- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 50 - apám nevében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #54533 üzenetére
Kész lett a szívósor is a G11-en. Kapott egy ledugózást és egy szívósor takarítást... 77E Km van a kocsiba egyébként. Ezzel baja többet soha nem lesz.
A tulaj mondja,hogy sokkal jobb lett az autó. Fél gázon is érezhetően jobban megy. Nem volt ilyen jó eddig. Nagyon elégedett. Meg az se hátrány,hogy zsebbe maradt egy ~350K
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
p0lip
tag
Mindenki lélegeztetőn vagy mi történt, H.Ezredes úr sem tevékenykedik semmin?!
-
veterán
Sziasztok,
Megjött életem első bmw je nagyon szeretem ,szuper jó vezetni, viszont egy dologban kérnék némi segítséget. Ma elvittem kézi gőzborotvás autómosóba és azt vettem észre miközben lecsapattam róla a port , hogy kinyílt a mosdatàst közben a csomagtér ajtó(többször is). Próbáltam bezárni, majd nyitva hagyni a központi zárt de sokkal nem jutottam előrébb. Van komfortbejutás is elég ha a zsebembe van a kulcs. Gondoltam lehet túl közel vagyok de akkor se kellene lezárnia magától meg kinyitnia az autót magától + a csomagtér ajtót. A riasztó nem kapcsolt be , nem értem mi lehet vagy mit tudnék tenni , mert ez így elég vicces... más is tapasztalt már ilyet?
[ Szerkesztve ]
3njoy the Lif3
-
veterán
válasz H.Ezredes #54555 üzenetére
Én kértem bele ezt a lábbal nyitást a csomagtérnél, lehet annak az érzékelője kavarbe , ahogy ott mászkálok bár alapból a nyitásához eléggé be kell a lábam tenni alá...
nincs 5leted mit lehetne tenni? Esetleg ha a kulcsot az autóban hagynám , mikor mosom? Kizárni csak nem tudom magam[ Szerkesztve ]
3njoy the Lif3
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54553 üzenetére
Megnyugodtam! Szeretem az ilyen képes beszámolókat.
A gyári féket már felraktam, Pagid ment kukába 5000 km után...
Most sajnos csak malmozok mert, egy alkatrész csak kedden jön meg. Szívósor, agr takarítás, tömítések cseréje, izzítógyertyák cseréje, hf.nél a vízcsőcsonk cseréje és hűtők eltakarítására készülök. Unalomból ma a szervóolajat lecseréltem. -
Ļantos
aktív tag
Elővettem ma én is az 530d-t, lemostam átpolíroztam enyhén majd kapott egy kerámiabevonatot, csillog villog míg be nem lepi a por
-
p0lip
tag
válasz nincsnév007 #54559 üzenetére
Na de ilyen csendben?!
-
CharlieDrop
veterán
válasz nincsnév007 #54559 üzenetére
Kellene javítani a fényezést. Na de otthon?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
p0lip
tag
Most már jobban érzem magam, zavaró volt ez a csend. Bevallom kicsit megijedtem, hogy minden BMW hibátlan és nincs mit csinálni.
Newlachka Szép lett a gép, legalábbis fotón jól mutat.[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #54569 üzenetére
Ne is mondd, sztem már fél kisujjnyi vastag por van az enyémen + téligumi a téli felnivel. Eleve kényes a kék fényezés, már pici por is látszódik rajta, de ezt legtöbbször 1 autónyi távolságból lehetett látni, hogy tényleg poros/koszos a kocsi, csak nem fénylett annyira messziről.
Most viszont már messziről látni h "barnás/szürkés" a kocsi.
Jöhetne egy esőzés
Esélyes, hogy idén marad a téli gumi + felni és a kocsi sem lesz lemosva. A madárszarokat intézem vizes kendővel, de ennyi.
Most tök jó lenne családi házban élni -
Newlachka
őstag
igen jól áll neki a távolság
a 2 küszöb meg a két hátsó ív még várat magára,de idén az is meg lesz csinálva.
egy motorikus hibánk van még,hidegen csattognak a tőkék,remélem jövő hónapban oda jutunk,hogy megcsináljuk.@#54563 Sn00k: így is alacsonyak vagyunk szóval megszoktuk már,hogy a parkolóban kijebb kell állni,viszont ezzel a 225/40-nel nagy a hézag... lehet kellene bele egy normális motor(m43b19 van benne)?
-
negro
őstag
Ha'at... Mivel hazi orizetben mindenki, nagyon sok minden nem tortenik. Hozza teszem utobbi idoben en is eltuntem meg ahogy latom tobb regi motoros forumozo is az utobbi fel-egy evben... van ennek oka szeritnem de ez egy masik tema.
Szombaton meg volt a gumi a csere nyarira. En amugy ilyen esztetikai dolgokat csinaltam. Kis polir, itt-ott... festes! Raszantam magam es megcsinaltam, javitottam a gyari M elso lokos kozepso "szarnyat" . Belso takaritas, kapott uj valto es kezi szoknyat, gyari szabas minta alapjan. ~2 hete csomagter kabelkorbacs javitas. Se mikrokapcsolo se belso vilagitas nem volt. Elmeny volt ki nyitni valahogy mivel kulcsal nem tudom nyitni... (10 eve se tudtam) Illetve meg adta magat a vezeto ules, hatso tamla allithatosaga. Ules ki... szerencsere nem el tort, igy meg tudtam javitani.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
p0lip
tag
Nincs is házi őrizet, lehet menni difi olaj cseréhez melegíteni a gépet, de akár csak úgy csapatni is.
El is felejtettem, esztétikáztam is, a levélrácsot és két oldalán a háromszög betéteket is megrendeltem, cseréltem a szélvédő kéderrel együtt.
H.Ezredes Már nem először látom, hogy olyan gyártmányt használsz mint én vagy én olyat, mint te. Most az Ate typ 200 szúrt szemet.
Amúgy akartam kérdezni, az a Haida gumi normális szerinted? Kevés infó van róla, amit találtam az meg nem éppen hízelgő.
A másik, szerinted van értelme szabályoztatni olyan tárcsát, ami pár ezer után "elgörbült", nem kezd el ütni újra pár ezer km után?[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz molnarpeter #54580 üzenetére
Na igen, bár megjegyzem a nemes vadakat nem viszik ki télen...
negroAutózni lehet, akár ki sem szállsz nincs ebben veszély, de totalcarosok megkérdezték és azt mondták lehet autókázni, ha meg minden kötél szakad alkatrészért mész. Sajnálatos esemény miatt be kellett járnom az ország bontóit és nem volt gondom. -
H.Ezredes
őstag
Az fikázza aki nem próbálta. Én anno sokat kerestem gumit ami számomra ár/ érték arányban megfelelő mivel 1 szezon alatt hátul 0-ra írom a gumikat és elöl is kb felére ( 10-15E Km ) Nekem a mintázata tetszett hívtam az itthoni forgalmazót és rengeteget beszéltem vele. Amit elmondott telefonba,hogy milyen lesz az úgy is volt.... Én nem csalódtam benne. E39-en ~15E Km-t használtam. elöl / hátul az volt és nagyon jól tapadt. Puha a keverék ezért kopik de tapad. Használtam városban / pályán. Nem átlagos felhasználás mellett persze..... Nekem soha semmilyen problémám nem volt vele. Nem éreztem soha,hogy nem fog a gumi vagy szar lenne.... Pedig folyamatosan kapta a padlógáz / padlóféket. lámpától-lámpáig nem kenődött nem fogyott el. Kanyarba is megfelelő volt. Esőben sem éreztem ,hogy probléma lenne vele ~200-akkal mentem vele esőben és tapadt.... Direkt 100-ról többször padlófékkel teszteltem,hogy áll meg és nem volt probléma vele. Most az E60-ra is azt vettem. 1500Km-t mentem vele és ugyan azok a tapasztalatok... E60 mondjuk erősebb mint az E39. Az E39 olyan ~ 270Le / 580Nm az E60 meg jelenleg ~370Le / 750Nm. E39-en hátul 265-öt volt az E60-on meg 245-van. Hátul nyilván a kisebb méret/több erő miatt jobban meg tudja tekerni a gumit is de még így is megbirkózik vele. Lámpától emelt fordulattal rajtolva simán hozza a 4,8-5s 0-100-at ( Contival ez ~5,3s volt persze akkor gyengébb volt a kocsi ) úgy,hogy nem mondanám,hogy szar.... X4 M40i-t lerajtolom az összes lámpánál kia stinger 3.3 biturbo-t is ( biztos számít az is ,hogy jót rajtolok és nem alszok be ). M4-el meg kb ~70-80-ig fejet mentünk utána erőből elment.... Autópályás magas tempót is bírja 250+ . Szóval minden körülmények között nálam helytáll és nem fáj ha az egész szettet évente újra cserélem. E60-at új continental conti sport contact 5-el vettem azok is nagyon jó gumik voltak szó se róla de ugyan annyi idő alatt 0-ra koptak hátul sőt még a blokkok is kiszakadtak belőle. Ugyan úgy ugyan ott közlekedek és nem igazán érzem,hogy kevésbé tapadna a Contihoz képest. Most sem a gumival magával van a baj hanem,hogy ekkora teljesítményhez azért nagyobb méret jobb lenne 275-re gondolok pl. Milyen féktárcsa ? Márkára gondolok. Én jártam ( de nem csak én ) már úgy gyári új BMW tárcsával,hogy ütött pár ezer Km után. Pedig minden ki lett cserélve. Fékcsövek fékcsúszkák fékrugó fékfolyadék féknyereg elpucolva kerékagycsapágy elpucolva ( hibátlanok ) Elöl az ÖSSZES lengőkar kicserélve gyárira és ÜTÖTT.... Elvittük felszabályoztatni és jó lett.... És ez egy F11-en amiben volt ~140E Km..... Sírt az ember,hogy porol a gyári betét mint az isten nyila... kb 25E Km alatt le is írta a betétet mondtam,hogy próbáljuk ki az ATE ceramic betétet ha gondolja. Beraktuk és azt mondja ,hogy jobb mint a gyári... Jobban harap és nem is porol... Érdekes ez is,hogy mi van a gyári tárcsával/betéttel amivel régen nem volt semmi most meg jönnek ilyen hitvány szarok is . De visszatérve a szabályzáshoz Általában segíteni szokott és utána jó szokott lenni. Amikor megvettem az autót akkor éreztem,hogy ráz a tárcsa elöl ezért rögtön meg is szabályoztattam. Azóta mentem ~20E Km-t el is kopott a betét és kapott megint egy szabályzást. Nekem még kopáshatár felett van a tárcsa vastagsága 2 szabályzás után is. De ha ez a betét garnitúra elkopik akkor viszont tárcsa csere is szükséges mert addigra kb kopáshatáron lesz amire már új betétet nem rakok fel. Ha alapból nem szar minőségű tárcsa kerül fel akkor működhet a szabályzás.
(#54581) negro
Le kell rakni a tárcsát és akkor csinálják meg mikor van idő az kb 1-2 hét.... Majd ha új tárcsa kerül fel akkor azt leadom lyuggatásra.
(#54578) Skimaster
Az én véleményem szerint mindkettő jó lehet. Persze ha a kocsival nem stimmel valami az aggyal pl akkor nyilván ha helyén van megcsinálva az még pontosabb / jobb. Ha minden jó akkor levett tárcsák is lehetnek jók. De mondom ahhoz szükséges az is ,hogy ne hitvány tárcsák legyenek mert azok soha nem lesznek jók.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
jpeetr
aktív tag
Sziasztok!
2018as F30ban be lehet valahogy izzítani az apps carplayt?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #54585 üzenetére
Ugyan arról az F11-ről van szó szóval gyári tárcsára. ~70E Km-el vette. Most előguberáltam a képeket. 2019.03-ba kapott komplett első / hátsó tárcsa betétet az összes szerelékkel ( fékcsövek , fékcsúszkák , fékrugók , fékfolyadék és nincs minden a képen )együtt természetesen gyárit. 129E !! Km-nél
129E Km után volt valamikor a szabályzás.
És 2020.02-be 161E km-nél cseréltünk betétet újból. ÉS mivel mondta,hogy szar a betét nagyon durván porol ezt értsd úgy,hogy hetente kellett a felnit takarítani annyira. Akkor kapott ATE betétet.
Múlthéten volt olajcserén akkor volt benne 168.800 Km
Nyilván látom én is,hogy kb nem is porol ez a betét.... A felnik szépek nem retek fékporosak mint a gyárival előtte. És azt mondja jobban adagolható a fék jobban harap és nem is porol kb semmit a gyárihoz képest. Most boldog(#54586) jpeetr
Tudunk segíteni benne
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
Családi házat nem pótolja semmi, van ping pong asztal, medence, tranbulin, garázs bütykölni, itt lakunk a Balatontól 16 km-re, de szerintem még tavaly sem voltunk lenn, nekünk nem sok változás van kijárási korlátozás óta
Én most tervezem az f31 - en kipufogó véget fényes feketére lefújni meg a 3.20d emblémát az autón ami nem szürke az fényes fekete, meg a diffikbe az olajat lecserélni, mert a gyári olajok már egy hónapja a garázsban vannak. Én meg őrülnék panelban.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #54589 üzenetére
Nagy szabadság, akna is pótolhatatlan, már csak az hogy felteszem az akku töltőt éjszakára a garázsban és kész reggelre full Már ez is egy olyan dolog ami panelban esélytelen.
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54584 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Láttam a hozzászólásod nemrégiben, mikor megjött a Haida, ezért volt a kérdésem. És erre fel gondolkoztam el, hogy lehet ki kéne próbálnom, nem mindegy, hogy Conti 50-ért vagy ez 20-ért. A most ledobott, kb. 5ezret futott Pagid tárcsáimat akkor lehet kiveszem a "kukából" és felszabályoztatom.
Most friss gyári féket raktam tárcsa, betét és fékpofa is. Megírom, ha ez is ütős lesz vagy valami nyűg lesz velük.
Mondjuk ez a porol a betét nem feltétlenül baj, mármint fékhatás szempontjából. Nem csak BMW-nél, egyéb márkáknál is, a gyári betétek régen is poroltak és jól fogtak. Én speciel régebben éppen a nem poroló üvegkemény betéteket nem szerettem.Drago Nem teljesen, csak megfelelő hosszúságú hosszabbító kérdése!
Áldom, hogy családiban lakok már, de éltem Bp.en emeletesben és összefabrikáltam slagot és hosszabbítót is, ami az ablakon kidobva elért a kocsihoz. Igazán jól jött mikor elszakadt a lánc az e34-en és szétvert mindent.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
A gyári betét alapból nem szokott úgy irdatlanul porolni átlag felhasználás mellett. Itt valamiért nagyon porolt de az előző szett gyárival meg nem volt ilyen probléma.Utána az ATE ceramic-al megszűnt a porolás és állítása szerint a fékhatás is jobb lett pedig csak betétet cseréltünk máshoz nem nyúltunk. Lehet,hogy ott annál a betét gyártásánál valamin változtattak. Amúgy továbbra is azt mondom a lehető legjobb a gyári tárcsa / betét de az ATE ceramic meg a TRW COTEC / DTEC betét felveszi velük a versenyt. Nálam ez tapasztalat és persze ezekkel az említett betétekkel. Hát igen. Jóval olcsóbb az biztos. Aki ismerős kipróbálta annak mind tetszett. Mindenki persze azt vesz úgyis amit akar. Valaki úgy is szarozni fogja.... De ez bármivel így van akár egy telefon vagy autó esetében is... Nézd meg személyesen ha szimpatikus próbáld ki.Ha kétségeid vannak akkor meg inkább ne vegyél mert ezen fogsz morfondírozni. Őszintén én is elsőre féltem tőle de ahogy elkezdtem használni és éreztem,hogy jó úgy egyre jobban bíztam a gumiban és egyre jobban kihasználtam a végén. Átlag felhasználás mellett én úgy gondolom bárkinek megfelelne de sportos használatra is alkalmas. Biztosan van jobb gumi ezt nem vitatom. De nekem ez egy megfelelő kompromisszum minden tekintetben.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54592 üzenetére
Szerintem kipróbálom, végül is durván egy féltank gázolaj ára/db. Mikor az ember pár ezer km után kidobál egy szett féktárcsát... Nagy baj nem lehet a Haidából sem
Csak kíváncsiságból, írtad, ha nem gyári, akkor milyen betétet használsz, és tárcsa esetén mit?[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
X. ker Boschnál lőttem egy álcás BMW-t: [kép] 7-es lehet.
-
H.Ezredes
őstag
Nem hiszem,hogy nagyon mellé tudsz lőni vele.... Viszont a HD927-et nézd mindenképp. Betétekből Gyári / TRW ( COTEC / DTEC )/ ATE ( Sima / Ceramic ) Tárcsából gyári / TRW mást nem szoktunk felrakni igazából.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
Leadtam a BMW-nek az F11-t inspekcióra, és rákérdeztem az elektrokróm külső tükrökre is. Az enyémben ezek vannak, gyakorlatilag én nem vettem észre a működést, lehet valami elromlott (a belső tükör működik). Ha a tükörlapok cserések, akkor az 450€/darab
Ebay-n használt eredeti pár 125€[ Szerkesztve ]