- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Cypresss
senior tag
Hiába, az orosz pilóták nem szaroznak...
Kb 15 éve utazom repülővel, de ilyen szar időben még egyszer sem sikerült felszállnunk.
Ahogy látom ez konkrétan egy büdös nagy vihar, és a csürő nyitva. Nice!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
Srácok! Pmdg-nél a vor/loc után Land3 előtt annak helyén ha sárgán megjelenik a "Single CH" az mit jelent? Mindkét oldalon be van tekerve nav1-be ugyanaz az ILS freki és mindkét CMD bekapcsolva. Nem rémlik, hogy régebben is megjelent volna, de mostanában mindig, bármely pályánál.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Nem a külsőre gondoltam (bár olyat sem láttam még soha, hogy indulásnál koppon van a spoiler ), hanem a belsőre, 0:52-nél áll vissza alap poziba. A checklist, gondolom ismeretlen fogalom lehet a cockpitban.
(#9108) Rudi50: Hát igen, mondjuk azt azért nem szeretném átélni.
(#9109) cintula187: Pont ezért bírom őket. Gondolom ezt a klasszikust ismered.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Mindkét oldalon ugyanaz a course van betekerve?
Egyébként a Single CH röviden annyit jelent, hogy nincs autoland, vagyis CAT I megközelítést tesz lehetővé a pálya ILS-e.
Tehát nincs autoland, kézzel teszed le a gépet és legkésőbb 50 vagy 100 RA magasságon robot lekapcs.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #9111 üzenetére
Klasszikus...
Mi ezzel a baj? Minden rendeben van nem? Elment nem? Hát akkor?
Az a meglepő hogy rendesen megfordul, és nem tökön paszújon át a fűről mentek el.
Gondolom a maximális terhelés is biztosan a tuti tartományban volt meg minden...
Annó, még Ferihegyen jöttek egy olyan szakadt Il-76-al, hogy öröm volt nézni. A farok géppuska torony ablakai szó szerint be voltak bádogozva, olyan igazi kisipari módon. Az egész gép olyan szutykos volt, mintha keréken jöttek volna nagy gázon szibériából elkerülve minden szilárd burkolatot. Mivel ócsóba nyomták, nem kértek kiszolgálást, APU-be, létra ki rampa le, oszt pakolás. Az egyik zseninek beugrott, hogy itt éppen +40 fok van a betonon, a nap az APU oldalán süt, meg az APU is kerékre fúj, tehát már akkor kb rágógumi állagú volt a gumiköpeny. Bementek gyorsan a Lufi hangárhoz koldultak 4, 25 literes ballonba vizet, oszt két káposztán hizlalt hegyomlás orosz váltásba locsolta a kereket hogy ne durranjon ki.
Az hogy leállítsák az APU-t persze nem játszott.... Ki szerint keféltek volna rá nagyon, ha hűtés közben mégis megadja magát az abroncs?
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
Ja.. és "meg nem erősített információk szerint" hallomásból tudjuk, hogy "állítólag" egy másik orosz amúgy katonai lajstromban lévő gép kapitánya annyira bekarmolt a fogadáson Ferihegyen, hogy a crew car-ból kiszállva gyarapította a helyi róka faunát, majd mivel saját navigációval nem ment, két kollégája segítségével jutott el pilóta fülkébe, ebből az egyik az első tiszt volt, aki éppen annyival volt kevésbé etilizált állapotban, hogy bár saját lábán de meglelhetős szinuszos amplitúdóval aszisztált a mutatványhoz. 10 perc múlva tankönyvien precíz felszállást produkáltak. Akik látták elhinni sem akarták, meg utólag jelenteni se....
-
Cypresss
senior tag
Az a meglepő hogy rendesen megfordul, és nem tökön paszújon át a fűről mentek el.
Nekem is ez volt az első ami feltűnt, amikor legelőször láttam. És ilyenkor megfordul az ember fejében, hogy ezek a srácok, vagy annyira hülyék, hogy nem foglalkoznak olyan apróságokkal, hogy a gép vajon higyan is fog felszállni ha legurulnak a pályáról, vagy ennyire atom pontosan érzik a gépet és annak méreteit.
Mindkettőt képes vagyok elhinni róluk, ezért is tartom nagyra az orosz pilcsiket.
Volt kollégám elég sokáig dolgozott az Antonovnak (fordított nekik). Ő mesélte, hogy amikor Phuket szigetét elérte a cunami, pár nappal később érkezett meg az elsők között egy AN-124-es. A szigeten még semmi sem működött így a pályán olyan magasan állt a víz, hogy a leszállásnál nem látták a centerline egy részletét sem. Ez persze nem akadályozzta meg az ukrán srácokat, hogy használják a reversert.
A guruló utat csak úgy találták meg, hogy a Marshaller egy bottal mutatta nekik, milyen ívet kövessen az orrfutó.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz Cypresss #9111 üzenetére
Spoiler szerintem azért van kinn, hogy földhöz nyomja a gépet amíg nem kíván felszállni és ne kezdjen el pattogni a pályán. Ez szerintem le is jön a videóról, megemel, becsuk, élvez, borzong, hány.... stb.
Volt részem némi dobálózás utáni, viharban, villámok közötti ferihegyi átstartolásban, nem kívánom senkinek. -
RCH663
aktív tag
Nem, ez nem spoiler, hanem spoileron. Aerodinamikai kialakítása, és hatása hasonló, de más célt szolgál. A spoiler és a spoleron rendszer össze van kötve egymással. Röviden, egyszerűsítve a lényeg.
A mai modern szárnyak nagyon jól siklanak, mert az áramlás viszonylag hosszan lamináris a szárny húrhosszán ( a belépő éltől hátrafelé haladva sokáig a felület mellett egyenletes áramvonal mentén halad, így ki tud alakulni a határ réteg, ami felhajtó erőt biztosítja)
A sima csűrő kormányok (szárnyvég közelében) több okból is relatív kicsire vannak méretezve a szárnyakon. Ha a csűrő lefelé tér ki, akkor emeli a szárnyat, mert megnő a szárny íveltsége, ami növeli a felhajtó erőt.
Ezzel egy időben a másik szárnyon felfelé tér ki a csűrő, ami csökkenti a szárny felhajtó erejét, tehát a szárny lefelé mozdul el.
A két szárnyvégen ébredő erő a repülőgépet a hossz tengelye körül elcsavarja, bedönti a gépet.
Ez hagyományos szárnynál teljesen elég. Viszont a felfelé kitérő csűrővel több gond is van. A legnagyobb hogy nagyon lerontja a szárny gazdaságosságát, továbbá jóval kisebb felfelé való kitérés kell ugyan akkora nyomaték eléréséhez a szárnyon, mint lefelé kitérésnél. Ezért egy áttétel segítségével aszimetrikusan térnek ki a csűrők, felfelé mondjuk 14 fokot lefelé meg 22 fokot max. Kis sebességű, aerodinamikailag nem elcsavart (több féle profil alkalmazása a szárny bizonyos pontjain), és nem közel szimmetrikus profilig ez tök jól működik.
Viszont ezek a szárnyak nem alkalmasak a gazdaságos, nagy sebességű repülésre. A mai kereskedelmi gépek szárnyának íveltsége kicsi, hogy nagy magasságon nagy sebesség mellett is kicsi legyen az indukált ellenállás. Ezek a szárnyak viszont csak akkor hatékonyak kis sebességen, ha állásszöge van, tehát a szárny húr hossza szöget zár be az áramló levegővel. A B-737 szárnya a törzs vízszintes "vízvonalával" kb 4 fokos szöget zár be, ez kell nekifutáshoz, hogy kialakuljon a határréteg. Viszont mivel a szárny szögben áll nagyon simának kell lennie hogy az áramlás lamináris maradjon, a levegő "ragaszkodjon a felülethez" ne akarjon turbolensen leválni, ami egy nyilazott szárny esetében még további gondokat jelentene. Az ilyen szárnynak a nyilazással együtt azonban van egy fura tulajdonsága, mivel nem akar leválni róla a levegő, ezért ha a csűrőt kitérítem, akkor sem akar jelentősen csökkenni a felhajtó erő, nem akar reagálni a felfele kitérő csűrőre. Ahhoz hogy a másik csűrő nyomatéka érvényesülni tudjon, ezért "el kell rontani" a szárnyat, csökkenteni kell a felhajtó erőt. Erre van a spoiler, ami nem leszorít, hanem inkább nem enged a szárny adott szakaszán felhajtó erőt képződni az által, hogy az áramlásba kinyitva turbolenciát okoz, a turbolensen áramló levegő a spoiler mögött "megszívja" a határ réteget, ami ennek hatására hamarabb leválik a szárnyról. Minél jobban nyitom a lapot, annál hamarabb kapja el a belépő éltől az áramlást. (mint amikor egy ragasztó szalagot ragasztasz a szárny teljes hosszában az áramlás irányában a belépő éltől a kilépőig, és kilépő felől elkezded feszítve felszedni... )
Így, mivel nem a teljes ellentétes szárnyat kell leküzdenie, így már elég a nyomaték, és bedönti a gépet. A másik előnye a spoileronnak hogy aszimmetrikus megfúvás esetén (oldal szél) a "gyorsabban repülő szárnyat" (szél által jobban megfújt) aerodinamikailag le tudom lassítani ( a felhajtó erő csökkentésével kompenzálom a nagyobb levegő sebességből eredő felhajtó erőt.)
Leszálláskor meg ugye kinyitunk mindent amit lehet. Ezért van a spoler/spoileron rendszer szárnyanként több tagból. A külső 1-2 elem a spoileron rendszernek is része meg spoiler/airbrake/interceptor stb rendszereknek is, a többi beljebb pedig csak spoiler rendszer része, de még ezt is lehet fokozni... Ahány szárny, tervező, annyi megoldás.
-
RCH663
aktív tag
Írom a tweak a cikket, de annyi mindet találtam amit le kell ellenőrizni, hogy nagyon lassan készül.
-
RCH663
aktív tag
AZ alap tweak, ha egy monitor van, max hd felbontás, az nem olyan nagyon vészes, pláne ha van alá 4 fizikai mag. A Gondok a több megjelenítős megoldásoknál kezdenek tartani a végtelenbe....
Én egész jól belőttem magamnak, aztán most Cypress kollégának segítve belemásztam még jobban. Csoda dolgokat találtam... Csoda hogy ezt a szart ki merték adni...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Gépfrissítés után próbálkoztam fsx-re átállni, de sajnos még mindig nem generálódik másodpercenként megfelelő mennyiségű képkocka. Szóval maradok fs9-nél.
Ezzel kapcsolatba kérnék tanácsot; milyen talajtextúra, domborzatjavító addonokat érdemes felpakolni, ami széppé varázsolja a látványt. Jelenleg ami van; REX, Real H2O, Aerosoft Bp. 1.5, LHSimulation repterek.
Mit lenne érdemes általános terepcsomagként felpakolni még? GE Pro, FSGenesis, UT Europe, ...?
Illetve traffic kiegészítőknél mi a helyzet? Skai traffic-nál van jobb esetleg?[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz BigBlackDog #9124 üzenetére
GEPro érdemes és FSGlobal vagy FSGenesis. UTE-t kerüld.
Trafficből én WOAI-t használok.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz BigBlackDog #9126 üzenetére
Nem tudom, FSGlobal 2010-et használok.
-
Geryson
addikt
válasz BigBlackDog #9128 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy nincs választási lehetőség. Ki is írja az elején, hogy 16 giga (vagy valami ilyesmi) kell neki.
Szerk.: rakhatod más vinyóra az FSGlobalt...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
RCH663
aktív tag
válasz BigBlackDog #9130 üzenetére
Mod-ként épül be, ami azt jelenti hogy ha az FS kéri egy terület adatait, akkor olvassa be. A scenery library-nál be tudod állítani hogy mely területeket használja, és melyiket ne, illetve hogy prioritásban hol szerepeljen. Ha az fs kéri a terület textúráját, és mesh modelljét, akkor nem a default töltődik be, hanem átirányítja az addon scenery mappába és onnan olvas.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szóval nem lehet törölni az fsglobal mappáját, illetve ha nem ssd-n van, akkor lassabb elérésű lesz.
Mekkora méretű mappát csinál telepítés után a gépen fs9 alatt (max 25-30 Gb szabad hely lenne)? Mivel a ~40Gb-os intsall pack nagyon nagynak tűnik (esetleg külön vannak fs9, fsx fájljai).
Látom írtad, hogy textúrák is vannak benne. Ezek szerint teljesen felesleges fs9 alatt, FS Global 2010 mellé Ground Environment Pro-t feltenni? -
macy
addikt
válasz BigBlackDog #9132 üzenetére
FSX-nél ha jól emlékszem 19GB-ot telepít.
-
Geryson
addikt
válasz BigBlackDog #9134 üzenetére
Én is most megnéztem 20.600 megát rak fel. Szerintem FS9 nem lesz valami sokkal kevesebb (hiszen az adathalmaz ugyan akkora)
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
válasz BigBlackDog #9134 üzenetére
11G az FS9 verzió.
-
RCH663
aktív tag
Az FS tweak cikk írása, és a számtalan tesztelés közepette gyanakodtam végig valamire.
Nevezetesen, hogy az FSX régi motorja valamiért nem használja rendesen a az új videó kártyák drivereit, mintha egyfajta safe mode-ban futna.
A kutakodást úgy néz ki eredmény hozott.
Az FSX könyvtárba van a display.cfg ami a directx-nek elvileg elmagyarázná, hogy milyen driveren szólítsa meg a kártyát. Aztán itt elakadtam. Később a mycockpit.org-on találtam egy pdf-et, ami ezzel a a problémával foglakozott.
Megcsináltam a módosításokat, és már sima SP1-es FSX alatt is hozott eredményt. Friss telepítésnél, default flight teszteltem eddig. Alapból billinear, no AA, és a ccc-ben apli. cont. volt beállítva.
Nem volt az igazi, AA fel, AF fel. Eredmény "stutter" jelenség, VGA lefeküdt a terhelés alat.
Ezt követően a display.cfg szerkeztésével hozzá adtam a videó kártáyt, és MEGSZÜNT A STUTTER. Hangsúlyozom, hogy friss telepítés, csak sp1 jelenleg, de működ
Próbálom berakni de nem megy, valahova feltöltöm és dobom ide a linket
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
A kendácsolás menete:
Menjünk az FSX telepítésünkbe.
Nyissuk meg egy sima txt editorral (notepad, stb..)
Nézzük végig mik vannak itt, szerepel-e a listában a videó kártyánk.
Ha igen, akkor jó nekünk mert megy, és nem jó mer öreg, és nem fog jobban menni.
A CFG értelmezése:
PL:
;----------------------------------------------------------------------
; NVIDIA GeForce FX 5500
;----------------------------------------------------------------------
[000010DE:00000326:nv4_disp.dll] ez a sor írja le a dx-nek a típust és a használhaó driver fileokat
Shader20Plus=0 /shader modell engedélyezése[000010DE:00000326:nv4_disp.dll] ezek a kártyánk azonosítói
Futtassunk egy dxdiagot
save all information fül, mentsük le a txt file-t, nyissuk meg.
PL:
---------------
Display Devices
---------------
Card name: ATI Radeon HD 5700 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: ATI display adapter (0x68B8)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_68B8&SUBSYS_D132174B&REV_00
Display Memory: 753 MB
Dedicated Memory: 1010 MB
Shared Memory: 3839 MB
Current Mode: 3840 x 1024 (32 bit) (75Hz)
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: hp L1730
Monitor Id: HWP260E
Native Mode: 1280 x 1024(p) (60.020Hz)
Output Type: DVI
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: hp L1730
Monitor Id: HWP260E
Native Mode: 1280 x 1024(p) (60.020Hz)
Output Type: DVI
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: hp L1730
Monitor Id: HWP260E
Native Mode: 1280 x 1024(p) (60.020Hz)
Output Type: Displayport External
Driver Name: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll
Driver File Version: 8.17.0010.1114 (English)
Driver Version: 8.930.0.0
DDI Version: 11
Driver Model: WDDM 1.1
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 12/6/2011 04:16:00, 933888 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp:
Device Identifier: {D7B71EE2-2BF8-11CF-A170-38F1BEC2C535}
Vendor ID: 0x1002 típus azonsító
Device ID: 0x68B8 [változat
SubSys ID: 0xD132174B
Revision ID: 0x0000A vendor, és device sorokból a 0x nem kell tehát a két érték amit be kell majd írnunk 1002, és 68B8 ez esetben.
Hozzunk létre egy új szekciót az alábbiak szerint (egy régit crtl+c ctrl+v) aztán szerkeztjök hogy az legyen benne ami nekünk kell
;----------------------------------------------------------------------
; ATI Radeon HD 5700 Series
; 8.17.0010.1114
;----------------------------------------------------------------------
[00001002:000068B8:aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll]A kettőspont után a Driver Name sor van
utánna:
PanelAsTexture=0
Shader20Plus=20 ha villódzó, hullámzó textúrákat látunk, akkor ezt érdemes lehet letiltani
UseShaders=1
AntiAlias=1majd ismételjük meg úgy, hogy minden driver name után ütünk egy .1-et a teljes példa szekcó így fog kinézni:
;----------------------------------------------------------------------
; ATI Radeon HD 5700 Series
; 8.17.0010.1114
;----------------------------------------------------------------------
[00001002:000068B8:aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll]
PanelAsTexture=0
Shader20Plus=20
UseShaders=1
AntiAlias=1
[00001002:000068B8:aticfx64.dll.1,aticfx64.dll.1,aticfx64.dll.1,aticfx32.1,aticfx32.1,aticfx32.1,atiumd64.dll.1,atidxx64.dll.1,atidxx64.dll.1,atiumdag.1,atidxx32.1,atidxx32.1,atiumdva.1,atiumd6a.cap.1,atitmm64.dll.1]
PanelAsTexture=2
Shader20Plus=20
UseShaders=1
AntiAlias=1mentés és tesztelés.
Fontos, hogy ha új drivert telepítünk, akkor a driver name sort le kell cserélni azonos lépések szerint.
Ha nem hoz eredményt, akkor nem jól csináltad
Sok helyen vitatják ennek a módszernek a működést. Mert hogy ez korlátozásra van, meg placebó, meg egyebek. Legyen mindenki a saját bírája, nálam úgy tűnik működik. Szerintem az ok az, hogy ez a cfg. a régi, problémás videó kártyáknak lett kitalálva. Csakhogy közben mióta a program kijött, lecserélődött a directx, meg a driverek többsége is nagyon megváltozott, így a túlhaladás okán ugyan az a kompatibilitási probléma lép fel, csak a másik irányban.
-
RCH663
aktív tag
Próbálom kideríteni hogy milyen kapcsolókat lehet ide becsempészni, de dokumentáltság kb alulról közelíti a nullát.....
-
Stauffenberg
nagyúr
"Sok helyen vitatják ennek a módszernek a működést. Mert hogy ez korlátozásra van, meg placebó, meg egyebek."
Ezt baromi könnyen ki lehet deríteni! Le kell futtatni egy benchmarkot! Videojáték-teljesítményél nem létezik olyan, hogy placebo, mindig nagyon szépen meg lehet mérni, hogy van-e különbség a teljesítményben.
Nem tudom, hogy van-e valami beépített benchmark eszköze az FSX-nek, vagy egy mod erre, de Fraps tökéletes a célnak. Megadható, hogy a felhasználó jelzésére egy előre megadott ideig mérje a sebességet.
Pl: F2 gomb lenyomására 5 percig mérjen, majd az eredményt elmenti egy TXT-be. Itt szerepel a MAX, MIN, AVG (átlagos) fps érték. Le kell mérni előtte és utána. Csak ugye a teszt tisztasága miatt érdemes mindig ugyan azon a helyen mérni (mondjuk előre rögzíteni egy LHBP feletti körözést, hogy mindegyik tesztnél koppra ugyan az legyen a környezet).
De ha csak úgy random Budapest feletti repkedést vesszük mintának az is jó. Ha nincs szignifikáns különbség akkor amúgy is mindegy. 2-3 fps többlet miatt nem biztos, hogy megéri vele szenvedni.
-
RCH663
aktív tag
válasz Stauffenberg #9144 üzenetére
FSXbenchmark 2011 egy küldetés file, ami automatán viszi a a gépet boston felett 7 percig, egy pdf-ben benne vannak a beállítások, és egy xcl file-ba lementi az értékeket.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz Stauffenberg #9144 üzenetére
Nem fps volt a kendács célja, hanem a táj ugrálásának a megszüntetése. FSX-nek van egy kis hibája, hogy nagy, 40-70 fps estén is ugrál, laggzik a táj. Számos oka van, hogy mitől lehet. Ez az egyik lehetőségre gyógyszer, nem mellesleg 15-20 fpst hozott nálam default flighton. De ez az érték csak ott igaz. Az fs teljesen másképp kezeli a az autogen részeket, és a costum 3d és photo real scenery-ket.
-
Korcsii
őstag
.1-ezésről valami infó?
Én is találtam neten egy hasonló leírást, de abban nem volt szó ilyenről...
Amúgy nem tudom, szerintem több fps-em nem lett, de a múltkor tapasztalt érthetetlen szaggatás mindenesetre eltűnt - hogy ettől-e, vagy sem, azt nem tudom...
Amúgy én Shader20Plus=30-at olvastam, igaz HD6xxx volt a példa.
-
RCH663
aktív tag
válasz Korcsii #9147 üzenetére
Az elvileg csak shadermod 3 esetén működne. Most azon agyalok hogy lehetne ezt összevarázsolni rendesen bojote féle shader model 3-al (mert ugye akkor két helyen van definiálva...) ráadásul az anti aliassing is lehet ,0,1,2 és nem tom' mi még ami azt jelenti hogy itt lehet paraméterezni neki (mérték, vagy mód, nem tom') továbbá a dx10 üzemmódra ez milyen hatással van....
Most épp telepíteném az acceleration-t újra, saját vinyóra kerülne az fs, de könyékig vagyok a registry-ban me uninstall után neki nincsen joga a saját bejegyzését módosítani (amit nem mellesleg neki kellet volna eltakarítani). Komolyan lenyűgöz néha ez a jól átgondolt, felhasználó barát környezet.
.1 nem tom', példába volt, homály fedi, logikám szerint windowed mode lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
Urak!
Ezer év (na jó, csak egy) után szerettem volna kedvenc kisgépemmel a Cessna 441-el repülni. Betöltöttem a régi állásomat Afrika partjainál, kapcsolók fel, indítanám és semmi. Pontosabban felzúg a moci, de nem indítja be a légcsavarokat és abba is hagyja majd újból megpróbálja. Hozzá kell tennem, hogy a C441 tényleg így indul, van egy felzúgás és utána indíjta a motorokat, na hát nálam ez az utána rész nem megy.
Jól van, mondom, betöltöttem menüből a gépet, semmi. Indítok menüből egy másik gépet, Cessna, BeaverX, Boeing minden beindul, az enyém nem.
Jól van mondom megint, indítok egy másik gépet, jár minden, kiválasztom a C441-et és már áll is le a moci. Ja, még Engine startal sem megy (direkt visszatettem rá egy billentyűparancsot)
Ilyet még nem láttam, nem is találtam rá semmit a neten. Valakinek esetleg valami ötlete?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Geryson #9149 üzenetére
Na most nem tudom, hogy stock géppel próbálkozol-e (melyik FS verzió?), de ha addon akkor ott előfordulhat, hogy komolyabb a gép kezelése, mint a többinek. A beépített gépek rendszerint már járó motorral indulnak.
Ellenőriztél mindent? Elektromosság, olajnyomás, stb? Velem eddig ilyen csak a levegőben volt, mikor kikapcsoltam a motort, majd ugyan ezt csinálva nem akart újra indulni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- Windows Insider Program
- Hobby rádiós topik
- Turbo Kid teszt
- Kompakt vízhűtés
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...