- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
-
Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
ph A SanDisk Extreme Pro sorozatba érkező modell már az SDUC specifikációknak is megfelel.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jojo5
őstag
válasz KAMELOT #34199 üzenetére
E60-bol, az a mondas legalabbis sok helyen olvastam sot itt is, hogy LCI ala nem szabad adni az meg 2008-tol van es boven kereten kivul adjak.
Mpeter87: Igen, azok a hajtokar csapagyasok, de a nagyobb gond a ritkan fellelheto nem szetnyuzott peldany itthon... Benzineseket is neztem, de amire mar aldasat adjak a nepeke azok nem az 1. generacios 1.8-2.0TFSI-k, ezek elegge olajevos motorok elvileg, es a motor general draga nagyon...
Kollegam akinek E90-e van pont, o mondta az E87-et mennyire tetszett neki, amugy E90-bol mar tuti, hogy valami sor6-ot szeretnek ha talalnek...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
MPowerPH
félisten
Valaki volt mar BMW markaszervizben, es kerte az elvileg ingyenes "vehicle heath check"
-et? Ugye most jarok az alap garancia felenel, es olyan opciot kerestem, ahol atnezik az autot. Van olyan opcio, hogy "end of warranty check", de ugye az a hivatalos dealer garancia lejarta elotti nagy vizit. Meg kertem vegre a futomuallitast is...Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz MPowerPH #34202 üzenetére
Tudod valójában ha a gyártó garanciát vállal és szervizt is akkor benne kéne lenni mindennek, nem csak pár dolognak. Ezért sem éri meg semmi pénzért venni tiszta új kocsit szalonból.
Ha csak azt számolom, hogy 5000eu vettem a E65 és csinálok rajta teljes motor és sebváltó felújítást még akkor sem vagyok 10 000 euronál.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #34203 üzenetére
Ezt az approved BMW service vallalta, mikor vettem az autot. 6 honap teljeskoru, es 6 honap reszleges garancia. Szoval ez nem a hivatalos gyari garancia... Csak erdekelne, ilyenkor mit csinalnak. Nekem health check alatt az jon le, hogy megnezik, mit kellhet majd az elkovetkezendo idoben cserelni. Vegulis ingyen volt, tehat nem faj miatta a fejem. De attol meg lehet elviszem az autot egy MOT jellegu checkre, az megmondja, ha van valami gond a fekekkel, futomuvel, stb...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #34205 üzenetére
Akkor nem erted... Biztos akarok benne lenni, hogy nincs gond, mert azokra a garancia hamarosan lejar. Ez egy 4 eves hasznalt auto, amit egy BMW szerviztol vettem, akik vallaltak ra 6+6 honap garanciat.
Igaz, tarcsak es a betetek is cserelve voltak a vetel elott, egyutt a bal hatso feknyereggel, ettol meg lehet bennuk kezdeti hullamosodas. Vagy valami a futomuben, ami meg nem erezheto. Barmi, mert minden garancia alatt van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
-
STC Speed
őstag
Aki ért az E39 hez, megtudná nekem mondani a főbb rozsda lelőhelyeket?
-
STC Speed
őstag
válasz szőröscica #34210 üzenetére
Ezeket megis akarom nézni, köszi!
-
nagyúr
Üdv. Átnéztem a gyertyákat, az egyik csereérett(bár így az összeset cserélem már), meg tudnátok mondani, hogy mennyi kell legyen a hézag? Köszönöm!
E46 318i 2004
-
erikke17
őstag
Ha már így adalékokról volt szó. 30d, néha tankolok prémium dízelt nálunk Slovnaft kúton (EVO Diesel) de elgondolkodtam adalékon bele.
VIF Super Diesel adalék. Érdemes szerintetek bele löttyinteni ?
Mi pluszt ad? Cetánszám növelés?||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
crissprivat
senior tag
válasz erikke17 #34214 üzenetére
Nézd meg EZT a vidit.
Évek óta omv maxxmotion dieselt tankolok. Semmi adalékot nem használok. Tavaly vezérlés és szívósor cserekor el volt képedve a szerelö,hogy milyen tiszta és jó állapotban van a motor. Már lassan 200e lesz benne. 30d az enyém is. Igaz,olajcsere is van 8e Km -enként. Az is sokat számít.
A slovnaft evoja sem rossz amint láthatod. Szóval szerintem felesleges külön tisztítókat adni hozzá,ha karban van tartva és megfelelö üzemanyagokkal van járatva.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
KAMELOT
titán
válasz crissprivat #34217 üzenetére
Pont ezt írtam le. Ezekben a prémium üzemanyagokban ugyan ezek az adalékok vannak csak ott már előre bekeverve, ami neked csak a pénztárcádat könnyíti. Adalékkal olcsóbban megúszod. 500 liter üzemanyaghoz az adalék 9 euro.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
erikke17
őstag
válasz KAMELOT #34216 üzenetére
Igazából EVO-hoz nem tennék csak mikor sima Slovnaftos dízel tennék bele. Csak a sima + adalék.
crissprivat - Uh abba a Shellesbe csúnyán kicsapódott a paraffin, OMV meg Slovnaftos EVO szépen teljesített.
10k cserélem én is olajat mindig, csak Slovnafton tankolok nem pancsolok volt majomra van banánra is.
Néha néha kap EVO-t, azért kérdeztem érdemes e megtoldani egy kis adalékkal
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #34217 üzenetére
Tudtommal a premium gazolajok dermedesi pontja es osszetetele orszagonkent es evszakonkent is eltero. Furcsa az OMV diesel szine a tobbihez kepest.
Kivancsiva tettel, bar ez itt UK, szoval biztosan nem hidegre beallitott, ellenben az alapanyag biztos jobb, mint pl. otthon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
Ez a korom atyaúristen ami kijön a kocsiból a kivágott DPF és az el nem égetett gázolaj eredménye ?
Ilyenkor nem tudják megoldani, hogy ennyire ne legyen durva ?valamint egy olyan kérdés, hogy itthon pl. a rend őrei nem díjazzák a nem gyári led-es hátsó világítást ? (ezt haver meg én se tudjuk merre hány méter..)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34225 üzenetére
Ha nincs benne "E" jel, úgy megkúrnak, hogy utána fingani sem mersz majd...
Az adblue sem a korom ellen kell.
Srácok, kicsit több szakmaiságot, hozzáértést a topicban légyszi, mert az elmúlt hetekben istentelen baromságok hangzottak el rendkívüli magabiztossággal.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz KAMELOT #34225 üzenetére
1. avval tudtommal kibocsátást szabályoznak... ez meg színtiszta korom.
2. a xenonra is ugranak pl. ha nincs fényszóró mosód, mert akkor valószínűleg nem gyári és nincs benne az emelő motor meg semmi... kivéve pl. Ez a xenarc az A4 B7-nél, mert ennek a teljesítménye a max izzó teljesítményt üti és még nem esik xenon kategóriába, hogy kelljenek hozzá az előbb említett alkatrészek. (tudtommal)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34226 üzenetére
Kamionozok tudom miről van szó. Rágázolok neked és nem fogsz érezni semmit csak finom ADBLUE illatot.
De éppenhogy a korom ellen is kell. Jóformán semmit nem látsz a kamionnál a kipufogónál. Amikor hideg akkor nyomja az adblue-t fehér füst utána már semmi.Milyen E jel kell? Az meg minek?
(#34227) Jojo5: Miylen szarságokba kötnek belé nálatok a zsaruk!?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
Ok, nincs több kérdésem Lámpákról sincs
Ahogy a motormelegítésről sem volt, hogy a többi megingathatatlan kijelentésed ne is soroljam.
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34229 üzenetére
Benzinest nem tudtam!
Akkor biztos valamit xarul csinálok ha a FORD-omban 365 000km van és alig volt rajta valami cserélve.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
A fehér füst az pedig a kipufogórendszerben leült párakicsapódás távozása bemelegedés közben. A többivel már helyreigazítottak.
(#34200) MPeter87: A hajtókarcsapágy az már a végkifejlete a dolgoknak. Az olajpumpa hatszögletű tengelyével kezdődik, ami leforgácsolódik a helyén és így elégtelenné válik a kenés, eredményeként besül a csapágy. Van még mellé kezdeti szériáknál vízpumpa betegség, meg a PD elemek sincsenek a helyzet magaslatán a 2 literesnél.
Tök jó autók lennének, de a 2.0 pdtdi egy fos, a benzinesek úgyszintén a közvetlen befecskendezésükkel, konkrétan egy normális motor nincs bennük.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
1.9 PD-ről volt szó...
Amúgy tudtommal 2.0-nál még a hengerfej is előjöhet ha garanciában nem cserélték.
CharlieDrop: a végén igen, az már semmi, de ami közben van az durva... Ezért is kérdeztem erre van ilyenkor megoldás vagy csak az, hogy próbálják finomítani a tuningot ?
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34226 üzenetére
Osztom, csak nem akartam venni en se a faradsagot, hogy szoljak, regaljak.
Fustos temara jo kis video: What Your Exhaust Smoke Is Trying To Tell You
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Nem tudja valaki, hogy F30-ból a 320i és 328i-k is problémásak vagy inkább a kisebb motoros változatokkal van gond?
-
Jojo5
őstag
N47es motornál ha a vezérlés cserélve volt az elég nyugalmat kell, hogy nyújtson a láncszakadás ellen vagy vezérműtengely (crankshaft) csere is kell a teljes nyugalomhoz ?
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Cxgrav
senior tag
Ha csak biztonság kedvéért volt cserélve a lánc mondjuk 200k km állásnál, akkor én azt mondom, hogy nem kell aggódni, amennyiben az olajcsere periódusa szépen be van tartva és szinten is van az olaj. Persze ha 10 ezer ft a vezérműtengely és műhely is rendelkezésre áll, akkor menjen a csere Ártani nem árthat.
Én már láttam "felrobbant" 30d motort, de abban évekig nem volt cserélve olaj és 190-nél könyökölt ki az 5. hajtókar a blokk oldalán. Csinált rendetlenségben a motorban Az egyik vezérműtengely kb 6 fele tört.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
Ez durva?! Akkor ez mi? Nincs megoldas, DPF nelkul fustolni fog.
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
válasz Cxgrav #34238 üzenetére
Igen a rendszeres olajcsere, de az én kérdésem kifejezetten a köztudottan lánchibás N47es motorra irányult amin némely fórumon a crankshaft sprocket (a főtengely lánckereke ?!) is hibásnak van mondva, ezt szeretném tudni, hogy most akkor csak a lánc a sz@r vagy az a lánckerék is hibás volt abban a 2007-2009 közötti szériában ?!?!
BMW001: Csak a DPF a megoldás a füstre ? Programot nem tudnak úgy írni, hogy jobb legyen a helyzet ?
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
MPowerPH
félisten
A dizelmotor az fustol, ez a velejaroja. Lehet tompitani rajta ECU remappal, de ez esetben az auto nem biztos, hogy megtartja a gyari specifikaciokat, ergo lehet gyengebb lesz, fogyasztasa jobb lesz. Ellenben fustolni mindenkeppen fog. A DPF is csak arra szolgal, hogy osszegyujti a kormot, eltarolja, majd amikor megtelik, avagy a korulmenyek idealisak a regeneraciora, akkor kiegeti magabol a kormot. Ez pont azert jo, mert varosban, lakott telepulesen igy nem szennyezed a levegot. Normal esetben csak egyenletes haladas, megfelelo fordulat es homerseklet parameterek mellett kepes regeneraciora. Erre a varos alkalmatlan, ezert van sokszor, hogy a sok buta usernek dobja a dpf hibat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34245 üzenetére
Ja, E39 multikormanyal, tempomatal, automata valtoval sport ulessel de manualis, tekeros 1 zonas klimaval. Amirol azt se tudtam letezett amugy 2 eve meg, marmint manualis klima panel
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #34245 üzenetére
Számomra furcsa, mindenesetre.
Már ha 2m felett nézek autót az az 1 tuti, hogy digit klíma kell. -
lali81
tag
azért látszik hogy nem nagyon akarják vinni.. az árát levitte az eladó 13%-kal, de nekem kicsit túlárazott az autó. Az állapotát meg akarja kérni eladási árában, de sajnos egy jól karbantartott autó a magyar piacon nem ér annyival többet, mint amennyit szeretnének a tulajok érte kapni. Volt egy A6-osom 2010-es full motorfelújításon esett át 7 kilóért ..senkit nem érdekelt, hogy ez meg az új rajta és ki lett cserélve, olyan árban tudtam eladni a végén ( 1,5 évig árultam), mint az olyanokat ,amikben nem volt cserélve a fél motor..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
sziasztok
bemelegítő: tud valaki korrekt karosszérialakatost (+fényezőt)? Sajna van rohadás az E36 -on, amit orvosolni akarok mindenképp.
További elmélkedés. Véleményt szeretnék kérni, szerintetek mi a célravezetőbb mind anyagilag, mind végeredmény-ügyileg: jelenleg megvan ~fél éve az E36 coupé. Ami most új és ezáltal jó rajta az kompletten 4 új fék, 4 új gátló, kuplung, difi (bár ez bontott lett, de most jó).
Ami a gond vele: tulajdonképp mindenhol lehet találkozni valamivel. Kát hátsó ívet lakatolni kell a hátsó homlokfallal együtt, a fényezés nem a legszebb (igazság szerint teli kéne fújni körbe). A belsejében az ülések szép félbőr M -es fűthető combos ülések, és sehol nem szakadtak. Ez a legjobb része jelenleg. Az ajtókárpitok lógnak, ragasztani kell és újrahúzni, de ez nem óriási kaland. A hajtáslánc.. hát.. ereje az megvan (M52B20), pöccre indul, a hangaj gyönyörű. Fekete/kék füstöt soha egy darabot nem látni tőle bármit teszek vele bármikor, viszont 2000km/1l olaj az elég konkrét Tehát előbb-utóbb a mocihoz nyúlni kell (rosszabb esetben komplett csere), lakatolni + fényezni legalább részben kell, és a belsejével is kell kicsit tőrdni, de talán ez minimális, mert amúgy tényleg szép belül.Na most, kérlek titeket hanyagoljuk a "nem éri meg" "ennyiért E46 kapsz" meg társait, mert már E60 lehetne lassan, és bármerre lépek már biztosan az össz. árából. De nem érdekel, mert nem tetszik és nem akarok. E36 coupé kell és kelleni is fog, ez fix. Tehát, ha én egy E36 coupét szeretnék mindenképp, és jelenleg egy ilyenem van, mit tegyek? Ebbe lapátoljam a pénzt dögivel, vagy vegyek még egyet, ahol a hajtáslánc nagyobb és talán hibátlan (bár itt is lehet hogy csak szelepszár szimó?) és nem kell lakatolni egyáltalán?
Azt gondolom, hogyha nagyon belevágok, lakatolás, telifény, belseje + motorgenerál akkor ott járok, mintha vennék még egyet. Itt a kérdés az, hogy vajon létezik "ergó hibátlan" E36 még? Ezek már öreg dögök. Ha meg kell baszódni, akkor meg kell baszódni, és hát akkor nyilván logikusabb ebbe lapátolni a fizetéseket.Köszi!
Még egyszer: nem eladásra lesz, soha. Nem más kell, pontosan ilyen autó kell. Ennek fényében kérnék véleményeket, ha lehet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mini-ITX
- 3DMark (2013) eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háztartási gépek
- Spórolós topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- További aktív témák...