Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lee56

    őstag

    válasz Yllgrim #45263 üzenetére

    Azt hiszem itt a legtöbb embernek nem kell bemutatni az intelt, és a mocskos kis üzleti húzásait. :)

    A többszálra optimalizálás meg nem minden esetben történik jól, bár van pár kivétel, ahhoz amit emlélítettél én is tapasztaltam hasolót az AC Revelations esetén, szépen elosztja a terhelést, az AC3 meg már nem annyira, pedig az később jött ki. Viccelődtünk is a macsekkal erről, hogy biztos visszafejlődtek időközben ubisofték. :)

    Valójában abu párszor már leírta, hogy nem feltétlen a lusta programozót kell fellógatni ilyen esetben, sokkal kevesebb beleszólásuk van nekik mint mondjuk a drága kiadóknak, akik idő előtt kiadnák inkább a játékot, minél kevesebb plusz munkával, a hibákat meg majd javítják utólag (jó esetben). Optimalizálás meg nekik aztán nem túl jó biznisz.. Ehhez mondjuk a hosszú ideje elavult DX-nek is van köze rendesen, rengeteg munka és idő és/vagy nagyon tehetséges programozók kellenek hogy jól kezeljen sok szálat jelenleg egy játékmotor. Ezért is tekintenek megváltásként sokan a mantle-ra. Szóval kicsit öszetettebb dolog ez azért.

    No Comment

Új hozzászólás Aktív témák