Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NvidiaRTX

    őstag

    válasz siposz #57 üzenetére

    Na végre van időm válaszuni. :DDD
    A motion blur nálam soha nem számított grafikai javításnak mivel "mossa" a képet.
    120FPS + Motion Blur = 60FPS látszat horizontális forgásnál. Ezért nem használom csak autós gémekbe de ott sem maxon ha lehet csak minimál legyen.

    Az az élsimilítás amiről beszélsz sem sok játékba van már.
    FXAA, TAA, SMAA aztán ennyi. Forzába láttam utoljára 8x MSAA-t. De nagy felbontáson az az opció értelmetlen.

    Anisotróp 16x-ból viszont nem engedek ott látni a 8x-16x különbséget a távoli textúrákon.

  • NvidiaRTX

    őstag

    válasz siposz #53 üzenetére

    A legtöbb játékban elenyésző teljesítmény különbség van Ultra és High között szal pont nem ez a beállítás fogja megmenteni a VGA-t a kevés FPS-től. :N
    Azt sem felejtsük el, hogy azok a Guru3D-s tesztek csak egy bizonyos fix benchamrk-ra vonatkoznak vagy ugyan úgy futkoztak egy játékban minden VGA tesztnél.
    Szinte mindig van olyan szitu amikor pont összejön a sok ellenség + sok particle effect + még más effect és bumm az az 53 már csak 43 lesz.
    Jó pár olyan játékkal találkoztam az évek során ahol folyamat 60FPS volt aztán egy egy szitunál meg csak 35.
    Most gondolj bele, hogy egy gémben folyamat 53 van akkor az mennyi lenne az adott szitunál? 23?

    Én azt megtapasztaltam magamon az évek során ha úgy akarok egy játékot végig játszani ahogy azt az alkotó megálmodta akkor max beállítás és minimum folyamat 60FPS.

    Amúgy próbáltam én is az általad említett módon játszani, hogy nem maxra tettem a dolgokat és tudod mi lett a vége?
    Az hogy:
    -Ennyi erővel tolhatnám konzolon is 200k-ból.
    -Mindig az motoszkált a fejemben, hogy de még is milyen lenne ez a rész a játékban maxon.
    -Ez valszeg jobban nézne ki maxon.
    Meg ilyenek...

    #54 flexxx2:
    Ez teljes mértékben elfogadható érv főleg hogy mától már benzin ársapka sincs. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák