- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz bröton #54333 üzenetére
Helyileg Hatvan.
600k+ lesz kb. most egy sedánt lakatoltak,fújtak 550-be állt meg@cOxeR: 2 küszöb csere,2 hátsó ív csere, aztán ha nem találnak bele szépen a színbe akkor gány lesz.
most találkoztam egy coupeval ami olyan hányás lett..
anyagilag jobban kijövök a telifénnyel mint ha csak a tetőt nem fújatom újra.
amit kell fújni: lökösök,küszöbök,küszöb takarók,csomiajtó,hátsó ívek.rányitások javitása után ajtók.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Nem-nem ! Nem adom...
(#54353) Newlachka
Most ez nekem nem világos.... Te tervezel venni novemberben autót venni vagy a családból valaki más. Ha te akkor nem értem,hogy így március végén miért lenne jó ötlet majd nyár környékén beletolni még 600K+ -t az E46-ba. Ha pedig nem te cseréled le akkor is soknak tartom ezt a 600K+-t..... Srác aki megvette az E39-em elvitte lakatoshoz meg fényezőhöz 2 hátsó emelési pont csere egyik hátsó sárvédő ív javítás hátfal rozsdásodás megszüntetése meg úgy körbe az egész autót megcsinálták ajtók le első sárvédők le motor háztetőt első lököst mindent megcsináltatott rajta... kb a felét fizette annak amit te írtál. Persze nem tudom mennyire ismerős / barát aki csinálta de nekem is a lakatolás fényezés kb 300K körül lett volna.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #54359 üzenetére
Nem tudom..... Szerintem 4500-at forgott biztos.... Mint ahogy itt ebben a viedóban 280 körül nekem is jött a sárga felkiáltó jel meg a kipörgésgátló [link]. Persze leállítás újraindítás után eltűnik meg nincs baja csak rohadt nagy sebességgel mész....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #54361 üzenetére
300-at tudja simán az E60 váltóba De az F10 is. Oké,hogy 4800-at forog de simán elforgatja 5000 fölé mikor tolod neki. Közbe azt beszéltem chippesemmel lehet "csak" 290-ra írta fel a tiltást...
" Kb ott lehet,mert nem gondoltam,hogy megy annyit "
De még csak írva lett rá egy erősebb még nem ez a vége nyomásba is csak 2,4-2,5-öt tölt. Nekem a célom a stabil 2,6-2,7 azzal 400-420Le. Rail nyomás is emelve 1600-ról 1700-ra de még lehet kap 50-bart. Szóval még nincs kész csak ha ezt bírja stabilan lehet feljebb menni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #54363 üzenetére
Igen. Egyik baratomnak evek. Ota 2,6-on megy kert ertekbe de a valos meg 2,8 lazan... A plafon kb 3 bar de en nem akarok ekkora nyomast.vannak olyanok akik lazan 2,8-al meg 3-al jarkalnak de a 3 a plafon a gyari turbonak. Mondom a vegcel a 2,6-2,7 stabilan. Kozben megneztuk a limit 295-re lett allitva. 5-ot csal az ora tehet 295-nel valojaban 290-el megyek. Ezert is ment "csak" 290,5 ot GPS szerint
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #54365 üzenetére
erőtartalék így vagy úgy, egy régebbi, már sokat futott autót így felhúzni eléggé lottó mikor hasal le valami a motorban. Még nem is a turbó a legköltségesebb talán.
Mondjuk az kemény, hogy van aki az 1.3 suzukiba is írat chipet [link] talán még épp olcsóbb volt mint maga a szekér.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #54365 üzenetére
2 egyszerű dolgot mondok.
1. Hátsó kerekes nem xdrive amibe sokkal nagyobb a hajtásveszteség és + súly... 0-100-ig jó onnantól csak hátrány.
2. A 35D-m ~1740 Kg az F10 50D meg 1970K gMajd 250Kg-al nehezebb autó xdrive-al ugyan olyan teljesítménnyel mitől menne jobban??????????? Enyém jelenleg olyan ~380Le / 750Nm
E39 30D-is ment bármikor 250-etEgyébként az M50D is tud jól menni ha ki van szedve a limit meg írva van.
(#54366) whitezo88
Nem véletlen ezeket a motorokat húzzák a holdig.... Semmi baja nem lesz ha ki van cserélve a vezérlés és a csapágyak. És természetesen nem egy eleve szétfingott szétlakott szartalicskába ülsz... Az lehet nem fogja bírni főleg ha olyan ember csinálja aki nem igazán ért hozzá profi módon...... Nem elhanyagolható,hogy 295-nél az enyémbe elszakadt a vezérlés és mindent megcsináltak. Teljesen felújított hengerfej új gyűrűgarnitúra összes csapágyat kicserélték összes lánc lánckerék tömítés stb stb... Ezeknek a motoroknak a vezérlés / csapágyak a leggyengébb pontjaik. Ha ezek rendben vannak és úgy általánosan jó az autó bírni fogja Hogy tartós legyen nyilván kell módosítás pl nagyobb cooler, turbók legyenek rendbe meg ilyenek... De 2 turbót is most cseréltem le. Butaság ilyet mondani,hogy lottó..... Ha elszáll egy görgő szíjtárcsa lánc csapágy az nem azért fog mert húzva van hanem szartak a cserére.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skizz
addikt
Tippetek van, hogy hol lehetne E46 szedánba komplett (vagy darabonkénti) lámpamosó szettet venni utólagos beépítésre?
Netes kapcsolattal rendelkező hazai bontók kiikszelve.
koszi -
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #54365 üzenetére
Közel azonos teljesítményekről beszélünk már (vagy többről) így a módosítások után.
3-4 turbó helyett 2 nagyobb felpiszkálva. Kapásból van x kg súlycsökkenés. 30d kontra 35d szituban ez +70kg a +1 turbó (meg még sok más apróság is, szóval tuti ennél kevesebb)
Emellett nincs összkerékhajtás sem, az +55kg G30 esetén, E60 idejében +45kg volt.
Ja és a két kocsi között is van talán 50kg különbség.
Tehát összességében lehet egy 175kg környéki többletsúly egy M550D-ben.Közben meg is néztem, a legújabb 4turbós m550d 1845kg, az f10 1880kg, az e60 35d pedig 1660kg üresen. Ezek szerint nem is lőttem nagyon mellé
Azért egy ilyen súlykülönbség igenis tetten érhető. Persze az összkerekes verziók tutira jobban kilőnek teszem azt 80km/h alatt, főleg ha pocsék idő van, de ha azt kell nézni, hogy ilyen jellegű teljesítményt hogyan érhetünk el a leggazdaságosabban, akkor egy e6x vagy e9x 35d tökéletes kiindulási alap. Szerintem még BMW001 is posztolt anno vmit, h 285tel ment az e92 335d-jével, és az talán "csak" 340 lóerős volt
Ezek a kocsik nagyon tudnak menni, főleg megpiszkálvaBocsi, már egy ideje megírtam, csak most posztoltam, így már kicsit okafogyott
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Több csoportban is benne vagyok, nem szoktam nézni melyikben mit hírdetnek. LEhet ha érdeklődsz akkor jelentkezik valaki akinek van vagy lesz bontott alkatrésze.
Ezek a csoportok:
BMW Adok-Veszek
BMW E46 Adok-Veszek
BMW E46-E39 adok-veszek
BMW E36-E46 Adok-veszek és alkatrészek
BMW E46-E36-E39 adok-veszek-fórum!! -
Highend55
tag
Mai elso magyar muszaki,(Nkh) vissza lett par dolog rakva gyarira, hogy ne kotekedjenek. [kép]
Mikor meglattak a km-t lehet azt gondoltak, hogy vissza lett tekerve, nem sok F10-es be van 110ezer..[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #54376 üzenetére
Miért nem jó az xdrive?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #54380 üzenetére
Nehéz
mondjuk a BMW-k amúgy is nehezek.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #54381 üzenetére
az a 50 kg,hú hallod e.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #54382 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy nem jó, hanem hogy 100-ig van értelme, utána édesmindegy, csak plussz súly. Ami meg számít, fogyasztás gyorsulás, minden tekintetben.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #54382 üzenetére
Egy F10 35D-nél eleve 70kg az alap különbség arról nem is beszélve,hogy tényleg milyen pluszt ad autópályás gyorsításkor ??? Vagy 200 felett??? Azon kívül,hogy cipeled a plusz súlyt és a plusz hajtáslánc veszteséget..... 0-100-ra egy xdrive rohadt jó ha erős az autó meg ha csúszós esős utakon jársz fent a hegyekben vagy ilyenek. Alap állapotban értelme nem sok van. Természetesen a nagyon erős autók teljesítményét nem lehet enélkül normálisan levinni az útra. Pl F90 M5. Van ahol már kell meg számít akár 120-ig is de most nem erről a kategóriáról van szó. Ha eleve kicsi az autó de erős oda még indokolt lehet az xdrive pl 140i 240i. Az új G sorozatban viszont tényleg jobb lett a hajtáslánc veszteség ott már azt mondom számottevő különbség nincs ott lehet vállalni. E-F szériánál nekem nem kellene alap esetben..... egy M550D más mert nem lehet máshogy venni...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #54387 üzenetére
G szériába mindent X3 X5 3 5 7 stb
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #54391 üzenetére
Sajnos nem. "csak" M850i volt nálunk teszten.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #54392 üzenetére
Te szerepelsz a bimmer garázsban? Ott is az volt. Ja nem,te pösti vagy
Ha már M. Ma ment előttem egy új m5 comp. Direkt lehúztam az ablakot,semmi hangja. Lehet kamu m pakett volt (tudom,komfort mód )[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #54394 üzenetére
Sport plusz - ba jon a hangja foleg hidegen, ahogy bemelegszik egyre csendesebbnek tunt es kevesebb lett a recseges. Jo a Comfort mod is autopalyara, legalabb nem uvolt. E63S durvan hangos(abb) minden modban.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #54394 üzenetére
Normal tempo mellett poroghet a motor 1500-1800 korul persze nem lesz hangja.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #54394 üzenetére
Bimmer garázst hagyjuk, megpróbáltam végignézni az m850i videót, nem bírtam
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
dellfanboy
senior tag
válasz CharlieDrop #54397 üzenetére
csak nekem tunt fel, hogy melosruhaban, koszos kezzel tapicskolta a kormanyt a szerelo?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gsx-rr
veterán
válasz dellfanboy #54398 üzenetére
En ahanyszor akar olajcserere viszem az autot utana lehet a szonyeget kimosni, ha nem akarom a cipom sarka tiszta retek legyek.
-
Ļantos
aktív tag
válasz CharlieDrop #54397 üzenetére
ngem az ember fülébe lógó headset idegesít. Képes úgy egy órát videózni, hogy az a szar a fülébe van. Igénytelen.
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék