Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kipróbálunk valami újat, az iPhone-os kolléga kinyitható Androidra vált
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz NoZoli #33146 üzenetére
Na erre legközelebb akkor ráfekszünk Ezt nem is említetted amúgy....
(#33151) yanna
Nem csak attól lehet. De kék füst szokott lenni főleg ha forgatva van. Egyébként az,hogy "csak" szelepszár szimering csere az nem a 100%-os módszer. szelepvezetőket illik cserélni hengerfejet felújítani....
(#33153) CharlieDrop
Soha senki nem vett észre egyiken se ilyen 20-35D- ig pedig rengeteget csináltunk
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tutis
őstag
323i-be (e46) milyen gyertya kell? pontos típusszám érdekelne márkánként
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
negro
őstag
-
negro
őstag
Mas:
Csinalt mar vki bor festest? Venni akarok gyari, fekete javito festeket viszont a mennyiseg eleg kerdojel. Nem tudom mennyi kellene. 5-6 ezreket meg nem akarok feleslegesn kidobni egy nagyobb tubusra.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Kedden megyünk szervizbe, két napos móka lesz, de utána remélhetőleg már csak a tavaszi következő olajcsere alkalmával esedékes motortartó bakok cseréje lesz hátra.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #33165 üzenetére
Részletes összegeket írnál ha megkérhetlek.
Persze ha viszont eladó a kedvezmény mértékét is.Más: e39 bal első ablakemelő elkezdett kattogni fel-le húzás közben, mi az általános hibaforrás, felhúzza az ablakot de mintha elakadna 2x is és pattanó hangot ad.
Nem nagyon merem így fel le húzni az ablakot, viszont gáz, mert a céges helyre úgy állok be hogy tovább csúszok ajtó ki, elég vicces látvány.
Mennyiért van egy ilyen szerkezet, vagy csak egy része szokott elromlani ? -
t.kristof
senior tag
válasz CharlieDrop #33153 üzenetére
Nem lesz gyengébb.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
H.Ezredes
őstag
10E Km alatt 2 liter motorolaj szívóbenzinbe nem kevés azért . Zoli ráadásul kímélve használja a kocsit.
(#33166) ADAM1337
A szerkezet le fog hantolni. Mindennapos ezeknél.... kompletten az egész csere vagy bontottra vagy újra.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
Autoscout24-en küldtem 2 eladónak üzenetet hétfőn, a végére osabiggyeztettem hogy hová valósi vagyok, ez miatt lehet hogy nem kapok választ tőlük?
Amúgy 13K €-ért e39 m5 az gatya? -
H.Ezredes
őstag
-
-KP-
addikt
e60 525i 2003-5 közötti, még az m54b25 motoros nagy szopóroller tud lenni? Mindig azt írjátok, ha e60, akkor LCI.
-
H.Ezredes
őstag
Az M54 motorok jobbak mint az újabbak (megbízhatóság) !!! Az LCI kinézetileg tartalmilag jobb választás főleg a 2008/09 hó utániak.
(#33177) Möhe
fék , futómű , hajtáslánc ilyesmi az horror Nem olcsó mulatság Ezt is nem megvenni a legnehezebb hanem fenntartani. főleg egy olyan szinten amilyenen illik lennie.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #33168 üzenetére
Nem mondtam, hogy keves csak, hogy M52 gyari normalja ujkoraban is 0,7L /10000km. M54 ennek a duplaja 1,5L ha jol tudom. Innen nezve egy 200-300e km-ert futott motor olaj fogyaszatasa ha nem volt meg genaral akkor nem sok ha 2L 10k -re. Nekem is megeszi az 1 litert 10e km-re genaral utan 60e km-re. Bar en azert csapatom is neki neha na meg napi hasznalatban van az auto es mostanaban siman megyek ugy akar 200km-ert is, ami csak varos. Ha tobb lenne a palya biztos hozna a gyari normart.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Csak irtad, hogy mindig az LCi utani az ajanlott az E60-bol. Ez igy is van, csak ez benzinre nem igaz. Igy amikor petrol mellett dontesz, vagy bevallalod az E60 egyeb gyermekbetegsegeit, amik LCi elott megvoltak, de meg a megbizhato benzinmotorral, vagy LCi, ami mar javitott, nincs vele annyi nyug, viszont azok a benzinesek meg mar fejjeltosek.
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33153 üzenetére
üdv.
nekem az E46 20d-ben és az E91-ben is ki volt szedve a pillangólap.
Azt meg tudom erősíteni hogy utána valamelyest hangosabb lett, de hogy nem lett gyengébb, az tuti.
Ami problémám volt mind a két dízellel az a aturbó, az M47-en 220e km-nél halt el, megvétel után kb 5e km-rel, pedig mindig hűtöttem (persze 7 évesen vettem meg, ki tudja annyi volt-e benne) az M47TU2-n (163 LE) pedig a Mitsu turbó 189e km-nél halt el, 13000 km használat után.
Turbófelújítás után röpültek!
Mindkét turbót a DTK Bp-n újította fel. -
lali81
tag
válasz reimerm #33187 üzenetére
műszakin semmi gond nem volt az ég világán..az E91-es lengéscsillapítóin kívül, amit a Mozaikban szóvá tettek..hogy hát ez így nem az igazi..
ja még a storyhoz hozzátartozik hogy mindig prémiumot tankoltam, 10e- kmként olajcsere stb.. a turbó középrészét kellett felújítani a tengely lógott mind a kettőnél. De amennyi pénzt megspóroltam a tankolásokon 70e km alatt..bőven belefért. Asszem 120e körül újították fel. (+olajcsere) -
reimerm
csendes tag
válasz lali81 #33188 üzenetére
Túrbóval szerencsére nekem nincs gondom most 170ezer km-nél. A DTK-nál leszereléssel meg mindennel együtt volt ennyi vagy neked kellett leszedni?
Leszedtük a szívósort és megnéztük. Van lerakódás de egyik pillangószelep se tűnt katasztrófálisnak. Csak a szerelő javasolja vagy a cserét vagy a dugót. De ő inkább a dugót választaná, mert azzal mindörökké le van tudva.
Én meg kicsit határozatlan vagyok, hogy mi lenne a jó.
Olajcsere nálam is max 15ezer km és prémium olajjal. Tankolás vegyes, hol ez hol az, de sosem a legolcsóbb helyen. -
tutis
őstag
az normális hogyha ráadom a gyújtást, a hőmérséklet vezérlő egység is bekapcsol, holott előzőleg kikapcsoltam gyújtáslevételkor?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #33186 üzenetére
Ez a turbogond inkabb a 2L -es motorokat illeti. Erdekes, hogy a 30D-nel is csak boven 200k km folott jon elo, a 35D-nel meg 300k km+. Viszont a felujitas ugymond bagatel. Akar meg a kozepreszt is meglehet varialni, igy kap az auto egy hibrid turbot, amivel kicsit fickosabb is lesz.
Azt tudja valaki, hogy F10 -nel hol talalhato a nivopalca? Nincs a szokott helyen, a comp altal kijelzett ertek pedig nem eleg, latni akarom sajat szemmel a mennyiseget, es a szinet is.
Don't Tread On Me
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!!!
Lenne egy kérdésem!
Nálam is fent áll ez a hidrotőke csattogás sajnos (e92 325i)... Nagyon sok helyen olvasom, hogy sok embernek megoldotta a 0W-40 ll01 mobil1 olaj és ez a PRO-TEC hídrotőke tisztító adalék.
Nekem a sima olajcsere része nem oldotta meg sajnos, maradt a csattogás, viszont mivel csak most találtam rá a Pro-Tec ajánlásra amit a friss olajhoz kell önteni, ezért már nem a "friss" olajhoz lenne adva...
1200km-t mentem a csere óta.A kérdésem az volna, hogy bele szabad-e még önteni az olajhoz? Vagy egyáltalán tilos az efféle hidrotőke tisztító adalék beöntése?
Fontos kérdés ez számomra, szóval ha van valakinek tapasztalata, vagy konkrét válasza, azt nagyon szépen megköszönöm!
Üdv!
-
Yeffy
veterán
sziasztok!
van itt olyan ember vagy emberek, aki ismeri az E92-es szériát? volna pár kérdésem, mind benyás, mint dízeles vonatkozásban!
köszönöm
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!