- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- MIUI / HyperOS topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz fullextra #30229 üzenetére
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs