- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
MittuDomain_
őstag
válasz MittuDomain_ #9790 üzenetére
Ígértem, hogy ha megint van valami ilyen akció, osztom:
Realacc drónos válltáska kivehető szivacs betétekkel 1,99USD.
37×29×20cmKupon:
BGoabs50Nagyon gyorsan fogy a készlet!
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #10001 üzenetére
Köszi, berendeltem.
-
gábor3998
csendes tag
Én ismerem ezt az áruházat, De szerintem túl nagy értékbe ne rendeljetek, a termék megérkezik müködik semmi gond vele. Viszont én úgy jártam hogy gplayel fizettem alkalmazáson keresztül és valahogy lenyulták a bankkártya adataim, a terméket amit vettem még 4x kifizették terminálról, majd ezt követően 600 eurós értékbe akartak vásárolni, Hongkongban szintén terminálról mert a banktól kikértem a tranzakciókat. Szóval akinek semmilyen biztonság nincs a kártyáján az inkább ne vásárolgasson kínából. Ez volt a második ilyen alkalom szóval felejtős.
[ Szerkesztve ]
Hogy kell letölteni az internetet?
-
cd334
tag
válasz MittuDomain_ #10001 üzenetére
Elfogyott 😐
Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
szemmelver
aktív tag
válasz MittuDomain_ #10001 üzenetére
Köszi, én is rendeltem. De Order Cancelled.... Miert??
-
PLacc
senior tag
válasz szemmelver #10006 üzenetére
Nekem is cancelled lett..
-
MittuDomain_
őstag
válasz szemmelver #10006 üzenetére
Passz.
Remélem azért a többség megkapja, az enyém még processing.
Mondjuk kb egy órával azelőtt rendeltem, hogy ide be tudtam írni, mert volt egy nagyon hosszú telefonom.Az tuti, hogy a készlet mind egy szálig elfogyott, sold out.
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
PLacc
senior tag
válasz MittuDomain_ #10008 üzenetére
"Sorry for the inconvenience the order has been cancelled due to stock clearance"
Írta a support...
-
walakyb
aktív tag
Mókás, bár annyira nem, mert ez az eset mutatja tökéletesen, hogy halvány lila fingjuk sincs róla, hogy kinek hol a csomagja.
Egyébként nincsenek ezzel egyedül, ma kaptam én is Royal Shipmentstől egy levelet (mint azt már korábban valaki be is írta), hogy azok a csomagok, amik in transit Nysa bejegyzéssel rendelkeznek, még nincsenek náluk. Ez csak azért furi, mert nekem a support többször is azt írta, hogy a royal shipments irta nekik, hogy 06-15 között lesz kézbesítve a csomag... -
szemmelver
aktív tag
válasz MittuDomain_ #10008 üzenetére
Mikor ide bemasoltad egyből rendeltem.
Amúgy ilyenkor mennyi idő kb. mire visszakapom a pénzem? -
monchichi20
aktív tag
Sziasztok.
Ha nem reagál a levélre a BG és már emailt se kapok tőlük amit ígértek,de a PP 4 nap múlva lejár akkor PP kinek ítéli az ügyet vagy mit kell pontosan csinálni hogy felül vizsgálja a dolgot a PP?
-
paszer
csendes tag
Kedves Banggood vásárlónk,
szeretnénk megragadni ezt a lehetőséget, hogy megköszönjük, hogy velünk vásárolt.
Sajnáljuk az Ön megrendelésének [66935008] szállítási késését a koadjutáns logisztikai cégünk által okozott helyzet miatt. Annak érdekében, hogy megőrizze jó vásárlási élményét a jövőben, azonnal abbahagyjuk az együttműködést ezzel a logisztikai céggel, ne aggódjon, azelőtt elküldött megrendelésedet továbbra is rendesen lesz kézbesítve.
Erre az esetre további 500 pontot küldünk számlájukra 3 napon belül, ráadásul megerősítettük a logisztikai társasággal is, hogy megrendelését legkésőbb augusztus 25-ig kézbesítjük. Reméljük, hogy megértetted, és türelmesen várjuk.
Augusztus 25-től, függetlenül attól, hogy kézbesítették-e vagy sem, kivéve az előzőleg küldött pontokat, ha a teljes várakozási idő több, mint 40 nap a szállítás óta, a megrendelés értékének 5–10% -át kompenzáljuk a BGPAY számlájára a augusztus vége. Kérjük, vegye figyelembe: you Ha augusztus 25-e után még mindig nem kapja meg megrendelését, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, és az eredeti kifizetés teljes összegét feltétel nélkül visszatérítjük.
-
paszer
csendes tag
válasz sambenez #10021 üzenetére
Az a várakozási időt semmi nem tudja kárpótolni! Sajnos sok itt még a tisztázatlan kérdés! Vajon van még esélyem megkapni a megrendelt terméket? Mi lesz a garanciaidővel? Meghosszabbítják a kiesett hónapok miatt? Az eddigi nyomon követési információ semmit sem ér? Lehetne még tovább sorolni!
[ Szerkesztve ]
-
Fizsó
kezdő
válasz paszer #10020 üzenetére
No igen. Ezt ma reggel - úgy gondolom - valamennyien megkaptuk, akik hónapok óta (én például már 3. hónapja) várjuk a rendelésünk átvételét.
Ha ezt egy hónapja meglépik, akkor senkiben nem maradt volna kellemetlen élmény. Még akkor sem, ha ennyire sokat kell is várnunk. -
MoVieFaN
tag
válasz paszer #10020 üzenetére
Rákérdeztem chat közben az Ügyfélszolgálatnál a kompenzáció részleteire.
Pl. esetemben az 5%-10% mennyi pontosan? Mitől függ? Rendelés értékétől, rendelések mennyiségétől, egyéb tényező? Megadtam a rendelés értékét is.Hát fogalmuk sincs. 10 percet vártam a válaszra, de ezután sem tudta az agent megmondani, hogy mi a szabály, csak annyit tud tenni, hogy továbbítja a felettesének a kérdést. Jól ki lett ez találva...
Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.
-
paszer
csendes tag
Nem azt mondtam, hogy nem hiszek neked! Az e-kereskedelemmel kapocslatban van bőven jó és rossz tapasztalatom is! Ne csodálkozz, ha hülyének nézik az embert hónapokon keresztül elszáll a bizalom! Aki egyszer megégeti magát annak nehéz visszanyerni a bizalmát!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Rendeltem egy terméket USA Warehouse-ból és ilyen trackinget kaptam.
GMxxxxxxxxxxxxxxxxxx -> 18 számjegy a GM után. Még ilyennel nem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Topikgazda
válasz jozsi252 #10030 üzenetére
Miért? Már máskor is rendeltél onnan? Ha nem, akkor természetes hogy nem találkoztál még ilyennel.
Nem postával jön hanem egy logisztikai cég szállítja. Itt valószínüleg látni fogod, azt is ha kap másik nyomkövetési számot.[ Szerkesztve ]
-
Groim15
lelkes újonc
Még mindig csak lerázzák az embert. A 06.12.-i rendelesemmel kapcsolatban, 3 hete keresem őket. Eddig minden heten a sablon jött”várjak 1 hetet”, 2 napja igy nem mailt hanem chatet hasznaltam. Kedves is volt az ügyintéző, azt mondta továbbítja az illetékeseknek es 24 oran belul vissza jelez, ez tegnap reggel jart le. Ma reggel ujra chateltem egy masikkal, tole annyi jutott, nem tudja hol a csomag, DE! Ha UPS megkapja a csomagot latni fogom a frissülést.
Kosszi.. 😬😬
-
Bencq
csendes újonc
Sziasztok!
Én már korábban kezdeményeztem a Paypayl-os eljárást. Most írt a Paypal, hogy a Banggood azt a tájékoztatást adta, hogy a csomagot 2019. augusztus 13-én feladták. Ez már egy új üzenet volt, elsőre csak annyit írtak, hogy feladták és ott a követés. Július 20. előtt jelentettem be a Paypal-nál az esetet. Lehet, hogy félre lett fordítva, hogy feladják, de mindegy is mert Banggood nem írt nekem semmit. Leírtam újra mindent a Paypal-nek, kíváncsi vagyok mit reagálnak. Mondanmom sem kell, hogy a csomag nem érkezett meg és a követés sem frissült feladás június 1., Longdon július 1., Nysa július 20., új feladási dátum pedig július 26.
-
Topikgazda
válasz Groim15 #10033 üzenetére
Tényleg nehéz azt elhinni ha egy webshop átadja szállításra a megvett terméket, akkor semmit sem fog tudni a csomaghelyzetéről?
Nem ő szállítja, aha a szállítónak van csomagkövetési lehetősége ők is csak azt tudják megnézni amit mi is látunk, nem lesz neki + információja. Természetes hogy nem tudják hogy hol tart. FOGADJÁTOK MÁR EL A TÉNYT!
Nem is tudják befolyásolni a szállítási folyamatot ami már pár ezer km-el arrébb tart.
Az ügyfélszolgálat azt sem látja hogy a raktárakban. a logisztikán mi a helyzet.
Neked írom, de ez mindenkire vonatkozik. Teljesen értelmetlen őket zaklatni. Amit nem tudhatnak, arról nem tudnak nyilatkozni.Ha nem érkezik meg az Expected Delivery Date-ig akkor reklamálni náluk a meg nem érkezést, visszakérni a pénzt, ha nem adnák vissza, akkor meg PayPal-on dispute.
-
Topikgazda
Mi a várható érkezés dátuma? (Expected delivery date) Ahhoz számolgass.
Azt gondoltam hogy látva az itteni hozzászólásokat egyértelmű, hogy nagyon nem az a lényeg hogy mikor vetted, mikor lett elküldve.
Mit szeretnél? Pénzt is visszakapni, meg a telefont is? Szerinted miit fognak válaszolnia arra hogy a BG azt adta meg hogy szállítani fogják, szállítva van? Küldik vissza a vételárat és aztán ha meg kapod a telefont akkor tedd zsebre mert a szállítási probléma miatt ez kárpótlásként jár neked?[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
Ez igaz, viszont mivel szerződésben vannak velük (gondolom), illene valami elérhetőségről tudniuk, hogy 1-1 csomag után tudjanak érdeklődni adott esetben. Nem hiszem, hogy úgy működik, mint amikor én föladok a postán egy csomagot idegennek, és egy másik idegen viszi tovább, aztán jár, ahol jár a csomag. Csak van valami szerződés, akkor meg illene lennie néhány elérhetőségnek köztük, ami nem arról szól, hogy napokat várnak, hogy válasz érkezzen. E-mail, telefon, pár óra, és utánanéztek. De nem.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Topikgazda
válasz dave0825 #10037 üzenetére
Nem így működik a rendszer, no de mindegy.
A szállítónak van nyomkövető oldala azt nézik, nem fognak mindig a szállítónak telefonálni aki szintén megnézi a nyomkövetési oldalán hogy hol jár a csomag. De megnézi is visszaszól vagy válaszol hogy úton van. Ezt te is tudod. Előbb vagy utóbb a kezedbe nyomja a futár.
Én arra utaltam volna hogy ez teljesen fölösleges időtöltés, de ha téged megnyugtat, hogy semmi érdemlegest nem tudsz meg, hát akkor lehet őket nyaggatni.[ Szerkesztve ]
-
Bencq
csendes újonc
Most már augusztus 18. a végső dátum de ez ugye közben változott. elsőre nem ez volt, hanem június valamennyi, augusztus 1-én tellt le a 60 nap. Gondolom ez egy beszélgetős fórum, így a Banggood-nál vásárolt termékekkel kapcsolatban is beszélgetünk és gyanítom mindenki leírja a tapasztalatait. Szerintem ha eddig nem érkezett meg a csomag jogosan várja az ember, hogy kapja vissza a pénzét. De magát a hangnemet nem teljesen értem V/ tőled. Többször látni, hogy ilyen "hangnemben" írsz, mert ugye nem hallani de azért ki lehet találni hogyan is szólhat ez a valóságban. Mi zavar pontosan? Nem mindenki olvas vissza több oldalt, persze el lehetne várni mielőtt ír az ember. De én részemről ez egy friss info volt amit írt a Paypal és ezen belül pedig a Banggood, nem tudom ki találkozott már ezzel, hogy azt mondják a jövőben adták fel a csomagot. Meg sem látod már mit ír az ember csak osztod, mint a helyi serif...
-
Topikgazda
Nézd nem csak azt írtad hogy válaszolt a PayPal.
Van egy várható érkezési idő azt nem vetted figyelembe.
A 60 napos dolgot nem fogják alkalmazni, mert ők elküldték azt amit megvettél és szállítják, az hogy valahol vámolás miatt megakadt arra nem vonatkozik ez a kitétel.
Vannak olyan témák amelyek már túlhaladnak az új tapasztalat, új információ határon teljesen értelmetlenül.
Nincs hangnem.
Türelmetlenek vagytok amikor a Banggood, a szállító és a PayPal is azt írja, kéri hogy türelem, megfogod kapni. 2 nap múlva megint itt panasz hogy még mindig nem érkezett meg.
Elismerték a hibát és türelmedet kérik.
De ha már említed a tapasztalatokat azt köszönettel vennénk ha megosztanád hogy akkor most mi a PayPal dispute állapota. Élő még vagy lezárták? -
Groim15
lelkes újonc
Első rendelésem volt, igy azt hittem ha van nyomonkovetesi rendszer mint Aliexpress, Wish, eBay. Az azt jelenti 15-20 naponta frissül. Az pedig igenis a forgalmazó cégnek a kötelessége, hogy a vásárlót tájékoztassa, ha erdeklodik. Nekem kozom sincs hozza kivel szállít, a szerzodes a forgalmazó es a vevő kozott jon letre. Nekik mas a szerződésük a fuvarozoval. Termeszetesen nekem pedig varni kell 60 nap utan reklamálok, eddig sem ezt tettem csak tudni akarom hol a csomagom. Dolgoztam ügyfélszolgálaton, ilyenkor bekerjuk a csomag helyzetet es 2-3 nap megirjuk ugyfelnek.
-
Bencq
csendes újonc
Paypal még nincs lezárva, tegnap kértek tőlem újra reakciót. Amire én leírtam, hogy nem tudom értelmezni, hogy adják fel 2019. augusztus 13. napján, ez teljesen értelmezhetetlen egyik időponthoz sem tudom hozzátenni, ha mondjuk elírás vagy fordítási hiba lenne. Ha erre reagáltak, akkor írok újra. Most azt írja a rendszer, hogy augusztus 16. a vita várható lezárása.
-
MittuDomain_
őstag
válasz MittuDomain_ #10008 üzenetére
Feladták, még nyomkövetést is kapott az ingyen postás cucc. Remélem szerencsés lesz a többség.
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
walakyb
aktív tag
Szerintem teljesen ertheto dolog, ha valaki izgul, hogy mi lesz a csomagjaval/penzevel, foleg amikor elegge erdekes valaszokat kap... Raadasul azert messze nem mindenkinek tartozik a zseppenz kategoriaba a 100k, vagy afolotti kifizetett osszeg.
Azt irod, hogy turelmetlenek vagyunk, de mi csak korrekt tajekoztatast, a hiba elismereset, es a vallalt dolgok betartasat szeretnenk.
Azt ugye mar kiveseztuk, hogy longdonban van a vamolas. Kerdem en, ha juli 20-an elindult longdonbol a csomag a borzaszto tavolsagban levo nysaba, akkor hogy nem ert meg oda? Gyalog is mar majdnem hazaerne a szallito... (A kerdes koltoi volt).
De csak meg egy adalek. Mar az elobbi update is, es a mostani is a royal shipmentstol szarmazik. Tegnap azt irta a support, hogy a royal shipmentsnel van a csomag. Ehhez kepes szinten tegnap jott level a royal shipmentstol, hogy ok nem kaptak meg a csomagot... Nem tudom, hogy melyik, de az egyik hazudik...
En eszkalaltam mar PP-n az ugyet, azt irtak, hogy 18-an fognak erdemben jelentkezni (a vegso dontest valami szeptember elejer irta a rendszer). A banggod a nyitas ota egyetlen sort sem irt... -
Topikgazda
válasz walakyb #10044 üzenetére
Ez azért történik folyamatosan: de mi csak korrekt tajekoztatast, a hiba elismereset, es a vallalt dolgok betartasat szeretnenk.
Elismerték a hibát. Itt írták már többen.
Folyamatosan megkapják a vásárlók a megvett dolgot, lasan de betartják a vállalt dolgokat, de a lassúság nem az ő hibájuk, lásd az itteni visszajelzéseket
A korrekt tájékoztatás már megvalósul, ha amit tudnak leírják. Ha nekik hazudnak, az nem az ő hibájuk.Már írtam., de akkor még egyszer. Én azt nem értem, hogy amikor már a harmadik félnél, a szállítónál van aki konkrétan végzi ezt a tevékenységet, ő tudja hogy helyileg épp merre van azt miért gondoljátok hogy a Banggood ügyfélszolgálat is pontosan tudja? Kérdezed azt írja hohügy szállító ezt mondta, tovább adja az információt.
Neked a szállító azt mondja hogy nincs nála.
Ez a hazugság, mert a Banggood raktárból már egy olyannak aki szállítást végzi odaadták, mert nem HK-ra vagy CN-re mutatnak az adatok. A teljes szállítási lánc engem mint webshop egyáltalán nem érdekel, megbíztam hogy juttasson el egy telefont a magyarországi vevőmnek, hogy miként teszi rá van bízva. Ha nem tudja megtenni akkor értesítsen és az októl függően egyezkedem a vevőmvel, de amíg azt válaszolja minden megkeresésemre hogy hamarosan leszállítja akkor mit is kell tenni?[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Bocs, de ezek nagyon nagy resze nem igy van...
Azt irod, hogy a szallito ceg informalta oket. Tobbszor kertem oket, hogy erre mutassanak barmifele bizonyitekot, sose sikerult nekik, sot 1 alkalommal azt mondta az ugyintezo, hogy az egyetlen bizonyitek a TN, nezzem meg nyugodtan mit mutat. 2 alkalommal is kaptam igeretet arra, hogy rakerdeznek a szallitonal, hogy mi a helyzet a csomagommal, es 2-3 napon belul megirjak. Egyik alkalommal se kaptam semmit. Remelem nem akarod azt mondani, hogy biztos megkerdeztek oket, de nem kaptak valaszt... Ertelemszeruen nem azt varom az ugyfelszolgalattol, hogy azonnal meg tudjak mondani, hogy hol a csomag, de azt viszont teljes joggal, hogy ha az ido is igazolja a kerest, akkor igenis kerdezzenek ra, hogy mi van, hol a csomag, mi ez a keslekedes. A szallitonak pedig kotelessege tajekozatast adni.
Azt meg, higy igy konkretan irod, hogy a royal shipments hazudik. Nem egy szallitasi mod van, ahol legalabb 2 ceg intezi a szallitast, honnan tudod, hogy nem az elso (de lehet tobb ceg is bevonva) ceggel van gond?
1 hazugsag egyertelmu ebben a helyzetben, amikor a support nekem a 61. Napon azt irta, hogy kell varnom meg 6 orat (utc-2-ben legyen masnap), utana jelentkezzek megint, es nyomjak a cancelt, es a refundot. 9 oraval kesobb pedig hirtelen meg 18 napot kell varni, meg kulonbenis nem fognak refundolni...
Az egyeb rendeleseket valoban en is megkaptam (2 telefon es egy wowstick) kb 2-2 het alatt, viszont az ugyben erintettek kozul ahogy neztem osszesen 2 ember volt (innen a forumrol), akinek 30-an bekerult az outgoing manifest generated a TN-be, ok valoban megkaptak ra par napra. Azota pedig ismet semmi. Senkinel...
Egyebkent meg mar leirtam, hogy mi lenne a korrekt. 61 nap utan, ha az ember keri, kapja vissza a penzet. Ertelemszeruen, ha megerkezik a csomag, akkor, vagy ujra kifizetni, vagy pedig visszakuldeni...A TN-re meg annyit reagalnek meg, hogy szerintem te is ismersz jonehany olyan TN tipust, amin mar sokak altal tudottan fake az osszes bejegyzes. Ennek tudataban, a teljes ismeretlenseg mellet tenyleg biztos vagy benne, hogy ezek a bejegyzesek valosak?
[ Szerkesztve ]
-
solor
tag
-
qqzs
őstag
Hatha ez meg valakinek nem vilagos. Az elso kontener eltunt elloptak felrobbant elsullyedt lezuhant vagy ezek permutacioja. Nagy reszt a szuper uj lengyel szallitoceg a hibas. Ezutan ujra elkuldtek a cuccot. Igy jartunk. Varjatok. Ennyi
Eladó: GTS450
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xbox Series X ÚJ 2026.05.12. Microsoft garancia
- Apple Watch 6 44 mm LTE
- Kategória váltás miatt eladó majdnem teljes (pedál nélkül) Fanatec DD szett:
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19/32GB/1TB SSD notebook 3 év garanciával szinte új
- Vadonatúj, bontatlan iPhone 15 PLUS 128GB midnight kártyafüggetlen! 1 év Apple garancia!
- Megkímélt, alig használt Huawei Mate 20 Pro eladó kihasználatlanság miatt
- Nintendo Switch OLED WHITE 64GB. (+32GB.) Plusz SUPER MARIO 3D. ALL STARS. CSERE IS PS5.,OLVASS.
- Eladó Apple Pencil USB-C Pencil Szinte Új 2025.02.08.-Garanciás Media Markt Vásárlás!
- Panasonic TX-65HZ2000E Prémium Oled tévé 2 év hivatalos garanciával