- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #3920 üzenetére
Elég hosszú a lista, ezért a triviális dolgokat kihagyom(elektr. ablak és társai)
-nagy board computer
-elektr. hátsó fejtámlák
-elektr. hátsó napfényroló
-elektromos, memóriás, fűthető sportülések kartámasszal (igen, ez is gyári)
-elektromos, memóriás, fűthető tükrök útszegélyfigyelővel
-elektromos kormányoszlop
-elektromos tető
-fűtött ablakmosó fúvókák
-amerikai világítás (szélességjelzők elől-hátul, világító indexek)
-intenzív lámpa/ködlámpa mosó
-légkondi
-///M kormány, váltó, renszámtáblabetét
-önzáró diffi (sperr)
-PDC (tolatóradar)
-shadow line
-tempomat
-térképolvasós lámpák elöl, hátul
-17" BBSA vonóhorog már nincsen rajta.
Ebbe a szériába még nem lehetett rendelni navi/tv-t. Azt az e38-ba lehetett kérni legelőször.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #3982 üzenetére
Gyárilag az E30-asokban nem volt 27i, viszont a 25i-ből viszonylag egyszerűen lehet 27i-t csinálni a 325eta motorjának néhány alkatrészét felhasználva.
Egyébként úgy tűnik, hogy egyben van az az autó, és valószínű nem véletlenül ennyi az ára. Engem egy kicsit csak az zavarna, hogy nem gyári színűre lett fújva. (legalábbis így képről nem úgy tűnik) De ez persze ízlés kérdése. Ha E30-at keresel érdemes lehet megnézni. Én is százszor inkább vennék egy ilyet ennyiért, mint mint pl. egy astrát vagy focust., pedig azok sem rossz autók.
(#3977) zolikaDB
A régi cápák nekem is nagy kedvenceim. Egyszer talán lesz egy E24 635CSI-m.(#3955) BMW001
A direkt feltartás azért nem volt szép. Soha nem tudni, hogy ki éppen hova siet nagyon. Lehet, hogy neki sok múlt azon a pár percen is. -
SpeedR
őstag
(#3987) BMW001
"direkt be is lassultam 110 -re, hogy még türelmetlenebb legyen."...."Majd megint kamion, sáv vissza, vissza 110"
Te magad írod, hogy szándékosan feltartottad. Lehet, hogy épp egy orvos volt és életet menteni sietett. Nem tudhatod. De ha csak egy sima őrült Suzukis volt, szerintem akkor sem jó direkt cukkolni. Elég frusztrált ember van így is az utakon, nem kell még egyel több. Egy ideges, frusztrált ember sokkal erősebben okoz balesetet is. Ráadásul semmit sem értél el vele. Szerintem nem az a gondolat fogalmazódott meg benne, hogy milyen szép, jó és gyors autó az a BMW, hanem az, hogy na már megint egy kö#&ög, fa&@kalap BMW-s.
(#3988) VangelisHagyjad, hadd menjen. Csak egy újabb kisebbségi komlexusos Hyundai-os...
(#3989) (#3994) _Fonzy_
Grat. a gépparkhoz, jó autók. Számomra egy kicsit sok rajtuk a nem gyári dolog.(#3991) zolikaDB
Igen, képről nehéz megmondani, de mintha ez egy kicsit sötétebb árnyalatú beige lenne, mint a gyáriak. De ott a tulaj tel.száma, gyorsan kideríthető az igazság.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #3996 üzenetére
Szerintem azért vannak ennyire elszállva az E30 M3 árak, mert akinek van egy zsír állapotú ilyene az nem szívesen adja el, főleg nem pici pénzért. Venni viszont viszonylag sokan akarnak, mert kezd ritka kultautóvá válni.
Nem tudom ,hogy a turbós Punto hány pacis, de álló rajtnál sokat számít, hogy a BMW a hátsó kerekeket hajta (vagy 4x4). Mire a Punto megtapad, addigra a BMW elhúz. Ha nem állórajtos a gyorsulás, akkor is elég jó esélye van a BMW-nek ha megfelelő fokozatból indul, mivel 4-5 ezres fordulatról azért elég keményet tudnak lépni a soros 6 hengeresek. És ne feledkezzünk meg, hogy az E30-ak alig 1 tonnásak, tehát egy 325i-nek azért elég jó a súly/Le aránya.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #3999 üzenetére
Nem volt gyári E30 327i. (ETK-ban sincs benne) Szerintem te a 325e-re gondolsz, ami 2674 köbcentis volt.
Ez egy nyomatékra és kedvezőbb fogyasztásra hangolt motor. Sokkal gyengébb, és kevésbé pörgős mint egy 325i, de szinte alapjárattól húz és működtethető 91 oktános benzinnel is.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #3999 üzenetére
A linkelt e36-tal kapcsolatban:
"viszont van rajta m-pack"
Valami bodykit van rajta, de hogy nem gyári M-packet az szinte biztos. Érdekes továbbá, hogy egy 25i-n miért egy csöves a kipuff ?
További vevőriasztó tényezők: gagyi hatású hátsó lámpák, olcsó kinézetű szárny, machiált óracsoport (fehér skálázás?), racsing pedálsor, utángyártottnak tűnő visszapillantó tükör. (lehet hogy gyári?)
Valamint a fényképek sem túl jók. Miért nem tisztán van lefotózva? A bőrbelső jónak tűnik (M3), de miért van rajta az a piros huzat a fejtámla körül?Egyébként mindenezek ellenére lehet, hogy nagyon egyben van az autó és kedvező vétel ennyiért. (km futás nincs feltüntetve)
A 323i tetszik. Jól néz ki ezzel a bodykittel, pedig a gyári megoldások híve vagyok.
Remélem nem lesz sértődés Fonzy, mert ez csak az én véleményem, és ugye nem lehet mindenki ízlése egyforma.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz zolikaDB #4009 üzenetére
91 oktános benzint ma már nem nagyon kapni, de nyugodtan beleönthető az eta motorokba, sőt az USA-ban általános 87-88 oktános benyával is jól működnek elvileg.
Nem az injektor hiánya miatt gyengébb (egyébként természetesen van benne injektor), hanem mert direkt ilyenre tervezték. (economy verzió) Bővebben itt.
Az ETA motorok egyébként az IS motorokkal állnak éles ellentétben. Az olasz piacra készült 320is elég vadállatnak számított a kis 2 literes pörgős 192 lovas motorjával, de a 318is sem szégyenkezhet a maga 140 pacijával. -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4076 üzenetére
Nálam az első kiesne a női tulaj és a kínai visszapillantók miatt, a harmadik pedig a zöld belső kárpit és a manuális klíma miatt. De ez elég olcsón van, ezért érdemes lehet megnézni. (és ez legalább nem kvartyog)
A második szimpatikus, mert első tulajdonosól van. Mondjuk a km futást nem merte odaírni...[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4081 üzenetére
A gyári nem így néz ki. A gyári M3 tükör 100e Ft körül kapható, nem hiszem hogy ennyit kiadnának érte egy sima E46 esetén.
A szín tényleg szubjektív, nekem a fekete bejövős. Az enyém is olyan.
Szép ez a bézs szín is. Egyébként most látom, hogy a faceliftes lökösök vannak rajta, kérdés, hogy miért.
Az autó előéletét érdemes lekérdezni a Wallisnál, átvizsgálásra pedig az 5er-t ajánlom.
323i-t vagy 328i-t nem nézel?[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4085 üzenetére
Jók a dizelek, de azokkal rengeteget szoktak menni. Dizelt pedig nem olcsó mulatság javíttatni. Plusz nekem a 4 hengeres kvartyogása sem igazán jön be. Mondjuk ez már elég szubjektív.
A 320d nyomatéka pont annyi,mint a 28i-é (280NM) Bár az kétségtelen, hogy a turbó feltöltéses motor sokkal hamarabb leadja azt.
Mi a bajod a 23i-vel?[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Értem, de nekem a szívem szakadna meg ha el kéne adnom az E34-emet.
hoby36:
Szerintem gyári 10w40 vagy Castrol.http://www.mobilgumi.hu/olaj.htm
A szervóba pedig speciális bele való olaj. Autósboltban tudni fogják a tipus/gyártás alapján.
Gebriel
Ráncfelvarráskor módosították a lökhárító designokat. Sajna nem tudom pontosan, hogy mikor, E46-ban nem vagyok annyira otthon. Ha nem gyárilag ilyen, akkor lehet, hogy a srác csak kicsit újítani akarta az autót, de az is lehet, hogy koccos volt a gép, és ilyet tudtak szerezni.
A fogyasztást majd BMW001 leírja, azt hiszem, hogy neki 28i-je van. Szerintem város kb 12-13, sok dugóval 15+, városon kívül 7-8 lábtól függően.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4130 üzenetére
Igen, a mai CR dizelekhez elég drága minden. (tehát nem csak a BMW-khez) Meg egy feltöltéses motor nyilván érzékenyebb is valamennyivel, mint egy sima szívó.
Ha sokat kell menned (évi 25e< km), akkor viszont simán visszahozza a megspórolt üzemanyagon az esetleges meghibásodásból eredő költségeket. -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Ha ennyit mégy akkor egyértelmű, hogy dizel kell neked, ha "spórolni" szeretnél.
A linkelt autón elég keményet húztak a chippel. Ekkora teljesítmény emelés már lehet, hogy megviseli a gépet, mert nem erre lett tervezve. A tuning index (2. kép), az ültetés és a cserélt kipufogó-vég is felvethet néhány kérdést. A km futást sincs feltüntetve.lorcsi:
Szerintem az lehet a magyarázat, hogy tulajváltáskor új rendszámot kértek rá. Esetleg külföldről hozták be 2004 után...[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4138 üzenetére
Önmagában nem baj, de erről az autóról nekem az jön le összességében, hogy valaki fittizni szertett volna vele. A kipuff dob alap tuning, de én a gyárinál BMW dobnál jobbat még nem láttam, csak hangosabbat.
De lehet, hogy jó az autó, így monitor nélkül 5 kép és 4 sor leírás alapján nyilván nem lehet ezt megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
De 136-ról 177-re emelni az már +30%.
Eagl3:
Tökéletesen egyetértek azzal amit leírtál. Én is így gondolom.
A kipuffos témához csak annyit, hogy az enyémen gyári 15 éves dob van és makulátlan állapotú... Nehezen tudom elképzelni, hogy ezen a fiatalabb E46-on azért kellett cserélni, mert a gyári kilukadt. -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4147 üzenetére
Ezek jónak tűnnek így első blikkre. A középsőn nem gyári a felni, és mintha nem lennének meg az első ködlámpái, de lehet hogy csak a kép csalóka. A fekete nagyon elegáns ezzel a bézs bőrrel. Pozitívum az is, hogy nem bp-i. Az elején mintha lenne néhány kavics felverődés, de lehet, hogy csak kosz.
Javaslom, hogy minél több autót nézzél meg személyesen, és nem kell rögtön az elsőt megvenni.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Mi ez a nagy pangás uraim?
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4169 üzenetére
Nyilván nem mindennapi szaladgálásra való egy ilyen. Arra nem jó és nem is praktikus. Nem munkába járós bevásárlós autó.
Biztos lehetsz benne, hogy ez egy színtiszta hobbiautó.
Az, hogy semmit se érne az erős túlzás.
Ha valaki ért hozzá, és hétvégi autónak összedob ilyet az maxi respect. Én is nagyon szívesen járkálnék néha egy ilyennel, amikor olyanom van. Eljárni vele talikra, esetleg versenypálya nyíltnapokra stb... -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4173 üzenetére
Szerintem az eddigi hozzászólásaimból kiderült, hogy én is abszolut a gyári állapot híve vagyok. A hétköznapi autóm soha nem tuningolnám én sem. Csupán arról van szó, ha megtehetném, akkor én szivesen tartanék egy ilyen 4-500 lovas szörnyeteget is a garázsban sokadik autóként. És nem érdekelne, hogy nem bír ki sokezer kilométert hiba nélkül, mert úgyis csak hobbiautó, amibe csak évi max 1-2e km menne.
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4189 üzenetére
Igen, E34-re nyugodtan felrakható az E39 felni, de tehermentesítő kell rá, mert nem egyforma a kerékagy. ET-ileg viszont ugyanaz.
Szerintem a régebbi, klasszikus bömikre inkább gyári felnik valók, az újakon viszont jól mutathat egy másfajta, minőségi felni. (Alessio és társai kicsukva)
-
-
SpeedR
őstag
Egy kis érdekesség: BMW E9
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4206 üzenetére
Most ezzel mi volt a célod? Idejöttél flamelni? Most aztán jól beszóltál a BMW-seknek, nagyon ügyes vagy.
Úgy látom, hogy van WTCC és VAG topik is, úgyhogy legyél szíves a BMW fikázásokkal oda visszafáradni. Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban