Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RCH663
aktív tag
válasz BigBlackDog #9251 üzenetére
Igen, más motor, más shader kezelés ami a látótávolságot szabályozza, stb.... nézd meg a textúrák élességét a szántóföldeken.
-
Cypresss
senior tag
2012-ben nincs az egyik legnépszerűbb add-on proginak DX10 kompatibil textúrája? Az elmúlt években halálra optimalizálták... Ebből is látszik, hogy nem használok REX-et és már valószínű nem is fogok. ActiveSky 2012 sokkal jobb.
Más: [egy remek írás arról, amiről korábban éppen veled beszélgettem.]
Azt hiszem minden sorával egyet kell értenünk.
(#9254) BigBlackDog: ha nagyon zavar a dolog, próbáld ki esetleg ezt vagy ezt utóbbi hasonló a REX-hez, csak nem zabálja annyira a gép erőforrásait. Olvasd el alul a vásárlói véleményeket.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
BigBlackDog
veterán
Asszem csuklottak egy adagot az FSX készítői...
Az alap textúrákkal is gyönyörűen előjön a taxiutak villogása.RCH663: Ez az Addon Converter X képes sima textúrákat is DX10 alá konvertálni? Esetleg egy egyszerű photoshoppal (+ valami dds plugin) nem lehetne megoldani?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Cypresss #9257 üzenetére
A véleményét leíró figura csak egy dologban tévedett: Szimulátornak nevezte a Flight-ot. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez a legkevésbé sem szimulátor és felesleges így kezelni. Láttam én már pár flash játékot amiben aranyérméket kellett gyűjteni a levegőben. Na ez is pont olyan, csak nem flash.
Épp annyira hiteles ábrázolása ez a repülésnek, mint gyilkosságnál egy rajzolt illusztráció a bűnügyi fotóhoz képest. Így kár azért nyavajogni, hogy szegény Flight milyen elcseszett szimulációt tartalmaz. Mert nem tartalmaz olyat. A 15 éves Suzuki Swiftben ülve sem panaszkodom nem létező dolgokra (pl: tolatóradar, start-stop rendszer, fűthető tükrök, sávelhagyás figyelmeztető, stb).
-
RCH663
aktív tag
válasz BigBlackDog #9259 üzenetére
Igen azt csinálja, és tudja on the fly, vagy tud csinálni magának egy teljes textúra bankot. Teszteknél nekem minden ilyen ugrálós, z buffer hibás villogós dolgot kisimított, és régebbi gépek amik fs2004 alá készültek mentek rendesen dx10 alatt, tehát elég jól működik. Hosszan nem tudtam tesztelni mert demoban csak 10 percet megy, de úgy tűnik hogy elég jó.
-
RCH663
aktív tag
válasz BigBlackDog #9262 üzenetére
Letöltöd 10 percig megy demoban akárhányszor, megunod uninstall, vagy megveszed.
-
BigBlackDog
veterán
Kipróbáltam, nem segített ezen. A hiba megmaradt, csak látótávolság, víz szempontjából DX10-ben is úgy nézett ki az FSX, mint DX9 alatt. Aztán visszatettem DX9-re, újraindít, vissza DX10-re. Most már a régi DX10 alatt is a gyönyörű textúra villogással.
Miért csak DX10 Preview-ig jutottak el a csapat feloszlatása előtt??!! -
RCH663
aktív tag
válasz BigBlackDog #9264 üzenetére
gépet indíts újra ha nem volt, valami bent ragadt a memóriában
-
Cypresss
senior tag
(#9258) hunfatal
(#9260) Stauffenberg
Azt tartom mérhetetlenül szomorúnak és elkeserítőnek, hogy egy több évtizedes fejlesztésű szimulátort azért dob sutba, a világ egyik legnagyobb és leggazdagabb szoftverfejlesztő vállalata, mert már nem éri meg nekik.
Hiszen nem olyan a kereslet egy FS-re, mint mondjuk egy Metrora, BF1-2-3-ra, stb.
Pedig éppen hogy az unlimited cashhel rendelkező Microsoftnak nem kellene hogy fájjon egy ilyen program viszonylagos "ismeretlensége". Nem mindennek a fokmérője ugyanis a pénz.
Személyes tapasztalatom, hogy a hardcore rajongók közül sokan ennek a programnak köszönhetően lettek rendszeretőbbek, fegyelmezettebbek. De olyat is ismerek, aki az FS-kapcsán kezdett programozással és fejlesztéssel foglalkozni, Ő egyébként az az Orosz Peti, aki Kozma kollégának segített be LHBP FSX változatába.
De két olyan kollégát is említhetnék, aki az FS-en keresztül ismerkedett meg a repüléssel, és így lett légiirányító.
Egyébként úgy látom, hogy az X-Plane lesz az új FS, az Aerosoft például erősen rástartolt a program felhasználóira. Persze ne temessük az FS-t, csak így kibukott belőlem a téma, pláne a Flight után, titokban sokkal többet vártam tőle.[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Ma megnéztem a piloteye sorozat egyik részét (Austrian Airlines Bécs-Tokió).
Meglepve tapasztaltam, hogy van szinkron is a filmen, viszont, hogy szakmailag egy nulla az biztos.
EZ az eredeti angol beszélgetés, és a pushback előtti brief egy részlete hallható, ahol a kapitány elmondja, hogy mi a teendő RTO után.
EZ pedig a magyar fordítás. (Ebben a sorrendben.)
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #9266 üzenetére
Bocsánat a kifejezésért, de az X-Plane remélem nem lesz az új FS, mert az egy rakás szar Még a menürendszere is borzalmas.
Az MS pedig egy profitorientált vállalat, őket nem érdekli az a pár HC user, sajnos. Neki a minél nagyobb profit a cél, és ez valószínűleg (újfent sajnos) be is jön nekik a Flighttal. Sok vérpistike meg fogja venni, mert 2 gombot kell nyomogatni és lehet repülni.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Cypresss #9266 üzenetére
Hosszú lesz, nem kötelező elolvasni. Röviden a lényeg: sajnálom az FS sorozatot és dühít a Flight, mint jelenség.
Én is sajnálom egyébként. Én még elég fiatal voltam amikor az FS2000 vagy 2002 dobozát megláttam egy játékbolt polcain és tudtam, hogy én ezzel akarok játszani. Akkor persze tényleg csak játék és nem hobbi volt a repülés (érdekel minden formája, szeretem fotózni az igazi vasakat, maketteket/modelleket építeni, RC repülés, stb).
Aztán jött az FS2004 amikor kezdtem belátni, hogy ez több, mint játék, főleg addonokkal megrakva.
Az FSX félkész állapota zavart talán a legjobban amikor a fejlesztőket feloszlatták, mert még hihetetlen sok potenciál lett volna a motorban amit még ki lehetett volna belőle hozni. Akár a fizika, akár a grafika és főleg az optimalizáció terén.
A Flight meg csak szimplán dühít... mert nem csak egy szimulátor sorozatról van szó, hanem egy egész játékstílus halálát jelzi. Régen minden nagy stúdió (olyanok amelyek azóta már tönkrementek vagy felvásárolták őket) adott ki legalább 1 szimulátor sorozatot (ha nem repülő akkor harckocsi, autó, hajó, tengeralattjáró, stb).
Manapság meg a szimulátorok fejlesztése főleg a kisebb garázs csapatok feladata lett. Ők azok akik alacsony költségvetéssel igyekeznek valamit alkotni, de az erőforrások és a kellő tapasztalat hiányában a végeredmény sokszor nem éri el azt a szintet amit a régi "nagyok" alkottak. A Microsoft nem csak a repüléssel nem akar komolyabban foglalkozni, de a vasúttal sem... másik nagy szimulátor sorozatuk a Train Simulator sem folytatódik... az éppen fejlesztés alatt álló részt ki sem adták, nem úgy, mint az FSX-et.
Ez a videojáték iparban lezajló folyamatokat is remekül bemutatja. A casual irányába haladunk. Pár éve még csak arról volt szó, hogy egyre több a casual cím, ezzel kedvezve az alkalmi játékosoknak. Ez tök jó, hiszen aki nem akar HC játékos lenni az is szórakozhat. De manapság MINDEN játékcímet átkonvertálnak... nem tudsz olyat mondani, mely ne a casual felé menne. Mondok pár példát:
Battlefield sorozat: Hatalmas kedvencem! A BF1942, BF2 nagyon jók voltak. A BF: BC (illetve ennek második része) már egy konzolos cím volt, de még így is többet nyújtott, mint egy CoD. Én szerettem, szeretem a mai napig a BC2-t. Aztán jött a Battlefield 3, aminél azt mondták, hogy megint a PC az elsődleges platform és ez nem a Bad Company 2 folytatása, hanem a BF2 folytatása lesz. Hát örültem, megvettem, indulás napján már a szervereken lövöldöztem. Aztán a kezdeti varázs elmúlt és pár nappal később már csak átkoztam magam, hogy megint milyen fosra adtam ki pénzt. Ez egy casual, konzolos, fos játék. A HC játékosok számára épp olyan egyszerű, mint egy Lada a 2012-es BMW mellett. Siralmas, hogy egy régi nagynevű sorozatot miként adtak el a casual, alkalmi játékosoknak, nem törődve a régi HC rajongókkal.
Silent Hunter sorozat: Ismét egy kedvenc. A Silent Hunter III-at imádtam, főleg ha feltetted nehezebb fokozatra és akkor vért izzadtál egy konvoj támadásánál, főleg ha kiszúrtak és ki kellett manőverezned magad. Aztán jött az SH 4 de nem érdekelt a Csendes Óceán, kihagytam. Az SH5 visszahozta az Atlanti csatákat, látszólag durván feljavult minden téren az SH3-hoz képest, kapott sok új funkciót. Már az első járőrözés során szembesülnöm kellett vele, hogy az új funkciók mellett sok régi LÉTFONTOSSÁGÚ dolog eltűnt. Már csak egyszerű parancs kiadás van, nincsenek olyan finom megoldások, mint az SH3-ban... nem kérheted meg a kollégát, hogy végezzen mélység mérést, stb. Ráadásul az egész játékmenet jóval egyszerűbb lett.
De miért? Ez még nem casual, az alkalmi játékosnak így is bonyolult és unalmas. De oké, nem lenne ezzel baj ha Easy fokozaton ez lenne... de Hard meg Hardcore fokozaton is csak annyi a különbség, hogy könnyebben kiszúrnak és könnyebben küldenek hullámsírba. Maga a játékmenet ugyan olyan fapados. Teljesen gáz!
IL-2 Sturmovik sorozat: Szeretem! Az első repszimulátorom volt! Sokat repültem benne, meglett az 1946 alcímű folytatás is. Fiktív háborús események ellenére remek volt. Aztán jött a konzolos Birds of Prey borzalom amire azt mondták, hogy lesz benne Szimulátor mód. Hát KETTŐ azaz KETTŐ szimulátoros elemet lehet bekapcsolni. Itt már manuálisan kell trimmelned és ha túl élesen fordulsz akkor lemehet a gép dugóhúzóba. De a repülési modell így is baromi árkádos (mint a Flight). Aztán ezt kiadták PC-re is, de nem merték felvállalni az IL-2 Sturmovik nevet így csak simán "Wings of Prey" lett a címe.
Hát ez a három példa szerintem jól bemutatja, hogy a "nagyipari" szimulátor készítés már nem létezik (a BF nem szimulátor, de példának jó, hogy egy HC háborús lövöldét hogyan prostituálnak). Kár bármelyik gyártótól is azt várni, hogy csak azért fejlesszen szimulátort alacsony megtérülés mellett, mert megteheti. Oké, hogy megteheti, de ha egy egyszerűbb, casualebb játékot el lehet adni háromszor, négyszer annyi embernek, akkor inkább abba az irányba fog menni.
Mi meg 10 év múlva is az FSX-el fogunk repülni ha még nem tértünk át egy másik konkurens repszimre.
(#9269) hunfatal: Látnál egy X-Plane fórumot! Ők meg az FS-re mondják ugyan ezt! Én tettem már próbát az X-Plane 10-el is, sokkal jobban futott a gépemen az tény, de valahogy idegennek éreztem az egészet. Mintha kicsit steril lenne vagy nem is tudom. Nem mondom, hogy szar, szerintem jó az is, de nehéz az áttérés az FS sorozatról.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz Stauffenberg #9270 üzenetére
Ez van... kár rajta rugózni... viszont a BF is nagyon arcade meg casual. Ha ki akarod elégíteni hardcore énedet, akkor ARMA2, reality moddal, online. még azt is szimulálja hogy a domborzat mennyire árnyékolja le a rádió jelet, mert rádióként szimulálja a voice chatet, illetve a voice chat úgy megy hogy nem külön szobák vannak hanem egy modul a hangerővel játszik és csak az hall aki x méteren belül áll, így az ellenség is, ha ott lapul a bokorban.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Stauffenberg #9270 üzenetére
Xplane-ben én is éreztem ezt az "idegenséget". Valamiért olyan furcsa volt; mintha teljesen kihalt lett volna, bár lehet, hogy bennem van hiba.
RCH663: ARMA2-ről jut eszembe. "Take on helicopter"-ről mi a vélemény? Helis oldalon nincs abban potenciál, lehetőség? Jelenleg gépigény terén valahogy úgy állok vele, mint 5 éve az fsx-szel, szóval van már hasonlóság .
-
macy
addikt
válasz BigBlackDog #9273 üzenetére
Igaz csak a demóját próbáltam a TOH-nak de a Black Shark után nagyon nem jött be.
-
skynet666
tag
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy ablak módban stabil 30-45 fps-el megyek (alap scenery + rex + fsglobal), full screenben meg 15 a max... Utánaolvastam, egy-két amerikai fórumon találkoztam ott is a problémával, de nem igazán találtam megoldást.
Van esetleg ötletetek hogy miért lehet? A Vsync gyanús nekem, de állítgattam az értékeket a cfg-ben, mégsincs változás Persze ATI kártyám van
-
fatal`
titán
válasz Stauffenberg #9270 üzenetére
Az egész Xplane mű, a menürendszer szörnyű, én a flight modeltől sem voltam hanyatt esve, bár csak a default vackokat próbálgattam, mivel minőségi addon sem nagyon van hozzá.
-
Stauffenberg
nagyúr
ARMA-val játszottam már (van is neki ingyenes része ami csak a multit tartalmazza). Szeretem meg minden, de néha csak egy kis lazább, pörgősebb akcióra vágyom, de azért ilyenkor is szeretem ha kell egy kis csapatmunka meg némi harctéri logika a boldoguláshoz. Ezért sem CoD-ozom, mert az csak agyatlan lövölde.
A BF eddig teljesen oké volt erre a célra. Még a Bad Company 2 is a konzolossága ellenére, mert ott a játék jutalmazta a csapatjátékot, ezért csak a nagyon kezdők mániája volt, hogy egyedül, a squadtól leszakadva rohangáljanak.
Aztán jött a BF3 ami már sokkal kevésbé honorálja az igazi csapatjátékot. Inkább a gyilok és a zászló foglalás a kifizetődő, mint a support. Ráadásul eleinte a BC2 mintájára a BF3 is alapból berakott egy squadba... most már megszűnt ez. Alapból squad nélkül indulsz és a játékosok 90%-a nem is csatlakozik egyikhez sem, inkább egyedül rohangál.
Teljesen ki van gyilkolva a BF3-ból a csapatszellem. Ráadásul a Bad Company 2 játékmechanizmusát akarja vegyíteni a BF2-vel ami nagyon nem begyere. A BC2 önmagában jó ahogy van, nem tekinthető teljes értékű Battlefieldnek és ha így kezeled akkor nagyon szerethető. De a BF3-ban ez a formula nem működik.
-
RCH663
aktív tag
válasz skynet666 #9275 üzenetére
Windowed mode-ban csak 2x AA van max, ha jól tudom, teljes képernyőn meg ami CCC-ben be van állítva. Nézz egy GPU-z-t második fül a sensors, pipáld ki hogy "Continue refreshing...." így megőríz egy 2 percnyi futási adatot a grafikon. Válts oda vissza a teljes képernyő módot, néz meg a grafikont. Ha GPU Load 92-94% felé megy akkor kikoppan a vga.
-
RCH663
aktív tag
válasz Stauffenberg #9277 üzenetére
Vér pistike apukájának van pénze, hogy megvegye kis elkényeztetett szeme fényének a játékot. Ők a piac. PONT. Vérpistike meg rambó batman szupermen és pusztítás egyetlen igaz földi helytartója, akinek fitymája egyetlen rezdülésére galaxisok omlanak össze, akitől még a nagy CHUK NORIS is retteg. Aztán ha mégse jön be a terv, és lelövik a kis lámát, akkor meg pattanásos cérna hangon okádik a voice chatbe[ /OFF]
-
Stauffenberg
nagyúr
Én ennél kicsit árnyaltabban látom a helyzetet. Ezt most azért nem teszem teljesen OFF-ba, mert szervesen érinti a szimulátorokat így az FS sorozatot is. Nem nehéz így megérteni, hogy miért ért véget az FS fejlesztése végérvényesen.
Régen a legtöbb videojátéknak volt egy "betanulási" időszaka amíg belerázódtál, ráéreztél. Ez egy szimulátor esetében a leghangsúlyosabb, hiszen mind tudjuk, hogy mennyi idő addig eljutni, hogy valaki egy teljesen szabályos Budapest - London távot repüljön.
Manapság inkább az dívik, hogy ez a tanulási görbe minél laposabb legyen. Ha lehet akkor a játékos rögtön és azonnal tudjon kezelni mindent, azonnali legyen a sikerélmény. Olyan, mint a gyorsétterem... senki sem akar várni a kajára, inkább azonnal megtömné magát, akkor is ha ízvilágában sehol sincs az igazi ételhez képest.
Nem nehéz így érteni, hogy miért haldoklik több olyan játékstílus ami régen kifejezetten népszerű volt. A kalandjáték halott, mert annyit kell olvasni (sokszor irodalmi szövegeket), mint egy regény esetében. Az igazi szerepjáték halott, mert túl sokat kell gondolkozni, számolni, olvasni. A klasszikus stratégiai játék halott, mert nem elég testközeli az akció, meg ott is túl sokat kell gondolkodni és időbe telik kiismerni az erőviszonyokat. A szimulátor halott, mert túl sokáig kell tanulni az irányítást, kezelést, végtelenül hosszú manualokat kell bújni.
A régen meglévő közönség (vásárlói bázis) még mindig megvan, nem tűntünk el. El tudnának adni ugyan annyi játékot a fenti stílusokból is, mint pár éve amikor ezek még pörögtek. Csak pár éve már az is nagy szám volt ha egy játék 2-3 millió példányban ment el... és akkor az már az év durranása volt. Manapság ekkora eladással még a fejlesztési költségek sem jönnek vissza, ráadásul körbe is lesz röhögve vele a kiadó. Ha elmegy 10-20 millió körülre vagy még ennél is magasabbra akkor az már számít valaminek 2012-ben.
Szimulátorból soha nem fognak ennyit eladni. Lehetne esetleg azt csinálni, hogy négyszer drágábban értékesítik, de akkor meg annyian sem vennék meg, mint amúgy és végül ezzel a lépéssel is csak a bevételt csökkentenék.
Nem akarok belegondolni, hogy mi lesz a szimulátorokkal újabb 10 év múlva. Én az elmúlt 10 évet végigkövettem és ha ez az irány marad, akkor lehet hogy mehetünk bérelni rendes igazi szimulátor kabinokat ha valami jó cuccal akarunk szórakozni.
-
-
balage1989
tag
Manapság mennyiből lehet kihozni egy ilyet?[link]
A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
boeing
senior tag
válasz balage1989 #9282 üzenetére
Egy jobb autó ára,az biztos.
-
boeing
senior tag
Nekem ez jobban tetszik.[link]
-
cintula187
addikt
válasz balage1989 #9282 üzenetére
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
RCH663
aktív tag
válasz balage1989 #9282 üzenetére
Olyan 10 millió hángérien buznyák, meg 10.000 munkaóra.
-
RCH663
aktív tag
Ha minden jól megy, hétvégén kész lesz az FSX tweak cikk maradéka. Ha érdekel valakit, akkor írok majd a cockpit building tapasztalatokról is, illetve egyszerű és költséghatékony megoldásokról, ha az ember fülkét akar barkácsolni magának. (inkább csak műszerfalat, de ott nem állt még meg senki )
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Remek! Mehet majd minden az első hozzászólásba! Neved pedig legyen aranytáblába foglalva az utókor számára!
Én is akarok egyébként műszereket meg egyéb eszközöket (több hajtóművet kezelő gázkar, pedálok, stb). Hallottam amúgy olyat, hogy az iPad befogható arra, hogy többféle műszert ki lehet rá pakolni és a tapicskolós képernyő miatt állítgatni őket is elég egyszerű.
Én meg pont iPad vásárlás előtt állok, szóval ha erről is lesz infó akkor annak örülnék!
[ Szerkesztve ]
-
balage1989
tag
Köszi a választ, inkább másra költeném akkor már. Várjuk a cikket mert nagyon jó és hasznos. Neten vagy egy progi ami nagyjábol be tweak-eli az fsx-et+ a te írásoddal löttem most be. A 2 segítségével 7-8 fps nyerhetö ezen az ócska gépemen is. Aerosoft bp+pmdg+rex 20fps fölött van most vc-be. Ez idáig a csúcs.
A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
ChipKng
aktív tag
válasz Stauffenberg #9289 üzenetére
En mar az androidos telomon hasznalom az FSMovmap nevu proggit ami terkepen mutatja merre jarok. Poenos dolgok ezek.
2B OR NOT 2B that is FF
-
Cypresss
senior tag
válasz balage1989 #9282 üzenetére
Én csináltatok egyet a HighFly-os fiúkkal.
Itt tartunk most:
Szia,
Össze kellene futnunk a szimulátorod ügyében. Nekikezdtünk néhány mechanikai dolog gyártásának ami a te szimulátorodba is jó lehet, de addig is itt van néhány tájékoztató ár. Ezek már jóval pontosabbak mint amit a legutóbb küldtem, de még mindig van néhány egyeztetni való.
Árak (tájékoztató jelleggel):
Megnevezés Leírás Eladási EUR Price HUF
MainPanel Captain és Center Main panel, FMS, MCP, Sixpack recall, Fire-, Master Caution, EFIS, AFDS, Gear 5 094,00 EUR 1 528 200 Ft
Pedestal Full pedestal 4 216,80 EUR 1 265 040 Ft
Overhead Full functioned OH, analog műszerek nélkül 2 108,40 EUR 632 520 Ft
Overhead Analog műszerek 1 951,20 EUR 585 360 Ft
Installing+shipping Szállítás, összeszerelés és konfigurálás 3 600,00 EUR 1 080 000 Ft
Összesen 16 970,40 EUR 5 091 120 FtAmit ez az ár nem tartalmaz. Pedálok, vetítés (el kellene döntenük, hogy mennyire komoly projektoros ill. monitoros rendszert szeretnél), yoke, orrfutó, Szerverek (PC-k), szoftverek. Ezekkel kapcsolatban még lesz néhány kérdésem.
Cseh Tamás
Mindezt úgy, hogy van MCP+EFIS kombóm és FMC-m is, tehát ezeket már nem kell megvenni.
Tapasztalatok szerint, tőlük és tőlük érdemes vásárolni. De ha tökéletes minőséget és élethűséget szeretnél aranyárban, akkor csak is ŐŐŐŐŐŐŐK jöhetnek szóba.
A Cockpitsonic ellenben igénytelen cuccokat gyárt, nagy ívben kerülendők.[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
És ha már HighFly.
Összeugorhatnánk egy topik találkozóra a hónap vége felé. A helyszín lehetnének akár ők is.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
Tőlem is mehetünk, én is voltam ősszel jóárasítva airportal szervezésben, remélem nem sokkal drágább azóta.
-
RCH663
aktív tag
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Beszéltem Jánosékkal (High Fly) március 30. vagy 31.-én mehetünk délután 2 és 6 között. (Egyelőre két órát dumáltunk meg.)
Ár: ugyanannyiért kapjuk, mint az Airportal (12ezer/óra) én kifizetem az összeg egyik felét, a másikat pedig összedobjátok ti.
Remélem ez így mindenkinek megfelel.
Amiben dönteni kell, hogy 30. vagy a 31. a jobb időpont a többségnek.
Akit érdekel, és szeretne jönni, az küldjön nekem egy PÜ-t, hogy tudjam melyik időpontot foglaljam le, azt is tűntessétek fel lsz, hogy Boeing-ot vagy Airbust szeretnétek kipróbálni. Mindkettő van náluk.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen