- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pubracer
csendes tag
Most csináltam ezt a képet és valszeg akkor is így volt amikor rendeltem. Erre mondom, hogy ez alapján úgy gondolom van traiff insurance hiszen be van pipálva hiába 0 az értéke. Miért ne lehetne ingyenes hogyha más is lehet ingyenes mint például a házhoz szállítás. Lehet ingyenes promóciós okokból vagy mert bizonyos összeg felett az vagy mert a szállítási módozat miatt az. A lényeg, hogy ez így igen félrevezető.
#10400Igen, meg tudja magyarázni a BG de ettől még megtévesztő. Amúgy nekem sem áll szándékomban veszekedni senkivel. Písz.
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
válasz Pubracer #10401 üzenetére
Szerintem a lényeg az, amit a Banggood mond most.
Ha a Föld lakosságának 99%-a úgy értelmezi, ahogy mi, akkor sem ér semmit a vélemény, hiszen a Banggoodról vásárolunk, az Ő álláspontjuk meg az, ami...
... amit V/ írt.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Pubracer
csendes tag
válasz Vertigo18 #10402 üzenetére
Ebben látod igazad van meg ugye nem muszáj a BG-n shoppingolni, ha nem tetszik a rendszer megyek máshova. Mondjuk szerintem egyenesebb ha előre megmondják vagy leírják ezeket a dolgokat és nem menet közben derül ki és fizeted a tanulópénzt.
Még egy utolsó példa aztán hagyom ezt a témát. Vegyük ezt a két esetet:
Mindkét esetben EU Priority Line ugye. Az egyiknél nincs tariff insurance mert hát nincs ott az opció és a BG logika szerint a másiknál sincs mert bár ott van kipipálva de 0 az értéke tehát nincs. Úgy gondolom, hogy ha a másodiknál is szimplán nem lenne ott az opció és le lenne írva, hogy az EU prió alapból nem tartalmazza ezt a szolgáltatást (magyarul lenne részletes leírása a különböző szállítási módozatoknak) akkor nem is lehetne kritizálni, így viszont izé. -
Topikgazda
válasz erikecske1 #10407 üzenetére
Visszakéred a pénzed.
-
walakyb
aktív tag
válasz erikecske1 #10407 üzenetére
Kinyomtatsz mindent (feladasrol a levelet a TN miatt, a TN teljes tortenetet, es ezt a royalos levelet, illetve ha van, akkor egy olyat, ahol irjak, hogy a royal shipments a szallitmanyozo), bemesz a bankba, amelyiknek a kartyajaval fizettel, es inditasz egy chargeback-et.
-
Lazax
csendes tag
Évek óta használom a Banggood-ot, és eddig mindig minden megjött. Most rendeltem egy 300USD értékű mobilt (július 25, EU Priority, 7-15 day, Tracking no: 48319....), amit aznap el is küldtek, de azóta "pending" státuszban van. (Royal Shipments)
Visszaolvastam, látom, sokan jártak hasonlóan. Mire számíthatok? Az ügyfélszolgálat természetesen a szokásos szöveget nyomja: "várjak még". Egy törött képernyős 4 éves mobillal próbáltam volna kibekkel ni azt az egy-két hetet, de ha hónapokig nem jutok hozzá az újhoz, akkor vennem kell másikat. El tudok állni a vásárlástól?
Egyébként a "Tarif insurance [✓]: 0" egyértelműen azt jelenti, hogy tartalmazza a vámbiztosítást. Ez eddig sosem volt vita tárgya, és egy bíróság előtt sem állna meg, hogy nem. Gondolom, most, hogy sz@rban van a cég, próbálnak mindenkit lepattintani, akit csak lehet.
-
Topikgazda
Ha végig nézed a hozzászólásokat ebben a problémakörben akkor a megoldást is olvashattad. Ha 3-szor kezdeményezted a Cancel ordert és eleget tettél a válaszokban leírt kérésüknek akkor fordulj a PayPalhoz.
Bíróságra nem fogsz menni, de hidd el az hogy az oldalon nem választható, de látszik a szöveg az nem jelenti azt "hogy tartalmazza a vámbiztosítást" és neked adnának igazat.
Azt is tudjuk hogy ez azért lett választva mindenkinél (kivéve aki ezt kapta a kérése ellenére) hogy ne kelljen egy EU-n kívülről érkező telefonra vagy akármire a 27% áfát kifizetni. Ez nem egy elfelejtendő dolog. Én azért választottam, ha te nem, akkor persze nem vonatkozik ez a megjegyzés rád.Igaza van Pubracer-nek az első képe szerint lenne az egyértelmű hogy nincs tariff insurance, de azt mindenkinek kellene tudni, hogy egy EU-n belüli postázás esetén nem kell áfát és vámot fizetni, így értelmetlen annak biztosításáról gondoskodni.
Az hogy kettő darab küldeményre valószínüleg a hollandok rátették a sárga címkét és ezért a magyar posta vámeljárás alá vonta nem jelenti azt hogy az EU priority line küldemény esetén mindig ez fog történni. Más ebben az időszakban is megkapta a szokott módon az EU Priority line jelölésű és holland postai számos csomagját.[ Szerkesztve ]
-
Lazax
csendes tag
Persze, pontosan tudom, hogy az Áfa lenne itt a lényeg, de szerintem ez a "tarif" szóból nehezen levezethető. Ez csak egy elméleti, jogi gondolatmenet volt. Ha egy számlán szerepel egy tétel - mégha 0 Ft-os áron is -, akkor az része a szolgáltatásnak. Nem az eladó jogértelmezése, hanem az általános gyakorlat számít jogi ügyekben.
-
Pubracer
csendes tag
Én elfogadom, hogy valaki hibázott az EU prio-s csomagommal és az mondjuk nem a BG volt hanem valamelyik posta, de azért lehetne annyira rugalmas a BG, hogy ha már így alakult akkor legalább egy utólagos tariff insurance-t vagy más egyéb kompenzációt felajánl ahelyett, hogy lepattint azzal a szöveggel, hogy bocs így jártál. Nekik nem nagy összeg, viszont ezzel lehet meg tudnának tartani vásárlóként. Így azonban nem valószínű, hogy túl gyakran fogok náluk vásárolni. Persze tudom, hogy nem ebbe fognak tönkremenni, de nem ez tűnik a legjobb stratégiának.
-
Topikgazda
válasz Pubracer #10414 üzenetére
Nem veszítesz semmit, ha megvan a kifizetett összegről a papírod akkor függetlenül hogy mit írtak, újból, azzal az indoklással hogy te az EU-n belüli postázást fizetted, ennek ellenére nem úgy küldték (majd a csomagoláson lévő címke ezért kell) így keletkezett +költséged és ezt valamilyen módon térítsék meg. Ez még akkor is mehet ha a hollandok tévesen tették rá a címkét. Egyébként erre is lehet PayPal dispute-t is indítani, de szerintem lesz kárpótlásod.
-
ablack
senior tag
Jelenleg melyik szállítási móddal lenne érdemes egy okostelefont rendelni HK raktárból? EU Priority Line vagy Priority Direct Mail Tariff Insurance-el?
Árban kb. ugyan annyira jön ki mind a kettő.[ Szerkesztve ]
-
Pubracer
csendes tag
Meglátjuk. Egyelőre ignorálják a konkrét kérdéseimet az EU Priority Line szállítással kapcsolatban. Kértem őket, hogy pontosan definiálják mit tartalmaz vagy nem tartalmaz ez a szállítási mód (eu-n belüli feladás, tariff insurance egyéb paraméterek) mivel a honlapon nem találni erről leírást. Így elég nehezen hivatkozhatok arra, hogy EU-n belüli postázást fizettem, hiszen ez leírva nincsen és a BG simán mondhatja, hogy nem ígért ilyet. Ettől függetlenül be fogom nyújtani az igényemet amint meglesz a postás/vámos számla de vannak kétségeim a sikert illetőleg.
Ugyanez áll a PP dispute-ra is mert pontosan mire is fogok hivatkozni? -
Topikgazda
válasz Pubracer #10417 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy az EU priority line megnevezés az EU-n belüli postázásnak felel meg. Ha nem így lenne akkor miért van megkülönböztetve a Priority Direct Mail-tól ami biztosan nem EU-n belüli postázási mód?
Várjuk meg hogy nálad legyen a csomag, a továbbiakat azután. -
Topikgazda
válasz Pubracer #10419 üzenetére
Nézd, felvázoltam egy lehetőséget, de azon görcsölni hogy miért nem válaszoltak egy szerintem felesleges kérdésre, nincs értelme. Nem fogják leírni hogy miként működik a "könnyített fizetési mód" megoldásuk. Erre ne várj választ. Vannak a szavak, betűk azt lehet egyértelműen értelmezni.
[ Szerkesztve ]
-
Pubracer
csendes tag
Nézem. Nem görcsölök. A kérdés csak szerinted felesleges.
Nem azt kértem, hogy pontosan írják le hogyan csalják el az áfa és vám fizetést. Azt kértem, hogy mondják meg pontosan milyen feltételek vonatkoznak rám mint vásárlóra amennyiben ezt a szállítási módot választom. Úgy gondolom ez egy jogos kérdés a részemről. Ha tudják, hogy itt hiba történt (náluk,átcsomagoló alvállalkozó, posta, vám tökmindegy) és valójában nem így kellett volna történnie a szállításnak akkor miért úgy állítják be a mintha én lennék a hülye aki nem ismeri országa vám szabályait és különben is legközelebb vegyek tariff insurance-t (amit nem lehet mert ugye EU prio-hoz nem kell). Engem a hülyének nézés és a terelés zavar úgy gondolom jogosan. -
walakyb
aktív tag
válasz Pubracer #10422 üzenetére
Ha olvasgattad mostanában a fórumot, akkor láthatod, hogy még az egyértelműen kifizetendő pénzeket sem akarják kifizetni, akkor pedig semmi csodálkozni való nincs rajta, hogy azt, amivel meg se lehet fogni, azt nem akarják
Ami pedig a témát illeti.
Mivel sehol sem írják le azt, hogy márpedig ezzel a szállítási móddal nem lesz vám, áfa, semmi extra költség, így nem is lehet rajtuk behajtani. Az, hogy a nevében benne van az EU, pont semmit se jelent, az EU Express sem express, pedig a nevében benne van. Sajnos nincs a kezedben az ég világon semmi, amibe belekapaszkodhatnál. Az, hogy előtted 1210414 csomag simán átment, még nem jelenti azt, hogy kötelezőképpen a tiednek is át kell mennie.
Az már egy teljesen más kérdés, hogy mennyire fair ez így a banggood részéről. Szerintem konkrétan semennyire, már csak azért sem, mert ha alkalmazásban vásárol az ember (személyszerint én csak ott szoktam gyakorlatilag), ott még különbség sincs kinézetben a shipping insurance-al -
Lazax
csendes tag
Mondjuk a fizetés után hozzáférhető PDF file nem tekinthető a szerződéskötés alapjának. Az ajánlat az, amin egyértelműen szerepel a "Tarif insurance" kitétel. (Az Ali pl. elmenti a vásárláskor a screenshotot.) Ez a sumákolás kategória, amit Európán belül nem lehetne megcsinálni, vagy jó kis büntit kapnának. Viszont nincsenek olyan fogyasztóvédelmi szervezetek, akiknek Kína alávetné magát. Szóval rendben, tudom, hogy kockázatot vállaltam azért a 15%-al olcsóbb árért, de azért rosszul esik, hogy ennyire következmények nélkül megúszhatják, ha átverik az ügyfeleiket. Én mindenesetre nem rendelek többet tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
Pubracer
csendes tag
válasz walakyb #10423 üzenetére
Olvasgattam és igen látom, hogy nem az én gondom a legnagyobb.
Én kb. ugyanezt mondom. Attól, hogy a nevében benne van az még semmit nem jelent, ezért szerettem volna tőlük erre egy választ, hiába. És persze nem is várom el, hogy mindig minden flottul menjen, történnek néha hibák. Az én gondom a probléma kezelése (el nem ismerése) és a vásárló hibáztatása, hogy ő követte el a hibát mi ártatlanok vagyunk hiszen semmi ilyesmit nem ígértünk/írtunk le. Lehet így csinálni csak hosszútávon kontraproduktív lesz nekik, főleg európai környezetben. Bár valószínű, hogy nekik a Ázsián kívüli piac másodlagos és belefér, hogy ilyenek miatt kevesebben vásárolnak tőlük. -
Topikgazda
Rá van írva hogy invoice = számla. És ezt írtad: Ha egy számlán szerepel egy tétel - mégha 0 Ft-os áron is -, akkor az része a szolgáltatásnak.
Erre írtam hogy nincs a számlán ilyen tétel a tariff insurance-re és az order detail sem tartalmazza.
Most másról írsz.
De tényleg meddő vita kezd lenni, ami az opciók közül nem választható az nem képezi semminek az alapját, bármely webshop esetén és a fogyasztóvédelmi szabályozás szerint sem.
A választható opciónál kattintással a nagyobb négyzetre te "rakod" be a pipajelet, ez az amikor választható, ahova nem tudsz jelölést tenni az nem választható.
EU-en belüli szállításra nincs, mert nem kell vámtarifa és áfa miatti biztosítás. Ez egyértelmű.[ Szerkesztve ]
-
Kangas
kezdő
Befejeztem a Banggoodot (is). Eddig nem volt vele gondom - egyedüliként a kínai oldalak közül. De most ez is meghülyült, a kifizetett termék nem érkezik meg, talán a gépi fordítás miatt. A pontos (és angol) regisztráció ellenére Károly helyett "Charles" lettem, a címem meg Favágó utcáról "Woodman street" lett - aminek megtalálása természetesen meghaladja a Magyar Posta képességeit. Reklamáltam, kíváncsi vagyok a fejleményekre. Amúgy nem nagy ügy, piti pár ezer Ft-os tételek. De ejtem a kínai áruházakat, az Amazonnal még soha nem fürödtem be (ráadásul vám gond sincs a némettel), a kínaiakkal ez már a 3. eset.
-
Topikgazda
válasz Kangas #10427 üzenetére
Lehet hogy nem kell az ékezet. Ha az ékezet nélkülit nem tudja a magyar postás értelmezni, akkor a felvételi szabályaikkal van gond, de ez esetben nem próbálják majd a külföldiek a szöveg fordítást.
A Karolyt miért fordították e Charles-nak?
8 éve vásárolok különböző külföldi webshopban, mindig az általam, a regisztrációnál megadott névre, címre készültek a küldemény címkék. Fordítással nem futottam össze.
Egyébként is ha Kínában használnak fordítót az inkább kínai nyelvre fordítana, számomra nem logikus az angol nyelv.[ Szerkesztve ]
-
Lazax
csendes tag
-
Kangas
kezdő
válasz sambenez #10428 üzenetére
A GearBestnék hasonló szituba futottam bele, bár ott a "magyar" oldalukon regisztráltam. De kb. egészben letojták a reklamációmat, pár ezer pénzem bánta, nem is próbálkozok velük azóta. A BG-nél eddig nem volt gondom, minden lassan, de pontosan jött. Most viszont 100 napja nem jött meg, már rég itt kellene lennie. Ha átváltasz angolra, akkor is részben magyarra fordít a menüpontokat. Ha a regadatokat nézem, "magyarul" rendben, englisül "Charles" meg "Woodman street". Ha kijavítom az englist helyesre és mentem, újból visszafordítja.
[ Szerkesztve ]
-
Kangas
kezdő
Vezetéknevemben is van ékezet, azt elfogadja. Bár volt olyan állapot, amikor ékezet nélküliként jelezte a kereszt és vezetéknevemet is... A lényeg, hogy megbízhatatlanná vált az egész folyamat a regisztrációtól kezdve az adatkezelésen át a küldemény címzéséig.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kangas #10431 üzenetére
Ha a szállítási címeknél (Address Book) előre meg van adva akkor sem és esetleg az oldalon kikapcsolod a fordítást akkor sem fogja azt lefordítva elküldeni És az adatbázisba sem kerül be ahonnan szedi az adatokat a képernyő fordítás.
Akkor neked az order detail-nál az összes vásárlásodnál a Customer Name és a Shipping Address le van fordítva?
Nálam semmit nem fordít. Bár én Firefox-ot használok és nincs oldal fordítási segéd bekapcsolva.[ Szerkesztve ]
-
sambenez
addikt
válasz Kangas #10432 üzenetére
Külföldi oldalakon szerintem alapvetés, nem használunk ékezetet. Mivel az angol ábc nem ismeri.
Régebben sokan pc-n is, ékezetes könyvtár használatakor csodálkoztak ha nem működött valami.De a személyes adatok fordítása szerintem kizárt. Nem lehet, hogy csak így jelenik meg neked a böngészőben a fordítási segéd miatt? Amik eddig megjöttek azoknak a címkéjén Charles volt a neved?
-
Skillet
addikt
Sziasztok, kérdés... a tariff insurance opció működő dolog? Egy 70mai pro menetrögzítő kamerát vennék, de 43$ környékén van. 0.5$-ba kerülne a szolgáltatás. Eu priority line kb 5$ körül lenne, és ahogy olvastam, nem is tuti megoldás.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Topikgazda
válasz Skillet #10435 üzenetére
Persze, működik. De ha az össz árat le tudod vinni 41,26 $ alá akkor nincs áfa és más sem. A 0,5 $ nem sok ha esetleg fizetni kellene azt a +6900 Ft-ot és ha mégsem, akkor nem nagy veszteség hogy kifizetted.
Valójában nem lenne azzal gond, az elmúlt évek több száz csomagjából valahogy kettő darab esett bele, már írtam ez még tuti dolog leghet ettől függetlenül.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
válasz Pubracer #10425 üzenetére
Felreertesz, veletlenul se akarom mondani, hogy a mi bajunk nagyobb, mint a tied. Csak a hasonlat miatt, hogy ha meg azt se akarjak kifizetni, ami torvenyileg is megfoghato (ertelemszeruen nem fog senki kinai birosagra menni, de a PP gond nelkul kuldi vissza mindenkinek), akkor szerintem a megfoghatatlan, de ennek ellenere jogos penzeket sem fogjak :(
Mondjuk arra nagyon kivancsi lennek, a mi a PP hozzaallasa a tariff insurance-hoz, ha bizonyithatoan fizette az ember, tehat a rendeles oldalan is rajta van, akkor azt betartatjak-e, avagy sem. Szerintem este irok nekik, megkerdezem. -
walakyb
aktív tag
válasz erikecske1 #10438 üzenetére
Viszont, igy, hogy 4 nap van 25-ig, mostmar en mondom, hogy aki eddig nem tett semmit, az varja meg. Nem mintha nagyon hinnek nekik, de 4 nap nem a vilag, ki tudja.
Ma kaptam egy levelet toluk (3. Levelvaltas, nem feltetlenul ment masnak is), amiben rakerdeztek a szallitasi cimemre, hogy helyes-e, es ha helyes, akkor hamarosan jon a refund. Ebben csak azt nem erten, hogy mi koze a szallitasi cimemnek a refundhoz. Nem helytelen cimzes miatt nincs sehol a csomagom (meg meg tobb szaz masik embere), hanem mert tippre valaki mar reg hasznalja a telefonomat, vagy a fene se tudja merre kodorog... -
azbest
félisten
válasz Kangas #10431 üzenetére
őőő, nem lehet, hogy a böngésződben van bekapcsolva az, hogy lefordítsa angolra a tartalmat? S ezért látod mindig google transzlétesen a neved és címedet. Szerencsétlenebb esetben, nem zárnám ki, hogy a form elküldésekor is lefordítja, így a kínaiakhoz is azt regisztrálhatod be.
Chrome alatt én orosz fórumot szoktam így olvasni,
(#10433) V/
naja, én is felhasználó oldali hiba tippelek[ Szerkesztve ]
-
Fizsó
kezdő
válasz walakyb #10439 üzenetére
Nekem 18-án csak azt írták, várjak 25-ig és utána írjak újra a visszatérítésért.
Remélem, valóban augusztus végéig fizetnek, ahogy ígérték.
Ezek a csomagok valóban elveszhettek. (Ellophatták őket)
Utolsó státusz:
2019-07-19 08:31
Nysa, In Transit
A 17 track szerint a 15 betűs követési szám lejárt.
"Lejárt:
Az áru hosszú ideje szállítás alatt, még nem érkeztek szállítási eredmények. Általános magyarázat:
A szállítás egy bizonyos szakaszában, a fuvarozó nem frissítette a nyomkövetési információkat a csomag nagy volumene miatt.
A fuvarozó nem közölt nyomkövetési információs bejegyzést.
Az Ön csomagja talán elveszett a szállítási periódus alatt." -
walakyb
aktív tag
Azert a track17 iromanya nem szentiras :) Be van allitva egy idokorlat, ami utan ezt irja, de volt mar ra precedens, hogy tomegesen (a jelenlegihez kepest tobbszorose) eltuntnek hitt csomagok kb 2.5 honap utan megiscsak megindultak/megerkeztek, egyedi esete. Ami hatalmas kulonbseg, hogy egyreszt maga az eu express mogott allo ceg nyulatkozott, hogy komolyabb gondok vannak. Masreszrol pedig GB mindenkit kartalanitott. De mondom, kommunikacioban teljesen osszehasonlithatatlan a dolog, most meg azt se tudjuk, valojaban kinel a csomag, ki a hunyo, sot (bar ezert kapni fogok :D), azt se tudjuk, hogy valoban megtortent-e a feladas...
-
Fizsó
kezdő
válasz walakyb #10442 üzenetére
Igazság szerint már rég túl vagyok azon, hogy a hazugság-áradatból bármi érdekelni tudjon.
A 2017.év-végi GearBest - EU Express-es fiaskónak is részese voltam - ilyen a formám -, de ott az 55. nap végül is megjött karácsony után a két november első hetében rendelt telefonom.
Nem érdekel, hogy ki és miként tüntette el ezeket a csomagokat.
Ez véleményem szerint a Banggood-ot érdekelheti, hogy a mi kártalanításunk után a saját kártérítését miként tudja érvényesíteni. Ez valójában az ő problémájuk.
Szeretném 3 hónap után visszakapni végre a pénzem, és ezt az egészet, meg a Banggood-ot végre elfelejteni,[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
A tegnapi címegyeztetős mail után ez fogadott most reggel:
Thank you for shopping on Banggood and deeply sorry for all inconvenience caused.
We have arranged a refund of your order 67058664 as you requested.
Refund amount: full refund
Refund arrival time once approved:
PayPal Express Checkout - Within one business day
We apologize for the inconvenience caused by this issue.Remélem ez már tényleg igaz, akkor már csak 2-3 hét és lehet telefonom
-
-
walakyb
aktív tag
Ha másik vásárlásra gondolsz, akkor igen, ráadásul nem a banggoodtól, bár ez szerintem nem annyira meglepő. Ha más típusra, akkor nem tudom. Gondolkozom a mix4-en, vagy a 9s-en, csak kérdés, hogy egyrészt mikor jelentik be, másrészt mikora lesz B20 verzió, ráadásul értelmes áron
Igen, és nem is a PP case keretében (nem is értem, hogy meg se említették, de természetesen ahogy megjön a pénz, egyből lövöm ki a case-t). Elvileg PP-n hamarosan látni kell, hogy visszajött tőlük, de ugye ott nem lesz az egyenlegen, hanem megy a kártyára. De akkor már megvan, legalábbis ha jól tudom. -
Topikgazda
válasz walakyb #10446 üzenetére
Ha ez nem dispute volt akkor persze.
Egyébként a dispute indul, elfogadja az eladó -megegyeztek- és nem kell a PayPal segítségét kérni, a refunddal lezárul, akkor sincs tennivaló vele.
Jól tudod a PP csak feljegyzi, de a pénz az a bankszámládra ment. Ha itt zöld refund könyvelés, már költhetsz is annyit a bankszámládról, pontosabban mivel ezt vételi árfolyamon könyveli, kevesebbet, de most romlott annyit a forint hogy ez nem lesz nagy különbség az eredetileg elfogyasztott forinthoz viszonyítva...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha megnézed azt a hsz-t amire válaszoltam, ő akkor megkapta a pénzt, de utoljára azt írták neki hogy a csomag is úton van. Erre volt az a válasz.
Akkor kifejtem röviden: nem jár mindkettő.
De a BG válaszából ki indulva lehet hogy csak megérkezik, az más kérdés hogy ebben az esetben mit tesz.
Nagyobb a valószínűsége hogy egyébként a sablon választ keverték össze és természetesen nem lesz csomag, Neo2a is így számolja.
De itt már semmit sem lehet tudni biztosra, mi az igaz, mi nem.[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
Snatch linkek (PC)
Xiaomi Redmi 7 Global
Xiaomi Air TWS True Wireless bluetooth Earphone
Ekphero Men Casual Multifunction Backpack
YUIHome Indoor Outdoor Digital Weather StationKöszönöm a csatlakozást!
Si tacuisses, philosophus mansisses.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia