- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mattyokar
tag
válasz
Csupingo #76807 üzenetére
iPON: "A garanciális időtartam a jelen garanciális ügyintézés idejével meghosszabbodik."
Ez, onnantól számítva, hogy náluk volt a kártya+elismerték a jogosságot, addig, amíg értesítettek, hogy a kártya javítva és ellenőrizve, az kb. 5 hét volt.
Nagyon régen nálunk is volt olyan, amit írtál. -
Mattyokar
tag
Félreérthetően írtam. A garancia lejárt 2 hete. A korábbi, garanciális javítás kb 7 hónapja volt.
1) Van valakinek tapasztalata, megpróbáljam valahol megjavíttatni, nem lehet, hogy néhány hónap múlva akkor is újra előjön ez a hiba?
2) Ha javíttatás, és a gyártó nem vállalja, ti tudtok ajánlani valakit?
3) Van arról tapasztalatotok, hogy 5 év garanciát ad-e valamelyik gyártó, Magyarországon melyik boltban kapható ilyen? PCX-et és iPONt néztem, ott nem láttam.
Köszönöm előre is. -
Mattyokar
tag
Köszönöm szépen a gyors választ. Nem voltam biztos abban, hogy az paszta a javítással kapcsolatos, örülök, hogy gyorsan választ kaptam. Sajna az egész napos fejfájás, meg a korábbi, más gyártókkal/termékekkel kapcsolatos rossz tapasztalatok miatt rosszul döntöttem, úgy gondoltam, nem foglalkoznának a problémámmal. De megpróbálom, írok nekik.
ui: OCCT-vel memteszteltem, másfél perc után megőrült, óriási hiba- és iterációszámot írt ki, aztán se kép, se hang...
-
Mattyokar
tag
Szervusztok!
MSI GTX1060, garancia után 2 héttel. Elkezdett lefagyni, lassulni, szemetelni. Nem melegszik (terhelés alatt 60fok). Húzva nem volt, sokat nem is játszok vele általában.
Garancia alatt már javította a gyártó egyszer. Most viszont szétszedtem én.
Az egyik ram körül valami megszáradt folyadék van. Ennek lehet valami köze a dologhoz? Meg lehet csinálni valahogy a kártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Xbox Series X|S
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ZIDOO médialejátszók
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Battlefield 6
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest