Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kesz lett a foliazas. Remelem, hogy okes lesz. Eleg bizalmatlan vagyok az angol muhelyekkel kapcsolatban, de otthon nem akartam egy napot erre is raszanni. Most 1 het szaradas, aztan kov. vasarnap meglatom, hogy mindenhol elfogadhato e.
Egyenlore kaptam egy hibauzenetet, hogy "anti trap window deactivated". Gondolom a hatso. Ugye ezt tudom resetelni, de ahhoz mozgatni kellene az ablakokat, szoval varnom kell 1 hetet vele.Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #34706 üzenetére
Igen az. Elöl et47, de nem ér bele, csak a kormányszög miatt a dobba...
17-esnél is 225-ös van és az sem ér hozzá, pedig az et41-es és eléggé meg van ültetve (nem tudom mennyire, mondjuk a legmagasabb álláson van, de így is alacsony).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #34708 üzenetére
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34710 üzenetére
Először hármat kapott, aztán módosítottak a kormányoszlopon és néhány apróságon, ami után megkapta a négyet. Alapvetően nem rossz, csak már az E39 is tudott négyet, illett volna ötcsillagosra hozni.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #34710 üzenetére
A 2003-2004-es modelleknel 3* majd 2005-tol lett 4* az E60. Btw az E39 10 evrol korabban is 4* De hat ez mar sokszor tema volt, hogy egy E60 semmivel nem jobb technikailag mint egy E39, ellenben anyag minosegben meg 2x roszabb es megbizhatatlanabb is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Én ezzel nem értek egyet. Volt E39-em, nagyon magas felszereltséggel, több mint 100 ezer km-t tekertem bele, most E61-em van, szintén elég jó (bár E61 szinten még lehetne fokozni, dynamic drive, éjjellátó és távolságtartó radar sincs benne) felszereltséggel. Az E61 jobb autó: sokkal tágasabb, halkabb, jobb a futóműve, a fedélzeti rendszere is sokkal modernebb, bizonyos extrák pedig must have kategóriásak benne, pl. a HUD.
A megbízhatóságról annyit, hogy én azért vártam az 5 literes kannát az E39-el is az út szélén, mikor kicsivel negyed tank alatt egy körforgalomban alapjáraton lefulladt az átemelő szivattyú hibája miatt. Volt az E39-nek is bőven típushibája, csak idővel mindenre meglett a megoldás, és aki tudatos gazda volt, szépen kicserélt időben mindent, aztán használta a kocsit boldogan.
Az E61-nél ugyanez van, ismert már minden típushibája, ezek tudatában kell motort és felszereltséget választani, preventív jelleggel megcsináltatni a várhatóan zűrös dolgokat.
Amiben visszalépés, és ezzel egyetértek, az az anyagminőség. Ha ez szóba kerül, mindig elmondom, hogy néhol meglepően hitvány anyagokat használnak benne.
Eljön még az az idő, mikor az E60-at tartják majd egy jó BMW-nek, akkor az F10 lesz a soros, ahol már semmi sem olyan mint régen.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34711 üzenetére
hjah
-----
sok autót megnéztem, lehet mégis maradok az e90/91-nél
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34713 üzenetére
Kinek mi jutott. Mivel engem 8 ev es 160e km alatt ut szelen nem hagyott az E39 maskeppen itelem meg. Hogy modernebb elktronikai szinten az E60 es tobb az extra az meg nem adu. Az a fiatalabb kor adaleka. Ugye csaladban van F10 is igy teny en elfogult vagyok 5er menten es ismerve az E60 -at (3 kozeli ismerosomnek is van) nem lelkesedem erte.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
Én imádtam az E39-et, megjártam vele egyszer Barcelonát, kétszer pedig Gibraltárt is, és bármikor elindultam volna vele egy 5-6 ezer km-es túrára. Fantasztikus utazóautó, a mai napig kellemes emlékeket ébreszt bennem, ha meghallom egy 30d duruzsolását.
Ettől függetlenül közel nem volt annyira hibátlan konstrukció, az E60 pedig nem annyira szar, mint amennyire beállítják.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34716 üzenetére
En is imadom. Megjartam vele sok orszagot. Bar max 3e km -es turakat. De lenyeg ha holnap el kene indulni vele Montenegroba pl. izzadas mentesen vagnek a turaba ma is pedig lassan 20 eves lesz. Amit nem is nagyon dolgozok fel ha ra nezek...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #34718 üzenetére
stift 1.3 glx
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34718 üzenetére
Ezt barmilyen karbantartott auto birja, igazabol Europaban nem nagyon tudok osszehozni olyan utat, amin aggodni kellene.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #34722 üzenetére
Magas labda volt valld be
A kinézett kocsi le lett infózva, fel sem vette a telót, vaccapra sem reagált,pedig elolvasta. Aztán csak ennyit írt: elkelt a kocsi!
Ilyen fhaszt... -
lali81
tag
válasz szőröscica #34716 üzenetére
+1, E6x nem annyira szar mint amennyire beállítják, anyagminőség tényleg pocsék én is leírtam többször.
Csak sajnos a többség lerúgott szart vesz meg 1,5-2 millióért és csodálkozik hogy az egykor 15+ milliós autóra költeni kellene, azt meg már nem szeret ,és leírja, sőt teleokádja a netet, hogy ilyen rossz meg olyan rossz. Ugyanez lesz a sorsa az F1x szériáknak, előre szólok. Az,hogy az anyagminőség ott jobb lett, nem csoda, iszonyat sokat bukott a BMW a hitvány megoldásai miatt amit az E6x/E9x szérián elkövetett, muszáj volt összekapnia magát az F sorozattal. Így is fényévekre van sajnos a a többi prémiummárkától (legalábbis 3er, 5er szinten, a 7er azért elég jó) minőség terén, valljuk be őszintén. Még ma is nem csak akkor.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #34726 üzenetére
Az Audi? Akkor mar a Mercit irtam volna, de csak faceliftol. Pont az Audi az, ami kicsit keves. Szerintem nem eleg jo az A6, mar ami a belsot illeti. Kivulrol persze nekem is az tetszik a legjobban. Pont ezert volt az elejen az elso helyen. Sajnos pont az Audis topikokban sikerult lebeszelni arrol, hogy olyat vegyek, pedig az A7 az egyik kedvencem.
Lattad mar, hogy az Audi mikeppen 'ragasztotta' a HUD -ot a muszerfal tetejere? En amikor meglattam eloben, csak annyit mondtam, hogy ez most csak vicc?! A kormany allitas manualis karja(nincs elektromos/memorias funkcio) olyan muanyag karocska, amit felsz megmozditani, nehogy letorjon. Aztan ott a gusztustalan tablet a muszerfalon(azt csak az uj Mercik uberelik, negativan) Az ajtokbol indulo, elso szelvedo korul vegigfuto kis savot az Insigniatol loptak, ami mar annak amegjelenesekor is gazos volt.Az Audi 2 dologban sokkal jobb, mint a BMW. Az egyik a Quattro, ami igazabol orok, mig a BMW fele XDrive sz@r is, es csak a baj van vele.
A masik a fenyszoro technologia, amiben az Audi nagyon otthagyta a BMW-t. Meg a G30 -ba kerult adaptive led fenyszoro is csak egy vicc a par eves Audi vagy Merci fele Led Matrixhoz kepest. Kb. Seat szint...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #34727 üzenetére
Ami lemaradt, hogy a csucskategoriaban az S-Klasse az, ami mindenek felul all. A 7er es az A8 is nagyon el van maradva. Persze itt mar nem beszelhetunk rossz anyagfelhasznalasrol, szimplan csak a technologiai szintrol. Es akkor most jott az uj E-Klasse is, ami a G30 -at is sajnos eleg szepen mar az elejen helyrerakta. Szoval en pont azt latom, hogy a Merci kezd kinoni a 3 gyartobol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
M54-nél a motorolajszint ellenőrzéshez teljesen tövig vissza kell nyomni a nívópálcát, ugye?
Szívat a motorolajszint jeladóm, szerintem kontaktos, de azért jobb óvatosnak lenni. Akkor kezdte el csinálni, mikor egyszer végigzötykölődtem a Nagy Lajos király útján (azoknak a szerencséseknek, akik nem Pesten élnek: hihetetlen fos az út), megjelent a kis felkiáltójel, aztán néztem az iDrive-ban, hogy olajszint a minimumon.
Félreálltam, beprogramoztam gyorsan egy Bárdit a naviba, hogy szerezzek egy liter olajat a biztonság kedvéért, de mikor újraindítottam a motort, eltűnt a jelzés. Azért megvettem az olajat, de a hazaút maradék 20km-ében megint nem villant fel. Itthon ellenőriztem a szintet (vízszintes talajon, legalább 10 percet várva a leállítás után, tövig nyomva a pálcát, amennyire csak lehet), pontosan középen állt.
Így nem töltöttem utána, elmentem már 1000km-t vele, van, hogy 150km-en sem jelez be, de ha rázós úton megyek, vagy átkelek egy vasúti átkelőn, akkor egyből rinyál, hogy kéne neki olaj.
A fent írt módszerrel, jelenleg, 6 ezer km-el olajcsere után is középen mérem a szintet. Én cseszem el, és tényleg kevés van benne, vagy (kontakt)hibás a jeladóm? Feleslegesen rátölteni sem akarok, de már megfordult a fejemben, hogy fél litert beleöntök, hogy akkor csendben maradna-e.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #34729 üzenetére
Típushiba egyébként az a jeladó, nem? Szóval lehet, hogy bekaksizott ...
-
szőröscica
addikt
Igen, az. Hibással vettem, és a vásárlás utáni olajcserekor tettünk bele egy újat. Ha nem kontakthiba, hanem tönkrement, akkor lehet, hogy inkább leköttetem a csatlakozóját.
Tudom, hogy nem elegáns megoldás, de venni bele egy másikat újabb 25 rugóért nem feltétlenül akarok, ha ennyire megbízhatatlan, úgyis ránézek két-három tankolásonként a nívón a szintre.
-
FERA88
tag
sziasztok!
Mk4-es navinál 2017-es Dvd-el beállítás kérdése, hogy tudja mutatni pl a fix trafikat, vagy esetleg más Dvd kell hozzá? + Gondolkodtam, hogy magyarosítom, ha megteszem benne marad az angol nyelv is? A frissítés visszafelé is működik? szóval tegyük fel felrakok egy v32-őt, utána annál régebbi is felrakható? Mennyire teljes ez a magyar nyelv a navin? Ha jól emlékszem, akkor hangot nem tud ugye?
köszi
Amúgy kövezzetek meg de, én e91-ről léptem vissza e46-ra -
FERA88
tag
válasz CharlieDrop #34733 üzenetére
Hát röviden jobban bejön, mindig is m pakkost e46-ot szerettem volna (e91 is az volt, navi-naptető stb benne volt) . olyat ami "fullos" számomra (nagy navi, xenon, naptető, ülésfűtés, 6-os manuál HK, 4el ablak stb) és jó állapotban legyen, de nem találtam. Feladtam és vettem egy e91-et de nem jött be, egyszerűen nem szerettem meg pedig nem kellett rá költeni semmit, így vissza léptem. meg rájöttem hogy pénzben sem éri meg nekem (2x annyi volt mint az e46-om) lehet hogy hülyén hangzik de sok gondolkodás után így döntöttem, de nem bántam meg. Azóta eltelt 5 hónap és sokkal jobban tetszik mint a 91.-es
[ Szerkesztve ]
-
FERA88
tag
válasz CharlieDrop #34735 üzenetére
Most mid van? Amúgy kicsit más téma, hogy vagytok a facebookos csoportokkal? Azt veszem észre hogy ott nem lehet normálisan kérdezni semmit, nem árulhatsz semmit mert egyből fikázás megy, na meg persze amilyen emberek vannak ott... Bár én már bele untam sok hülye okoskodást ott olvasgatni, ki is léptem jó párból.
[ Szerkesztve ]
-
FERA88
tag
válasz CharlieDrop #34737 üzenetére
Hát sokat árulnak, nagyon nehéz kiválasztani, hogy állapotra, felszereltségbe megfeleljen. Főleg ha az anyagi keret is véges.
-
FERA88
tag
válasz szőröscica #34739 üzenetére
csak a szokásos tucat 20d 20-30d között keresgéltem, ez jött szembe
-
MPowerPH
félisten
válasz FERA88 #34732 üzenetére
Nagyon szep.
Motor?Mar olvasom.
Lehet talalni, csak nagyon ritka. En sokszor megbantam mar, hogy anno nem csaptam le Highend55 Individual E46 kombijara (a valaha legszebb E46, amit lattam), ami egy megpiszkalt 30D volt. Masodik autonak jo lett volna, de garazs hijjan elvetettem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
válasz FERA88 #34734 üzenetére
Nekem most e46 van,de bármikor vittek e9* el nem jött be Az uj f30 as család viszont még jobban mint a 46
Van vkinek itt Dension okositóval zenéje?
Tűrhetően szól?Filozok,hogy 120 ért egy android fej a kocsiba,de a denison megvan 37 ből,és ugyis csak zenét hallgatnák,jol néz ki a nagy kijelző persze, de max a gps-t használnám ritkán...[ Szerkesztve ]
-
Pavlo
aktív tag
válasz STC Speed #34744 üzenetére
Hát Uraim, ezekhez képest nekem csak egy szürke kisegerem van. Szó szerint, szürke. EU4-es 20d.
[link]
[link]
Tetősín nélküli, sárga indexes, bár én így szeretem. Mostanában akartam volna váltani E91-re, de a gazdasági mutatók egyelőre nem abba az irányba mutatnak a házépítés okán. Talán majd egyszer.[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
-
negro
őstag
Az normalis nekem eddig a facelift E46 nem jott be csak Coupeban de latva ezeket a szep touringokat most mar azt mondom jol neznek ki de sedanban meg mindig azt mondom a fl elotti szebb?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND