.000 Km környékén. Van -e lényegi különbség megbízhatóság/üzembentartás tekintetében az EURO4 és EURO5 motor között ? Van -e olyan típushiba mire érdemes vételkor koncentrálni ? Elég sokat hirdetnek, magyart is külföldit is...Köszi a válaszokat -
troll81
addikt
válasz Dißnäëß #22650 üzenetére
igen sajnos sok ilyen van kérdez válaszolsz és te vagy a hülye....... mert ez nem létezik sose vót engedd el az ilyen embereket gyorsan sirni tudok ezeken
nekem otthon egy ember javítaná javítja ha kellene de más nem nyúl bele kifejezetten ezeket az 5 hengeres motorokkal foglakozik.
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22652 üzenetére
Egy kontaktot majd dobhatnál hozzá, akár privátban is. Enyém is érti őket, bár négyhengerezik most egy C-Max-al, de feltűnően képben van a kuriózumokkal kapcs. is, csak 220km-re van tőlem és úgy negyedévente járok haza szülőkhöz...
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
mivel a hely mérete 1,5 din-es ezért a nagyobb, 2 din-es, kijelzős rádiók épp nem férnek be.
ha relatív olcsón akarod megúszni, akkor 1 din-es készülék kell, plusz átalakító a csatlakozókhoz de az nem nagy tétel
ehhez kell még egy 1 din-es beépítőkeret, ami lehet fiókos, ez a drágább, vagy olyan ahol a fél din-es részt csak egy műanyag lap fedi, szerintem egyik sem az esztétika csúcsa.
a másik megoldás egy aftermarket 2 din-esre bővített középkonzol takaró megvásárlása, ez elég drága.
én sokáig gondolkodtam egy mechanika nélküli bt-s 1 din-es megoldáson, de végül inkább lowcost módban oldottam meg, szereztem egy kazetta-jack átalakítót, aminek a kábelét hátul vezettem ki a rádió mögött, és a hamutartóba vezettem be hátulról.
így a hamutartót kihúzva ott a jack kábel amit a telefonba tudok dugni és onnan szól a zene (illetve van egy alapszintű kihangosításom) ha meg nem használom a kábelt a hamutartóba visszahelyezve gyári állapotba kerül minden, nem látszik a módosítás.
-
Dißnäëß
veterán
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
Hasonlóval küzdöttem én is az öreg Opellel, 1 DIN rádió ...
Kapni 1 DIN-es Android-os, modern fejegységeket is ám. Jó értékelésű eladótól mehet simán szerintem, eBay, Aliexpress. eBay talán annyival jobb, hogy behúzhatod, hogy csak EU-ból, így vám nincs + viszonylag hamarra meg is érkezik + véd is elég komoly értékig a rendszer, jogilag is és pénzzel is.
Kis utánajárást igényel, melyik típus, mi a jó Neked, és főleg, mennyi időre, mert azért ennek van költsége és mire bármilyen számítás alapján is elkezdené "megérni" Neked, már lehet, levedled az autót újra... (bár abba is továbbvihető, jó eséllyel az már 2-DIN-es lesz, amit kihasználhatsz eleve 2-DIN-es kütyüvel).
De ha mondjuk egy navival egybeépített, elég komoly tudású kütyü kellene, azt mondanám, hajrá. Egyébként meg 1-DIN-es keret/adapter és sima autórádiót bele, én Pioneer-es vagyok, de a választék bőséges. (Végül az Opelbe is egy Pio lett, Bluetooth funkcióval, gyári mikrofonnal, amit be kell kábelezni a műszerfal és egyik A oszlop mentén, USB támogatás, stb, szóval navitól eltekintve mint fejegység fullos volt).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
senior tag
válasz DeFranco #22655 üzenetére
"ha relatív olcsón akarod megúszni, akkor 1 din-es készülék kell, plusz átalakító a csatlakozókhoz de az nem nagy tétel
ehhez kell még egy 1 din-es beépítőkeret, ami lehet fiókos"Ezeket úgy kell összes vadászni a neten, vagy létezik rá kész, egybe csomag kialakitas is?
-
DeFranco
nagyúr
-
mtade
aktív tag
válasz Zwodkassy #22654 üzenetére
Mi a mamának a fókába egy pioneer sph-10bt-t vettünk, ennek épp akkora a kijelzője, mint a telefonodnak. Szerintem nagyon jó, keress rá. Mondjuk ez 1 dines, az előbb felsorolt kiegészítők kellenek hozzá.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #22661 üzenetére
nem tudom azt nem néztem ennyit nem szánok rá. volt valami okosság hogy ennél nem egyszerű, mert nincs a hátán sem aux, sem cd váltó sem semmi, de a yatour-ra őszintén szólva csak addig néztem rá amíg meg nem láttam az árát.
nagyjából annyi kellett, hogy a judy fisher szóljon út közben és ne nyomja fel 200-ra a vérnyomásomat a downtempo amit az okozott, hogy a kazettát már húzta a gyári magnó.
erre ez a rendszer ami nálam most van tökéletes és kb. ingyen volt.
-
darvinya
titán
Egy kis problémába ütköztem.
Eddig azt hittem, hogy kék színű az autó, de most napfényben tiszta kocsin, hogy kék szín fény hatására zöld csillámok látható.
Tehát nem sima kék.Hol található meg pontosan milyen színű?
Zwodkassy
[link][ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Senpai8 #22651 üzenetére
[link] benzin fronton kevésbé vagyok otthon, a Van helyett az lett a cégnél, de kevés km, semmi baja. Benzin fronton az talán a legegyszerűbb motor a turbós Ecoboost (1.0-1.6) ellenében, nincs sok rizikó. Szíjas vezérlés (cserére figyelni), 16 szelepes, pörgősebb fajta. Bp-re Euro 5-nek lehet előnye, vidéken kb mindegy. Külföldi esetén márkakerben szervizkönyv ellenőrzése nem árt, vagy pl holland és belga esetén van km-ről állami adatbázis, érdemes lekérdezni.
-
Ma annyira szép tavaszias idő volt a kocsi meg annyira retkes belül, h végül kitakarítottam. Aztán telibefújtam olajjal a kilincseket, zárakat.
Ellenőriztem a keréknyomást (mondjuk pótkereket megint frankón elfelejtettem), kellett ráfújni.
Olajszintet, félig van. Ablakmosó dünnyögött, h száraz. Am szerintem ereszthet valahol vagy a tartály lehet lukas de nincs kedvem szétszedni a jobb elejét, h hozzáférjek ezért csak kábé félig töltöttem fel.
Kellemes délután volt.Váltóval meg a lötyögésével még nem kezdtem semmit, egyenlőre nem fér bele sem az időmbe, sem a pénzembe. Talán néhány hét múlva.
Aztán tavasszal jöhet a többi móka: fényszóró polír és fóliázás, kaszni polír, klíma tisztítás és töltés... Ezt szerencsére egy helyen meg tudják majd csinálni.
Hátha jobban hasítja majd a levegőt![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
gabor9991 - Nekem is.
flymi - Samponos vízzel mosd meg az autót, nekem utána úgy néz ki, mintha ki lett volna polírozva.
Nem kerül pénzbe[ Szerkesztve ]
-
válasz #31600896 #22675 üzenetére
Azon már túlvagyok.
Vettem nyáron vaxos sampont, bőr törlőt meg ami csak kell, átnyálaztam, lemostam kézzel. Kábé két napig volt viszonylag tiszta, sajnos nem segít rajta. A fagyantás napette foltokat, meszes madárszaros pacákat semmilyen mosás nem szedi le. Akárhogy mosom foltos marad és matt. Egy polír az viszont polír amitől szép fényes lesz a végén és a bevonattól vízlepergető. Viszont se gépem, se türelmem nincs hozzá így inkább szakértő kezekre bízom, a lámpát főleg.DeFranco: Én is csak akkor viszem el lemosni ha már fáj ránéznem. Sötét szín, minden porszem meglátszik rajta.
gabor9991: Ezt jegyzem és utánanézek hol lehet kapni!
radi8tor: Havonta kellene ellenőrizni a keréknyomást úgy emlékszem.
Szeptemberben lettek csiszolva, alapozva és festve DIY (igaz csak kívül és belül, mert még rajta volt az előző szett selejtes gumi) és kerültek rá a vatta új téligumik. Októberben kerültek fel a kocsira műhelyben, értékre fújva és megmondom őszintén azóta csak egyszer engedtem rájuk egy hangyányit valamikor decemberben és idén is most mértem először. 2,3 helyett ~1,8-2,0 volt bennük. Az elsők valamiért jobban kérik, a hátsók tartják a legjobban a levegőt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
Én holnap cserélem a bal első matt fényszórómat egy szép állapotúra. Azon nem segített már semilyen polír. Jópár helyen megFordultam vele, de csak hümmögtek, hogy ilyet még nem láttak. Debrecenben sehol nem lakkozták telibe polír után. Én megtettem, de reggelre megfolyt rajta.
-
-
nagyúr
-
Dißnäëß
veterán
Ez a fényszóró fóliázás ez mi ? Mûszaki-kompatibilis ? Mármint .. meglátszik, féligénytelen, igénytelen, vagy szép, klassz munka ?
Polírozottról annyit tudok, hogy bár eleinte szép lehet utána, UV szûrô hiányában és úgy alapból is, viszonylag hamar újra szar lesz, nem tartós cucc.
De ha van tökéletes megoldása vkinek, ne tartsa magába.
A bal elsôm nem túl szép, jobbos maku.. balra keresnem kell vmi megoldást.
+ A tükörindex búráira de ilyet még nem találtam Kis csoffadt opálosak a gyáriak már.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
#27070592
törölt tag
válasz Dißnäëß #22682 üzenetére
Tökéletes megoldás a fényszóró-csere. Ezeket a polikarbonát lámpákat tökéletes gyári állapotúra nem nagyon lehet visszahozni, mert maga az anyag is öregszik, nem csak a felülete.
Ugyan nem a reklám helye, de ezt a készletet fogom most letesztelni, ha lesz végre egy kis jó idő. -
-
darvinya
titán
válasz Sub-ZeRo #22686 üzenetére
Ha már öreg a rugó és leszereléskor le kerül róla terhelés, rideggé válik.
Utána ismételt terheléskor várható a törés, legtöbbször akkor történik meg, mikor sok kis út egyenletlenségen van használva.
Sajnos tapasztalatból írom, mert előző Escort-nál jártam így, hogy Monroe csillapítót cseréltem csak, után már rugót is kellett, mert eltört.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz Dißnäëß #22682 üzenetére
Nekem azt mondták fényszóró polír után vagy lakkozzák vagy fóliázzák. Lakk olcsóbb de nem tartós, idővel bemattul a búra. Fóliázás drágább, de 10 év minimum.
Mindjárt töltök fel jútyúkra egy videót. Ma kirándulni voltunk a gyerkőccel, hazaérve míg asszony nyitotta a kaput elkezdett valami berezonálni, nyöszörögni a hűtő felől. Jó lenne ha segítenétek megsaccolni kábé mi lehet. Valami műanyag elem, a ventilátor lenne kezdődő csapágyas? Leállítás után megszűnt a hang, kézzel benyúltam és megforgattam kicsit a lapátot de úgy nem adott hangot.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Youtube
Szerintetek? A frászt hozta rám!
40. másodpercnél a leghangosabb.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #22689 üzenetére
Ugyanakkora, mivel akkor nem is rá való lenne.
Nem fogok F szériához való lengéscsillapító berakni, hogy ezzel emeljem meg, vagy Fiesta-t, leültessem.
Ezeknek mindenük ugyanakkora, csak minőségük és csillapításuk más.Erre felhívta a szerelő figyelmemet, hogy terhelés megszűnésével a rugó elveszti rugózását, mivel kikeményedig.
Amikor a rugó össze és kinyúlik, akkor belső feszültség hatására felmelegszik, molekulák rendeződnek.
De mivel állandó nyomásnak van kitéve, emiatt nem tud akkora mértékben átrendeződni, megeddződni.
Nem hallgattam rá, és spórolásból amúgy sem akartam arra költeni.
De még is kellett, s persze dupla munkadíjjal.
És nem felénél tört, hanem közel valamelyik támasztéknál, mivel ott van legjobban kitéve az erőhatásnak.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz gabor9991 #22694 üzenetére
Nem, most tényleg nem ment. Tegnap járattam úgy fél órát a bevásárló körút során, mert az idén nem nagyon kapott még kenést.
Ötlet, h mi lehet a hang forrása?
Vagy indítsam el és matassak a motortérben hátha megtalálom?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoger
tag
válasz #27070592 #22696 üzenetére
Én elégedett vagyok az eredménnyel amit kihoztam vele. Arra figyelj hogy a csiszolás ne körkörös legyen. Én azt csak kézzel vízszintesen csináltam s a polirozáshoz használtam akkus csavarozót. Végén még kicsit mattnak tűnik az eredmény, de az utolsó löttytől lesz szinte víztiszta. ( abból csak egyet használj el a másik jó lesz legközelebb)