Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- 10x-es Holdfotót villantott a Vivo X200
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Aljasvip #152352 üzenetére
Az én 2 literes turbós benzinem kb minden tartományban jobban megy, mint a 2 literes turbós dízel, akár a közel 100 LE/liter teljesítmény mellett is. Gyári turbójával 1700-tól már húzott, de elfogyott 5000 felett. Az új turbóval csak 2500-tól indul el, mint egy régebbi turbódízel, de 6500-ig tol mint a mozdony, meg 180 helyett 250 lóerő.
Unokatesóm 2014-es Kia Pro'Ceed GT-je 1.6 turbóbenzin, a nyomatékcsúcsa 1700-nál van!
2500-ig használva is teljesen jól eljár vele az ember.A fogyaasztás más kérdés, de most ha városban 5-6 hetente tankolod a benzinest, kit érdekel mennyit eszik? Országúton is kicsit több, igen, de egy adblue, dpf, meg mittudoménmivel agyonbaszott dízel fenntartása 60-80 ezer után már biztosan ne madódik ki az egy literes fogyasztáskülönbségből.
imho
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen