- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi16
senior tag
válasz MPowerPH #10542 üzenetére
Az vesz ilyen volvót akinek az autó közlekedni kell a munkába és nem élvezeti cikknek. Arra inkább vesznek cabriót vagy valami öreg amicsi dögöt...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
MPowerPH
félisten
válasz Sipi16 #10551 üzenetére
És akkor ki veszi a többi középkategóriás autót?! Mondjuk sok nincs is eladóban, ez azért mindent elmond. Aki ilyen típusú autót vesz, annak majdnem biztos, hogy kevés ez a motor. De van egy reális képem, mire is használható egy ilyen. Hát taxizni. Arra tökéletes választás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Sipi16
senior tag
válasz MPowerPH #10552 üzenetére
Az aki nem akar volvót. A svéd környezettudatos ilyen szempontból és az állam jóvoltából is megéri környezetbarát kocsit venni. Mivel "hazai" ezért sokan veszik. Ha nem tudnád itt a volvó meg a saab annyira népautó mint Magyarországon a suzuki. Ezért nem akkora szám egy S80 mint ott. Taxizni csak kombival vagy busszal szoktak, mivel a társaságé a kocsi ezért igény a jó pakolhatóság és mindenki tudja, hogy az S80 S60 csomagtartója a V70hez képest vicc.
Ez a motor az öregeké lesz. Aki nem bír a vérével úgyis T6-ot vesz...
Elnézést az offért utólag is...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
MPowerPH
félisten
Nah, igaz ez még tavalyi videó, gondoltam feltöltöm, most találtam meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10538 üzenetére
nem a weboldalra.
Hát elég brutál ez a 20d 184 lóval..még ráraktak egy lapáttal az így se kevés 177re.
Vangelis autóját én is elfogadnám az m54 motor nagyon csodásan fogyaszt.
Ne volvozzunk gyerekek, de tényleg szégyen hogy ezt még én is legyorsulom egy 17 éves hibás motorral.Ákos tiéd a 528i video vagy cska személtető?hát jó hosszuak a fokozatok....
na meg a másik..látod mondtam..bejönnél pestre te se usznád meg 12 alatt pláne ha nyomogatnod kéne márpedig kéne ha nem akarod hogy a 0.8as matíz is bepofátlankodjon eléd 3x....
Mondjuk én kíváncsi leszek azért jön a jobb idő....olajcsere..nyárigumi..ha visszamegy 10re..akkor jobb ha együttélek vele ez a tél hatása.megjegyzem utolso 3-3 tél-nyár váltásnál így volt...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10555 üzenetére
Az enyém. Még tavaly a Hungaroringről hazajövet bohóckodtunk kicsit a srácokkal. Persze hogy nem, főleg ha erőszakos akarok lenni, akkor kell küldeni, és ott eszik is, persze törvényszerűen.
Nem gondolkodtál azon, hogy megpróbáld az E85 -ös üzemanyagot? Kis átalakítás, nem is drága. Mert én anno gondolkodtam, és még most is azon vagyok, hogy úgyis csak papíron tulajt vált, átalakíttatom. Elvileg a teljesítménye is nő az etanol kiváló tulajdonságai miatt.Az a Ci tényleg jól néz ki. Hobbiautónak kiváló.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #10561 üzenetére
Igen, mondták nekem is, hogy próbáljam ki. Csak akkor ugye gyakorlatban hozzá kellene nyúlni, mert etanolból több kell. 50%-50% -ot írnak, azt minden benzines autó elviseli, csak akkor be kell készíteni üzemanyag szűrőt, mert az etanol oldja a szennyeződéseket.
További írják, hogy magasabb fordulaton csökkenhet a teljesítmény, amit megint nem értek. E85 Etanol keverék oktánszáma 104 -es, így elvileg pont fordítva kellene működnie.Don't Tread On Me
-
!Overdose!
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #10563 üzenetére
kisebb az égés hője (és a fajlagos energia mennyisége is), ezért kell belőle több, hogy meg legyen a lambda 1-es érték...
teljesítmény tuningra meg nem éri meg alkalmazni (utcai) szívómotoroknál, mert jóval többet fog fogyasztani azonos teljesítményhez képest, mint benzinből, turbosoknál már annál inkább, megéri.
pénztárca szempontjából meg érdemes utána számolni hogy a ~50k-s szett ára (jah meg a 3-4 üzemanyag szűrő..) mikor térül meg ~100ft-s ár differencia esetén.
szóval városi használatra inkább megéri, szerintem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Vangelis #10569 üzenetére
nem véletlen van az a kis dobozka a kocsidban amibe az a sok tyúk bél megy, illetve n+1 jeladó. minimálisan tudnak korrigálni a kocsik. lásd itthon váltózó minőségű üzemanyag, és még se kopog a motorod.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tomics
addikt
Háromhengeres motor a BMW-től
mire odajutok hogy vehetek saját autót tényleg csak a 212i biturbó és az elektromos autók maradnakPH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #10568 üzenetére
Jah, hát világos. Sokat kell menni ahhoz, hogy visszatermelje a ráköltött pénzt. Ilyen átalakítóval gondolom 100% -os etanolos üzem is mehet, igaz annak is 15% -a benzin. Gondolom ezeken van egy kis kapcsoló, amivel váltasz benzin-etanol üzem között.
Értem én, hogy többet fogyaszt, ez nem kétséges, csak azt nem, hogy miért írják pár helyen, hogy magas fordulaton elerőtlenedhet az autó tőle, mikor sokkal jobb oktánban mint a benzin? Turbosoknál miért éri meg jobban? Ezekben nem vagyok otthon, azért kérdezek ennyit.
Gondolom ha én most 50-50% -ban kezdeném tankolni az etanol-benzin-t, akkor is kell a szűrőcsere. Az autó biztos bírná ezt az arányt, csak a teljesítmény erre hogy reagálna így átalakítás nélkül?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #10572 üzenetére
Egyszerű, nem kell megvenni. Ezek úgyis az FWD -hez lesznek fejlesztve, szerencsére a hátsó kereket és a sorhatot nem vetik el. De még mindig ott lesz, hogy vehetsz egy akkor mondjuk 10 éves E92 M3 -ast, nem kötelező ezeket a szúnyogokat vásárolni. Vagy 20 éves 750i -t mondjuk....
tibi666: VR6-Fan ahogy látom otthon van a témában, azért bátorkodtam kérdezni Tőle. E39 -en már rég nem jártam, majd benézek oda is.(még jó, hogy mondod, tartozom ott pár embernek egy-egy üzivel)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #10573 üzenetére
passz annyira komolyan nem mélyedtem bele az ilyen szettekbe, hogy van ilyen kapcsóló vagy sincs, viszont ha P-box szerű akkor egyszerűen széthúzod a stekkereket és össze dugdosod anélkül és megy.
hibás gyújtás beállítás és/vagy kevés anyag->szegény keverék és/vagytökéletlen égés.
igen a kompresszió tűrése valóban nagyobb, de mint mondtam a tárolt energia mennyisége kisebb (na ezért egy fizika-kémia tanár tuti tarkón lőne).ergo azonos erejű robbanáshoz több kell belőle, parasztosan megfogalmazva.
a nagyobb kompresszió tűrés végett nagyobb töltőnyomást visel el a keverék+kisebb az égéshője, amire a turbósok nagyon kényesek.
ne gondold, kérdezz olyat aki ezzel jár, de tuti akkor tudsz mondani ha betekernek egy szélessávú lambdát a kocsidba és mész vele pár izmos kőrt, vagy szépen vissza logolják neked gépen, hogy mikor milyen volt a keverék arány, egyből kiderül hogy mennyire szegényedet el vagy sem.
és itt jön a DE etanolnak semmien kenő hatása nincs.
igen a szűrő csere játszik, az alkohol miatt.annyira komolyan nem értek az etanolos dolgokhoz, csak volt vele gondunk így utána néztem picit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
Hát elég gáz ha az e46 ára ennyire lement, mikor az e36 ok ára kissé nőtt az elmúlt hónapban.franc se érti.
Hát az e46 elég csücskös sarkos dolog lenne enm igazán fér bele.még.
Én most cseréltettem benyaszürőt nem akarom tönkrevágni, de amugy igy is mindne átalakítás nélkül mondjuk egy 1/3nyit bele lehetne nyomn etanolból??
Én sokat városba hazsnálóm, de 50k sosme térülne meg ilyne alacsony futássalamit én használóm.De amugy leírom elmúlt 2 napban gondolkoztam felállítottam 4 teoriát-Kérem csak az reagáljon rá aki normálisan elfoguláció és fikázás mentesen tudja ezt megtenni és nem kötekedni akar!!...
1., mostanin motorgenerál.--52k.ból itt van németből a javítószett, 20k.ért berakják, +2 első gátló is jönne németből a motorjavítószettel együtt 22k.ért +a gömbfejek szilentek cserélve lennének ami rossz(nem mind rossz erre emlékszem mondták bmw szervízben)..ez így 150k lenne.tudom nem ér ennyit a kocsi, de ha maradna akkor legalább ezt ismerem tudom mi lehet esetleges későbbi hibája, nem tudok olyasmiről ami nagyon gázos lenne.de tény teljesítményem nem növekedne, a fogyi se menne 10 alá.de akkor legalább egy 2-3 évig még tartani kéne hogy megérje ez a beruházás.enyémet most 300é lehetne elnyomni.multkor láttam 2 csutka ugyanilyet mint enyém 580 és 630é hirdetve hamar lekerült a hirdetés szóval elvitték elméletben ezek szerint ha jól állapotban volna akkor 600k.ért elmenne.ergo ha még a 150k.t rányomom is megérné mert ha utána eladom nyernék vele.teszem azt.még ha 16"os felniszettet vagy egy sportkifugot ráraknék.tény az is igaz másnak mér csináljam meg jóra de ugy legalább jobban kiszállnék a sztoriból és ez a legolcsóbb megoldások egyike.
2., motorcsere..m43b18.ra amint lenne.légtömegmérőn kivül minden kompatibilis.csak nagy talány ok ismi által lenne de ki tudja milyen előéletű motor kapnék.azért biztos az m43at is szét lehet turni.ki tudja arra is költeni kéne akkor már nem érné meg.de ha mondjuk egy valós karbantartott 150k.s futott mocit beraknának akkor eléggé jol járnék.tartosabb konstrukcio.120k.ból benne lenne a motor.teljesítmény kicsit nőne fogyi is csökkenne.csak ugye a motor előélete..na meg persze műszaki motorkodoztatás...mondjuk ez már akkor nem gond megoldható.
3., kocsi eladás 300ért+ hitelfelvétel kb 600k 6 évre havi 12k.s kezdővel ami kitudja ennyire duzzadna fel.6 év elkötelezettség a következő auto mellett.ami egy fiatalabb e36 318i lenne(m43) vagy m42 vagy m44 netán m50/52re.láttam 800-900é már lehet jot kapni.teljesítmény nőne, másik "új" auto feeling.fogyi valszeg ugyanannyi de cserébe menne.csak kérdés..elég nagy mibe nyulok bele..vajon azzal milyen költségek lennének....tény mostmár tudom mit nézzek meg szerelőt is vinnék de akkor is hibát el lehet rejteni és bele lehet nyulni xarba.tény hogy jobba is mint a mostani....de ugye azon kezdő javítások lennének..szóval...nem tom meg e ér 6 év elkötelezettséget egy alig párévvel fiatalabb emellett erősebb és valszeg jobban de legrosszabb esetben ugyanígy fogyasztó auto.tény keveset megyek.
4., autocsere e46 320i.re.ez csak félmegoldás.mert a jelenlegi keresetem nem teszi igazándiból lehetővé hogy 1.5 millát felvegyek mondjuk 10 évre havi kezdő 22k.val mi mondjuk ki tudja mennyire duzzadna.10 év elkötelezettség mert ugye mint elöző esetben is hitellel auto eladni az 1 halál semmit nem adnak érte.tény ujabb erősebb és jobban fogyasztó autom lenne, de ki tudja az ujabb kevesebb alacsonyabb költséget is hozna vajon magával?? ..értem szervíz biztositás. meg ugye 11-12 éves e46 10 év mulva 22 éves addig elvinni egy autót.hát ott már biztos lennének kedves javítási költségek is annyit talán nem is ér meg a dolog egy e36tal szemben.vagy tán az e46 annyival jobb simán megéri ezt a kort alacsony futással.
Ki mit gondol erről?melyik mellett döntene a helyemben?
keveset megyek kocsival nagyrészt szezonszerűen nyáron, kistávokra, főleg városban, hétvégente.keresetem nem sokkal több mint 100 egyenlőre otthon lakók de ez elkövetkezendő 5 évben(ami ugye a hitel esetében 6-10 év szóval benne van) biztos változna.tény addig lehet jobb melom is lesz.de ez csak feltételezés.nem gond a 10es fogyi de akkor menjen is a kocsi.
remélem mindne infot elmondtam
nos???tényleg agresszió mentesen!!!!
Van egy 5. félmegoldás...más márka nem füllik hozzá a fogam de anyagilag hosszútávon tudom ezt kéne, de én már szerelmes vagyok a bmw.be. ha nem bmw akkor opel astra, octavia, leon, netán focus.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
én mindenképp arra szavazok, hogy vidd el egy komplett állapotfelmérésre egy olyan szakihoz, aki bmw-kkel foglalkozik, majd mondd meg neki, hogy mennyit tudsz rászánni a rendbetételre, és abból mit lehet kihozni.
úgy jössz ki a legolcsóbban és a legjobban.
motorcsere szopás, másik autót venni meg nem nyerő a te anyagi helyzetedben sajnos. -
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Szeretem mikor azt hisze valaki, hogy egy autót pikk pakk el lehet adni, ráadásul annyiért amennyiért ő azt a fejébe veszi... én a '91-es 520i-m kb. egy évig hirdettem mire el tudtam adni 650-ért, pedig kevés jobb állapotban lévő volt belőle a használt autón.
Hirdeted már egyáltalán az autót? Legalább látnád, hogy mekkora igény van rá, vannak-e jelentkezők. Addig teljesen feleslegesen tervezgetsz bármit is.
Hitelt meg felvenni autóra mikor a mostanira sincs pénzed? Ez még viccnek is rossz. Ráadásul egy 10+ éves autó miatt akarod elkötelezni magad 6-10 évre? És mi lesz ha belemész valakibe? Vagy sorozatba mennek tönkre a dolgok az autón? Hagyod azt is lepukkanni mint a mostanit, annyi különbséggel, hogy még a hitel is a nyakadon lesz... nem rég írtad, hogy nincs pénzed rákölteni az autóra, honnan jön egyáltalán az ötlet, hogy hitelt vegyél fel egy másikra?Azt kéne eldöntenek, hogy egyáltalán szükséged van-e autóra, mert a te jelenlegi helyzetedben nem vagyok benne biztos, hogy ez a fő szempont. Ha meg kell az autó, akkor egy olcsó, igénytelen autót kell venni, aminek minél kevesebb a fenntartása.
-
dragonfx
veterán
hát hogy jobb legyen.
lesz pénz a kocsira.
csak más dolog mi éri meg.
egy olyna dologra ami nem éri meg még 50k.t se költök.
Tény nem hirdetem de bízok az emberekben a vevőkben. nem kéne??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Sipi16
senior tag
válasz dragonfx #10581 üzenetére
Amíg nem hirdeted meg nem fogod megtudni, hogy mekkora rá a kereslet. Én is Eagl3 véleményét osztom, ha nincs pénzed ilyet fenntartani akkor bizony olcsóbbat kell venni vagy BKV...
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
dragonfx
veterán
hát sok van fenn..de mostanába nézted használautot??
csak az eladók fele örült és tulárazza a kocsiját avgy tényleg annyit ér jelen piaci környezetben egy e36,??itt van egy istencsászár nagyon bejön, komplett zusammen...de ennyiért??? ...18 éves auto....de van még 318i m40b18cal 1millioért...ezek után én nehogy már ne tudjma eladni annyiért.tény fel kéne rakni.
vagy ez...ok vanos meg kevés km.meg olyna állapotban van hogy berosálsz és cabrio ami alapból drága ritka.de 15 éves auto......és mégis ennyi....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Az első és legfontosabb dolog, ilyen hosszútávra ne végy fel hitelt, mert a későbbiekben balul sülhet el!!! És nem is érné meg, mert pont ahogy Te is mondtad, 22 éves lenne az autó mire visszafizeted. Ez óriási öngól lenne, nem szabad.
Ahogy képben vagyok a használtautón az árakkal, úgy veszem észre, hogy a 300k reális lenne érte, tekintve, hogy ez a legolcsóbb E36, ami össze lehet vetni a Tiéddel.
Viszont ezek régi autók, nem tudom érdemes e befizetni rá. Szóval a hitelt elvetem, és ezzel az E46 -ot is, nem érné meg.
Így reálisan látva marad az, hogy felújítod, és ez teljesen ésszerűnek tűnik.
Én azt tanácsolom, hogy hirdesd meg az autódat próbaképpen 350k -ért, hogy megtudd van e érdeklődés iránta. Ha van, valszeg 300k -ig lealkudnak, és akkor tutira veheted, hogy megvan lesz 300k -d másik autóra. Kérdés, hogy ha mégis új autóban gondolkozol, akkor azt a maradék pénz honnan szerzed be. Itt jön az, hogy azt kell mondjam, lehet jobb lenne most márkát váltani, mivel egy BMW -n még most is sok a felár, azért mert BMW. És ezzel kapcsolatban küldök is egy PÜ -t.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Az 1. verzió szvsz a leginkább életképes - az autót ismered, tisztában vagy a hiányosságaival, állapotával.
2. Motorcsere - nem egyszerű lepapírozni és azért az túlzás, hogy a légtömegmérőn kívül minden kompatibilis - ezen full elektronikus a gyújtás, nincs gyújtáselosztó, hengerneként külön gyújtótekercs, stb...
3. Autóhitelt 15 évnél fiatalabb autóra adnak, a hitel lejártakor maximum 15 éves lehet a gép. Rablóbanda, rengeteg sunyi, elrejtett költséggel, irgalmatlan haszonkulccsal - csak rosszul járhatsz.
4. Irreális - szvsz. Az E46-ra ugyanúgy kell költeni - ugye nem kell elmondanom, hogy ahhoz, hogy egy tényleg jó állapotú, relatíve olcsó, csak beülök és megyek még cirka 2 évig típusú autót kifogni nagyjából annyi esélyed van, mint tetszőleges öt szám megjelölésével elvinni a lottó ötöst...
A fogyasztást pedig tessék rendesen mérni, nem mutató alapján fantáziálgatni
#10584: Azt a pirosat nem hiszem, hogy sikerül ennyiért elnyomni mostanában - a cabrionál pedig érdekes, hogy egy darab kép nincs a vászontetőről...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Én a felé hajlok, hogy inkább ezt a kocsit foltozgatnám még egy darabig. Ennek legalább már ismered minden csavarját, nyűgjét. Nem érhet olyan nagy meglepetés. Viszonylag jól látni előre mikor mekkora kiadás lesz vele. Tudsz tervezni vele. Viszont ha átülsz egy másikba ki tudja milyen eltitkolt rejtett hiba fog előjönni a legváratlanabb helyzetben. Kockázatos lenne egy autócsere pláne hitelre. Átérzem a helyzeted. Én is egy 350k-t érő öreg szarban ülök. Cserélni kéne mert ezer apró hibával szórakoztat nap mint nap de nem akarom. Ezt már kiismertem tudom mire kell figyelni és még remélhetőleg évekig elgurul a seggem alatt A ból B be. Az túlzás, hogy szeretem de jelenleg nem tudok ennél olcsóbban fenttartható autót mondani.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10578 üzenetére
1.
52k ért kicserélik neked a gyűrűket, a csapágy sort, mondjuk egy szelepszál szimmering garnitúra csere, szelep vezetők és szelep becsiszolás, új szíjak, szűrők olajok stb?
mert akkor egy percet sem gondolkodnék
a kasztni-belső tér milyen állapotban van?
értem azt hogy rozsda, rohadás szakadások hiányzó dolgok?
ha azt megcsinálod amit én értek motor generál alatt a fogyid valószínűleg javulna és a szétgurult ménes is picit duzzadna
(fogyira, egy lambda szondát azért megnéznék rajta, dolgozik e vajon..)
amit Tibi javasolt én meg fogadnám igen erő teljesen.
2. motor csere nem jönne ki 150k-ból, szerintem. és lepapírozni nem fogod, ha van ismerősőd és pénzed no meg szerencséd akkor le tudod motorkodoztatni.
3. nem
4. nem
5. nem
én abba a mociba már nem erőltetném az etanolt, meg kis távokra keverve se éri meg szerintem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
köszke a válaszokat hát anyagi ehlyzetem ja az első verziot felt.ételezi.
ma amugy cska liter evet hogy kb 60km.t mentem vele.szal 4-5km.re valszeg neme rr evna egy bmw hidegen ide od agurulgatni.tudom mutató alapján bubu agybajt kap de ez jött le.52k.ből veztengely+hidrótőke+szelephimba..ezek lennének..ezek cserések csak más nem!!!
max. szelepfedél+hengerfejtömítés de az sem biztos....a hitel tényleg gázosan eliraszt engem is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Eagl3
veterán
Ezt szívesen elfogadnám ha legalább olyan állapotban van mint amit a képek sugallnak. Ez a 325ix pedig nagyon frankó lehet.
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Ez meg milyen stuffos már
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...