- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
a bal oldal (ahogy írja is) a STAR, a jobb oldalon meg a pálya van. Noch dazu néha TRANS címszóval még kéri, hogy transition-t is adj meg (ha van) a STAR belépő ponthoz. Ez sajnos egy ilyen. A pálya utáni pontok a missed approach pontok, azaz ha megszakított leszállásod lenne, akkor merre kell elhagynod a pályát (pl. LHBP-n ez úgy tudok TPS felé van mindig).
Nem is emlékszem amúgy, hogy az FMC mutatja-e az ILS frekit. Erre vannak a térképek.
Ha zavar a sok pont (bár nem szabadna), akkor elő a térképpel és pötyögd be kézzel azt a pár pontot, amit meg akarsz repülni és valljuk be NAV1-en és CRS1-en meg simán beállítod az ILS-t, nem kell ehhez FMC. Sőt továbbmegyek, először kézzel kellene megtanulni repülni és nem FMC-vel.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
Ezért írtam, hogy használj FSUIPC-t a probléma megoldásához.
VNAV: még valami eszembe jutott. Ugye a a T/D pont előtt már alcsonyabb magasságot állítottál be az MCP-n? Mert ha nem, akkor nem fog a gép süllyedni.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Departure: van egy repterved, amiben található egy kezdő útvonalpont. LHBP-nél maradva legyen ez a pont LITKU. Van egy indulási pályairányod ez mondjuk legyen a 31L.
Ilyenkor értelemszerűen LITKU3D-t választod ki (benne van a nevében, hogy a 31-es pályairányra vonatkozó elhagyási eljárás). Ugyanez ha a 13R-ról szállsz fel, akkor LITKU1D. Tök egyszerű és logikus. Azért firkálja össze az ND-t, mert az adott kezdőpontodhoz nem a megfelelő elhagyási eljárást (SID) választod. Ilyen esetben discontinuity lép fel, de általában ez is feloldható a LEGS oldalon, ha az útvonal pontokat manuálisan összekötöd.
A választott pálya ILS-frekijét (valamint irányát és a pálya hosszát) az érkezési eljárás kiválasztása és jóváhagyása (EXEC) után az INIT REF oldalon találod.
VOR adók frekijét, repterek tengerszint feletti magasságát, waypontok pontos helyzetét, stb, stb pedig a NAV DATA oldalon tudod megnézni. Csak be kell írni az adott pontot a megfelelő helyre a többit kidobja az FMC.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
A "world walk camera"-t ki lehet kapcsolni valahogy, hogy az egymás utáni nézeteknél ezt ne adja be? Lehet valahol szerkeszteni FSX-ben, hogy valamely gombnyomásra milyen nézeteket szeretnék egymás után látni?
-
Geryson
addikt
Nem tudom mi az a world walk camera, de a nézetek kategóriájánál be tudsz állítani újabb (más) nézeteket is (amit egyébként az A-val tudsz kiválasztani az S-megnyomása után). Tehát a spot view pl. lehet nose view vagy gear vagy bármi. Mondjuk akkor is csak a default 4 nézeted marad.
Cypresss: érkezésinél írta az összefirkálást, továbbra is azt mondom, hogy szerintem a missed approach pontok megjelenésére gondolt Rudi50. (Rudi, egyébként ha belenagyítasz a range gombbal, akkor rögtön nem lesz akkor össze-visszaság)
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
boeing
senior tag
Aki még nem látta felraktam a Extrem Reptereket.[link]
-
boeing
senior tag
Szivesen mindenkinek,HD-ben nem fért fel csak igy de jó ez igy is.
-
cintula187
addikt
De jóó. Erről az EMAS betonról még nem is hallottam.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Đusty
addikt
válasz Geryson #8907 üzenetére
Igen az érkezési eljárásokkal már megbarátkoztam, bár még mindig nem igazán tudom mi alapján válasszak, jobb lenne ha rámutatva látnám őket és csak a végén kellene választani, ehelyett amire rányomok már beírja magát (hiába nem exec-eltem le) és ha mást akarok törölhetem ki egyesével a pontokat. Néha felajánlja ez "erase-t" de nem tudom mitől függ, hogy nem mindig.
Leírnád kicsit részletesebben, hogy a kameranézeteket hol lehet beállítani? Menüpont megnevezésekre gondoltam egymás után.
Igen az s után az a-t nyomogatva került be a nézeteim közé valahogy ez a "world walk camera"-nak nevezett nézet ami semmire sem jó és baromi idegesítő. Nem tudom kiszedni, hogy az "a" nyomogatásakor ezt ne adja be.[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz balage1989 #8916 üzenetére
Ha kell a video, le tudod tölteni akár onnan a youtube-ról is. Feltalálták az IDM-et erre a célra pl. Azzal egy klikk és letöltheted az egészet. Ja, full HD-ben majd feltölti valahová Boeing, X giga méretben, X nap alatt. Csak hová, ahol ingyenesen van akkora upload tár? Tja, ba-be-ban -ben..
-
boeing
senior tag
válasz balage1989 #8916 üzenetére
Hi 8GB a eredeti,youtubról szed le és konvertáld át ennyi.
-
Asbee
veterán
Sziasztok!
Végre van időm játszani, megvettem fsx-hez pmdg 737-et. Nem tudjátok, hogyan lehet cold and dark cockpittel kezdeni? Nem találtam semmi ilyen beállítást indításnál. Neten találtam olyat hogy egy cessna-n kapcsoljak le mindent és válasszak utána gépet, de így se ment. Köszi! -
nagyúr
FS9-nél úgy tudsz default-ban C&D-vel indulni, ha kezdéskor lelősz mindent az adott gépen, majd Save flight, és alul bepipálod, hogy ez legyen az alapértelmezett (set as default, vagy vmi hasonló), és akkor bármilyen repülővel repülsz, C&D-ben kezdesz. Nem tudom, FSX-ben is így van-e, de egy próbát megér.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Cypresss
senior tag
válasz balage1989 #8916 üzenetére
Találsz erre a célra egy nagyon jó programcsomagot ITT
Youtubeon található számokat tudod leszedni és mp3-ba konvertálni, videókat ugyancsak letudod szedni és különböző formátumba menteni. De ezenkívül van még kb ezerféle szolgáltatása. Nem sorolnám fel mindet, töltsd le és próbáld ki, tetszetős kis GUI kezelőfelülete van.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
-
Geryson
addikt
Jééé, nem kaptál választ még senkitől?
Nézd, alapvetően (szinte) teljesen mindegy, hogy gombbal, vagy egérrel választod-e ki a nézeteket, azok mindig egymás után jönnek, azaz nyomsz egy jobb egeret (nem a műszerfalon) és lön (pont mint ha az S-t nyomnád meg):
- Cockpit (a jobbra mutató nyíl mutatja az ebben a nézetben válaszható nézeteket (azaz az A-gomb variációit)
- Outside
- Tower (ha van a közelben)
- Runway (na ezt nem mutatja az S-gomb nyomogatásával)
- AircraftMagyarul a S és a SHIFT+S választja a főkategóriákat és az A és SHIFT+A meg a főkategórián belüli további lehetőségeket.
Természetesen csak akkor ezek a gombok, ha nem változtattad meg a default FSX billkiosztást. Ezt muszáj hozzátennem, mert én azonnal törlöm ezeket minden egyes install után.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Đusty
addikt
válasz Geryson #8924 üzenetére
Jól látod, én is azt hittem válasz nélkül maradok, csak te írtál :-).
Szóval konkrétan az a bajom, hogy az s-nyomogatós menüben van egy custom nézet amit bead benne a world walk camera nézettel és nem tudom kiírtani, hogy ne tegye. Szóval azt szeretném szerkeszteni, hogy mi legyen benne ezekben a nézetekben.
Csak annyit szeretnék amit te írtál, de nekem több van feleslegesen. -
Đusty
addikt
Találkozott már valaki olyannal, hogy egy mentést visszatöltve a PMDG-FSX páros nem jegyezte meg az FMC-ben beprogramozott adatokat? Még az útvonal is eltűnt. Nem lehet véletlen mert vagy 3-szor eljátszotta, nem akartam elhinni.
-
Geryson
addikt
Majd esetleg azért írd meg, hogy segített-e a javaslatom...
Mit jelent, hogy mentést visszatöltve? FSX menüben elmentetted, mint save flight? Ha igen, akkor így soha, de soha nem jegyzi meg az útvonalat szerintem (merthogy ő azt tölti be defaultként, amit megadtál, azaz cold and dark, vagy semmit, stb.), ennél finomabb gép a PMDG. Az FMC-ben külön el kell menteni az repülési útvonalat és ha azt visszatöltöd, akkor jön be az útvonal.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Ja, repülés közben elmenteni és onnan folytatni? Bevallom, életemben nem tennék ilyet.
Azt hittem úgy érti a kolléga, hogy földön állva kapunál ment, másnap visszatölt és akkor.
Mondjuk amit leírtál akkor meg megcáfolja azt, hogy üres FMC-vel indul a PMDG, ami furcsa (én azt hittem így van).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
A panel statet külön kell menteni minden addon gépnél (már amelyik tudja), gondolom PMDG menüből lehet vagy az FMCből. Persze kell mellé a save flight is, mert előbbi csak a panel állapotát (FMC, kapcsolók stb) menti el.
-
macy
addikt
Jut eszembe, van valami progi amivel online repüléshez lehet légiforgalmat csinálni? Vagy ATC-t.
-
Cypresss
senior tag
Egész biztos, hogy ez volt a probléma. Az EzDok-ot nem könnyű legyilkolni a gépről, sima uninstall általában nem elég. Manuálisan is törölni kell a megmaradt bejegyzéseket. Geryson elmondta a megoldást.
#8943) macy: Ööööö...... Nem értem a kérdést. Ha online repülsz, akkor természetesen online ATC és forgalom is van. Nincs szükség a fentieket generáló programra.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
Azért ezt a mentés dolgot nem értem. (FSX-PMDG) Visszatöltöttema régebbieket és ott az FMC-t, útvonalat is elmentette, de 2 napja nem tudok normálisan menteni. Megpróbáltam külön csak az FMC panelt de visszatöltésnél ott sem találja már a lementett nevet sem.
-
Cypresss
senior tag
Na de van olyan, aki használja a beépített multit? Borzalmasan szar minden tekintetben. Már csak az FS9-é rosszabb a maga remek frissítésével. Gondolom (legalább egyszer) már próbáltál már te is kötelékben repülni beépített FS multival...
(#8947) macy: Én is azt mondanám mint Hunfatal. Néhány kiegészítés: VATSIM-et nem ajánlom, csak akkor ha már sokat tudsz, nemcsak a repülésről, de a fóniáról, navigációról is.
Az irányítók egy része (Svájciak, Hollandok, Svédek, és néhány magyar is) igazi hardcore maniac, ha nem vagy tökéletesen felkészült szétszednek apró darabokra. Svédeknél pl van olyan irányító, aki az életben is ezzel foglalkozik. Hollandoknál pedig angol nélkül kétlem, hogy értenéd mit darál neked az APP
IVAO már jobb választás, sokkal barátibb a hangulat, sok a segítőkész ember és sokkal lazábban veszik a szabályokat is (hiszen ez csak egy játék és nem a valóság), többek között emiatt fordulhat elő, hogy amikor te éppen leszállni készülsz, szembe tart veled a felszálló gép. Persze itt sem árt az angol nyelv, de enélkül is megoldható egy-egy rövid repülés.Ha barátokkal akartok repülni és forgalom kell, akkor EZT ajánlom. Remek program, de a sok gép az fps-ednek tuti nem fog jót tenni. ATC-hez pedig FSNavigatort érdemes használni, persze olyan irányítóval aki jól ismeri a programot.
Ha pedig csak repkedni akartok, magyarok közt és jó hangulatban, akkor pedig őket ajánlom.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA