- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10227 üzenetére
Jaja, ez parkolt.
Eddig nem sűrűn láttam Alpina E39-et, ez talán a második volt, az első egy fekete volt, abba durván 2 éve futottam bele- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10251 üzenetére
Apunak most volvoja van ugyebár, és generalinál dolgozik. Sokat jár tárgyalni, naponta legalább 10-15 helyre megy, pesten és környékén. Sok helyen meglátják, hogy milyen autóval van, rögtön másabb a fogadtatás, mintha anyám Jetta-javal megy. A kollégák sem szeretik, rajta kívül a legjobb autó egy 6 éves superb, a többi astra-corsa-focus-fiesta meg fabiak, stb, mondják is eleget, hogy akinek ilyen autóra tellik...
Volt már jópár olyan ember, aki megmondta, persze, jön ide, hogy kössünk biztosítást, majd az én biztosításomból járó haszonból veszi a 10 milliós kocsikat... Nem elég gazdag így is? Inkább küldjön egy szegényebb üzletkötőt....Szvsz ha nem komoly felsővezetői pozícióban vagy, ahol elvárás egy presztízsautóval megjelenni, akkor csak hátrány a bmw, merci, audi, volvo, saab kategória, illetve a suv-ok.
Pedig nem is egy hivalkodó, fekete 3-as vagy 5-ös bmw, hanem egy sötétzöld volvo s60...
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz _Voyage_ #10253 üzenetére
Ez jó, jót mosolyogtam. Hát, az ilyen ügyfelek annyit is érnek.
Nekem nem azért kell az autó, hogy szépen megjelenjek. Csak ha már váltok, akkor bizony egy olyat akarok, amit nem bánok meg. Kutya nem fogja nézni az autót, én meg ilyenkor spórolhatok. Ha még hétvégén kirándulok, akkor lehet nyomni neki.
A luxusadó miatt nincs sok alternatíva, most benzinest semmiképpen se vennék.(miért is vennék, mikor a mostaninál úgyse találnék jobbat)Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #10255 üzenetére
Attól, hogy hétköznap munkára is használni fogom, nem jelenti azt, hogy csak arra lesz. 7végén is mindig kell az autó, mindig megyünk valahova. És egy E90 320D az messze nem presztízsautó. Akkor vennék egy ilyet, vagy egy ilyet. Ezek presztízs autók. Ha a 320D E90 presztízs, akkor az összes Mondeo-Passat, stb... mind olyan.
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10254 üzenetére
Csak az a baj, hogy minden ügyfél ügyfél, és bukott már el emiatt kb 200k-s jutalékot is nemrég, kolléga kiment, megkötötte...
Nyílván, neki sem a szép megjelenés miatt kell, de emiatt inkább hátránya van, mint előnye.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #10256 üzenetére
A 320D is presztízsautó, sőt a 316i is az. Hogy miért? Azért mert a hasonló méretű, felszereltségű és teljesítményű átlagos autókhoz képest van egy viszonylag jelentős felár, amit a BMW elkér az autóiért. És a vevők pedig boldogan csengetik ezt ki a kasszánál a pozitív márkaimázs, az innovatívság, és márka megbízhatósága/tradíciója miatt.
A VW Passat és a Ford Mondeo még véletlenül sem sorolható a presztízsautók közé.Véleményem fenntartom, szerintem BMW-t tartani pénzkereső autónak nem gazdaságos.
Ettől függetlenül, ha neked E90 320d kell, akkor vedd meg, mert jó autó.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #10258 üzenetére
Hát nem tudom. Nézd, itt van egy Mondeo, egy Passat, és akkor itt van az E90. Én bárhonnan nézem, az jön le, hogy egy árban vannak. És a Passat és a Mondeo minőségben már beérte az E90 szintet. Szóval lehet, hogy régen volt felár, de az már eltűnt. A BMW név sokat jelent, de nem ebben a kategóriában. Egy 325i az már BMW, a többi csak az akar lenni.(vonatkozik ez a 320D -re is) Nálam egy 316i, de még egy 320D nemhogy nem presztízs autó, de egy átlagos gépjárműnek számít. Úgy ahogy az enyém egy idejétmúlt technika...
Két autóra amúgy se lenne pénzem, örülök ha ez az egy meglesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #10259 üzenetére
De abban természetesen egyetértek, hogy a BMW márkajelzésben van egy bizonyos plusz. De ez is ilyen elavult hihedelem, aminek már semmilyen realitása nincsen, látva az árakat, és tudva a minőséget. Ez csak az emberek hibája, hogy ítélik meg. BMw -nél általában kettő van. "Ejj de szép BMW" - "Köcsög kopasz BMW -s"
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #10259 üzenetére
Ne a használtak árait nézd, hanem az újakét. A motor űrtartalmának pedig semmi köze ahhoz, hogy melyik autó számít persztízsautónak, és melyik nem. Lehet, hogy a te szemedben a 316i egy darab szar, de a motoron kívül az is egy ugyanolyan igényes autó mint egy 30i.
Mo-n lehet hogy presztízsnek számít még a Mondeo és a Passat(a Suzuki vásárlók szemszögébő az is), de ettől még sokkal komerszebb mindkettő mint egy BMW. Ha a BMW nem adna semmi pluszt a több milliós plusz felárért cserébe, akkor ugyan ki venne BMW-t? -
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #10261 üzenetére
Egy 320D listaára regadóval 9 999 000 Ft. Egy 2.2TDCi Ghia Executive(kb. ez azonos az E90 felszereltségével) 9 451 000 Ft. Az az 500k plusz van ott, ami a használt piacon teljes egészében eltűnik. Aki BMW -t vesz, vagy azért teszi mert BMW párti, vagy álmai autója, vagy mert az a menő és azt hiszi hosszabb lesz a pöcse tőle.
De egy 316i nálam nem tartozik a presztízs katba, sajnos számomra ezek nem azok az igazi BMW -k. Egy BMW a motorja miatt igazi BMW(többek között). És bizony az a 316i még egy 1.4TSi ellen is elvérzik, ami nem illene egy ilyen autóhoz. Ez olyan, mint az Octaviaba 1.2 -es motort akarnak rakni.Amúgy megjegyzem, egy 316i -t messze nem lehet úgy felszerelni mint egy 30i -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #10262 üzenetére
a mondeo jóval nagyobb autó, mint az e90.
kezdjük itt.teljesen felesleges, és hülye összehasonlítás. én elég sokat kipróbáltam, hidd el, a bmw az bmw, a mercedes az mercedes, az átlag gyártók közel nem állnak hozzájuk. és ezt a lagunáról is elmondhatom.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #10263 üzenetére
Én sokat ültem E46 -ban, vezettem is. De a céges Ghia Mondeo semmivel se volt rosszabb, talán a futóműve stabilabb volt, nem volt oldaldőlés. Én is sk autóval mentem, nekem is vannak tapasztalataim.
SpeedR: Nézd végig az extralistát. Hidd el nem zagyvaság az. Kár erről vitázni, nem minden a presztízs. Példa, a Mercedes W210 és W211 320CDi után mondom ezt, amik úgy hulladékok voltak, ahogy az megvan írva. Mindegyikre egy középkatos autó ára lett ráköltve 4 év alatt. Ez a preztízs? Ez csak egy példa volt. Ki kellene nyitni a szemünket kicsit, a többi autógyár sincs lemaradva úgy mint régen. És a BMW se tökéletes, lásd a motorsport részleget, hiába a sportosság mintapéldánya. F1 -ben semmi nem értek el, WTCC -ben sajnálatos módon a szar Seatok leiskolázzák őket.
Lehet erről az oldalról is nézni. Szóval ezzel a presztízzsel hagyjatok békén, mert úgy hülyeség ahogy van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #10265 üzenetére
Megnéztem az extralistát és meg is álltam a fűthető elektromos bőrülések, a tempomat és a széria 17" alufelni után. Ezeken kívül is még van millió apró dolog, ami a BMW-nél feláras a Mondeo felszereltségében pedig benne van. Mellesleg a Ford alapára nem annyi amennyit írtál, hanem 9,041 milla.(a 2.2tdci motorral) Szerintem vegytisztán megállapítható a BMW presztízs-felára, amit a nem kézzel fogható dolgokért cserébe kérnek el.A Ford pedig egyszerűen nem teheti meg, hogy annyiért áruljon azonos tudású Mondeot, mert akkor a kutya nem venné meg, mert kifinomultságban köze nincs egy BMW-hez, sokkal komerszebb. Ettől persze még a Mondeo is lehet jó autó, de a "jó autóság" és a "presztízsautóság" fogalmat el kell tudni választani egymástól.
Egy Rolls sem azért presztízsautó, mert soha nem romlik el. Sőt még az is valószínű, hogy egy Passat jobban fekszi az utat a kanyargós szerpentinen.
Egyébként szerintem félreértettél, én egyáltalán nem örülök annak, hogy a BMW presztízsautó. Sokkal jobb lenne, ha nem lenne az és olcsóbbak lennének ugyanilyen technikai színvonalon. (de ez sajnos soha nem fog bekövetkezni, mert a piaci farkastörvények szerint a jobb mindig drágább) -
_Voyage_
aktív tag
válasz SpeedR #10264 üzenetére
Na ja, egy Skoda Superb friss teszt szerint sokkal minőségibb benyomást kelt, mint a Mondeo.
Mindkettő az új fajta, 170 lovas dízel motorral, full extrával....
És a Skoda olcsóbb is.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
Nah, A6 3.0TDi lecserélve. Cégesen németből be lett hozva egy 1,5 éves A6 4.2 FSi... Hát, a 3.0TDi ehhez képest egy matchbox. 6 munkanapja át lett utalva a vám és a regadó, de még mindig nem adják ki az autót. Nagy szemétládák ott bent, nem tudom, hogy engedhetnek meg maguknak ilyet.
Azt mondják ezzel nem lesz probléma...majd kiderül.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz _Voyage_ #10268 üzenetére
Superb vs. Mondeo? Ne vicceljünk már. Ültem mindegyikben, és nálam egyértelmű volt a dolog. Ott kezdődik, hogy a Mondeo diesel motorja alapjáraton sokkal jobb. És a Mondeo nem 170, hanem visszafojtva 175 lovas, és 400NM+ a nyomatéka.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #10269 üzenetére
Azt mondod, hogy szebben duruzsol a 4.2 V8 mint a tádé?
Mi az hogy nem adják ki az autót? Hol van pontosan?
Vám EU-n belül nincs. A reg.adót érdemes a bankban személyesen intézni, és akkor a vámhivatalban tudod lobogtatni az igazolást, amivel rögtön kiadják a papírokat. -
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #10271 üzenetére
Igazad van, nem a VÁM, csak úgy fogalmazott, hogy vámolják. Pénz utalva lett. Én nem csináltam semmit, csak hallottam, hogy a szerelő ma káromkodik. Ő hozta be, kiment érte. Nem kapott még se rendszámot, se papírokat, a számlával is gond van. Össze-vissza kevernek ott mindent. Autót ma hozták el, most bent áll a műhelyben, de használni azt nem lehet.
Igen, V8 nagyon szépen duruzsol, az biztos. Meg óriásit lép, nem erőlködik. Áh, egészen más, már csak az enyémhez is hasonlítva is. Azért megvan ezeknek a varázsa, az biztos. Én mondjuk A8 4.0TDi pártján álltam, de szerintem ezzel se jártak rosszul. Remélem majd néha én is elcsórhatom.
Meg ugye ez jobban fel van extrázva, nagyon tetszik.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #10272 üzenetére
Igen, ezeknek csúcsmodelleknek megvan a maga varázsa.
Nekem a vámhivatallal még nem volt bajom, pedig hoztam már be pár autót. A származás-ellenőrzés szokott esetleg döcögősen menni, arra van amikor 1-2 hetet is várni kell. De ez idő alatt el lehet intézni a műszakit meg az eredetvizsgát. Ha muszáj használni az autót és lejárt a német sárga vagy pirosszélű(ami itthon is érvényes), akkor ideiglenes rendszámot lehet kiváltani az ocsmányirodában.
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #10273 üzenetére
Ehhez mit szólsz?
