- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Yettel topik
Hirdetés
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Van tippetek?
Vettem e46 ba ültető rugót (eibach pro 30/25), nagyon tetszik így az autó, viszont pattog keményen.
Értem,hogy sportrugo,de igy már folyamatosan rázkodik a verda,gyárival siklott mint egy hajó, ez meg túl durva.(ráadásul mi lesz a 2 vel nagyobb nyári kerekekkel majd.....)
Milyen fajta rugót vegyek? Gyári m es van nekem, vágni nem akarok az gány lenne szerintem,meg nem is lehet e46 nál asszem. -
STC Speed
őstag
válasz kenguru99 #34804 üzenetére
Esztétika csak! Én értem,hogy a gyári a legjobb, és az ültetés miatt nyilván nem lesz olyan finoman hangolt az autó,csak megkérdeztem 2 eibach tulajt,és ők picit sportosabbak mondják a kocsit, de nem úgy mint nálam,hogy minden kis uthiba üt.
Még tesztelem azért,ha nagyon gáz akkor váltok m es re. -
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #34805 üzenetére
Azokhoz nem lesznek jok a gyari gatlok, tapasztalat. Koni Sport -ot bele, es a komfort is helyre all, meg a stabilitas is sokkal jobb lesz, mint barmelyik M-es setuppal. Ha mar oregek a lengescsillapitoid, akkor megeri valtani, nem nagy penz, Karasziek majd ingyen adjak a Koni gatlokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
válasz STC Speed #34805 üzenetére
Ha veszel mellé koni telókat, akkor rendben lesz (egyébként 25%-os akció van ma még a koni cuccokra). De az eredeti komfortot nem fogod visszakapni. El kell döntened, hogy mi a fontosabb, az optika vagy a kényelem.
-
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #34807 üzenetére
Ezzel vitaznek... Nekem a gyari M-rol torteno valtas utan az Eibach rugo, plusz Koni Sport gatlok javulast hoztak a komfort teren is. Ettol fuggetlenul a sima stock felfuggesztes lehet lagy...
STC Speed: Van otthon elfekvoben 4db gyari m sport rugom(e92), ha esetleg erdekel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Üdv!
Kacérkodok egy F10 vásárlásával (2010-2011 évjáratok), automata, az ársávban főleg 520/525/530d-k vannak. Van gyerekbetegség, általános dolog amire oda kell figyelni a vétel után? Gondolok itt váltóval kapcsolatos olaj/szűrők cseréjére, esetleges hibákat hogy lehet észrevenni? Motorral kapcs mik azok, amik 200k körül biztos hogy csereérettek, illetve egyáltalán a felsorolt 3ból melyik az ajánlottabb motor? (főleg városi közlekedésre)
Előre is köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Highend55
tag
válasz Tsebacsi #34809 üzenetére
Èn alapból kizártam,hogy 4hengeres modellt vàlasszak de màr anno e46 nàl is.525d nem rossz alternativa mivel egy butitott 30d viszont a vàltója gyengébb mint a 30d-nek.Ezèrt nálam ez is felejtős lett.Próbálj kevés tulajos ès vezetett szervizkönyvest talàlni!Még nem annyira régi modell biztos kilehet fogni otthon is jobb vételt .Mindenképpen automata vàltósban gondolkodj,szeretni fogod !
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #34823 üzenetére
Ami telen orulhetsz ha 100
-
MPowerPH
félisten
válasz htomi85 #34824 üzenetére
Akkor csak repkedjel, foleg fapadossal. En a foldon jarok, ha tehetem. Hidd el, az uzemanyagkoltseg, es egyeb dijak helyett kijonne egy normalis legitarsasag is. Csak akkor magyarazd mar el nekem azt, hogy helyben hogy mozogsz? Foleg ha meg leugrasz a horvatokhoz vagy az olaszokhoz egy hetre. Tudod, van aki az autot hasznalja is. Es egyebkent sincs 2 napom egy olyan utra, ami normalis esetben 18 ora.
A hibridedet is megfozheted, mert ilyen uton egy sima benzines, nem tobb.Az elektromos auto varosi hasznalatra valo, oda jo is, masra nem... 6 ev utan meg nyugodtan kukazhatod, mert az uj aksi pakk ara meghaladja majd az auto hasznalt arat, es a kutyanak nem kell majd meg ingyen sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
Ma beraktam egy darab komfortülést.
Most hibrid az autó az utasülés már komfort, a sofőr nem. Beszereltem a komfortot az én oldalamon is, be is kötöttem, ment az összes funkciója, de azon csak egy övfeszítőnek volt kialakítva hely, erre pedig akkor jöttem rá, mikor a végén már az övet akartam felcsavarozni. Más a kialakítása a sínnek, nem lehet két övfeszítőt rátenni, mint ahogy az én gyári ülésemen volt.
Át akartam szerelni a sínt, de két csavar menetrögzítővel volt rögzítve benne, és nem volt elég nagy kulcsom ahhoz, hogy meg tudjam mozdítani őket. Így végül visszaraktam a sima ülést, és elviszem majd a 5eres srácokhoz, hogy építsenek a két székből egyet.
Úgyis gyújtanék megint légzsák lámpát, mert nem kötöttem le az akkut, miközben széthúztam az övfeszítőket. Áram nélkül meg lehetetlen lenne kivenni az üléseket, mert mozgatni kell előre-hátra, különben nem lehet mindenhez hozzáférni.
Asszony szerint marha jó amúgy az új ülés, ennek örülök.
-
-
htomi85
tag
válasz MPowerPH #34827 üzenetére
Tények hiányában csak az árnyékot püfölöd.
Spanyol szigeteken szoktam pihenni, gombokért lehet autót bérelni. De csak 2-3 napra szoktam, mert pihenni járok oda nem autózni.
Két hete toltam egy Innsbruck-Győrt hibriddel, 4.1 volt a fogyasztásom, végig pálya. Arrafelé nem 150 tempomat van mindenhol, meg nem is siettem mert pihenni voltam.
Most valóban csak városban jó az elektromos, de ha jól megnézed rögtön a legelején én is azt írtam, hogy most még nem opció a töltők hiànya miatt.
A légitársaságos mejegyzésedről meg annyit, hogy 2-3 órára tökmindegy. Ismerek olyanokat akik bárkit zsebből (top200) azok is wizzel mennek.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #34822 üzenetére
Felhasználás függő, én speciel a napi távokra jobban ellennék egy tisztán elektromossal egy Tesla-n is agyaltam sőt sokáig de elég gyermek betegségei is akadnak még, főleg egy használtnak.
Nekem speciel maximum 500km-eket szoktam menni privát célra sajáttal, 250 oda és vissza is, arra tökéletes, 99% városban vagyok a sajáttal.Van piaca, lehet neked nem jöhet szóba, mivel nagy távokat mész de van létjogosultsága és ez lesz a jővő, innováció. (Én napi szinten olvasok utána informálódok).
Kb egy éve próbáltam egy 2016-os rc300h lexus-t, és hát engem lenyügözött, szóval mostanába hybridek felé hajlok egy is300h pl 2013 utáni már tetszetős lenne.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz htomi85 #34832 üzenetére
Az mennyi, 600km? LOL, ha kirandulni megyek itt UK-ban, akkor megyek annyit, vagy tobbet 1 nap alatt. Tudom, hogy otthon mast jelent a nagy tavolsag, es Europa ezen felen mast. De ezt nem is tudom miert irtad.... Egy 20D-vel nekem is annyi lenne, de masak az igenyeim, es a 8L-t(az altalad vazolt korulmenyeket tekintve meg a 6,2 -ot...) meg nem gond beletankolnom 100km -enkent, es szerintem ezzel mindenki igy van. Majd ha gond lesz, akkor veszek egy kismotoros autot, addig nem kinzom magam vele. A 150 tempomat meg sovany, ilyen tavolsagoknal az nagyon keves. A nemeteknel talan megturnek a kozepso savban vele, aztan nyomogathatod a feket az egymast elozo kamionok miatt. De ott meg csak tempomatot sem igen hasznalunk, inkabb haladunk.
Valakinek autot vezetni is pihenes. Lehet nem mind1, miben ulsz. De hogy meg sokkoljalak, nyaron hazajovok Dubrovnikbol, ami 950 km, kipakolok, megiszok egy kavet es hunyok egy fel orat amig felesegem becsomagol a csomiba, es 1 ora mulva mar uton leszek vissza UK-ba. Nem, nem allok meg pihenni, mert el kell erni a vonatot.
A legitarsasgrol pedig annyit, hogy akkor ne hallomasokrol beszelj, hanem ulj fel egy Wizz vagy Rayanair gepre, es megtudod milyen. Tan majd a Brexit utan valtozik, es a sok csoves magyar, akiket legszivesebben letagadnal, mert mindnek egy marek szaritott kaposztalepke van a fejeben, pluszban meg budosek is, es az illem semmilyen formajat sem ismerik, egyutt a roman kisebbseggel eltunnek ezekrol a gepekrol, akkor talan okes lesz. Addig ha repulnom kell haza veletlenul, akkor fogok egy nemet vagy angol nemzeti legitarsasagot, ahogy ezt tettem az elozo alkalommal is. A szomszedodat nem tudod megvalogatni, Karacsonykor Wizzel mentem haza, es egy roman javasasszony ult mellettem, akinek rendkivul csipus szaga volt, pluszban minden raszkodasnal ott imadkozott mellettem ciganyul vagy romanul tudjam is en, hogy uram ments meg minket. Mar akkor megbantam, hogy spur voltam kifizetni X osszeget egy teligumi garniturara. Ilyen hibat nem kovetek el megegyszer....
Autot meg nem berlek, nem azert vettem a sajatom, hogy berelt hulladekkal furikazzak.Masak az igenyek, masak az elvarasok, es mas a gondolkozas mod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sajnos nem tudok hozzaszolni erdemben. Ami nekem volt Koni szett, az egy arban volt a Bilstein B14 -el(a kedvezmeny miatt), de forumokon mindenki a Koni -t irta. Na most nem messze tolem az angol csokanak az E60 -on Bilstein B16 -os kit van, aminek az ara majd a triplaja, mint a Koni -e. Arra azt irjak, hogy mar inkabb palyazni valo, amit az arcedula tukroz is. Komfort nem sok van, ellenben tempos haladaskor adja. De hogy oszinte legyek, mar a sima Koni is durva volt. Olyan kanyarsebessegeket tudott az auto, amiket a mostani F10 -el meg csak meg sem tudnek kozeliteni, mert elszallna a fenebe.(tudom, ez tobb tenyezo fuggvenye, de az 'odaragasztva' szo ide illik)
joamilestoné: Gyorsan nekiestel akkor. Jo aron sikerult beszerezni? Ugy tudom, hogy azt az ulest majd ra is kell programozni az autora.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34835 üzenetére
Nagyon jo aron volt, 90k a ket ules osszesen, es a bor is egesz szep allapotban van. Egy alapos tisztitas es apolas utan kiraly lesz.
Igazabol nem tudom, hogy van-e ertelme programozni, teljesen elektromos ulesem volt eddig is, megy minden funkcio a komfortulesen, es a memoriaja is mukodik.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34836 üzenetére
Az nagyon barati.
A programozas elvileg a fejtamlak miatt kellenek. A komfort uleseknel azok aktivak, kis patron van bennuk, amik eldurrannak rafutaskor. Szerintem az nem plug&play. Memoriafunkciot meg nem tudod.Jah, es idv a mennyorszagban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34837 üzenetére
Kiderul majd ma, megyek jack dugot csinaltatni a fejegyseghez, ha a hibatorles utan is visszagyujtja a legzsak lampat, akkor gondolom az uj ules miatt lesz.
Remelem, hamarosan sikerul az en oldalamra is betenni, es akkor elkeszul az auto, pontosan olyan lesz, mint amilyet szeretnek.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34838 üzenetére
Akkor hajra, megerte a faradsag es a penz is, sokat dob a komforterzeten es ugy az egesz auto belso kenyelmen. Nekem a derektamaszt helyes beallitasat nehez benne megtalalnom, mert alapbol is kicsit tamasztja a hat hatso reszet. 3 honapja probalkozok, es keresem az idealisat, mert egyebkent is lumbar gondjaim vannak.
En mar 2,5 ora alatt megpucoltam a 4 felnit, fogkefekkel... Majd lejott minden belegett fekete potty is. Annyira nem neznek ki gazul, felnikozepeket kell cserelni surgosen, mert a mostaniak borzalmasak. Meg egy ilyen session egy masfajta szerrel, es jo lesz. Aztan majd kiderult, hogy a par hibaval mit lehet tenni. Szerintem mobile szervizben is javithato meg ebben a formaban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #34839 üzenetére
Talán pénteken megcsinálják, reménykedem benne, hogy beférek.
Már a belső tér megjelenésén is rettentő sokat dob a komfortülés, egy kategóriával komolyabbnak tűnik az utastér. Az alap ülés, de még a sport is nevetségesen vékony, kis semmilyen. Nagyon várom, hogy kész legyen az autó, utána kiveszek pár nap szabit áprilisban vagy májusban, és elmegyünk kirándulni.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34840 üzenetére
Jo nagy plusz suly egy ilyen komfortules. Jol teszed, az ram is ramferne mar. De nekem meg varnom kell, amikor itthon vagyok, akkor is bevagyok tablazva.
Don't Tread On Me
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Korábban fordultam már hozzátok kérdéssel, akkor még E36 cabrio miatt.
Mostanra azonban arra jutottam, hogy nem korlátoznám le a dolgot csak cabriora, mert maga a formavilág az, amibe belezúgtam. Tény, hogy a cabrio tetszik a legjobban, de tetszik a sima sedan, compact és coupe verzió is.
Benzinest keresek, és azt látom, hogy a 320i, 318is, 316 compact bőven vannak már rendben lévők 8-900 e Ft. körül.
A kérdésem az lenne, hogy a 316 compact 1.6 motorja mennyire harapós? Illetve mire figyeljek az egyes modelleknél?
Ezeknél inkább veszem a kintről behozott verziókat, ott talán pár évvel tovább megkapták a nekik járó gondoskodást, mint hazai társaik.
Edddigi észrevételem:
-cabrio: milla alatt nem nagyon van, a leggyakrabban 1.8 116LE verzió.
-compact 500 felett azért vannak már egészen szép darabok, a panoráma tetős nagyon tetszik.
- sedan: 320 lenne a legjobb, itt millió alatt már simán vannak jónak tűnő darabok. Millió felett szinte csak cabrio és 328i van.
- coupe : elég ritka, sok a lefingott, ebből is a 320i vagy 318is lenne a legjobb.Tudnátok kérlek segíteni, hogy az egyes modelleknél mik a nyűgök?
-
negro
őstag
válasz motoflug #34842 üzenetére
Hat most az irom olvass vissza kerlek. Mert mar 1000x le targyalt tema ez. Hasznald a keresot ugy konyebb talan. Persze lehet vki leirja ujra.
Masik, hogy egy 18is/20i Coupe vagy egy 20i Cabrio es egy 16i Compact kozt kb. eg es s fold a kulombseg. Arban meg 2x-3x. Szoval mit is akarsz akkor?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
motoflug
őstag
Oké, a visszaolvasással egyetértek, keresek majd minden kulcsszóval, hátha megtalálom én is....
Szoval mit is akarsz akkor? Leírtam, egy E36-ot, mert tetszik. Ha pl. a compact 316 nem ajánlott, akkor pl. az kiesik, ezért írtam ide, segítséget kérni/kapni. Mindegyik bejön, egyedül touringot nem vennék, de nem ismerem a nyűgőket, annyira, mint a szakik, a nepiteletről tudok tájékozódni.
De ha mondjuk leírtad volna, hogy XY modell nagyon nem ajánlott mert típushiba ez meg az, akkor az megkönnyítette volna a dolgom, mivel most elég széles skálán nézelődök, ahogy észre is vetted.
Amit akarok az valami izgalmasabb, mint a jelenlegi autóm, de lehet már egy 316 compact is az lenne, ezért nem kéne sorhatban gondolkodnom. Nem tudom, nem ismerem őket. Utána nézek...
-
negro
őstag
válasz motoflug #34844 üzenetére
Igan am csak mas is vagy akar en hiaba irom, h nepauto kompotott 16i -ben ne vegyel (mert meg ha 23i akkor ok viszont annak meg is van ara) mert semmi elmenyt nem kapsz benne de alapvetoen ha ez a max keret es nem fer bele egy 20i Coupe/Cabrio amiben mar azert van bugi na meg egy marha jo sor6os motor akkor felesleges irni barmit. 18is jo kis motor de szerintem ez az E30-al passszolt ossze, E36 ban mar keves ez es leginkabb a nyomatak miatt. 16i/18i -t nagyon senki nem fog ajanlani legyen az barmelyik E36 kivitel.
En szemely szerint Coupe v Cabrioban gondolkodnek csak. A tobbibol annyit latsz az utakon, hogy dunat lehet rekeszteni es ha elmenyt is akarsz kapni, na meg nem akarod, hogy le nezzenek akkor legalabb egy 20i
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
válasz motoflug #34842 üzenetére
"A kérdésem az lenne, hogy a 316 compact 1.6 motorja mennyire harapós?"
Semennyire."Tudnátok kérlek segíteni, hogy az egyes modelleknél mik a nyűgök?"
A kasztni legyen rendben, azt a legdrágább javítani. Hátsó sárvédőív, első sárvédő alja, küszöbnél az emelési pontok és környéke. Többi olcsón megoldható.
A négyhengeres compact a legolcsóbb mert a bmw-s közösség azt semmire sem tartja. Utána a sedan/touring, legtöbbet a coupe/cabrio ér, de azok is csak hathengeres motorral.
Én az M50(20i,25i) és az M52(20i,23i,28i) motorokat ajánlom. De persze attól függ honnan jössz, van olyan autó ami után egy négyhengeres compact is élményautó. -
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #34848 üzenetére
Kicsi konnyu auto, viszonylag meg eros motor(direktszuro, nyitott vagy legalabb sport kipufogo, chiptuning kell bele), minden direkt, nyers, ezek miatt azert meg nem rossz. A kormanymuvet cserelnem mondjuk, meg egy sperrt raknek ra. Persze 28i-t preferalnam a 20i elleneben.
Egy jobb futomuvel, erosebb fekekkel trackdayen reggelire megeszi a modern 200le koruli autokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #34848 üzenetére
Ma is igaz ez. Nem attol lesz vmi elmeny mert x mp a 0-100. (persze ne 15mp legyen) Egy 20i/23i is szepen megy, rovidebb a valto alatta. Nyilvan az igazi egy 28i lenne de mivel ezt dragalotta igy ezt nem irtam. Amugy meg ugy hiszem az allapot a lenyeg egy ilyen autonal es ha idovel keves lenne vesz egy bontott 28i blokkot es egy hozzaerto szerelo befuzi neki.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''