- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64118272
törölt tag
válasz MPowerPH #33300 üzenetére
Úgy gondolom 20-25.000km elég hosszú tapasztalat.
A többit nem is láttam.
Yeffy DJ: FL előtti sedanom volt, 220CDI. Csak közbe jött egy-két kisebb-nagyobb probléma, aztán leváltottam egy pár kategóriával lejjebb. Most szedem lassan össze magam, de még odébb van a Merci/BMW szint.
-
-
negro
őstag
@BMW001
Most olvasom a G30 tesztet TC-en es ne agodjal, ott sincs burkolva az a resz
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Yeffy
veterán
válasz #64118272 #33301 üzenetére
mmm, irigyellek. nekem annak a kupéja rohadtul bejön, nagyon szívesen meghajtanám, mit tud aztán lehet, hogy birtokolnám is, bár tekintve, milyen nyűgjei vannak már az e92-nek is, nem tudom, m ia helyzet e tekintetben odaát.
nézegettem a helyi hahu-n párat, a belseje nekem Mercihez képest nem olyan nagy szám, de biztosan jó minőségű. elvégre csak egy Merga, tudtommal még mindig ők mutatják az utat enteriőrök világában (lsd. S-Klasse)
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
urban racer
senior tag
Sziasztok, kis PH mellőzés után visszatértem... Az e61-em még megvan, de a hatósági alvázszámos e39-et sikerült eladni. Sokféle ember keresett meg, mindenféle lomfo$ csereajánlattal, voltak jók is, de komolytalanok lettek mikor arról volt szó, hogy akkor nézzük meg egymás autóját. 900 volt az ára, persze betaláltak a "400-ért megyek érte, de ha nem tetszik, mennyit lehet alkudni a felének a negyedének a harmadából?" Megosztanám a legkedvesebb beszélgetést, mely annyiszor mosolyt csalt az arcomra, és megtanított, hogy este fél 11kor már engedjek el bizonyos dolgokat
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz urban racer #33308 üzenetére
Ez melyik csoport volt ?
Nagy zs.. ivány emberek vannak fent fb-n sajnos... -
ADAM1337
nagyúr
válasz urban racer #33311 üzenetére
Ez a békási pünkösdfürdői parkoló előtt van ?
Amúgy szépen fest.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33308 üzenetére
Néha olyan hülyén írtál ki mindent, váse
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz ADAM1337 #33312 üzenetére
jaja, annak a külvárosa: ez a veszprémi fenyves kollégium parkolója
Igen, én is elsőre beleszerettem a dupla vastag üvegbe, a piros belsőbe, meg az 500 Nm-es motorba Össz-vissz én lecseréltem a tetőkárpitot feketére meg a kisnavit nagynavira. Úgy volt tökéletes, ahogy volt...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #33313 üzenetére
Te meg trollkodtál, mikor ilyen idiótákkal kellett kommunikálnom... Legközelebb hombál képeket fogok posztolni az oldaladra, ha betalálsz a hülyeséggel
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Csak hogy legyen egy kis szakmai is, ne offoljuk szét a topikot:
Még Horvátországban nekiállt szólni a kinyomócsapágy (szerintem). Kicsit nyomtam, kerregett, kinyomott állapotban viszont semmi. Kértem időpontot a cserére (Semmi helyem nem volt a szereléshez, se kedvem...) Kiderült, hogy nem csapágy, lendkerék... OMFG Megvolt a full kedvezmény, munkadíjjal megúsztam 240-ből(Minden alkatrész LUK). A kuplungtárcsa amúgy is cserés volt. Most teljesen megváltozott a kuplung karakterisztikája: puhább, alacsony fordulaton(alapjáraton) terhelve sem remeg egy picit sem. Csúszni az előző sem csúszott, ebben nincs változás.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz urban racer #33314 üzenetére
Tisztára ugyanannak tűnik a helyszín.
-
CharlieDrop
veterán
-
Skimaster
senior tag
válasz urban racer #33314 üzenetére
Sokszor háltam a fenyves koleszban,mikor azon a környéken dolgoztunk,az étterem is jó mellette!!!
Jó a vas ránézésre,ez korrekt ár volt érte.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
válasz urban racer #33308 üzenetére
Nagy cumi ez a hatósági alvázszám, ha nem találsz egy madarat, aki nem tudja mi az, akkor nagyon nehéz eladni. Én nem tudtam, amikor megvettem
-
NoZoli
tag
válasz ADAM1337 #33317 üzenetére
Békáson nincsenek ilyen késői építésű panelok. Inkább Kaszásdűlő, ott is egy ilyen fajta ház van, abban laktam régen.
És hogy legyen ON is, arra van valakinek ötlete, miért van az, hogy ha kinyomom a kuplungot, akkor jó az alapjárat. De ha felengedem, akkor lemegy akár 500-ig is? (2001-es, 330i)
-
szőröscica
addikt
A Dension optikás adapterekkel mik a tapasztalatok?
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33322 üzenetére
Túl vagyok rajta, GWS500BT. a hátsó cd-tár helyére került be, az első kapásból szar volt, a második már ment. A kihangosító része egész tűrhető, mp3-al is boldogul, de mire rájöttem, hogy az indexer progi nélkül hiába rakok utólagosan a mappába zenét, nem találja meg eltelt pár nap. Amúgy eléggé túl van árazva a tudásához képest, de más alternatíva nem igazán volt.
20 éve a PH-n.
-
peetmaster
senior tag
válasz ADAM1337 #33279 üzenetére
Köszi! Normál használat esetén a biztonságos megálláshoz mennyivel rosszabb egy ATE, mint egy Brembo vagy EBC, valamint az élettartamban van számottevő különbség? Csak azért kérdem, mert - mindenféle spórolást mellőzve - ha esetleg árban az előbbi kedvező, de nagy különbség nincs minőségben, akkor inkább az ATE felé hajlanék.
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #33323 üzenetére
Azt hiszem, ez ugyanez mint a Gateway 500S BT, amit én nézek.
Nekem nem megy a gyári bluetooth egység az autómban, se a kesztyűtartóban lévő cd váltó, valószínűleg le lettek kötve, mert elromlottak. Most vagy ezek helyére vennék másikat bontottan (ami ki tudja, hogy meddig jó és az USB nem lenne megoldva) vagy egy ilyet szerzek be.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz peetmaster #33324 üzenetére
Az EBC-nek a yellow-ja nagyobb hőt visel el mint egy átlagos ATE tárcsa, vagy brembo.
Persze a Brembonak is van sport tárcsája és pofái.
Én EBC-t veszek kövire előre hátra, de lehet nagyobbat mint a gyári méret, mivel kell a fékerő. (nem miattam) -
urban racer
senior tag
válasz Skimaster #33319 üzenetére
Nem véletlenül volt ott, a kamera sem véletlenül néz oda
szerintem is... De sokkal modernebb a 61, no meg a rossz emlékek a 39-et befeketítik. Amikor megláttam annó először, egyből beleszerettem. Mostmár inkább a hideg ráz ki a sok bonyodalom és rendőrségi ügy miatt.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Gergello #33320 üzenetére
Aki kérdezte, mindenkinek elmondtam... Ugyanúgy műszakiztatható, ugyanúgy eredetvizsgáztatható, lehet vele külföldre menni, egyedül annyi a baja, hogy külföldre nem lehet eladni
Nem volt célom átverni senkit, egy barátom vette meg, maradt Veszprémben az autó. Remélem nem fogja szétrúgni"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz NoZoli #33321 üzenetére
Lehet bármi (is) Én levenném/levetetném a váltót, és körülnéznék a kuplung illetve a váltó tájékán. Ha logikusan gondolkozom, akkor gyakorlatilag kap egy terhelést a motor, ami a fordulatszám miatt megterheli a motort. Ha tippelnem kéne, akkor a nyelestengely-csapágyra tippelnék.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
NoZoli
tag
válasz urban racer #33329 üzenetére
Köszi! Akkor, Ezredesnek megint gyűlik a hibalista...
-
urban racer
senior tag
Az én esetemben a bal oldali doblemez lett cserélve, tehát a karosszéria-szám hordozó elem, ezért a jobb oldalon lévő alvázszámot és a karosszériaszámot át X-elték, és beütöttek egy új alvázszámot a közlekedésfelügyeleten. Korábban AF(autófelügyelet)-nek hívták ezt a számot, mert AF-XXXXXX volt a formátum, amivel állítólag nem lehetett külföldre menni, gyakorlatilag ez amolyan mendemonda. Nekem már TSCM kezdetű, és 17 karakteres, mint bármely más alvázszám.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Yeffy
veterán
válasz urban racer #33334 üzenetére
Erdekes, koszi hogy leirtad.
Ilyen esetben, ha szamhordozo elemet cserelnek, miert nem ugyanazt a szamot utik at, mondjuk kiegeszitve a hatosaguakra jellemzo kezdessel? A gyartot szoktak ertesiteni errol, vagy ez nem szukseges?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
urban racer
senior tag
Új alvázszám beütése esetén egy kvázi új forgalomba helyezés történik: megvizsgálják a kocsi színét, ülések számát, felépítmény jellegét, tömegét stbstb, tehát mintha új autót vásárolnál-csak abban az esetben a műveletet az importőr végezteti el, még a magyarországi depónál, a márkakereskedéshez történő kiszállítás előtt.
A kérdés második fele, hogy miért nem a régit ütik be, az a válasz, hogy:
ha a gyári alvázszám(jobb torony) "WBADD....", a gyári karosszériaszám(bal torony) pedig "ASDFG...",akkor egy új
beütött "TSC..." alvázszámhoz nem tartozhat egy idegen autóból származó gyári "QWERTZ..." karosszériaszám, hiszen az duplikálás lenne.
Ehelyett van egy darab jelölés: "TSC..." alvázszám és kész. Állítólag, bár ez is csak mendemonda, hogy beütik a TSC alvázszámot még 1, titkos helyre a későbbi manipuláció miatt, ugyanis sokan a régi AF-es alvázszámról(ami szegecselve volt egy kis táblán), levágták a szegecset, és felrakták egy másik, harmadik, negyedik autóra is.A gyártó értesítéséről nem tudok, úgy gondolom, hogy nem. Viszont az egységes Európai autónyilvántartó rendszerbe bekerül, mint új forgalomba helyezés, és emiatt nem szólhatnak külföldön sem.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
V.Richárd
újonc
Sziasztok!
Még nincs BMW de tervezem a vételt és ezért hol is tehetném fel a kérdéseim máshol mint itt...
120 i a kiszemelt példány 2005-2006 évjárat
A kérdésem az lenne mik azok a dolgok amire figyeljek megvételekor tipushibák amiröl hallotatok. A használt piacon nagyon keveset láttam ezért nincs sok esély a válogatásra sajnos.
Válaszotokat elöre is köszönöm. -
Gergello
addikt
válasz urban racer #33328 üzenetére
Elvileg nálam is crash miatt volt beleütve a TSC-s szám.
-
MPowerPH
félisten
Serulesmentes, garazsban tartott, megkimelt, noi tulajtol. Van megkimelt 3er is, ha valaki arra gerjed.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szombatitomi
aktív tag
Sziasztok!
2004/11-es E61-ben az iDrive nyelvét át lehet tenni németről angolra?
-
szőröscica
addikt
válasz szombatitomi #33342 üzenetére
Igen. Fomenuben nyomd meg a gombot, es ott atallithatod.
-
szombatitomi
aktív tag
válasz szőröscica #33343 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
szőröscica
addikt
Az M54-be 98-as benzin kell. Ha epp nincs olyan kut a kornyeken, ahol arulnak, de van mondjuk premium 95 es 100-as benzin, akkor erdemes a 100-ast tankolni, vagy jo a premium 95 is?
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33345 üzenetére
Ezek, beleerteve az M52-ot is, 91 es 98 kozt operalnak. Euroban viszont nem is kapsz 95 alatt szoval ez az arany kozeput. Illetve mivel 98 -as sok helyen mar nincs is igy marad akkor a 100-as. Bar azt nem hasznalja mar ki a motor maradektalanul.
Erdekesseg keppen amugy megjegyem, hogy pont ezert van ha padon lemernek egy BMW motort, peldanak okaert egy 28i-t vagy 40i-t... akkor az mindig erosebb mint a papiron levo ertek mert az a legszarabb, 91-es uzemanyagra ervenyes. Ezert van, hogy egy 28i valojaban rendre 200 lo korul mozog 193 helyett vagy egy 40i a 286 helyett 300+ es egynehany lo!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Én az Auchannál tankolok, ott van 98-as, és minden hónapban független cég vesz mintát az üzemanyagokból, amit bevizsgálnak, és a jegyzőkönyvet feltöltik a honlapra. Októberben a 98-as igazából 100-as volt Fóton.
Pont azért kérdem, mert sok helyen nincs 98-as, de a kézikönyv azt ajánlja, míg a tanksapkán az általad írt 91-98 van feltüntetve.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33347 üzenetére
én tankoltam 1.2-es HTP-s skodriba 100-ast, az szerette, túlélte, az M52-nek mindegy volt, nem éreztem különbséget, szerintem az M54 is elmegy 100-assal, de a 95 sem fog ki rajta
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
sfefe
őstag
válasz CharlieDrop #33348 üzenetére
Nekem az 1.4es Cordi jobban megy a 100as benyatol a sima 95el olyan semmilyen..
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
majnkopf
tag
Valaki tudna segíteni abban, hogy miért zárja le automatikusan vezetés közben (kettesben) a központi zár az ajtókat? Nem zavar csak szeretném tudni ez miért van illetve, hogy ezt én hogyan tudom "szabályozni" mikor zárjon és mikor nem ha egyáltalán tudom? 2004 e46 320i sedan
Illetve még egy másik téma:
jelenleg ugyanehhez az autóhoz szeretnék angel eye-t berakatni. Viszont sima gyári fényszóróim vannak és ezt szeretném először is xenonra cserélni, majd abba angel eyet tenni. Ehhez menne e kettő közül valamelyik irányjelző: smoke chrome vagy ha nem is ezek közül, de valami hasonlót, inkább "smoke" kivitelben. Illetve lenne egy kis szemöldök rá, valami ilyesmi: [link] Tudnátok segíteni ebben, hol érdemes beszerezni ezeket a lámpákat esetleg? Lehetőleg szakmai segítséget várnék és nem olyat, hogy szar az angel eye meg nem illik ilyen autóhoz, a megértést és segítséget köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős