- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #22400 üzenetére
Hs állásban csatlakozik, és ha olyan műveletet végzel, amihez kell, akkor szól, hogy kapcsold át.
-
-
sparta2
tag
válasz redingitell #22400 üzenetére
Szerintem is alaphelyzetbe kell állítani, de nekem benzines, így nem foglalkoztam a kérdéssel.
7Soni7 jól írta, kéri az átkapcsolást. -
gabor9991
őstag
válasz AMD Power #22403 üzenetére
Azért kérdeztem, mert amik 1M körül mennek azok szerintem tartogathatnak meglepetéseket.
Ha szeretnéd normálisan rendben tartani és nem arra kell, hogy megy ameddig ki nem esel belőle, hanem tényleg normálisan megkapná ami kell neki, akkor én lehet picit feljebb tolnám a keretet, inkább vennék egy olyat ami tényleg jó.
Most itt nem akarok flymi-val példálózni, de ha megnézzük mennyi mindenre lehet költeni akkor én biztos nem abból az ársávból választanék.
Persze lehet, hogy találsz egy tényleg jót 1M-ért azt azonnal vedd meg -
válasz gabor9991 #22406 üzenetére
Na ja. Lehet 1 misiért is mk2-őt venni, de én már a vételár felét rálocsoltam. Másfélért már lehet kaptam volna olyat amivel nem lett volna ennyi gond.
Szinte az összes típusbetegség megvolt már, de 97.83%-a javítva lett.
3 hónappal a megvásárlása előtt 1.3m-ért volt 2 lityis, benzin-gázos, faceliftes, világos színű kombi is. Azért néha még kicsit fáj a szívem. De 1.6 szívó benya a legjobb, 1.8 és 2.0l-es olajevős, hajtókartörős állítólag.
~10 évre terveztem/tük a használatát, abból egy küzdelmesen de letelt. 9 maradt még.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #22408 üzenetére
Törölni nem biztos, hogy tudod, mert nem mindent lehet. Ha lehet, akkor ott, ahol bejött a hibakód, jobb fent a 3 pötty mellett van 2 háromszög. A jobb szélsőt megnyomva töröl minden hibakódot.
Ha nem lehet, akkor katt erre a linkre
Ebből kimásoltam a lényeget: "Meg kell jegyezni, hogy a P242F hibakódot nem lehet könnyen törölni. A megoldást egy német fórumban találták meg. A következő tanács volt: "Húzza ki a légáram-érzékelő dugóját, majd indítsa újra a motort, állítsa le a motort, olvassa el újra a hibakódokat a memóriából ..... Most további 2 hibát talál a MAF érzékelőn. Csatlakoztassa újra a MAF-érzékelő csatlakozóját, és törölje a hibamemóriát ...... most már törölheti a P242F-et 2 MAF-hibával együtt, és a kijelző nem jelzi jobban a motorkezelő rendszer hibáját. "Valójában a trükk a A MAF dugó (a légtömegáram-érzékelő) leválasztása lehetővé tette számomra a P242F hibakód törlését, a hibajelzés kikapcsolását a műszerfalon és a LOS üzemmódból való kilépést, de az passzív regenerálás kísérlete az autópályán szintén sikertelen."
Ettől függetlenül szerintem kellene élő adatokat (Járó motornál) is nézni, ha pc-n nézed, olyan, mint a cikkben lentebb a képen.
Ha mobilról nézed, ilyen:
Bár nem vagyok autószerelő, de saját 1 azaz egy darab tapasztalatom alapján 3 dolgot tehetsz, ha nincs más hibakód:
1: Elviszed egy szervízbe, hogy csinálják meg. (150-200eft) sacc
2: Leveteted egy szerelővel, és elviszed egy DPF tisztító műhelybe ahol átmossákde nem savazzák!, majd visszarakatod. (100eft alatt)
3: Leveszed te másodmagaddal (sűrűn csúnyákat mondogatva ), elviszed kimosatni, majd visszarakod. (35eft) sacc
Persze forscannal utána nullázni kell.Van egy 4. verzió is: Leszeded, átmosod magadnak, és vissza. Én így csináltam, de nem hoz 100% os eredményt. Viszont sokkal jobb lett. Előtte már 100km-enként regenerált, azóta 250-300km.
[ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz redingitell #22408 üzenetére
igy jó eséllyel végleg kinyirod azt, amit talán még tisztitással meg lehetne menteni. de te tudod..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz redingitell #22408 üzenetére
[link] de úgyis visszajön.
hibakód, megoldási javaslatok
Nézd körbe, hátha csak az egyik nyomás a probléma mondjuk. Elő adat, kábelek stb ellenőrizni. Ha biztosan el van tömődve, menet közben meg lehet próbálni egy kézzel indított aktív regenerációt (s utána kötelező olajcsere). Ha az sem segít, akkor pl. dpfcleaner.hu tudja normálisan tisztítani (vegyszerrel, slaggal mosós olcsó megoldások kockázatosak hosszú távon, károsodik a szűrő maga). Mivel itt arról van szó, hogy el van tömődve, nem tud átmenni a kipufogógáz sem rendesen, "fojtja" a motort, magyarul illene javításig letámasztani, különben drágább bajt is tud csinálni.[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #22416 üzenetére
309000Km-el vettem az autót, és már ekkor el volt dugulva. Elmondás szerint 200000Km- nél volt tisztítva. Még nem jelezte a fedcomp, de már minden nap regenerált szerencsétlen.
Hozzá kell tenni, hogy az EGR és a Pierburg hibás volt, lehet ez is közrejátszott.
A tisztítás sajnos idő hiányában otthon történt slaggal. Nem vagyok rá büszke, de legalább jobb lett. Az injektorokat sajna azóta sem tudtam megnézetni, az én gépem nem ad róluk infót.[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #22418 üzenetére
Alapjárati kompenzációt kerestem, de nem találtam meg. Pedig vagy 15 percig járattam, míg átnéztem a forscant. Szerintem a kocsi még nem tudja. 2008 as évjárat.
Perburgot azért gondoltam, mert így csak nagyobb fordulaton töltött a turbó. Így viszont túltöltött. Hiszed vagy sem, fent érezhetően jobban húzott. Nem gondolnám pedig, hogy az a 2-3 tized BAR ennyit jelent.-
-
bajnokpityu
félisten
válasz 7Sony7 #22419 üzenetére
2-3 tized az simán 40ló a dieselnél
de biztosan töltött ennnyit? nekem is volt egy ideig nyüszögő pierburgom, de nem vettem észre semmi difit.már nem vagyok benne biztos, de mintha 0.8lenne a gyári 140lovas, ami nekem 1.1el (ha jól emlékszem) volt 190lovas. és brutál ég és föld volt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
AMD Power
titán
-
redingitell
senior tag
válasz molnarpeter #22415 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Nem akarom addig használni míg ki nem tisztítják, de kb 120 km-re kell evinnem szervízbe. Elég dombos a pálya nem szerettem volna szervíz módban odáig tötyörögni.
Ha megyek vele ennyit, talán nem okoz nagyobb galibát. Azt hiszem nem piszkálgatom, inkább hagyom a hozzáértőknek. -
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #22420 üzenetére
Akkor igaz az érték, ha a Forscan jót mutat. 249KPa-ig ment fel akkor (kihasadt a turbócső is, bár nem hiszem, hogy ettől). Most meg 220-230KPa ig megy fel max.
[ Szerkesztve ]
-
-
redingitell
senior tag
Még egy kérdés ha nem bánjátok. Ha esetleg úgy sikerül a javítás, hogy tisztítás helyett új szürőt rakatok be, abban az esetben van vonzata a szüröcserének? Esetleg megveszem az új szűröt csere és ennyi volt? (ez mondjuk furcsa lenne)
-
darvinya
titán
válasz AMD Power #22421 üzenetére
Én is így voltam.
Ráadásul nem napi használat miatt, úgy döntöttem elég lesz 22 éves Escort is.
Jó nem roncs/rozsda halom, de még így is a plusz ráköltéssel együtt sem lett több, mint 380eFt.
Lehet olcsó janizni, de mivel tudna többet 1M-ás kocsi, elvinni A-B-be, ritkán 100+km-en.?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
válasz redingitell #22424 üzenetére
Ha tisztíttatod, ne engedd a helyén, szerintem az nem tart sokáig. Ki kell venni, és átmosni.
Ha mégis újat rakatsz, akkor nullázni kell a computerben, de azt a beszerelő műhely kell, hogy megcsinálja. Ha már ott vagy, nézesd meg az Eolys szintet, lehet, hogy tölteni kell. Ez egy kis tartály a tank mellett/előtt, minden tankoláskor befecskendez belőle a tankba egy picit. Elvileg 60-120000Km- ig elég. (asszem). Ez kell ahhoz, hogy a kormot már 450fok Celsius fölött el tudja égetni. Egyébként 600+-50 fok.(Hol a túróban van a billenyűzeten a fok?)
-
-
válasz darvinya #22425 üzenetére
Őszintén én is szemeztem anno hatodik generációs Escorttal. Tetszett a forma is (kivételesen a kombi ebből ormótlan), de annyira rohadtak h inkább sírtam ha megláttam egyet. Meg aztán az idő is elszállt felettük. MK2 Focusok talán majd úgy 5-8 év múlva fognak ott tartani állapotban, mint két éve az Escortok. Árban azért remélem nem, mert elég jól tartják magukat a fókák, abból is a benzinesek.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #22429 üzenetére
Nincs adalék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz redingitell #22424 üzenetére
Nem érdemes, némelyik utángyártott nem is szűr normálisan, de legalább drága.
[ Szerkesztve ]
-
redingitell
senior tag
válasz molnarpeter #22432 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #22431 üzenetére
Illetve a Focus mk2 idején volt, az euro 4 motoroknál, az euro 5 már nem Eolys tudtommal.
-
L4D1K
őstag
válasz molnarpeter #22282 üzenetére
Köszi a segítséget mégegyszer. Tegnap voltam szervizben. Vagy valamelyik kúton nyaltam be valamit, vagy tankból szívott fel a rendszer koszt... Szűrő csere és rendszert tisztítás után most tökéletesen működik.
# ANTAL Tuning #
-
darvinya
titán
válasz AMD Power #22439 üzenetére
Az gond, hogy használt autó mindegyike tartogat meglepeséket.
Ezt lehet mérsékelni, hogy már kipróbáláskor feltárod, s idő elteltéve köztudott lesz a típus hibája.Pl: veszel egy szalon kocsit, s lehet, hogy abba évben többet használod, és áll majd garanciális javításban.
Anno Toyota-kat hívták vissza, s tulaj majd 1 évig nem látta, mire végzet a m.szerviz mindegyik autóval.
Persze pénz sokat segít, de hát…[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz AMD Power #22441 üzenetére
Mostani Escort-mal úgymond szerencsém volt, mert 2. gazdája vagyok, és már tudtam típus hibáit, így azt megnézve tudtam mérlegelni, hogy mennyit kell ráköltenem.
Azóta jött elő rejtet még rejtett hiba.
380-ban benne van összes pénz amit eddig ráköltöttem, amibe az üzemanyag is bele tartozik.
Anno egy drága kivitelű volt, mert plüss kárpitos.
Ami meglepetést okozot belső takarításkor, mikor takarítottam, hogy ülésbe vezeték megy gége csőben.
Eleinte azt hittem, hogy a biztonságiőv figyelmeztetőhőz tartozik.
De nem, mert ahhoz külön vezetékek mennek ülés síneknél.
Szóval van ülésfűtés, ami ventilátor/hőfok szabályzóval kapcsolható, s derék alsó felét melegíti.
Persze ha hidegre van állítva, akkor ventilátor bekapcsolásával nem működik.
Hőfokhoz mérten melegít.
Még költök rá, mert kell, s akkor 500-ban megáll és legalább 5 évig tökéletes autó lesz, csak üzemanyag kell bele.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gergobaby
aktív tag
válasz AMD Power #22439 üzenetére
Focus 2 témához...
Rengeteg szaladgál az utakon, fordfocus fórumon (szabad ilyet írni?) ki van vesézve szinte minden esetleges típushiba, szerintem semmivel több, mint bármelyik konkurenciánál.
Olajat valszeg enni fogja kicsit, sokan említik a ti-VCT esetén az "okoskerék" meghibásodást, nálunk a C-maxban ez nem jött elő még (azonos motor), pedig már jövőre meglesz benne a 400k km... Ennyi idő alatt ami szopás volt "motorikusan" az 2 benzinpumpa csere, lambda szonda, generatorcsere. A tobbi mondhatni kopó-fogyó alkatrész. -
AMD Power
titán
válasz gergobaby #22443 üzenetére
Nem lesz igy ebbol Foka 2. Nezek majd valami olyan gepet ami felszereltebb mint az Astra, es klimas. Meg persze ne akarjon elporladni a kasztni alatta.
Max az egeszet 1 millabol meg akarom majd uszni. Atirassal stb....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
darvinya
titán
válasz darvinya #22442 üzenetére
*Azóta nem jött elő rejtett hiba, ami nem típus hibára jellemző.
Francia autókat nagy ívben kerülőm, mert nagyon lutri mi megy tönkre.
Miközben próbaút alatt minden oké.
Angol autók meg villamos része a leggyengébb pontjuk karosszéria után.
Tehát mindegy mit veszel, jól meg kell nézni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz AMD Power #22428 üzenetére
Cimbi egész jó h astrat vett 1.5ert. Astra picit mindig drágább volt, szóval megnezem én, ha ma, amikor megdragultak már újak is, használták is, jó astrat tudsz venni 1ert..
cappa72: ha tényleg beszantjak smaxot, megnezem mennyivel csökken a bevétel. Nekem szoba nem jött volna galaxy smax helyett. Azt mondják szarabb vezetni, külsőre meg irtó gáz sztem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #22449 üzenetére
EF-nél is volt egy fóka tavaly valami 1.6-ért, vezérléscsere/nagyszerviz előtt persze, de azt letudva még mindig korrekt. Szóval szerintem is van akár ilyesmi árban jó autó, de kevesebb, mint a drágábbak közt, többet kell menni utána.
Toyota topikból a cikk, hódít a hibrid az egyterű kínálatban
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPad topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- PayPal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db