- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Ha jól értem, ez azt jelenti (amit 970 topicba is írtam), hogy limitált módon, de működhet az Async nem?
Tehát 1 graf, 1 compute szál még oké lehet slow context switch-el is, mert az még etethető szoftveresen, beleférne a frame-be."Ezt meg lehet csinálni egészen addig, amíg a graf és a compute feladatok nem használják össze-vissza egymás eredményeit."
Erre alapból figyelni kéne a paralell programozás miatt, nem? Vagy nem világos GCN-en ez miért ne okozna fejtörést.
-
HSM
félisten
Azért azt tartsuk szem előtt, hogy a város alatti óceán mindkét hardvert megizzasztotta annak idején, csak belerakatták, mert míg NV-n csak 17-21% sebességbe került, addig az AMD-s kártyákon 31-38%-ot vett el a teljesítményből. [link]
Háttérstory, hogy az Nv halál feleslegesen rakta bele a hardverébe az atomdurva tesszelátort, a HD5850-em "elsőgenerációs" tesszelátorával is még évekig remekül el lehetett lenni a legkisebb gond nélkül.
Async shader esetében viszont arról van szó, hogy az egyik termék tud egy igen hasznos funkciót, ami ráadásul a DX12 egyik lényegi újdonsága, amivel jócskán gyorsulhat a feldolgozás, míg a másik hardver úgy néz ki, csak papíron tudja ugyanezt és még lassulhat is.
Tehát az első esetben egy nem központi funkció irreális (mesterséges) túlhasználatáról volt szó, amitől mindkét hardver szenvedett, csak az AMD kicsit jobban praktikusan a semmiért. A második esetben viszont az új API egyik lényegi újdonsága fest úgy, hogy nem hoz pozitív eredményt az Nv hardveren, míg az AMD-n igencsak.
Továbbra is amondó vagyok, hogy korai lenne túl messzemenő következtetést még levonni (mindamellett azért már kezdenek kirajzolódni dolgok), az érvelésem csupán arra irányult, hogy én egészen másmilyennek látom ezt a szituációt, mint anno a Crysis 2 tesszelálós történetét.
(#9982) Ren Hoek: A GCN-nek nem okoz fejtörést, mert ott vannak a hardveres ütemezők (ACE-k) valamint "stateless" architektúra, azaz nem kell állapotot váltania bizonyos funkciók elvégzésére.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Cooler Master V550 V2 White Edition 550W Gold Fehér Moduláris Tápegység
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AORUS P850W 80+ GOLD Modular - AKÁR MÁSNAPI KISZÁLLÍTÁS!
- Precision 7540 15.6" FHD IPS i9-9980HK RTX 5000 64GB DDR4 1TB NVMe SSD gar
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig
- Felvásárlás / Beszámítás - nVidia & AMD Videókártyák ( 1050 Ti - tól RTX 2060 - ig )
- Kingston FURY Beast 4GB DDR4 3200MHz KF432C16BBK2/16
- iPhone 15 128GB Fekete, Kártyafüggetlen, 2027.05.24- Ig Garancia
- Canon Eos R50
- Mint az új! - Lian Li O11 // i7-10700K // 3070 Ti // 32 GB 3600 MHz RAM // 1TB Nvme SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen