- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Pubracer #10204 üzenetére
A BG-nek a kifizetett összegről szóló papír képét kell elküldeni és azt hogy a PayPal fiókodra szeretnéd a pénzt, mert van amikor a BGpay-re akarják tenni.
Ez az űrlap és csatold képként a postai nyugtát amin rajta van minden összeg, a szövegbe $-ra átszámolva írd be és hogy kéred mert csak megvámolták, a többit értelemszerűen kitölteni[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Arilux szolár lámpákhoz nem tudtok esetleg kupon kódot? Régebben volt egy lista általános kuponkódokkal, de most valahogy nem találom. Hátha lenne benne olyan kód amiért kapnék pár % kedvezményt.
Köszi!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ezen nincs semmilyen akció:
ARILUX® PL-SL 10 Solar Power 6W 54 LED PIR Sensor Light Outdoor Waterproof Wide Angle Wall Lamp
USA WareHouse miatt akarok innen mert gyorsabb. Előző rendelés 5 nap alatt ideért ami azért nem rossz.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
-
veterán
A kettő közül egyik sincs USA raktárba. Azért kell a 10-es mert azt lehet onnan is rendelni és gyorsan ideér. De írtam is hogy azért fontos nekem hogy USA-ból jöjjön mert hamar ideér. Az Ariluxok nagy része meg csak KÍnából elérhető, ez a 10-es verzió meg minden tekintetben megfelel nekem. (fényerő,méret,oldalt is van led)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Hexán
csendes tag
Sziasztok! A Redmi Note 7 elég jó árban van most a Bangood-nál ( 167.58 USD EU priority line szállítással, tariff insurance és shipping insurance-szel együtt). A kérdésem az lenne, hogy mennyire vámolják ezeket a csomagot, ezzel a szállítási módszerrel? Valóban EU-us szállítónak adják át? Ha vámolják tényleg visszautalják a költségét, vagy csak kamu lenne? Banggood logó eltávolítását is kértem. Tartják a 7-15 nap szállítást (amennyire látom a kommenteket, nem) ?
Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!
-
Bencq
csendes újonc
Engem azért még mindig hajt a kíváncsiság, már eléggé sokan vannak azok akik kaptak visszatérítést a Paypal-tól. És ugye én egyből megkaptam a kérdést. Szóval akkor én is feltehetem. Remélem ezzel nem lesz gond. Szóval akik kaptak vissza pénzt, mit fognak tenni, ha mégis megérkezik a csomag? Köszönöm
-
Topikgazda
Nem vámolják.
A GLS viszi hozzád.
Ha nem vámolják nincs mit visszautalni.
Én is azt szoktam javasolni, de nem lényeges.
Van amikor tartják, van amikor nem. Úgy 1400 Hozzászólás a nemmel van tele ha visszafele olvasol. Majd az dönti el hogy ki lesz a konkrét szállító, milyen nyomkövetési számot kapsz. -
Topikgazda
Most tényleg menjünk megint ebbe bele?
Aki visszakapta a pénzt az ne vegye át a futártól a csomagot, hiszen nem jár neki, nem fizetett érte. Ez az elvárás.
Más javaslat ütközik az ÁSZF III.10.2-vel. Egyébként is magánügy, hogy ki miként áll hozzá. Nem topik téma.[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz Saccco #10134 üzenetére
Azt hiszem rájöttem mi a hiba. Hongkongban áll a bál, néhány napja a repteret is elfoglalták.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Topikgazda
Már akkor megbeszéltük, akkor is ezt javasoltam. De a kérdésemnemk voltak előzményei, ami a kérdés feltevéshez vezetett.
Egyébként arra a kérdésre van az emberi etika által meghatározott helyes és egy helytelen válasz. A helyessel semmi gond.
Te leírtad hogy mit akarsz tenni. Akkor most minek a többiek véleményét leíratni róla? Újból vitát akarsz gerjeszteni?
Ezért írtam az előbb ezt: Most tényleg menjünk megint ebbe bele?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Amit nem vesz át valaki mert "tévesen" viszik a címére, hiszen nem fizetett az adott dologért, ott nincs mit visszakövetelni, a futárszolgálat visszajuttatja a feladónak.
Akinek az ajtaján csengettek azzal nem történik semmi.
Azt természetesen Banggood is látja hogy ki kapta vissza a vételárat, de a kézbesítési folyamatot nem valószínű hogy le tudja állítani. Egyedül ott áll meg a dolog, hogy nem kézbesíti a futár, mert nincs jogszerű átvevő.
Remélem érthetően írtam.[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
Ami 74 napnál tart, az május-június körüli rendelés, vagy azt is megkaptad már?
Érdekes, hogy a 07.31-i már megjött, akkor most már rendben vannak a csomagjaik, csak a 2-3 hónappal ezelőttiek tűntek el nyomtalanul?!
Most volt elég, és írtam a BG-nak, hogy marha jó lenne, ha föladnák újra, természetesen új követési számmal, mivel nekem MINDENKÉPP kell 09.07-08-09-én! Ha most adnák föl, megjönne addig ezek szerint. Ha nem, akkor megveszem a cuccot itthon, használtan, a pénzt meg visszakérem a PayPal-tól... Ha meg mégis megjönne utána, vagy én hajtom be a kártérítést, vagy nem veszem át, de ebbe én se szeretnék belemenni (mindkét oldal érthető)...[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
solor
tag
válasz dave0825 #10228 üzenetére
Június 3.-i rendelésem elakadt Nysa-ban. Meguntam a "kérjük, várjon még egy hetet" sablont és 70. nap után Paypal case. Nyomkövetés nem frissül, releváns info nincs, majd a paypal dönt. Poén, hogy ez volt sok év alatt az első Eu priority rendelés, ahol fontos lett volna a 2 hét...
-
monchichi20
aktív tag
Na úgy tűnik hogy a paypal nem nekem ítélte meg az ügyet, és hogy küldjem vissza a porszívót Jinfa Logistics Park, Shijing Town, Baiyun District Guangzhou, GUANGDONG 510450 CN-ba, mondjuk nem tudom mi alapján dönt a paypal hogy ha elküldtem minden bizonyítékot hogy a termék hibás és nem kapom meg a ígért garanciát mit a termék oldalán írtak.
Vagy felebezek ezzel szemben, hogy a paypal meg vizsgálja rendesen az ügyet?
Menyibe kerül egy robotporszívó kiküldése oda egyáltalán?
Ja ás úgy kéne visszaküldeni hogy nem látszódik rajta semmi nyoma a használatnak ami lehetetlen mert a porszívó neki ment mindenek és tiszta karc az eleje sőt még a radiátor alá is bepasszírozta magát ahonnan alig bírtam kivenni... -
Topikgazda
válasz monchichi20 #10230 üzenetére
A doboz méret és a súlya alapján tudok költséget mondani.Ha van valami olyan amit nem vettek figyelemebe akkor lehetne kérni a felülvizsgálatot
-
monchichi20
aktív tag
Hát 51 magas, 41 széles, 16 mély és 6.2kg.
Mivel 13 lejárt volna a Paypal így kértem egy felül vizsgálatot akkor, ahol írták hogy nem lesz további lehetőségem felülvizsgálatot írni, de még nem is vette fel velem a paypal a kapcsolatot se.
Lehet hagyni kellet volna hogy automatikus vége legyen? -
Topikgazda
válasz monchichi20 #10232 üzenetére
-
monchichi20
aktív tag
Nem egyszer csak elkezdet éles karcos és éget szagot nyomi magából magas és turbo fokozaton.
Mivel a termék oldalán 18 hónapot volt megadva így írtam nekik 1 hónap 7 nap után és csak 1 hónapot adtak és fájdalom díjként előszór 1000 pont majd 10-20$ terjedő összeget adni ezért pár levelezés után nyitottam egy a paypalon egy visszatérítés, Lefotóztam mindent emailt a termék oldalát és ott a QnA-ben a garanciára való választ és a hibáról több videót össze gyűjtögetem egy google driveban. Mivel Aug 13 lejárt volna és semmi nem törént igy kértem egy felülvizsgálatot (volt egy óra melynek a fele funkciója nem működőt és az automatikus lezárás után nem történt semmi vele (igaz az csak 5000Ft volt).Nagyon nem is éri meg vissza küldenem mert úgy is csak én bukok pénzt vele...
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #10234 üzenetére
Azért kérdeztem mert fizetne a PayPal a visszaküldési díjból 9300 Ft-ot, de ez garanciális dolog és arra nem szokták kifizetni. A 18 hónap az nem gyártói garancia volt?
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #10237 üzenetére
A Banggood a fő kereskedelmi partner aki az eladást koordinálja és árúsít, de a BlitzWolf gyártja termékeket. Nem fordítva.
Ezt írják: Our main international distributor Banggood ships direct from our factory in China to your door. az oldalukon.
A garanciális ügyintézést azt az üzleten keresztül kell intézni ez igaz és 180 napot írnak egyébként, persze abban még benne vagy.[ Szerkesztve ]
-
monchichi20
aktív tag
Eddig bárhol olvastam azt láttam hogy a Blitzwolf a Banggod saját márkája.
Írtam a BW-nek később is, mind emailben mind facen és leráztak. Tegnap írtam másik emailen de még válasz nem jött.
A legnagyobb összeg jelenleg 10k amíg ajánlót a BG.
Most akkor a BG-nek kéne intézni a garanciát vagy magának a BW-nek? -
Topikgazda
válasz monchichi20 #10239 üzenetére
Tévedés, csak tudják a gyáriak hogy önálló cég-e a Blitzwolf és a Banggood sem írja, ők egy kereskedő cég. Az international distributor egyértelmű megfogalmazás a BG státuszára.
Ha itthon veszel valamit és elromlik akkor azt a legtöbb esetben a vásárlás helyén garanciáztatod, ők cserélik, átveszik és rendezik a beszállítóval, a gyártóval a dolgokat. Itt is úgy menne a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz monchichi20 #10241 üzenetére
A vásárlási feltételek szerint 180 nap volt erre a kézhezvételtől számolva.
A PayPal-nak ebbe bele sem kellet volna folyni, bár mostanában mindenbe beleütik az orrukat, mert hiába 180 nap a vásárlási védelem, az itt a BG-n lényegében a 14 nap meggondoltam és még sem tetszik leteltével lezárul, azután már nem vásárlás, hanem garancia téma van.
Azért nem értem egyébként a PayPal témát, és a 30 nap garanciát sem, mert ez lenne most rád érvényes:
Within 90 days (from the date of shipment)
Upon being returned, the defective item will be refunded or replaced for free. Return shipping fee reimbursement is 35% of the item’s price up to a maximum of $40.
If the products malfunctions (except for reasons caused by incorrect usage and accidental or intentional damage) within 90 days after shipment, you can return the product back to us. You should receive an e-mail with the shipment date and other details after your order has been shipped. Once we receive and approve the return a full refund or replacement will be offered and a shipping cost reimbursement will be issued when you provide us with a receipt of the shipping charges you paid to send it back to us (the tracking number of the return package or a screenshot of the shipping receipt).
The return shipping fee should be less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD). We will cover the actual postage (according to the receipt you provided). If the return shipping fee exceeds the limit above, please contact our customer service for a further confirmationA visszaküldés díját a termék árának 35%-ig, max 40 $-ig ők fizetik, ez kn 12000 Ft és ha ehhez még igénybe veheted a PayPal 9300 Ft-os költségtérítést akkor 21300 Ft meg lenne a posta költségből és ők küldenének másikat vagy a pénzt adnák vissza.
Ezek közül minek sorolták be, mert ettől függ hogy mennyi a garancia idő?
Clothing, apparel, swimsuits & lingerie
Electric unicycle/balance scooter
Electronic
Mobile phones
Tablet PC
Watch phones & smart bracelets
Toys & hobbies
ComputerÉn ebben gondolkodom: Electronic warranty & return policy
[ Szerkesztve ]
-
monchichi20
aktív tag
A pp azután vontam be miután írták azt hogy:
Thank you for your feedback regarding order.We want to express our genuine apology for all inconvenience caused.
We apologize for the inconvenience caused for item problem as you have received.
After checking, we find that the order was delivered on 2019-06-18. For this product, because the time is over 1 month, it is no longer under warranty. We are sorry for this situation.
According to Banggood warranty policy, we are sorry to tell you that we are not able to provide any resend, refund or repair service.
But our aspiration is to keep you as one of our most valued customers. We would like to send you 1000 BG points (100 points=1 USD) as goodwill. you may use the points for next purchasing. For more details about the BG points, please refer to this link:
For the defective product, we suggest you to repair the product or buy a replacement in local store. Simultaneously, we will send your feedback to our supplier.
If you have any other questions about our products please feel free to inquire.
Have a nice day.
Júli 20. án jeleztem emailben és 22. én kaptam a fenti szöveget.
És többszöri levélre is ugyan ezt írták, vagy felajánlottak 10-20$ legutóbbi 10k volt, de ha van valami ötletem akkor írjak nekik hát abból lett a 10k.
Igazából nem vontam volna be a pp ha gariban cserélik, vagy javítják, de majd kiderül mi lesz. -
Topikgazda
Ja a termék lapon a BG nem írt külön garanciát. A kérdések és válaszok részen leírtak azok nem igazán vonatkoznak az eladásra feltételeiként és pontosan ez volt a hozzászólás, ami gyári hiba esetén gyári garanciát emleget:
blitzwolf@com - 18 month warranty for quality related issues. If you experience any manufacturing fault within 18 months of purchase we will offer you full refund or replacement of the original item you ordered. Occasionally due to the nature of some problems we might ask you to return the product to us. Any return shipping will be reimbursed if the product is covered by our warranty. -
Topikgazda
válasz monchichi20 #10243 üzenetére
Vicces mert én azért nem gondolnám hogy ez a garancia lenne érvényes rá: Toys & hobbies return policy, mert itt van 30 nap írva.
Itt van a hirdetés: Home Appliances, Cleaning Appliances, Robot Vacuums és aki válaszolt az meg ide gondolta: Toys Hobbies and Robot
Nagyon átverősnek néz ki a dolog. Én csak rákérdeznék újból, hogy ugyan miért nem 180 nap az a garancia? Mert a robot az oké, de két eltérő dolog lenne.[ Szerkesztve ]
-
Neeem
lelkes újonc
Sziasztok!
Nemrég adtam le az eddigi legnagyobb értékű banggood rendelésem, egész pontosan 08.12-én hétfőn, majd egy nappal később meg is érkezett az email, hogy "shipped". A csomagot "Europian railway direct mail" szállítási móddal rendeltem, ami (tudtommal) egy követhető csomag (lenne), viszont követési számot nem kaptam, azt írja "untracked". Kicsit később írtam a supportnak, ahol azt írták vissza, hogy a tracking infó majd később frissül. Ez nekem csak azért érdekes, mert már többször is rendeltem, és a szám eddig mindig megérkezett azonnal, maximum egy pár napig nem tartozott hozzá semmilyen információ. Bár tény, hogy ezt a szállítási módot sosem vettem még igénybe.
Járt valaki hasonló cipőben? Várható hogy ahogyan állítják 7 munkanapon belül érkezik hozzá tracking number, vagy ez már így maradt? Miután a korábbi rendeléseket mindig kihozták, merem feltételezni hogy tényleg hozzák a csomagot, csak azért mégsem vagyok teljesen magabiztos..
Köszönöm! -
Topikgazda
Ez egy csiga lassú szállítás, lesz nyomkövetési szám, de nem mész vele semmire, mert ez nem úgy könyvelődik amint egy postai vagy futár küldemény, a logisztikai cég írogat valamiket, de hogy épp hol van sínen a dolog azt senki nem tudja. Egy nagy vasúti konténerben baktat néhány száz csomag, a vasút csak konténer szállítást könyvel.
-
Neeem
lelkes újonc
Jaa, köszönöm, akkor annyira nem rossz a helyzet mint gondoltam..
Igazából teljesen én toltam el a dolgot, nem is railway szállítással akartam rendelni, csak nem tűnt fel, hogy a checkout-ban visszatette szépen magának az alap szállításra (szóval erre), utólag a visszaigazoló emailben vettem észre, hogy nem is ezt akartam...
Az ok, hogy nem változtattam meg, hogy utána olvastam és annyit találtam róla, hogy bár lassú, de megbízható, nekem meg igazából nem sürgős.
Neked is ez a tapasztalatod? -
Topikgazda
Nem hallottam én sem olyat hogy elveszett volna és volt már akinek 3 hét alatt itt volt, persze egy kicsit azért hosszabb szokott lenni. Arra figyelni kell hogy a fizetési összesítő oldalon legyen a szállítás jelölve mert kosárba helyezéskor szokott lenni amit írsz. Hogy mi okozza nem tudom, jeleztem nekik én is de nem igazán értették meg a problémát, aztán rájuk hagytam, hiszen ki tudom javítani én is
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- 3D nyomtatás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia