- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Készül a Galaxy S24 FE
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- DIGI Mobil
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
macy
addikt
FSGlobal 2010-ről van valakinek tapasztalata? Mennyire változik tőle a textura és kinyírja-e a gépet?
-
fatal`
titán
A textúra semmivel, mert az FSGlobal Mesht tartalmaz.
(#8099) cintula187:
"Amint bekapcsolom a batteryt egy gyorsan "kerregő" hang megszólal és elkisér egészen az út végéig áramtalanitásig nem hallgat el"
Tutorial videókban is hallani. Ez az áramforrás hangja. Lehet, hogy a configban ki lehet kapcsolni. Bár lehet nem erre gondolsz, de akkor nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz cintula187 #8104 üzenetére
A hajtómű neked nem áramforrás? Akkor micsoda?
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #8100 üzenetére
Ez nem valami direct jelzés, azaz STAR nélküli közvetlen berepülés az adott pályára? Mondjuk az "A" még így is kérdéses.
Az a fura hang engem is idegesített PMDG alatt, de ott ki lehetett kapcsolni. Egyébként meglehetősen reális volt, de engem akkor is baromira idegesített. Tényleg nincs rá opció, hogy kikapcsold? Angol fórum oldalak? Biztosan nem Te vagy az egyetlen...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
cintula187
addikt
válasz Geryson #8109 üzenetére
Majd adok képet forgalmasabb, nagyobb reptér approach oldaláról ott asszem simán a runways alatti résznél a számok előtt is voltak betük. Mindegy eddig még nem volt gond evvel nagyon csak nekem ez új volt.
Google most nem volt a barátom "ifly power source sound" -ra. Pár forumon írtak valamilyen "clicking soundot", de lehet az nem erre értették. Az ifly menüpont/style részében ilyen jellegű hangbeállitásra nincs opció.
Tényleg lehet másnál is hallani. Akkor én a tutorial videókban azért nem hallottam mert közben megy a tutorialos szövegelés
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
aviator
tag
#8088-as hsz-el kapcsolatban úgy tűnik hogy megvan a megoldás. Olvasgattam az egész interneten fellelhető minden egyes hozzászólást ehhez a témához, és egy olyan dolog volt a megoldás amit nem raktam volna kimondottan a lehetséges megoldások listájának elejére. Egyébként a gondot a win7 okozza ugyanis azt írják hogy xp-vel nincsen gond ilyen téren. Az Ati az csak a hab a tortán, ugye Nvidiásoknak állítgatni kell vmit az nchancerben és kész. Szóval a rém egyszerű megoldás ami egyelőre nekem működik (aztán ki tudja milyen meglepetéseket produkál majd később): át kell állítani a color scheme-t basic-re. Jobb gomb az asztalon, personalize, és a görgetősáv alján lévő basic color scheme-t ki kell választani. És eltűnik az említett vibrálás ablakos módban is, még akkor is ha a mipmap-ot 8-asra állítom.
-
macy
addikt
Az Active Sky Evolution is az X Graphics texturáit használja? Mert ha jól tudom az Active Sky X onnan telepíti a cuccokat.
-
macy
addikt
Köszi az infókat. Kipróbáltam mindkettőt, az Evo valahogy furcsa, mintha nem ugyanazokat a texturákat töltené be. De lehet csak bebeszélem magamnak.
-
GrooveHero
addikt
Szakmai kérdés: A kondenzcsík kb milyen magasban kezd el látszani?
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
vzsolo2225
tag
válasz GrooveHero #8122 üzenetére
Ahol a levegő hőmérséklete alacsonyabb, mint a harmatpont.
-
GrooveHero
addikt
válasz vzsolo2225 #8123 üzenetére
Ezt értem. De kb ez mit jelent számokban kifejezve? Kb 20-22 ezer láb? vagy több?
Amúgy rég láttalak itt, hali Vagy csak én nem nézem elég sűrűen a topikot?
Ma faterral barackot szedtünk, én meg láttam egy gépet a levegőben, fater meg a létrán
Erre mondom:
-Ott egy repcsi.
fater mondja
-B*szok a repcsire, gyere fogd meg a létrát, mert leesekPedig olyan szép volt Mármint a gép. Szívesen ültem volna rajta
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #8124 üzenetére
"De kb ez mit jelent számokban kifejezve?"
Változó.
-
vzsolo2225
tag
válasz GrooveHero #8124 üzenetére
Ez erősen időjárásfüggő, ergo változó. Van, hogy utazómagasságon sem húznak csíkot, az sem ritka, hogy mikor szárazabb légrétegbe repülnek bele, akkor megszűnik a csík, majd pár kilométerrel arrébb ismét lesz.
Szóval szerintem ezt így nem lehet magassághoz kötni. De ITT írnak róla részletesebben.
Jól láttad, rég írtam ide, de azért olvasom a topicot. -
GrooveHero
addikt
válasz vzsolo2225 #8126 üzenetére
Innen jöttem Itt 9-11 ezer métert írnak, asszem az olyan 28 ezer láb fölött, kb 30.000 láb. Mondjuk hosszú utakon néha én is nézetet váltok, és magam is látom
Amúgy mit szólsz az új 737-eshez? Az Ifly-ra gondoltam konkrétan. Nem próbáltad még?
Elég konkrét kis gép sztem, de amíg nem hüle vagyok az FMC-hez, addig nem repülök vele[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
vzsolo2225
tag
válasz GrooveHero #8127 üzenetére
A 9-11 ezer métert a repülők utazómagasságára értik, de ettől még nem biztos, hogy minden körülmények között lesz azon a magasságon kondenzcsík, vagy hogy alkalomadtán ennél lejjebb ne lenne.
Nem sok időm van mostanság, repülni meg pláne, de azért nyomtam vele pár iskolakört, meg LHSM-LHBP-t. Nekem bejön. A PMDG már fel sincs rakva, azt hiszem ez sokat elmond.
-
Korcsii
őstag
válasz GrooveHero #8127 üzenetére
pár perc múlva megkezdem az első online repülésemet vele
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül,hogyan lehet FS2004-ből FSX-be liveryt áttenni,átkonvertálni? Ifly 737-hez akarok csinálni Easyjet liveryt FSX-be.
Már van Malév Ifly FSX alá,ez a bizonyos Kókai Tibor csinálta FS2004-ből FSX-hez,de semmi elérhetőségét nem tudom,hogy megkérdezzem tőle,hogyan csinálta.
Ért ehhez valaki? -
GrooveHero
addikt
Hát SG-fórumon sztem eléred. De hol van az FSX-es festés?
Mert az nekem nagggggyyyyon kellene
Amúgy még énsem szántam rá magam, hogy a dds-ekkel tököljek, majd nemsokávzsolo: A PMDG nekem fent van, MD-11 még mindíg a kedvenc, az a gép egy istencsászár
Legalábbis nekem, én nagyon szeretem. Mindenhova elvisz. najó a többi is, de azokhó meg nem értek. Max a 747-eshez még, aztán kifújt. A Beechcraft Baron még lehet érdekelneEzt találtam amúgy, ha vki mást is érdekelne:
És így már teljes a kép, van FSPassengersX, MALÉV magyar hang, MALÉV-os 737 mi kell még?
Hja igen, egy kis tudás, hogy GIGOR és PESAT környékén ne bolyongjak össze vissza[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #8131 üzenetére
"Max a 747-eshez még"
Azért kiváncsi lennék, hogyha nem tudsz 737-tel repülni, akkor hogy bírsz el egy sokkal bonyolultabb MD11-el/747-tel
Vzsolo pedig FS9el repül, így az ottani PMDG 737esre gondolt.
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
Shimán
Igaz már van sztem több mint két hónapja, hogy avval repültem, de az még jobban is megy. Igaz előtte meg kellett nézni egy két videót, emrt azelőtt már régen repültem 747-essel, szóval fel kellett eleveníteni az élményt, de hidd el, ment.
Van is Belgrádba vele egy utam VATSIM-en.Nem tudom, amúgy valamiért nekem kicsit más az FMC-je, oks, legs meg a többi mind ugyanaz, oké, de valamiért nem jöttem rá, hogyan kell pontot törölni. Illetve csak azokat a dolgokat vágom FMC-ben, hogy a minimális szint menjen. SID, felszállás, egyéb apróságok...STAR...leszállás, ilyesmi. Majd ha egyszer jobban ráérek, akkor kicsit jobban belemélyedek, de egyelőre annyi tudás is elég, hogy repülni tudjak.Oké, megértem, ha te úg gondolod, hogy ez nem repülés, hanem csak bohóckodás Amúgy mivel régen repültem 747-tel, hirtelen nem is vágom, hogy kellett e pölö LHBP-LOWW-nél SID-nél tranzisönt állítani.
MD-11-nél nincs ilyen gond.
RWY: offline-ban 31L,
SID: TORNO3S
STAR: GIGO1W, oszt csókolom, má megyünk is Na jó, nem de kábé
de a 737-esnél tudtommal be kell állítani atranzisönt, legalábbis GIGOR PESAT irányba.
Valahgy nekem azMD-11 FMC-je egyszerűbb, vagy könynebben átlátható, vagy nem is tudom. Tudom, hogy tudnánk vitatkozni, de mégsem akarok. Tudom hogy kicsit te jobban vágod a dolgokat, és tudnál újat mondani, de nekem így pont jó ahogy van az egész
Aztán majd ha egy kicsit jobban ráérek Akkor....
Amúgy meghallgatok minden jótanácsot, segítő szót, tippet trükköt, oktatást, akármit, amivel kicsit tágíthatom a tudást[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
macy
addikt
Hát nem tudom, nekem a 747 sokkal egyszerűbbnek tűnik mint a 737-es. Mondjuk nem tudom milyen külömbségek vannak a 747-esek között. Nekem PMDG van. Bepróbálkoztam az iFly 737-el is de egyelőre csak lesek a pilótafülkében mint a moziban. Arról nem beszélve, hogy nálam eléggé akadozik.
-
fatal`
titán
válasz GrooveHero #8133 üzenetére
"MD-11-nél nincs ilyen gond.
RWY: offline-ban 31L,
SID: TORNO3S"Mi az, hogy 31L? Ha egyáltalán az az aktív pálya..
TORNO3S SID nincs, 3D meg 3X van, az X a hosszabb, ha jól tudom főképp turboprop gépeknek adják.
"Oké, megértem, ha te úg gondolod, hogy ez nem repülés, hanem csak bohóckodás"
Ilyet nem mondtam, de mind beindítani, mind felprogramozni jóval egyszerűbb egy 737est, főleg, ha nem csak bemagoltad a 747est, hanem azt is tudod, hogy mit miért csinálsz.
MD11et nem tudom, a 747-tel sem repültem még mert túl hosszúak lennének az utak, meg nem volt időm lapozgatni a manualt.
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
Pedig hidd el, hogy van, különben nem mondanám És nem csak szerintem, hanem az MD-11 FMC-je szerint is, amit ráadásul frissítettem is, illetve hát fent van a 1106os AIRAC.
Legalábbis én mindíg ezt választom Ferihegyen, és VATSIM-en is, a kedves tornyos kolléga pedig csak helyeselHidd el, hogy offline-ban, a 31L az aktív pálya. Legalábbis nálam Mert ha én azt akarom, akkor az Ugyanis ott azt csinálok amit én akarok, szabad vagyok... Remélem érted mire gondolok
Tudom, hogy nem jól csinálom, de hát ez van.
Régen mindíg 31L volt, cssk aztán mivel nyugatra mentem, ezért forgolódtam össze vissza[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
atys25
csendes tag
válasz GrooveHero #8131 üzenetére
Nekem is ez a Malévos festés van csak amiről te is becopyztál linket.
Megnézem akkor az SG fórumon,hátha elérem a Kókai Tibort vagy hátha valaki tud nekem segíteni,hogyan tudok FS2004 Ifly liveryt FSX-be konvertálni.
Köszi! -
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8131 üzenetére
Végre kijött FSX-re is. Köszi az infót.
A 737 ifly FMC-jében mit szeretnél még programozni a transition -ökön kívül?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
GrooveHero
addikt
válasz cintula187 #8139 üzenetére
Nem is azon kívül, inkább csak fura, hogy azt is be kell állítani, amúgy a pre-flight programozást vágom, csak néha úgy rajzolja meg az útvonalat, hogy kacskaringós lesz, és a gép elfordul, illetve addig forogna a pont körül, amig ki nem fogy az üzemanyag, mert túl kicsit neki a fordulókör, vagy úgy is mondhatnám, hogy a gép nagy Persze mihez képest.
Szóval amikor ott vagyok GIGOR és PESAT környékén, akkor forgolódok ott össze-vissza, és nem tudtam törölni az utolsó pontot, hogy onnan a következőre menjen. Illetve egyszer sikerült, de mán nem tudom hogyan. Mindegy, majd utánanézekWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8140 üzenetére
Előfordul ilyen de akkor törlöm a pontot ami körül pörögne és LNAV kikapcs headinget állít és rátalál az útvonalra. Majd LNAV aktivál.
Mampa: szerintem az md-11 annyival egyszerűbb is mint a 737,hogy valahogy "fegyelmezettebben" viselkedik approach közben. Lehet ez a gép sajátossága,de jobban süllyed az MD-11 és ha SLAT után flaps 15-re állítom egyből elkezd süllyedni a sebessége szinte anélkül, hogy állás szöget állítana. A 737 meg hajlamos overspeedezni.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
GrooveHero
addikt
válasz cintula187 #8142 üzenetére
Én mindíg úgy csinálom, lehet rosszul, hogy a süllyedési pont előtt (MD-11-né magenta nyíl) hogy visszaveszem a sebességet 250 körül, szóval amikor a gép süllyed, akkor sem nő meg a sebesség olyan vészesen, mert több utat rontottam el azmiatt, hogy nem tekertem vissza a sebességet T/D előtt és a kifutóra elég nagy sebességgel érkeztem meg, ott meg már olyankor semmi nem segít, se fék, se sugárfordító, se satufék, se parkolófék, se fékernyő, semmi
De ha tudjátok hogyan kell máshogy megoldani, akkor szóljatokWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8143 üzenetére
Ez az hogy a md-11 el sose volt ilyen gondom. Az egész úton hozzá se nyúlok a sebesség tekerőhöz, mindent az fmc ben programozok be neki, de az ő általa beírt sebességekkor se szokott gond lenni. Viszont!!! az ifly 737-ben ahogy mondod a süllyedéshez közeli ponton már leveszem 280-290 -re a sebit az FMCben.
Az mondjuk jó (de fura), hogy szinte minden waypointnál tudok manuálisan sebességet/magasságot variálni az FMCben. A PMDG-ben sokkal kevesebb pontnál.[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
GrooveHero
addikt
válasz cintula187 #8144 üzenetére
Na én pont az MD-11-re értettem ezt, hogy le kell tekernem a sebességet
de ha elárulod, hogy csinálja, hogy ne kellje a T/D előtt letekerni, akkor azt nagyon meg köszönném
Ugyanis nem akarok 220 felett leszállni, az már kicsit húzós, de talán még elviselhető. Mondjuk olyan 174 körül kell lennie a kifutó előtt a gépnek, nekem kábé annyi szokott lenni, plusz 50 fokos fékszárny, megha minden jól megy, akkor DUAL LAND, meg G/S zölden, és akkó jóság vanWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8145 üzenetére
-Be szoktad állitani a to/appr oldalon hogy, hány fokos fékszárnnyal/milyen sebességgel fogsz leszállni?
A süllyedéskor manuálisan a sratchpadbe gépelve írd át a sebességeket a waypointoknál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
GrooveHero
addikt
válasz cintula187 #8146 üzenetére
Nem, azt nem szoktam beállítani, sőt az FMC-t nagyon ritkán írogatom át, mármint a magasság/sebesség oldalt. Miért, azt nagyon muszáj? A pilóták is át szokták?
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8147 üzenetére
Muszáj hát!!!!!
Mondom én nem tekergetek semmit. Tudom ha online repülnék és kapnám az ATC utasításokat akkor kéne....
Leírom priviben hogy kéne.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
GrooveHero
addikt
válasz cintula187 #8148 üzenetére
Oks, köszi
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Újabb kérdés:
Hogyan lehet a POSKY gépbe a PSS merge-t beletenni FSX alá? Hogyan működik ez az egész? Mert ugyebár a POSKY gépekben nincs FMC és szeretnék végre egy 777-es géppel repülni,amiben van FMC,normálisan néz ki és normálisan is működik.
Youtube-on látok ilyen 777 videókat és oda van írva,hogy PSS/POSKY merge és piszok jól néz ki a 777-es a videón és FMC is van benne,de az nincs leírva,hogy hogyan lehet ezt összeolvasztani.
Tud valaki nekem ebben segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Tudományos Pandémia Klub
- Motoros topic
- PlayStation 5
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)