- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Unsign #36397 üzenetére
Mindre nyugodtan szamolhatsz minimum fel milliot, ha nyugodt akarsz lenni, es mindent lecserelsz megelozo karbantartas jegyeben. Tomitesek, csovezes, hutes, stb, repkednek a huszezresek. Viszont egy alapbol megkimelt sokkal tovabb szep es jo auto, mint egy lefingott. Kell venni egy jo alapot dragan, kicserelni mindent, ami tipushiba lehet, ha jo, ha rossz, es lesz egy igazan fasza kocsid. Egyebkent meg allandoan csak bosszantani fognak a kisebb, nagyobb hibak.
ADAM1337: egy jo servotronic szinten egyujjas az E39-ben.
[ Szerkesztve ]