Kár hogy ótómata...A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #10279 üzenetére
Igazából engem nem zavar(na) h az csak kérdés, h ezek a régi automaták mennyire megbízhatóak.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #10280 üzenetére
elmész, kipróbálod. d-ben van kúszónyomaték? ha igen, akkor pluszpont. ha nincs, akkor ki is szállhatsz.
ránt váltásnál, vagy sem? ha nagyokat ránt, akkor az már nem jó.
csörög, morog valami alacsony sebességnél (60-70 körül legmagasabb fokozatban), vagy sem.ha ezek rendben vannak, akkor még jó ideig nem lesz vele gond. egy felújítás kb. 200 ezer forint körül van, utána van egy megbízható váltód, amivel 3-400 ezer km-t nyugodtan letolhatsz még.
-
MPowerPH
félisten
LOL, kinek kell vényóccc, mikor tudod imitálni a hangját. Kis 4 hengeres dieselekbe pont jó lesz.
De van V10 is, már egy M5 -ben érezheted magadat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10270 üzenetére
Szerintem se vicceljünk.
Régi Mondeo vs Superb között egyértelmű volt, hogy Mondeo, új Mondeo és új Superb között egyértelműen Superb.
Igaz, a Mondeo szebb, de a superb sokkal kényelmesebb, sokkal minőségibb anyagok vannak benne, sokkal tágasabb.
Hátul akkora lábtér van benne, hogy új 5-ös bmw elbújhat, de a 7-es sem biztos, hogy nagyobb...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz _Voyage_ #10283 üzenetére
Pedig a Mondeo szélesebb is, és laposabb is. Én ültem mindegyikben(az újban is), és mindegyik ugyan olyan kényelmetlen volt.
És a képekre ránézve persze mindneki rámondja a Superb -re, hogy szebb. Mert ott fabetét és bézs belső, olyan luxus -t mutat, meleget áraszt. A Mondeo meg a hideg összeállítást képviseli, krómok, alumínium színvilág. De ettől függetlenül egy Superb az majdnem Passat ,legalábbis minőség terén ahhoz igazodik. És ha olvasol Passatos tulajok véleményét, akkor abból kitűnik, hogy bizony vannak gondok.Úttartásra meg ugye mondanom se kell, hogy a kategóriája legjobbja, hála a Focus WRC -nek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10284 üzenetére
Nekem Mondeo kívül-belül jobban tetszik, fiatalosabb.
Superb Passatot lehagyja minőségben, méretben, kényelemben, mindenben.Úttartását valóban dícsérték a Mondeo-nak, bár elég pattogós, míg a másik inkább kényelmes.
De ehavi Autó Piac-ban benne van.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz _Voyage_ #10285 üzenetére
Nekem belülről a Superb tetszik jobban, mert én az ilyen stílust szeretenm, a Mondeo számomra túl rideg, túl modern. Viszont kívülről nagyon bejön, feketében, szép alufelnivel, sötétített ablakokkal.
Igen, pattogós, kemény a futómű, fekszi az utat. Már a régebbi Mondeo is ilyen volt, hiába magas, nem volt kanyardőlés, és nem libegett a kaszni. Nekem ez, és a direkt kormányzás tetszik ezekben. Emléxem anno az ST220 -asunkat mennyire jó volt vezetni kanyargós sima úton. Az oda volt tapasztva, nem mozdult.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
Auditál a cégnél a BMW - egy ezüst metál 5GT-vel érkeztek a csókák.
Képen is ijesztő a gép formája, élőben pedig valami brutálisan ormótlan egy dög...
Oldalról majdnem mint egy SSsangyong Rodius, csak ennek teljesen csapott a segge, elölről mint egy disznó, amit orrba küldtek szívlapáttal, a hátulja pedig úgy néz ki, mintha éppen akkor fogyott volna el a fejlesztésre szánt pénz...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_Voyage_
aktív tag
Gyönyörű!
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Van egy gondom az E36ommal.Valamikor rohadt hangosan elkezd nyikorogni valami a kerék felől.Álltalában pár másodperc és elhallgat.Amikor nem,akkor meg használ a féktisztító spray.Mi lehet szerintetek?
A logikában semmi sem véletlen!
-
_Voyage_
aktív tag
válasz hoby36 #10299 üzenetére
Szerintem vagy fel lett újítva a fékbetét, és így egy kalap...., vagy pedig gyárilag rossz, esetleg kezd elkopni.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -