- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tasker
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz #81556480 #22248 üzenetére
Lehet akár 7 év is, nem tudom én koreai autóknál láttam 7 évet, ettől még lehet a Ford is adott ennyit.
Neked most a 7év/140.000 km futás alapján állítja össze a szerviztervezetet az oldal igazából nagyobb javítás idén nincs.
Olaj, szűrők, sima átvizsgálás.
Ha volt minden 2. évben cserélve a fékfolyadék akkor azzal sincs idén teendő.
Vezérműszíj csere 8év vagy 160.000 km után esedékes amelyiket hamarabb eléri.
Ezzel csak akkor várnék meg egy, évet ha 100%-ig meg lennék győződve arról hogy valós a futás amit az óra mutat.
Itthoni a kocsi?Ha bemész egy Ford szervizbe szerintem biztosan adnak infót az eddigi karbantartásokról főleg, ha még van garancia a kocsira.
Szóval semmi extra tennivalók nincs csak egy alap szerviz.
Gyertyákat érdemes kicsit korábban cseréltetni mint a gyári előírás, nincs egy ezres darabja és a gyújtó trafó meghálálja a tapasztalatok alapján a gyakoribb cserét. -
#81556480
törölt tag
válasz gabor9991 #22251 üzenetére
na köszi, erre voltam kíváncsi
De az oldalon én a kilométer alapú szervizt választottam ki, mivel csak 75ezer van benne.igen biztos, mert szervizkönyves, de le is lesz kérdezve. És ez tényleg orvos tulajtól van, mert dr van a forgalmiban, és rákeresve még a google is kiadja hol orvos
Végül is én is arra jutottam hogy legközelebb 80-nál olajcsere, plusza az egyéb apróságok.
Tempomat utólag megoldható vajon úgy, hogy veszek kapcsolót, beszerelem és felprogramoztatom? valahol ezt olvastam. ( csináltam már ilyet ) feltéve ha az autó elő van készítve ?
-
Azt meg tudná mondani valaki, h milyen típusú izzó kell a lábtér világításhoz? Bepattintanék kettőt a foglalatba ha már ott van, mert jelenleg nincs.
Szereztem keveset futott, típus azonos bontódó fókából váltó bowdent és kulisszaházat (többek között), remélem a cserével feszes lesz a váltás.
Azt tudtátok, h létezik a belső biztitáblához műanyag védő/takaró elem? Eddig még sosem láttam ilyet, nem is tudtam a létezéséről.
Látszik is itt a hátulján a két kis műanyag távtartó pöcök, ami védi az egységet a kapálózó/rugdalózó utastól. A takaró szivacsom viszont még mindig szakadt és a szentlélek tartja csak a helyén meg egy darab patent...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok,
segítsetek nekem kérlek pár tippel dönteni, mi legyen.
Szükségem volna valami "bejárósra". Koccanhatunk kicsit is, nagyobbat is, lássuk be, sok a bolond körülöttünk. Agglomerációban lakom, napi 50km ingázás, ez heti 250km + egyéb privát mászkálások mikor hova, szóval legyen havi 1000 helyett 2000km a reál.
Nálam van kölcsönbe kolléga levedlett ex-céges Focus C-Max-a, kis lelakott alapverzió, 1.6 dízel, manuál váltó, klímája már van, de ennyi kb. 310.000km benne. Kettős tömegű cserélve másfél éve.
Meg tudnám venni nagyon jó áron.
Pár dolog, ami nagyon fáj:
- 400+ Ft/l-es dízel ár (versus 210 körüli LPG)
- ennyi km-nél a turbo lesz a következő, meggyőződésem
- egyéb dízel hibák ?
- kulturálatlan járás, nagyon ráz alapjáraton
- nincs első szélvédő fűtés, amit a régi Mondimban is annyira imádtamPár dolog, ami miatt agyalok máson:
- S-Max sokkal jobban néz ki (legalábbis szerintem, a C-Max olyan jellegtelen nekem)
- faék benzinest (szívót) LPG-sítve profi szettel, lentebb jöhetnék picit költségben. Sokkal nem, mert a C-Max 5.2-t hazudik most magáról, óvatos menetben, egy S-Max óvatosban se menne be szvsz 8 liter alá, de inkább 9, ha reálisan nézem, és 9 körül már hiába sokkal olcsóbb az LPG, alig járok jobban, a bekerülési ára pedig több
- fűtött szélvédő
- automata, nem szeretem a Ford manuálokat. Erősen vannak megvezetve, ahány volt, akár saját, akár céges pool autó, mind utáltam.Kérdésem az automata lenne: mennyire rizikós ? Ha elkezd tönkremenni, itthon mennyire javíthatók ? Mit bírnak normál üzemben, nem rúgva észnélkül ? Híresen szarok ? Híresen jók ? Semmit nem tudok róluk.
Köszi minden épkézláb tanácsot
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #22263 üzenetére
Ritka a benzines S-max. Van, de vadászni kell.
Amúgy sokkal jobban néz ki, mint a C-max (nem kicsit vagyok elfogult. ).
A 2.0TDCi kifejezetten jól passzol hozzá, sajnos benzineset abból az időből - amikor volt 2.2-es szívó - nem volt alkalmam vezetni.
S-max benzines vagy dízel
Azt nem tudom, hogy mi mennyire érné meg.
Ekkora vashoz a dízel jobban illik. (az ex-maxi dízel volt, dinamikusabb, 160-nál is csak 7.4-et evett klímával, 3 felnőtt+2gyerek+fullra pakol csomagtartó... | A mostani benzines, nyomatékszegény, de közlekedni lehet vele, óvatosan 7.5, pici autópályával már 8.5, városban még nem járt igazán folyamatosan, én is agglomerációs közlekedő vagyok, de napi 25km-rel)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #22270 üzenetére
Á, értem.
Idehaza van a fészbúkon s-max csoport, ott állítólag van néhány specialista, akihez lehet fordulni póversift ügyben.
Az automata váltó jóval érzékenyebb, mint a manuális, és több gondoskodást (pénzt) igényel. Ha a kényelem megér ennyit, és a fentartásra is tudsz áldozni, akkor miért ne?
(Én jobb szeretem magam eldönteni, hogy papókásan, vagy sportosan megyek, ezért én ragaszkodom a manuális váltóhoz)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #22271 üzenetére
Köszi a tanácsokat, hasznos nagyon
Egyébként SUV-ra lőnék eredetiben, de nem fontos, hogy klasszik SUV legyen, simán csak "magasan" szeretnék ülni és a kölcsön C-Max-nál most rájöttem, hogy wow, ezt ő is tök jól teljesíti. Meg 2 méteres vagyok majdnem, a C-Max-ból kilépni a talajra egész más, mint a Mondiból kiszállni egy nagy nyögéssel, ezért is húzok most C/S-Max fele. Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé.
Hát nem könnyítetted meg a döntésem de sok jó inputot adtál, nagyon köszönöm.
Szép napot !!
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #22271 üzenetére
Na, még valami, csak nem hagy nyugodni. Ha a Powershift elkezd rakoncátlankodni, mennyi nagyságrendileg a zsebbe nyúlás ? (Mondjuk jobbféle helyen, nem mintha ismernék JÓ Ford szervizt, mert két nagy sztárműhelyben is voltam Dunakeszi környékén, egyik sem győzött meg, de lehetnek még csodák).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
7Sony7
addikt
válasz Dißnäëß #22272 üzenetére
Üdv.
"Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé. " (ezt szinte látom magam előtt)
Ezért vettem én is egyterűt. Az f astrából már úgy kellett kimászni
Amúgy ezek a dízelek nem ráznak alapjáraton sem, ha minden ok. Lehet már valami motortartó bak vagy valami öregszik.-
-
Dißnäëß
veterán
válasz 7Sony7 #22277 üzenetére
Hát van benne némi kilométer, meglehet simán. Céges volt, futómű, motor (vas, belül) feltételezhetően rendben, ezek általában ápoltak, végig időben olajcsere, a gyári intervallumban, stb stb. Na meg érték nekem a totál valós km is.
Bakra én is gondoltam .. + könyöklő lefittyenve, abból is kéne új ..
Hát igen, ezekből kiszállni piszok jó. Viszont nem egy nagy csajozós verda...
De tipik A-ból B-be kiváló. Csak ne félnék a dízeltől. 330-ig vittem a 2L 130 lovas Mondit anno, az új tulajjal még maradtunk némi kapcsolatban, jó áron vette meg tőlem, tudta is, mi van a pakliban, jött is egy DPF, két izzítógyertya, kettős... (gyári kettőssel elment 340-ig kb)..Szóval 300 felett a dízelek költősek. (Bár ott már mi nem?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
A Zéé
addikt
válasz Dißnäëß #22275 üzenetére
kis hiba is több 100k. Volt főnököm feleségének valami belső tömítés ment szét a Kugájában, anyagár volt ilyen 20-30k, a munkadíj meg 300+... Valami olyant magyaráztak annó, hogy iszonyú bennszülött egy szerkezet, tulképp semmi sem javítható rajta kívülről, csak úgy, ha kiveszik munkaasztalra, és hát elég gyakran vannak rajta javítani valók.
Just a simple Lineman...
-
L4D1K
őstag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni a Focusommal kapcsolatban.
2006 1.6 TDCI
Este hajnalban jöttem haza a hidegben. 3-4 válátsban éreztem, hogy alacsony fordulaton mintha picit gondolkodna a motor, de ezt betudtam annak, hogy fáradt voltam.
Viszont 20 perccel később, pont váltás után, gondolt egy egyet és gázadás közben egy servo/generátor/motor hibakóddal alapjáratra vette a motort és elvette a teljesítményt. Lasssítás, újraindítás és mentem óvatosan továbbm majd pár percre ismét. Kiálltam a forgalomból, vártam pár percig alapjáraton majd gond nélkül hazamentem minden hiba nélkül. A két lefulladáson kívül semmilyen más hibát/teljesítmény csökkenést nem tapasztalok. Mi okozhat nagy általánosságban ilyen jellegű hibát? A kocsi műszakilag felújítva, mindig márkaszervízbe hordva.
# ANTAL Tuning #
-
Dißnäëß
veterán
Köszi, akkor totál kerülöm őket. Nem kell a baj.
Köszi a többieknek is, lehet átnézetem ezt a C-Max-ot, aztán beleülök, véleménytől függően. És még a ventillátor blokkot is meg kell nézetnem, alig fúj 4-es fokozaton, hiába csak előre (arcba) fújást állítok be neki, vagy csak ablakot, csak lábat ... Valszeg egy teljes szellőző rendszer és klíma tisztitás, minden egyéb kell neki.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
L4D1K
őstag
válasz molnarpeter #22282 üzenetére
Ráírok szervízre, hátha tud fogadni a héten. Addig használom.
Műszerfal még nem volt javítva. Akksi két éves, generátor új. Arra is gondoltam, az akksi nem megfelelő benne. Korábban motorcraft volt benne, most bosch.
# ANTAL Tuning #
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22284 üzenetére
Gyanús a pollenszűrő (nem nagy tétel, maximum melósabb cserélni).
Powershift nem ördögtől való, de több a fenntartása, mint egy manuális váltóval szerelt példánynak. Katona Jácint műhelyét szokták ajánlani, használt alkatrészeket is tartanak, hogy olcsóbb legyen a javítás. Nameg az olajcsere a lelke, előírás szerint 60 ezrenként szükséges.
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22286 üzenetére
Köszönöm, megnézetem.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
darvinya
titán
Honban LED-est jól meg kell nézni milyen összetevői van, mert van az olcsó kvitelű vezérlő elektronika nélkül(kintről 500Ft-ért adnak 10db-ot), s elintézték egy ellenállással.
Ami egyből kimulik, mikor 13V-ot kap.
Persze ennél fontos a helyes polaritás is, tehát ± = ±.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz gabor9991 #22274 üzenetére
Anyósülés előttiben megcseréltem és tényleg jó lett.
Vezető oldalon viszont akárhogy is dugtam be a friesen vásároltat semmi nem történt. Betettem az ajándékba kapott darabot, azzal működik./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dißnäëß
veterán
A 2.5-ös Volvo-tól hozott benzin mennyire megbízható és jó motor ?
Gondolok itt a turbo-ra, olajcsipegetésre, LPG-kompatibilitásra, bármi egyébre. (S-Max)Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22291 üzenetére
1-et ismerek, ő épp falja az olajat, többről nincs tudomásom. Szomjasnak az, ez nem lenne meglepi, de a tartósságáról jó lenne többet tudni. Felkutatom az illetőt, köszi.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
troll81
addikt
válasz Dißnäëß #22290 üzenetére
szerethető nagyon megy ha kell csapatszállító,nekem e ként funkcionál.maga 3500 km tettem bele olajat nem eszi megy indul teszi a dolgát. ha a fogyasztásra haáklis vagy nem ajánlom neked. Ha veszel majmot banán is kell mellé alapon tehát 9.5- 10.8 literig produkált hosszú hosszabb utakon.Város nem neki valló semmiképp.14 15 liter. egy titánium felszereltségűt birtoklom nekem mindenben passzol
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Értem, köszi.
Még egy kérdés: 1-2 ritka modellnél látok "Flexifuel"-t, ez mi ? (Benzin mind).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
paltom
tag
Most vettem egy 2008-as Ford focust, mondom megnézem a szivargyújtó müködik e, benyomom, erre beleszorult. Próbàltam egy tárggyal benyulni és kiszedni de nem sikerült. Esetleg hozzàlehet férni valahogy, le lehet szerelni, vagy inkàbb kérjék meg egy szerelőt?
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
Csak egy elméleti kérdés, de ki tudja egy nap még hasznos lehet:
Hogy tudnék úgy tankolni mk2-be, h azt nem egy kúton tenném hanem mondjuk kannából? Lehetséges?paltom: Az enyém pont fordítva szokott. Nem beszorul, hanem kijön tokkal-vonóval mindenestül a helyéről ha kihúznám belőle a beledugott misungot.
Am használd egészséggel![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///