- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Készül a Galaxy S24 FE
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG4 menetpróba
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz GrooveHero #33399 üzenetére
Csoimban lesz hatul es a gyari BMW aksitol nincs jobb de az persze osszeg. Egy Exide -al nem nyulsz melle szerintem. Megnezed milyen Ah -as van benne es kisebbet ne vegyel bele.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #33402 üzenetére
Igen, utana irtam is a (#33400) -ben, hogy nem 2000 hanem 98 utan mar megszunt ez a gomb es 2000 utan kerult bajusz kapcsolora elivileg elotte meg a kormanyrol tudtad be kapcsolni is. Kikapcsolni tudom en is a kormanyrol gombrol csak bekapcsolni nem.
Amugy 97 kozepe es 98 kozepe kozt a valtasnal vmi eszement a kavaras.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz GrooveHero #33399 üzenetére
El kell gurulni olyan emberhez, aki szamitogeppel tudja regisztralni az aksit az auton. Mar nem otthoni muvelet...sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
Ha már így váltó a téma, tavasszal viszem én is váltó olajcserére. Ugyan azzal a technológiával ami BMW001 társ írta amikor leszivattyúzzák az öreg olajat és tölti vissza az újat. Eljött a csere ideje 60k km még 10k van hátra
Néha már a 3-ast olyan furán teszi be picit "kap" egyet de csak 10ből 3x. Nincs nyírva szóval olaj számlájára írom plusz utána adaptáció törlés utána
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33405 üzenetére
Enyim facelift elotte csak meg csinaltam FL-re elol-hatul, belul is vannak elemek 2001 utaniakbol. Ne csapjanak be a kepek amit rakik rola 98 januarban latta meg a "napvilagot" memetorszagban, viszont az erdeti nemet papirokban maga a gyartasa 97 december. Ezert van meg nekem pl kapcsolo kulon tempomatra meg ezert sima M52 az enyem es nem TU. Ezek csak 98/ 3. hotol jottek.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
GrooveHero
addikt
válasz MPowerPH #33404 üzenetére
Köszi.
Értem én, hogy non-stop, de meddig van nyitva?
Vagyis miva?? Miért kell ilyet csinálni? Ha nem csinálom még, akkor annak lehet valami következménye?
Ezt egy konkrét fasságnak tartom, de mondjuk nem az én kocsim/pénzem, na de akkor is.
Köszi még egyszerWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
majnkopf
tag
Sziasztok, hétvégén történt egy kis koccanás velem, egy szembejövő Suzukis úgy gondolta a sodrós kanyart ő a felezőn veszi be és sikeresen lezúzta a bal visszapillantóm egy részét, kipattant az üveg + a fekete műanyag rész megrepedt illetve a ház alján is lepattant egy rész. Erről lenne szó csak balos kivitelben:
Valakinek esetleg van bontott vagy valami hasonló bontottban? Esetleg ismerősének az ismerősének az ismerősének? addig is éljenek a paraszt "BMW"-sek, mert ugye "mi" vagyunk azok.. öröm az ilyen, hogy még meg sem áll utána egyébként. A válaszokat és segítséget köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
válasz brickm #33393 üzenetére
Oracle VirtualBox / VMware azért ajánlott, hogy ne a saját operációs rendszeredet szemeteld össze, hanem csak egy ettől független "homokozót".
Először töltsd le a "BMW standard tools 2.12.rar"-t és külön hozzá az "sp-daten" file-okat. A rar-ban fogsz találni segédletet a telepítéshez.
Ajánlott még a "BMW coding tool" (hogy könnyen tudjad telepíteni az SP-Daten file-okat) és az "NCDdummy" beszerzése.
A kábel beüzemelését ennyire nem kell túlkomplikálni. Csak annyi a lényeg, hogy arra a portra legyen beállítva amit telepítéskor választottál. Plusz, ha FTDI csip van benne, akkor a latency-t le kell venni 16-ról 1-re a special opciók között.
-
5423r
tag
Sziasztok.
E39-ben (525D) az aksit lehet otthon cserélni, vagy kell valamit tanítani neki?
Ki milyet ajánl a gyárin kívül?Köszi.
-
brickm
őstag
Szia, köszi a leírást, beszereztem a leírt dolgokat, feltettem a win7emet virtualboxba.
Felteszem a dolgokat, aztán holnap kipróbálom.
Ma letöltöttem a PA softos bmw scanner 1.4 et de az nekem nem működik. telepítettem a soros port átalakítót, de ike meg ews hibát ír. mondjuk azt látom, hogy a légtömegmérőmet lehúztam, szóval van amit kiolvas. De van amit nem... Na majd az inpa remélhetőleg. -
Möhe
addikt
Semmi extra, ezek még nem űrtechnikás gépek. Kivesz/cserél örül. Kulcs a zsebben, naviban kikapcs a kódolás, ha nem akarsz gubancot. Tapasztalatból mondom.
Szerk: Bosh-t cseréltem Exide premiumra, eddig pöccröff, úgy hogy van rá példa hogy csak hétvégén indítom be,ezekben a hidegekben sem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33417 üzenetére
Mivel van céges kocsi (evvel a gyereket nem tudjuk cipelni) ,nem mindig ezzel járok haza/melóba, csak ezért nem indítom be. Leginkább p-sz-v van használva, családi megmozdulás céljából.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33419 üzenetére
-
negro
őstag
válasz reimerm #33421 üzenetére
Hat ezt talan meguszod ugy, hogy csak meg "kodolik" a festonel es teliben nem kell fujni a ket elemet viszont glettelni kell ha horpadt.
Jarni amugy en is jartam mar igy, hogy reggel a parkoloban ugy talaltam az autot, hogy a hatso lokosom meghuzva egy tenyernyi nyomon, raadasul meg repedve. Se egy telefonszam se semmi hagyva... hozza teszem azora is ugy van. Eleg draga egy M-es hatso lokos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
válasz reimerm #33426 üzenetére
http://www.birofenyezo.hu Ők Profik, és nagyon jó áron dolgoznak. Hivatkozz a "Kamerás Ádámra", valszeg kedvezőbben állnak a dologhoz majd.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
válasz htomi85 #33429 üzenetére
akkor mi lenne a rohangálós? e36?
Én nem gondolnám, hogy direkte szétcsesznék az autókat
na, lehet tényleg visszatérek bmw-hez
De csak automata... nem tudom mi lenne a jó választás 3-as kicsi kb ez biztos... szóval 5-7, és ahogy olvasgatom a 2 millás határ inkább az alja az e60-nak, mint az elfogadható része (nem, top nem biztos hogy kellene)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #33431 üzenetére
E60 mondjuk legalább 2,5 től kezdődik egy normálisabbnak mondható és mindegyikre kell költeni gazdagon....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33433 üzenetére
2 millaert ne akarj E60 -at venni. Vegyel Mondeot, az eleg batar. Vagy Avensis, Accord.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Gondoltam megosztom itt is egy masik forumban tortent beszelgetes egy tartalmat. Nem, nem diesel benzin vita, hanem szivo vs. feltoltott, es azon belul is a tuning(is). A srac benzines E60-at hasznalt, de mar az FL -est, tehat az uj genes csuda benzinest. Ezek utan akkor le lehet szurni, hanyadan is allnak azok a csoda BMW szivok, es azt is, hogy miert van az, hogy senki nem ajanlja oket, max akkor, ha fan vagy. Tobbe kerul a fenntartasuk, mint egy dieselnek, ezt meg utolag erdemes hozzafuzni. Tehat aki nem reg meg okosnak akart tunni, mielott belebofog valamibe, tajekozodjon. Szervizbe pedig azert nem latsz egyet sem, mert senki nem veszi. Ha meg all is egy bent, akkor ugysem veszed eszre a sok D kozott. Azok meg azert allnak ott, mert azokat is kell szervizelni 25k km-enkent...
"Ellenben egy 6 hengeres, de már direktbefecskendezéses BMW (vagy más) szívó benzinmotorra is kb. legkésőbb 200-250 körül mindenképpen rá kell költeni sokszázezer Ft-ot, mert tönkremegy a nagynyomású pumpa, a 4 katalizátorból ki tudja mennyi, ki kell cserélni az injektorokat (benzinesnél szettben ugye), ha már ott vagyunk, akkor jó eséllyel a trafókat is (mert hiába van még mindegyik a hibahatáron belül, az egymáshoz való eltéréseiket a rendszer egyenletlen járással, tökéletlen égéssel tolerálja),stb. stb.,
ja, és ki kell vakarni a komplett hengerfejet / szívósort a kokszból, ami az "FSI" technológia tökéletlenségéből adódik.Ugyanez kisebb, turbós motorral is megvan, pár plusz, és pár mínusz alkatrész, és mondjuk nem 200-250, hanem (hasonló használatot feltételezve) 150-200e km között bekövetkezik. (1.2-1,4 motorok esetén még előbb, de ez ezért hála istennek még nem érinti az 5er-t)
AJánlom mindenki figyelmébe az ő cikkeiket a témában: www.injektor.hu, sok újabb BMW szerepelt már a boncasztalukon.
Persze ezzel csak annyi a "baj", hogy bele kell kalkulálni a vásárláskor.
Meg az, hogy ma már nem gyártanak hosszú távon is megbízható motorokat, ami úgy N52-ig bezárólag volt. (Bár inkább M52-ig, mert M54-től már eszi az olajat, ami persze önmagában még nem tragédia, de könnyebben oda vezethet)
A fenti kockázat némileg csökkenthető gondos tulajtól való vásárlással, aki legalább olajat időben és jó minőségben cserélt, nem tiporta ki a kocsi belét, hűtötte "kissé megnyomott" használat után a turbót (ugyan ma már elvileg mindegyik leállítás után "önhűtő" egy darabig, bár ennek hatékonyságában kételkedem"
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #33436 üzenetére
Igen, az új benzinesek is szarok, de azért a ló másik oldalára se essünk át, hogy a dízelek kötelező szervizén kívül semmi gond nem fordul elő velük.
Mindre kell már költeni gazdagon, ez a modern motorok átka. Innen kezdve tökéletesen ízlés kérdése, hogy valaki a dízeles tolást, vagy a benzines szép hangját kedveli jobban.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33444 üzenetére
Ez igy van. De jelen allas szerint a dieselek megfelelo hasznalattal joval tobb km-et elmennek. Es mivel a szervizkoltsegek kb. egy sikban vannak, igy a fogyasztas miatt az elonyok-hatranyok mutato mar a masik oldalra billen. A Tied az utolso jofele sor 6.
Ha benzines, akkor made in Japan. Lexus, Honda.
Don't Tread On Me