- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34150 üzenetére
Lehet nálatok ilyenek, de nálunk komiban elég sok fut belőle az utcán és okésak.
Havernak is 530D van eddig semmi gondja vele.(#34151) CharlieDrop: E65-el sincs gond. Csak begyújtod és már repül is a V8-as M1-es pályán Bp fele 220-250 Km/h-val.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
De most nem ugyan ezt papolom? Ha egy auto dpf-el jon ki, akkor miert az a megoldas, hogy ha elromlik, akkor kiszerelik? Ha a klimakompresszor bekakal, akkor azt is kiszerelik? Ha a szervo, akkor azt is? Ez igenis emberi felelosseg, es nem csak a tulaj szintjen, hanem ugyan ugy bunos az is, aki csinalja es reklamozza, es az is, aki mindezt megengedi. Nem?
Le is vagyon irva abban a bizonyos TC-s cikkben, hogy ez biza azokra vonatkozik, amik dpf nelkul szaladgalnak vagy igy vagy ugy. En is elitelem az osszes fustolgos gyokeret. Ellenben akik regebbi diesellel maszkalnak, azok nem fogjak felgyujtani az autojukat. Kell 1 evtized, mire azok is kikopnak. A szag es a kiaramlo reszecske nem ugyan az, a hypo szagtol nem lesz szmog, es belehalni sem fog senki. A regi benzinesek sem illatoznak, emlekszem, mikor a nyitott garazsban melegitettem a 28i-t, es meg lehetett fulladni.
Evi 25k km-nel eleg jelentos a kulonbseg, tekintve, hogy az a 2L lehet kicsit tobb is(garantalom), es tekintve, hogy amiota kozvetlen befecskendezesu benzinesek futnak, azota egyik nagyobb marka sem tudott egy igazan megbizhato konstrukciot gyartani. Tenyleg mar csak a DPF a kulonbseg a varhato koltsegek listan, de hamarosan mar az sem, mert minden auto csak DPF-el futhat.
A dieselt nem mindenki a fogyasztasa miatt veszi.(cegek igen) Sokan az alacsony fordulaton jelentkezo hatalmas nyomatek miatt, ami az autot sokkal kenyelmesebbe teszi a hetkoznapokra, foleg egy atlagember szamara. En is azert jarok azzal, mert a 35i egy betegagy, na meg a 100 km-enkenti min. 3L-es fogyasztaskulonbseg is eleg visszatarto ero.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Oh mit talaltam. TSi?
VW Tiguan 1.4 TSI ACT BMT Comfortline DSG Partikelanzahl:
46,30679 10¹¹/kmAudi SQ7 TDI quattro tiptronic Partikelanzahl:
0,34661 10¹¹/kmDon't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #34156 üzenetére
Premiummal kicsit jobb a fogyasztas, kisebb a koromkepzodes, foleg telen. Tisztitja a rendszert egyben.
Charlie: Az a baj sok a birka...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz kalmanchris #34156 üzenetére
Veszel sima dízel üzemanyagot és teszel bele adalékot.Nekem sokkalta jobban ment a motor tőle a Fordomban 1,8D.
BMW-be is teszek adalékot a benzinhez. Aztán ha most majd kifogy ez a fajta akkor teszek bele V-power racinget, mert az 100 oktános. Kipróbálom, hogy megy úgy a kocsi.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kalmanchris
tag
válasz KAMELOT #34158 üzenetére
Milyen adalékot teszel bele? Én a spurit kezdtem nem olyan rég benzineshez.
Az oktánszám tudtommal kevéssé határozza meg az üzemanyagminőséget. 100-as talán a versenymotorokhoz kell, melyeknél olyan a kompresszióviszony. Egyszer tankoltam omv-nél 100-ast. Többet evett, de nem ment jobban.BMW001: kisebb koromképződést miben veszed észre? Kevésbé füstöl hirtelen padlógáznál vagy a kipufogóvégről?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz kalmanchris #34159 üzenetére
Akkor majd gyere el ide komiba tegyél bele 100-as V-power racinget és kevesebbet fog enni miközben jobban megy.
Egyik haverom 4 éven keresztül csak ilyet tankolt a 3.0 V6-os 406 coupé-ba.
Én ilyet rakok bele. 10 liter benzinhez 10ml ilyen adalék. tehát az egész adag 500 literhez elég.
Versenykocsikba meg 105 oktános benzint használnak.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
JanR
addikt
Biztos volt már téma.
Azt honnan tudom meg, hogy pontosan milyen motor van az autómban és milyen EURO besorolása van?
(E39 - 528iA - 2000) -
negro
őstag
Google barmikor kiadja neked ha veszed a faradsagot es ra keresel ami semmivel nem tobb ido mint, hogy ide irtal es kerdezed de ha mar valaszolok akkor mivel nekem is 528i van (M52) igy tudom, hogy Euro II-es. Magyar forgalmiba ez 04-es a V.9 -es mezonel. Viszont mivel tied M52TU az tudja am az Euro III-at is. A sima M52 nem biztos. Viszont at minositeni gondolom nem egyszeru magyaraban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #34160 üzenetére
Kinek mi jön be. A skodám anno szerette a prémium ÖMV-t, de annak 13 éve már.
8 éve a 323i-m nem ment jobban egyik prémiumtól sem.
A e46 18d csak a MaxxMotiont szerette jobban, a Shell-t nem.Most megszokásból tankolok MaxxMotiont a Hondába.
Egy tuti, egy tankolás nem csinál nyarat 3-4 után érezhető igazán és abból legalább egyszer ki kell menni megkergetni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #34159 üzenetére
Ismerosok abbol. En abbol, hogy ritkabban van/volt dpf regeneralas. Teljesitmeny javulas nincs dieselfronton, viszont csondesebben jar.
Nekem a 99-es 28i euro 3-as volt a kezdetektol kezdve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34167 üzenetére
Én magyarban a SHELL-en tankolok vagy nálunk a SLOVNAFT kutakon.
De mivel MO komáromban csak MOL vagy OMV van ezért csak ezt a kettőt tudom igénybe venni. Persze adalékot teszek bele. Ha meg éppen TATA felé van utam akkor ott már van shell és ott tankolok már ha kell. Nekem csak gyújtáshoz kell a benzin. LPG meg 170ft.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
WZP
aktív tag
Sziasztok!
Nem kizárt, hogy E36-E46 vonalon szeretnék a következő 1 évben autót venni, ezzel kapcsolatban merült fel bennem a következő kérdés a hét történései miatt: az E36-ot gyártották valaha bármilyen motorral, ami jobb mint 4-es besorolású a forgalmiban, tehát járhatott volna a napokban ? E46-okból már mindegyik tudja az Euro 3-at, tehát legalább 6-os a forgalmiban(az 5 azthiszem a villany autók exkluzív kódja) ? Most Euro 4-es, forgalmi szerint 9-es autót hajtok... ha downgradelni is kéne, nem szeretnék azért 6 alá menni. Előre is köszi.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
nagyúr
Üdv. Kollégák rohadt nagy gondban vagyok! Ma volt itt egy g*ci megnézni az autómat, ami tökéletesen ment eddig(318i 2004). Szépen elindult mint mindig, és itt jött, hogy felettébb sokat kuplungolt, de nem úgy mint egy átlag ember, hanem furcsa módon(tegnap elkérte az alvázszámot is, mert azt akarta tudni milyen kuplunggal van szerelve az autó, már akkor furcsa volt), és azóta olyan mintha csak 3 henger menne a gépbe. Nem tudom mit állított el, de nagyon nem jár egyenletesen a motor. Ha gázt adok és 2500-ig fellövöm a fordulatot akkor kisimul, de alatta nem. A vezérlésnél is próbál valamit piszkálni dróttal(nem ejtette bele), de nem ért hozzá semmihez ahogy láttam, mert rövid volt. Kérlek segítsetek!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KAMELOT #34175 üzenetére
Sajnos fogalmam sincs, egyébként, ha az egyik henger nem megy, akkor azt nem kéne a műszerfalon visszajelezze? Beszéltem a szerelőmmel(nem bmw-s) és azt mondta van néhány autófajta, aminél a kuplunggal lehet állítani a motoron dolgokat. Lehet ennél is van, ezért is kérném a segítségeteket. Nem tudom mit állított el, de nagyon mérges vagyok, mert ennek az autónak semmi baja nem volt, amíg hozzá nem nyúlt! Nem mertem mondani sem, hogy jó akkor most szépen ki is fizeted, mert ketten voltak és nem a "jópolgár" típusból.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz KaiotEch #34176 üzenetére
Kuplunggal állítani? Mit? Hogyan? Az csak a motor és a váltó közti kapcsolatot biztosítja, semmi mást, nem tudom elképzelni. Ha esetleg létezik ilyen, mondjatok már példákat, mert kíváncsi vagyok..
Ha az én autómat nézegetné valaki és dróttal piszkálná a vezérlést..
Távgyógyítás helyett inkább diag kellene neki és egy hozzáértő szerelő, szerintem, előrébb lennél vele a találgatások helyett. -
nagyúr
válasz MPeter87 #34177 üzenetére
Én sem értem a párhuzamot teljesen, csak azt tudom leírni amit láttam. Tökéletes volt az autó, míg bele nem ült. Ezért kérdem, hogy mi a faszt csinálhatott. Reggel még azzal voltam bevásárolni és kutya baja nem volt. Szerencsére nem tudott a gemkapoccsal nagyon belenyúlni a vezérlésbe, nem volt elég hosszú, de akkor sem értem mi a k*va anyukáját akart. Nem így megyünk autót vásárolni... Én legalábbis biztos nem, hogy elbaszom a másikét.
Amikor beindította szépen indult mint mindig, ezt leírtam előzőleg, aztán mikor valamit basztatott után az indításnál már ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állok, sok mindent átrágtam már, volt a Skoda Octavia-n át Golf 5 nézve, majd Audi A4\A3 1.8T illetve 1.9 PD...
Most úgy hozta a sors bár nem néztem, de találtam egy E87(2007-es faceliftes)-et amit nem kerestem, de megbotlottam benne...
118D-ről van szó, kicsit drágán adták meg az árát 2,6 milla, viszont nagyon patent karbantartott kocsinak tűnik.
140k nál vezérlés csere volt és most van benne 150k...
Szerintetek ?
Valakinek kézzel fogható érv\ellenérve a kocsival kapcsolatban?
(városban tudom nem kéne dízel stb.)Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
J[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz MPowerPH #34182 üzenetére
Itthon A3 fronton ami megbízható lenne az talán 8L lenne, 2 milláig 8P ami jónak tűnik nem igazán jött velem szemben, ellenben ez az E87 mint ahogy írtam is nem kerestem csak találtam.
Ha tényleg ennyire baba, akkor nagyon jó vételnek tűnik.
Skimaster: Igen, de a DPF-et bármelyik autóban kinyírja a városi használat, tudtommal, ha 1.9 PD-t nézek azt is.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Jojo5
őstag
válasz szőröscica #34185 üzenetére
az ebbe a keretbe nem fér bele, a 2.6 milla is majdnem duplaja annak amennyiért kocsit szerettem volna venni...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
MPowerPH
félisten
E87 legnagyobb baja a sporolas. Az E60 es az E90 sem egy muremek az anyagminoseg es illesztesek teren, viszont azok kb. egy szinten vannak.(most ez vagy csak az E60-tol szegyen, vagy mindkettotol az) Viszont az 1er egy kategoriaval lejjebb kerult meg ezeknel is, borzalmas a belteri anyaghasznalat minosege. Irtam mar, egy Octavia minosegibb hatast kelt belulrol. A 7er az okes volt mar ekkor is, ott figyeltek. En amiota megvolt, szidtam az E92 anyaghasznalatat es osszeszerelesi minoseget. Mert tenyleg borzalom volt a kobon.
Az uj szeriaknal halyre allt a vilag rendje, mert az 5er ugyan azt nyujtja, mint a 7er. Az 1er pedig ahogy neztem, minosegileg feljott a 3er -re. Ez a normalis egyebkent... De az uj 3er is santit, eleg csak belegondolni, mit nyujt egy C Klasse, vagy egy A4-A5 -os Audi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
válasz hoodoo86 #34188 üzenetére
írta az eladó, hogy vezérlés csere volt 140knál (400ezer pénz), meg gondos gazdának tűnik és elvileg elismert BMW fanatics-os szerelőhöz vitte csak....
BMW001: Nem jó ezt olvasni, de még nem volt BMW-m, így nem tudok viszonyítani.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
-
MPeter87
őstag
-
Jojo5
őstag
válasz MPeter87 #34192 üzenetére
amiket néztem BXE\BLS motorkóddal voltak szerelve, amik pl. hajlamosak kiütni a blokk oldalát, és amint EU4-et nyomtak rájuk szerelték őket DPF-el.
(PD elem csere azért drága mutatvány )A legnagyobb gond, hogy a magyar használtautó piacon amiket találtam kiakasztóak voltak, ez az E87-et sem kerestem csak bele botlottam.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34194 üzenetére
A felhasznalt anyagminoseg ugyanolyan mindegyikben, felszereltseg fuggetlenul. Attol, hogy vannak pusz gombok, meg a muszerfal anyaga, ajtok boritasa, ellesztesek es rogzitesek ugyan azok mindegyikben. Az E92 -om elegge fullos volt, es ugyanolyan nyoszorgos volt, mint egy fapados peldany.
Egy E90 vagy E60 utan beulsz egy E65 -be, es teljesen mas vilag. Hiaba hasonlo a design, teljesen mas az anyagfelhasznalas, minden a hejen van, nincs nyoszorgo muanyag, zorgo muszerfal vagy kesztyutarto, ropogo konyektamasz.A jol felszereltrol meg az jut eszembe, hogy mig a fullosban az iDrive korul neha zorgott es nyoszorgott, eleg zavaroan, addig a fapadosban, mivel nem volt iDrive, legalabb az a resz csondben volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
190cm-es nőig lehet. Hát nemtudom én rengeteget jártam autókiállításokra kipróbáltam rengeteg kocsit.
Inkább azért a pénzért vegyél egy E60-at. Mondjuk egy 530i az jó fajta. Vagy ami tényleg jól eltalált motor az ebből az időkből a 3.0D.Piachoz meg annyit: azon jókat röhögök milyen kocsikat árulnak mennyi pénzekért
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPeter87
őstag
Azokban sül be a hajtókarcsapágy? Vagy az a benzinesek problémája?
PD elemtől nem kell félni. Azt hiszem a siemens gyártmányokat kell kerülni, a bosch megbízható (vagy fordítva, inkább olvass utána). Motorkód alapján rá tudsz keresni, hogy melyik típussal szerelték. Egyedül a kannás gázolajat nem szeretik és időnként prémiumot is kell neki adni, akkor nem lesz gond vele, de persze ez bármelyik modern(ebb) dízelre igaz. És persze nem lehet tudni, hogy az előző gazdái mivel itatták.. Élő adatokat kell nézni diaggal, abból leszűrhető az állapot.Ha 2.5 milla körül rászánnál, nézz szét szerintem e90-ek között is, ha tetszenek, ennyiért vannak 18-20d-k. Mondjuk nem árt melléjük egy kis biztonsági tartalék és vétel előtt hozzáértő szerelő nézzen rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen program, ami...?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen