Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dragonfx #12203 üzenetére

    Hát, a motornak nincs baja, az kimegy a világból. De úgy néz ki a szervo teljesen behal, szépen lassan. Eddig 1500-as fordulat fölött 100%-os volt, alatta volt csak gázos. Most már így se nagyon akar működni, és sajnos nem a pumpa nyikorog. Bár még mindig reménykedek, hogy csak a pumpa tengelye szorul, akkor van itthon egy teljesen jó darab, vagy ezt még meg lehet perselyezni, az is segíthet. Ha nem, akkor ez megint 150k-s szerviz lesz. Igaz, mást nem is nagyon költöttem rá az évben, sőt, semmit se. Csak az olaj ára, és a szűrők. Ezt meg mindent itthon cseréltük ki, tehát no munkaköltség. :) (ejjj, de jól jön, hogy a sógorjelöltem autószerelő :D )
    Persze, meg fogom csináltatni, még ha lassan 11 éves is. Van itt egy gyönyörű E34 530i V8, most vette a srác. Ő is ráköltött 500k-t, de mintha új lenne. Nem szólom le a régebbi autókat, főleg hogy még mindig nagyon tetszenek. És az E34 ültetve, M Packal is gyönyörű. :K De már tényleg nem marad sokáig, most az Orosz bankok is fogják a pénzt, addig a cég is megvan lőve.
    A 163 lovas 320D elmegy 4,6l -el is, közúton, és autópálya 110 -ig. 5,6 -os átlag simán hozható. :K
    Szerintem csináltasd meg szépen kívülről, esetleg másik motor bele? :U Vagy az túl bonyolult?

    Ha nem lesz jó addigra a szervo, tuti nem megyek Zamárdiba. :( Mikor lesz?
    Én néztem, az enyém 240 fölött, végig padlón 23 litert kér. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák