- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simii16
aktív tag
válasz CharlieDrop #54247 üzenetére
Akkor vállalható. Köszi!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz BUZZLGHTYR #54249 üzenetére
Vidd el egy rendes szervizbe.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz FIREBLADE78 #54252 üzenetére
Mindenkepp.. de szelepszarnal elfolyhat ennyi olaj?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz BUZZLGHTYR #54253 üzenetére
Ha ezt tudnám,akkor nyitnék egy szervizt és kaszálnék
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
drlovi
aktív tag
Hello all! ajánljatok Pécs vagy dél mo.-on szerelőt/szervizt. Olyan érdekelne akinél egy lánccsere is kivitelezhető.
-
Vaze
őstag
válasz drlovi #54255 üzenetére
Szia!
Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek topicot ajanlanam,ott tuti tudnak segiteni neked.MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Highend55
tag
Eletem egyik leggyorsabb elmenye, elmebeteg M2Comp. vs Aventador [link] (kamera auto ~600HP 1M Bmw)
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #54261 üzenetére
M5 kivezeto, haverom kamerazott (en egy huzott 640i vel voltam) de lemaradtunk elozo kommentbe amiket feltoltottem azokat kameraztam en.
Jobaratome az m2 sokadik elmebeteg autoja, 5.3at megy stabilan 100-200ra,hihetetlen ahogy gyorsul. -
CharlieDrop
veterán
baaa, ma belefutottam egy nem is tudom minek hívjamba, ja autókereskedőbe, aki hülyékvagytok minekfizettek 500-at a vezérléscseréért, 50bőlmegvan
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #54264 üzenetére
Ja, 1.3 suzukiba. Bimmergarazs nemregi reszebe f30 18d(vagy 20d?) 350 volt. Befotozta a szamlat is. Bar gondolom v8-10be nem ennyi.
-
Gsx-rr
veterán
Atvittek a 20d-t szerelohoz, hivtak,hogy olajcseren kivul akarhogy is akarnak nem tudnak mit csinalni , max az uleserzekelot mert az szorakozik neha.
Pedig ugy vitek oda, barmi van legyen megcsinalva.
Tavaly elegge rendbe lett rakva, azota nem ment bele 10.000Jovore a valtot felujjittatom, nincs semmi baja ,de mar 300.000 folott van az autoban
[ Szerkesztve ]
-
skt
tag
válasz CharlieDrop #54264 üzenetére
Nekem most csinálták meg E46 316i touring, 208 ezer km. Vezérműlánc és a hozzá tartozó sallangok (tömítések, olajcsere minden szűrővel stb) kb 180 munkadíjjal együtt.
-
CharlieDrop
veterán
ja, de emberünk N47 vezérműszettet írta, hogy kb. 50, hja, a legjobb, hogy jött a szerelő haver és bólogat.
Írták, hogy ez van a szettben: Feszítő, vezérműlánc
vezetősín, vezérműlánc
vezetősín, vezérműlánc
Vezérműláncerre emberünk: miért mit akarunk még?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #54263 üzenetére
20-25kb,de ha normalisan mesz 13-al is megelegszik. Erre 3.5milla ralett koltve futomu, fek, motor tuning,tartos is es birja is nagyon jo auto.
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #54269 üzenetére
N47 sima 350 xdrive 400 ezer Ft gyári alkatrészekkel.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #54258 üzenetére
1M se igazán maradt le Ezt az M2-őt szoktam látni a dragy-ba szerintem.
Én ma összeakadtam egy Kia Stinger 3,3 Twin-Turbo V6 -al lámpáknál lemaradt állóból mindig de gurulóból mögöttem nem igen maradt le. Lehet a szélárnyék is segített de jól ment.Utána jött egy X4 M40i az is lemard az összes lámpánál állóból legalább egy 2 autóra és menetbe is inkább maradt le. De vigyorgott át az ember tetszett neki mutatott át,hogy fasza Elvileg a Kia is meg a M40i is 4,9 a 0-100. Múlthéten meg jött egy M4 bent volt racelogic durrog csattog az se volt gyári meg valami sport motor lámpától 3-an indulva kb 80-ig egyet mentünk utána elment az M4 meg a motor persze.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #54274 üzenetére
Hibátlan
Rászántam magam / most van időm az R90--et felrakni. Ma még szerintem nem lesz hozzáírva de jöhet a 400+ lassan....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
Én meg jól megszívtam, még pont a korlátozások előtt vettem egy autót, de úgy hogy frissen regisztrálják. Most meg mivel már napok óta nem lehet csak úgy Kormányablakba menni, áll az egész. Hetekre előre van időpont annak ellenére, hogy a meglévő iratokat nem kell megújítani, de itt ugye muszáj lenne, mert ott adnák a rendszámot, okmányokat. Kereskedő szólt hogy már a műszaki állomások se dolgoznak. Nem tudom miért nem lehet ilyen csökkentett forgalommal üzemelni, mint a Posta...
-
whitezo88
nagyúr
válasz chess001 #54278 üzenetére
525d LCI, makulátlan, belga import, vezetett sz. könyv, relatíve kevés km, egy karcot nem találtam rajta se kívül se belül. Elindult az ügyintézés, műszaki kész, reg. kész, de mivel száz év az időpont, a rendszámot, iratokat nem lehet elhozni... ami ilyen ügy nem tudom miért nem lehet személyesen intézni. Hiába nem mennék vele nap mint nap, de jó lett volna "kézhez" kapni, szokni, ismerkedni a rendszerével, stb. Kereskedők is megnyalták, mert beragadt a pénz is, a foglaló a reg-re elég többet nem kapnak addig, átvételig ő sincs pénzénél. Ezt nagyon bénán intézik, ha a Postára (meg bankokba, boltba mással...) még lehet menni csekkel baszakodni, akkor a KAB-ba is lehessen menni kinti sorbanállással, ha nem megújító ügyed van.
De aki sima belföldi használtautót vesz, az ugyanez gondolom. Így eladni se lehet most.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #54280 üzenetére
E60, de mindegy is mert pár hétig biztos nem ülök bele még.
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok. Véleményeket szeretnék kérni a nyomtáv szélesítőkről. Kinek mi a véleménye szabad-e, ha igen max mekkorat, elolre hatra vagy csak hatra stb. E90 rol van szo most 7,5j-s felnikkel amiket most vettem szóval azt nem szeretném cserélni.
-
H.Ezredes
őstag
válasz kissusuly #54284 üzenetére
Szabad persze.. Ne erjen bele az ivbe... Felninkent ez eltero. Nekem hatul ha jol emlekszem 25 vagy 20mm es van. Nyilvan kell hozza csavar is. Tesomnak az E91 en elol hatul van. Enyem. Stabilabb lett hatul jobban is nez ki, hogy kint van a kerék az ivnel
.Gyermekem ismerkedik az 1M-el
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz kissusuly #54284 üzenetére
e91-en volt hátul, ahogy Ezredes írja jó volt, most az egyeshez képest pláne.
Nem tudom 90-en milyen lenne, valamennyivel tuti másabb
Ezrdes: ha vége ennek az izének viszel egy karikát a 35d-vel? úgy is itt az ideje az olajcserének.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BossBoss
őstag
válasz whitezo88 #54279 üzenetére
Ne is mond. Most mentem volna én is a foglalt autómért. Legjobbkor jött ez a vírus téma.
Végül egy e92 325D lett/lesz a választás. Szerintetek 2-3 év múlva el tudom adni jelentős veszteség nélkül?
Nem az állapota miatt, hanem a EU emissziós f@szs@ga miatt. Kis kétség maradt bennem, hogy jó döntés-e a dízel. Karakterbe jobban szeretem egyébként. Hosszabb utakra is használnám inkább, amolyan második autónak. Aztán lehet megtartanám, de pont gyerek érkezése előtt akartam még kicsit "játszani". Utána, úgyis kombi/SUV közlekedőedény lesz. Benzinmotorokról meg nem hallani jókat.
-
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #54286 üzenetére
Persze Remélem addig megkapja a friss programot is Kipróbáltam Tomiét tegnap ugye mindkettőnké E60 LCI neki Eibach pro-kit nekem sportline ugyan úgy katona csinálta mindkettőnknek a gátlókat de ugye az övé sima kormány és dinamic drive sincs.... Enyémhez képest azonnal feltűnt,hogy dől a karosszéria az enyémbe meg kb 0.... Gyakorlatilag 0,4g-s oldalgyorsulásig nem dől meg a karosszéria a dinamic drive miatt és hát az aktív kormány is hiányzik nagyon. Az ültetés miatt még alacsonyabban van a súlypont a vezethetőségre is jótékonyan hat. Ismerősöm olcsón hozzájutott F01-F10 50i-50D fékekhez. Csak az a baj,hogy 19" a minimum kerékméretben. 374-es tárcsa alá nem fér be a 18". Elöl teljesen kompatibilis és hátul is csak a féktartó lemez széleivel van baj vagy cseréled M5 féktartó lemezre vagy felhajtogatod az éleket... De ez még a jövő zenéje. De 400+ -hoz még nagyobb féket akarok felrakni mert oké,hogy elve nagy fékes de azért nem árt ha még nagyobb. Apámnak van egy teljes első szettje nyereg betét / tárcsa egy M50D teszt autóról pár ezer km van benne 385X36-os tárcsákkal. Már tettem megjegyzéseket,hogy elfogadnám meg évek óta csak áll a polcon...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BossBoss
őstag
válasz chess001 #54292 üzenetére
Nyilván nem befektetésnek gondoltam. Inkább arra gondoltam, hogy elköltök most egy Euro 4-es dízelre 4 milliót akkor 2 év múlva ne legyen eladhatatlan. Próbáltam a kínálat tetejéből, leinformálható, karbantartott gazdás autót választani. A fenntartással nyilván számolok. Nem egy suzuki. Van is rá pénzem. Volt BMW-m, Auid-m. Nem dobom hanyatt magam drágább alkatrészárakon. Vehetnék újabb F30-at, de nem tetszik, motorok bajosabbak. Nekem e92 kattant be még amikor megjelent.
-
H.Ezredes
őstag
válasz BossBoss #54295 üzenetére
Mitől lenne bajosabb.... E90 szériában M57-es motoron is ( 2005 után gyártott alublokkos ) ugyan úgy cserélni kell a vezérlést sőt csapágyakat is..... Annyi,hogy a vezérlést 250-300E Km között illik azokon cserélni csapágyat meg 300-350E Km környékén.
Ez egy E91 M57 30XD 252E Km ( órában )
Vezérlésnél a patron alap helyzethez képest egy jó 10-15mm-el kijjebb volt a főtengely csapágyakon is látható kopással....
Ez pedig kollégám M57-e 2008-as 30D 320E Km
Ez pedig egy E92 25D M57 203E Km ( az órában )
Ez annyira meg volt nyúlva,hogy megékelted a motort és felül nem tudtad lerögzíteni a vezérműtengelyeket mert annyival arrébb került a vezérlés.....
Szóval mind1 milyen motorod van mindegyikkel kell foglalkozni....
(#54297) Skimaster
Van "sima" servotronic-os meg aktív kormánymű
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
Hányfajta kormányművel szerelték az E60-at?Nekem hydro steering servotronic van VIN szerint, és a vezető oldala kotyog.Mit lehet tenni vele?Felújás?Bontott?
-
BossBoss
őstag
válasz H.Ezredes #54296 üzenetére
Wá, komoly. M57D30-as motorkód lesz. Elvileg valós 171e km. Itt élt Magyarországon az autó végig. JSZP szerint is rendben. Hacsak 2 műszaki között nem tekergették. Láncot nem cserélt még rajta a tulaj, mert mindig elzavarták amikor ment kérdezni, hogy kell-e. De ezzel számoltam, hogy valószínű majd én fogom elvégeztetni. Ha meglesz az autó úgyis hívlak. Gondolom rá tudtok nézni, mi újság a lánccal és egyéb dolgokkal.Ha kell cseréljük!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Tudományos Pandémia Klub
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...