- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
it Musk a befektetőknek arról beszélt, hogy már az idei év végén gyárakban dolgozhatnak a Tesla Optimus robotok, a forgalmazás jövő év végén indulhat.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
Láttátok az új 1-es sedant ?
Kínai piac első kerék hajtás, valamit nagyon elszúrtak az arányokkal nekem bazári lett. -
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33099 üzenetére
ne is mond, e46-ba valamelyik még döglött volt, pedig minden ki lett cserélve...
De egy e60-ba, ha jók a bakok mintha egy szobában ülnél, semmi vibráció, cseréld, én is azt tennémén puhapöcs voltam, nem merrtem bevállalni az e60-at És az egész család fúj rám, szki Ilyenkor derül ki, hogy a többiek nagyobb BMW-sek, mint én
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #33094 üzenetére
Olajcsere után majd kíváncsi leszek, mennyi olaj fogy.
Egyébként nem is értem, miért a 2.2-es M54 van annyira fikázva? Rengeteget gugliztam, és egyáltalán nem látom, lenne különbség olajlehúzó gyűrűben pl. a nagyobbakhoz képest.. a 2.5-ös meg 3.0-s M54-nél ugyanúgy probléma az olajfogyás. Nem csak arról van szó, messze a 2.2-esből fut legtöbb, ezért van mindig arról szó? (Ugyanúgy, ahogy ez a "mindig dízel áll szervizben dolog" - persze, mert a legtöbb ami fut az dízel ) - egyébként ha jól tudom 3 fő oka van, CCV, szelepszár szimering és az olajlehúzó gyűrűk. Ebből első kettő elég olcsón orvosolható, harmadik meg egyáltalán nem biztos, akkora fogyit okozzon, amivel ne lehetne még nagyon sokáig elmenni bontás nélkül .. szóval valaki, aki képben van elmagyarázhatná, mi ez a teljes generál kell a 20i-nek dolog Miért kéne?
Tudom, linkelgetve van ide mindig az injektor.hu-s cikk stb. de úgy alapvetően annyi minden lett már mondva ezzel kapcsolatban ezredes vagy valaki, aki tényleg képben van, összefoglalhatná egyszer[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem O soha nem irta le konkretan. Hetvegen beszokott kukkantani ide, szoval talan tud majd okosat mindani.
En holnap viszem az autot futomu allitasra, a BMW -hez. Azt mondtak, ezzel a futomuvel csak oda menjek, ha nem akarom, hogy rossz legyen. Kormany kicsit jobbra all egyenes menetben. Es az auto enyhen balra huz.
Gyari BMW betetek itt meg vacakabbak, mint e92-nel. 1 het alatt a felnibol grafit szinut varazsoltak. Ami jol nezne ki, szarazon, de az eso miatt megfolyott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
E90-ben az egyik angyalszem kiégett. Mint a témához abszolút nem értő kolléga, hogyan tudom kideríteni, hogy ami van a kocsihoz tartalék izzók, azokból melyik (ha egyáltalán adtak hozzá alapból) jó hozzá?
Feleslegesen nem szeretném elvinni kétszer a szerelőhöz, mert ha nincs pót hozzá akkor rendelek a gyári helyett inkább egy ledes jégfehéret.
-
tutis
őstag
egy osztrák papíros 323i-n honnan tudom kideríteni az euro besorolást?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz CharlieDrop #33109 üzenetére
E46-os-bár én még attól félek euro 0-ás
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #33107 üzenetére
Szia. Melyik evjarat? Ha az FL elotti, akkor sima H8-as izzo kell bele. Rakhatsz bele LED -et is, ha zavar a sarga. Ha nem, akkor pedig amint kiszeded az izzot, latni fogod, milyen eros kell bele.
tutis: TU, vagy meg a regi? Azt hiszem a TU az euro 3-as. 98-tol OBDII -es csatlakozoval euro 3-as, elotte pedig euro 2-es. Es azt hiszem ebben az esetben mar a katalizator utan is van egy lambda szonda. Most azt nem tudom, hogy csak a normat teljesiti, vagy a vegen a tanusitvanyt is megkapta. Azt tudom, hogy az en regi 528i-m siman Euro3 -as volt, 99 TU.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tutis
őstag
-
MPowerPH
félisten
Akkor TU, tehat az Euro 3-as normat az teljesiti. Viszont azt nem tudom, hogy a tanusitvanyt a vegen hivatalosan megkapta e. Hivatalosan a BMW elso euro 3-as benzinmotorjai a 25i-30i paros, es a 170 lovas 20i volt.
Nezd meg a nemet oldalon, irjak. En raneztem a mobile.de -re, es a 323i 1999-2001 kozott mind euro 3-as besorolasu.Don't Tread On Me
-
tutis
őstag
válasz MPowerPH #33115 üzenetére
itt egy érdekes cikk
" magyar jogszabály szerint a szabályozott keverékképzésű katalizátoros járműveket a 04-es környezetvédelmi osztályba kell sorolni, amennyiben a jármű első forgalomba helyezése 1996. január 1-jét követően történt. “Az Euro 3-as szinthez a megfelelő dokumentumok mellett gyári kialakítású fedélzeti diagnosztikai rendszerre is szükség lenne"Ennek van OBD csatija a kormány alatt..
Csak az osztrák papíron nem látok besorolást
[kép],http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
majnkopf
tag
válasz CharlieDrop #33109 üzenetére
320i-m van, az is euro 3as
-
haddent
addikt
Egy kis offtopik: E36 coupéban mennyire bóvli szerintetek az éndzsöl ájsz? Gyárinak akarom teljesen az autót, vagyis max. "cult" stílusban ici-picit kiemelni a jellegzetességeit, de angel eyes közelébe nem volt a 36 -nak, az tény. Viszont élőben is megnéztem, és hát... tetszik.. illik bele. Nem tudom eldönteni, hogy bóvli tuner szar, vagy igényes is lehet? Egyértelműen csakis sárga menne bele, öreg autókba nem illenek a ledes szarok. De még ígyse tudok dönteni. Szerintetek? Tud szép lenni, ha nincs más fos mellette az autón?
-
negro
őstag
válasz haddent #33126 üzenetére
Ide vag a Totalcar elozo adasa 5:25-tol
Ez all az E46-ra is. Azota amugy mar vissza is alakitotta gyari lampara...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tutis
őstag
tud valaki adni futóműves telefonszámot aki ért az ültetéshez?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
MPowerPH
félisten
Ma vittem volna helyi bmw specialistahoz az autot, beallitattni a futomuvet. Azt mondja a csavo, kb. 3 ora, nem tudom megvarni. LOL... Ez igy meg nem is lenne problema, csak a muhely rohadtul a varos szelen van. Nem hagytam ott az autot, megneztem a helyi BMW markaszervi honlapjat. Futomuallitas ugyan annyi, mint a maszek muhelynel. Pofatlansag, le is bookoltam egy idopontot. Meg ha varni is kell, az a kozpontban van, nem az ipari zona szelen...
Lehet odaig jutok, hogy tenyleg a BMW hez fogom az autot hordani...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33132 üzenetére
Nemetorszagbol, garantalt km-el. Persze... Szoval lehet azt a futast, amit a magyar kereskedo visszateker, mar egyszer a nemet is megkurtitotta.
Ebbe a 320D -be is beleszalad mar tobb, mint fel millio km. De a 266k km az ott virit, meg gondolom mikor megvette, joval kevesebb volt. De ugye a diesel sz@r, mert sokat kell kolteni ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33134 üzenetére
Valszeg. De fel millio km utan ha diesel, ha benzines, cserelni kell mindent. Egy benzinesben meg elobb is, nagyon ritka az olyan modell, ami elmegy akar 400k km-et komplett general nelkul. Ilyen teren persze a jo kis szivo D Mercik a legjobbak.
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
válasz MPowerPH #33135 üzenetére
Na persze a normális az lenne, ha folyamatosan cserélődne benne minden de ahogy joamilestoné írja itt, valószínűleg az van, elérkezik egy pont, amikor elkezd legatyásodni az autó, mert a második, harmadik, n-edik tulaj már nem költ rá .. és már nem fenntartja az autót hanem elhasználja. Itt utána gyorsan eljön a pont, ahonnan egy 4 keréken guruló gtk lesz - innen sajnos még cserél gazdát párszor meg visszatekeredik az órája, de gazdaságosan gatyába rázni már nem érné meg, annyira elhanyagolódott, ezért soha nem is fogja senki megtenni .. megy a toldozgatás foldozgatás, ideig óráig még gurul, lesz belőle pár népítélet hogy mekkora szar és annyi.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Az egyik kedves ismerősöm úgy néz ki, hogy kap céges kocsit, és pár hónapon belül megválna a kocsijától ami egy 2005 sedán E46 325i. Az autó ismert előéletű ~226 ezer km van benne. Küldött egy excel táblázatot, ahol fel van sorolva az összes javítási, karbantartási dolog (elég aprólékosan, fogyasztási adatokkal stb...) 190 ezer km-től elkezdve (ő annyival vette meg egy haverjától, aki hasonló autób**i).A táblázatban többször szerepel, hogy kigyulladt neki az olajszint visszajelző a műszerfalon (2015.06-2016.06-ig 20 alkalommal). Elkezdte figyelni az autó olajfogyasztását és sokszor kigyulladt úgy, hogy utána megnézte és nívópálca max szintjén volt a motorolaj (próbálta nézni leállítás után 15-30 perccel, hidegen stb...) Sokszor leállításnál gyulladt ki, pár alkalommal menet közben. Rátöltögetett 2-4 dl abból az olajból, amivel olajcserén feltöltötték és 0,5-1 hónapig kb. jó volt mindig. Ezt játszotta 1 évig és megunta, fogta és rátöltött 1 liter olajat (2015.06). Azóta (5 hónapja) nem gyulladt ki többet a lámpa. A vizsgálataiból arra következtet, hogy a kocsi max. 2 deci olajat fogyaszthat 1000km-ként. Ő elég kímélő üzemmódban használja, csak melegen terheli. (átlag fogyasztása 8,7 liter 25 ezer km-re levetítve). Ő már arra gondol, hogy rossza a nívó pálca. Volt szerelőnél a motor elvileg megkímélt állapotban van szerintük. Pár vizsgálatot végig csináltak vele és minden rendben volt. Normális ez az olajfogyasztás ilyen használat mellett? Mitől gyulladhatott ki ennyiszer az a lámpa? Kell félni ettől a jelenségtől?
Bónusz: Mi a reális ára szerintetek egy ilyen gépnek? (extrák, full bőr, napfénytető, digit klíma, CD, tempomat, esőszenzor, M kormány és futómű).
Köszi
Üdv -
-
haddent
addikt
crissprivat igazatok van, én is így éreztem. Tetszik, de nem kéne. Olyan, mint az állatkertben a zsiráf.
BMW001 én nem szoktam tolni, előbb kerülöm ki buszsávban jobbról, de nem szórakozok senkivel, főleg nem az saját biztonságommal, hogy befékez vagy megijed, vagy szimplán csak én baszok el valamit egy másodpercre..
Egyébként ott mondják a videóban, hogy mire kell nekem: kemény, huligán, van visszajelzés dögivel, karakteres. Én ezt szeretem. Majd egyszer lehet kinövöm, bár adja ég, hogy megtartsam jó szokásom, szenvedélyem.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33141 üzenetére
Mindennel óvatosan, de bármi jobb, mint 1 centire menni az előtted lévőtől
Hát, én inkább belenőttem ebbe, mint ki. És baromira tetszik Én azért remélem, hogy nem lesz igazad. Persze, legyen egycsaládi egyterű nyaralniE38 bálna családi, de ennyi, kell ez mellé.
E36 meg E38 számomra örök szerelem, olyan már nem lesz több -
tutis
őstag
válasz MPowerPH #33121 üzenetére
Szerelő volt be az nkh-nál, megmutatta a forgalmit, azt mondták Euro 2-es.
persze indoknak nem mondtak semmit. De én még utána járok, mert van odb csatlakozója, 2 lambda szondája, szabályozott keverék képzésű, ezek alapján pedig euro 3-asnak kéne lenni tudtommal.amúgy helyileg hova kell vinni majd az autót vizsgára? cím kellene, holnap bemennék személyesen érdeklődni.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
nincs valakinek bmw-nél dolgozó ismerőse?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek a 20d-s motorja ledugózva?
Ha igen akkor ez okozott valami gondot?
Illetve műszakit befolyásolja?Szerelőm azt mondta, hogy tanácsos lenne valamit a szelepekkel kezdeni valamit és ő ledugózná ami végleg megoldaná a potenciális gondokat.
Amit olvasok a neten az elég vegyes.
Barátságosabb az ára a dugózásnak csak kérdés, hogy mi a hátulütője. -
válasz ADAM1337 #33147 üzenetére
Az 2-3 liter egy csere alatt. Szerintem az nem normális. Igaz, a gyártók bevédik magukat a kézikönyvvel, ahol szinte minden típusnál "akár" 1 liter / 1000km szerepel. 90-es évekbeli turbóm megeszik 2 litert egy csere alatt lazán, de egy szívótól szerintem nem egészséges. Ennyinek bőven látszódnia kell füst formájában. A másik autóm a 20 éves Merci (2.3 szívó) semmit nem evett meg 3e km alatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép