Hirdetés
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz !Overdose! #10696 üzenetére
Megnéztem már az enyémet is. Gyári méret 175/70R13 ehhez képest téli 185/60R14, nyári meg 195/50R15 Ezek elvileg váltóméretek
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
az E36-ba lévő 328i hány nyúl mókus?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Köszi a válaszokat!
ehh akkor itt hibádzott a dolog, meg a +1l és a +2hengeren, jobban bírta 150 felett az emelkedőd a szemétje, fent elég jól megy ám a ~1300kg ellenére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #10708 üzenetére
Az tényleg egy jó motor, tiszta turbós nyomatékgörbéje van.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #10710 üzenetére
De azok már átalakított motorok, nem gyárik.
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #10710 üzenetére
2.7-es E30 nem volt gyárilag. A 27i-k így készülnek.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
dragonfx
veterán
volt e30 327i.
csak irto ekvés limitált példányszámban.
ahogy az e30 320si olasz verziója egyenlő volt az az e30 m3mal csak kicsit jobban volt kipsiccezve m3 chippel ugyanaz volt."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz neduddki #10715 üzenetére
Ennyit találtam magyarul így hirtelen, de biztos van bővebb verzió is, mert elég sokan megcsinálták ezt az átalakítást.
Szerk: Nem működik a közvetlen link. Kattints a Javít-ra aztán pedig "2. Tuningolás E30 (M20) 327i motorra "
dragon:
Olyan hogy 327i nem volt. Az etában volt nyomatékra és fogyasztásra hangolt 2.7-es, de ez sem 327i volt, hanem 325e. (a 325i-nél jóval gyengébb volt)[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz SpeedR #10717 üzenetére
HI!
KOllelga ur jl sejettem: Te kevered a szezont a f!-val, ugyanis m20b27 az gyarimotor volt es az volt e28/30 ban 325e/525e neven*, es tobbek kozott a fotengejjcsapagyazasok szamabn is kulombozott a szokaso motroktol /3 v. 4. mod nem emlexem akit erdekel keresse ki a 7 hejjet / meg kisse athangoltak, az atalakitos izek meg akkor sem eta motork max annyi a opcentijuk meg rafogjak, amugy az otlet a gyari megvalositasbol vettek
udv
neduddki
p.s. de elarulk egy nagy titikot: a bertone freeclimber atnevezett daihacsu ferrozaba is volt ez a motor, /utanna meg az 1.6/1.8/ aszt nem tom hogy csak bemutatora-e vagy szeriban is
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
7,3l/100-al megjártam Varsót, mondjuk nem is siettem. Vettem műanyagokat az első lökösbe, ugye azok eltörtek, és a 2db fékhűtőt nem tudom a helyére tenni. Sajnos nem tudom betenni, mert a lökhárító felülete se a régi már. Most nézek még lököst is, megpróbálok ugyan ilyen színben, akkor a fényezést megúszom. Ahogy nézem tengernyi sok van meghirdetve használt autón.
Don't Tread On Me
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
MPowerPH
félisten
válasz keIdor #10722 üzenetére
Teljesen jól emléxel. Kis nyúlfarknyi az egész, de ott könnyebb spórolni. 130-nál 7l-t eszik, autópályát jobban komálja. Itt meg sok az emelkedő és kanyar, Szlovák síterep, előzgetni is kell. A Bp. Pécs most már szintén lazán megvan 7l-es átlaggal, és hiába 45km+, még így is jobban megéri az autópálya, mint a 6-os.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10721 üzenetére
na mi történt hogy megtört a löködösöd???
nekem sincs benn a 2 fékhütő műanyagrész.igen filléres dolog de ugy berakni ne zakozzon ki....Hát pályán a tiéd elég jol eszik de ez mondjuk az összes 6hengeresreelmondható hogy ott jol eszik városbna kevésbbé.
Ez az e30on látszik játszós verda volt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10728 üzenetére
Mivel az autó M-es futóműves, így kicsit alacsonyabb. Az előző tulaj, aki nő volt parkoláskor nem foglalkozott a padkákkal, és szépen szétbarmolta a lökhárító alsó részét. Ugye ott van egy vastag gumicsík középen, az le van szakítva, a műanyagok meg eltörtek/kipattantak. Előröl nem látszik semmi, ha benézel alá akkor lehet látni, hogy nullás. A műanyagok már megvannak, nem volt nagy drágaság, 5000Ft-ért szereztem kompletten, eredeti gyári. Ha találok egy első lököst ugyan ilyen színben, az még kb. 20k, azt jónapot.
Fogyasztás, nekem most vegyesben 7.9l, azért az nem rossz. Van benne város.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
98'-99' 525tds-nek mi az piaci áruk, vagy elfogadható áruk?
Mert 1.2-2 milliáig vannak felárazva.
És 1,2-t is lehet szépet találni, de akkor miért van ilyen nagy árrés -
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #10730 üzenetére
1.2-ért is találsz, de azt nem venném meg. A szépség egy dolog, csak lehet belül már 'oszlik', ami pénztárca szempontból nem túl jó. A 2 milla már kicsit sok, 1.6-1.8-at mondanék. A szervízkönyv megléte sokat dob az áron, főleg ha lenyomozható.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #10731 üzenetére
Értem..
Bár ma már egy szervizkönyv megléte nem biztosíték semmire sajnos.
1.3 m pl ez Így nem tűnik rossznak, de persze így képről nehéz megállapítani, hogy valójában milyen.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #10732 üzenetére
nem egy korszerű dolog ahogy a kollégaúr is mondja.
már az e36 kezdetén volt ilyen.jó 5 éves konstrukció változtatás nélkül.
na meg 1555kg.ot az a 143 ló nem tudom hogy mozgat meg.
chippelve ok...de ugy meg széttolod..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Bocs, hogy ide...
Kinek van egy piros 156 Alfa Romeo-ja?
Privizen már rá pls.Dragonfx
Le is tettem róla.
Nézelődök tovább az E46-nál..[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
LOL, ez durva.
Don't Tread On Me
-
neduddki
nagyúr
HI!
Bomosnke ki az aluflni beszallitoja tugya vki?
koszi
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MPowerPH
félisten
Mit kapott itt az autó az 1-es után, nagyon durva. Ilyet azért bevállalnék.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10745 üzenetére
hát most tuti nem annyit.de mosmár nem merem probálni.nem éri meg.
anno írtam 200at mentünk vele óra szerint.
amikor a gyárból kijött biztos tudott 210et.A tiédnek amugy vinnie kéne a 250et gyakorlatban meg papíron is.
[link]
nekem ez kéne"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10748 üzenetére
jó hát elhiheted az enyém is hogy ment 200at.
de mondom akkor 3an voltunk benne cuccal, szóval egyedül más lett volna.meg volt lejtő is. ..de ment volna még.
legutoljára ez az uj fellelősséges mizéria előtt néztem akkor 185-190 volt egyedül síkon, de ugye akkor már a motor nem volt jó.próbáltam lépést tartani egy 2.5 V6 forddal...hát mert ő így akarta ezért sikerült.
tiéd vinné a 260at ha kivennéka szabályzást.hát ja az a sötét kép.90, 2500, 6.ba..és ahogy visszábbtologassa 6000 fölött brutál.mindent visz. ...bmwfun vagyok de ez inkább kéne ha nem volan gond a pénz.mondjuk 100 milliárt illik valamit adni
hogy huz 270 felett is brutál"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014