- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
A csippelés előtt jó volt vagy már előtte is voltak vele problémák?
Én azt javaslom találgatás helyett keress fel vele egy hozzáértő korrekt volvo szerelőt ( vagy épp a BMSt-ők foglalkoznak ilyesmikkel ). Ha már chip is játszik, meg emelt töltőnyomás akkor inkább utóbbit javaslom. Nekem semmi ötletem sincs.
<tRucKdriFteR>
-
gaaben
újonc
válasz #18001664 #3904 üzenetére
Én is remélem. Fogyasztása hosszú távon meglepően jó. Pillanatnyi fogyinak kiír sokszor 55-99 litereket is de ez mindegy. Egy alkalommal megmértük veszprém-debrecen távot haladósan 3 személy 9,2 liter 100on. Ebbe volt párszor a végsebesség ellenőrzése is mert az utasok igényelték Városi fogyasztás az horror pontosan nem tudom, egyszer az alföldön tempomattal produkált a gép 7.4et 80-90el amikor a párom megmutatta tud ez ilyet is de szörnyű volt
-
gaaben
újonc
Hali!
Ma kíváncsiságból megnéztem azt a lefújó szelepet.. Folyamatosan elengedi a levegőt gondolom ez nem jó? Lehúztam a légszűrő csőről és amikor befogtam volt normális alapjárat melegen is. -
Lizsó
csendes tag
válasz werszomjas #3892 üzenetére
Ivanicsék köztudott óra tekergetők!!!!
Több leadott autónk (amit korábban 0 km-esen náluk vettünk) futásteljesítménye egy hét alatt hirtelen lefeleződött.... 160-180 ezer km-ről 75-80 ezer környékére.
És természetesen hipp-hopp lett egy vezetett szervizkönyv is a csökkent futáshoz.
Bízz bátran a márkakereskedések visszavett autóiban. ENNYI. -
-
Lizsó
csendes tag
AJAJ, én irtózatosan megszívtam a GROM cuccal! 2005-ös S40-nel össze-vissza működött. Akadt, fagyott, el sem indult, minden baja volt. Többszöri sw frissítés után szerencsére visszakaptam a pénzemet.
Nekem az S60-ban a Bluepower nagyon bejött, de én az elsők között vettem. Minden működik, és szépen is szól.
runner125-ék viszont már tudnának mesélni
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha komolyan érdekel, és kiválasztottad a legjobban tetsző kettőt hármat, akkor meg lehet keresni őket a lejárat előtt személyesen, és ezt ajánlják is általában a leírásban, hogy vásárlásra licitálsz, nem kipróbálásra, amit szeretek, hogy őszintén leírják és lefotózzák a hibákat is, ez egy nagyon pozitív. Azért licites, mert így tudsz olcsón autót venni
Amúgy legtöbbször megtalálható ugyan az a kocsi ebayen és autotraderen is, szóval ott találsz fix azonnali árat, ha úgy kell, de nem érdemes...
Lizsó
Nekem Yatour van, 12.000,- kemény magyar valutáért vettem (licitesen természetesen ) Volvo HU-803 mellett, hibátlanul teszi a dolgát, kivezettem a könyöklőbe is egy auxot, maga az egység meg a kesztyűtartó belső tetejére van ragasztva. Elsőre működött, hibát még nem tapasztaltam eddig, igaz SD kártyáról még nem próbáltam, de soha nem is fogom úgy használni...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ez nem túl jó hír.
Székesfehérváriakról nincs ilyen hír? Enyém onnan származik.tjojo
Nézd, maga a cucc alapvetően jó. Gyári környezetbe tökéletesen beleillik, WinCE fut rajta, ami viszonylag stabil rendszert jelent. Sok plusz funkciója van, amit egy gyári rendszer hellyel közzel tud.
Pozitívum még, h a hangzása sokkal jobb. Érezni, h kihozza a maximumot a gyári egyébként is remek hifiből. Van basszus, van magas, van dinamika. Szerintem simán koncert termi ezzel a hangzás, főleg 320kbps-os mp3-mal.
Nyilván mellette szól még az IGO kompatibilitás, kezdetben voltak hülyeségek a GPS-szel, de Lizso féle ájgó-val úgy tűnik egyelőre jól működik (kopp kopp). Van benne BT kihangosítás funkció is. Mondjuk a céges E52-mmel amit csak telefonálásra használok valami gebasz lehet. Nem mindig csatlakozik automatikusan, hiába engedélyezem, illetve kézi kapcsolódással sem mindig áll fel elsőre a BT kapcsolat. Lehet sw frissítés kellene neki, viszont az iPhone-ommal rögvest csatlakozik minden esetben.A legnagyobb szopás, h több mint fél éve várjuk az 5 CANBUS illesztőt, ami azért felel, h legyen kormányvezérlés (szám / rádió léptetés, hangerő állítás), legyen tolatóradar hang, és legyen tolatókamera élőkép automatikus átkapcsolás, ha rükvercbe rakod. Természetesen ki lett fizetve április, május körül az egész pakk, 1,5 hónap alatt a fejegységek megjöttek, az illesztők azóta sem. Nekem már nem válaszol az e-mail-ekre, T_H-nak (index forumos) néha néha, 1-2 hetes csúszással igen. De, csak az ígérgetés megy, előrelépés nincs sajnos.
Mondtam már neki is, igazán nem érdekel, ha kell kifizetem újra az illesztőket, csak oldódjon már meg, mert bosszantó h csak kompromisszumokkal tudom használni.
Ő is utánanézett, nem olyan egyszerű beszerezni ezt az illesztőt, mivel pont ehhez a cucchoz van fejlesztve. Patthelyzet, minden tekintetben. Alternatíva, más gyártó nincs ilyen típusspecifikus kütyüvel, csak ő. Ha, újra vásárlás előtt állnék, s tudnám, h ez a helyzet, nem vágnék bele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Egy nagyon szomorú dolognak voltam a részese ma a bontóban, elnézést a képek minőségéért, de hol verő fényes nap sütött, hol felhős volt és esett, telefonnal csináltam meló közben, kesztyűben...
Íme:
Volvo S80 2002 T6 full extra
Nem volt semmilyen Volvo a telepen, sétáltam kifelé, amikor meghozták ezt a gyönyörűséget tréleren. Természetesen azonnal meg szerettem volna vásárolni, de lefoglalt autó, és csak alkatrészenként hagyhatja el a telepet azt mondták. Erősködtem hogy nem akarom forgalomba helyezni, de nem adták... Nagyon fáj a szívem, gyönyörű makulátlan külső, és meleg motorral hozták, azonnal leszedte egy feka srác a 4 felnit, még mielőtt földet ért, és vitte is. Hátra vitték az elkerített részre, de engem ismernek beengedtek, beindítottam, de már sajnos a 4 zsír új féktárcsán állt a sárban Utoljára üresben még nyomtam neki egy kövéret, valami eszméletlen gyönyörű hangja volt, kimondhatatlanul sajnáltam otthagyni, gázosítva volt, racionálisan használható rettentően erős és kényelmes autó, és nem engedték hogy megvegyem. Mikor végeztem a többi autóval két óra múlva, mondom még egyszer ránézek, de már rosszul is lettem a látványtól, tükröket, hátsó lámpákat, ajtó kárpitokat már rángatták is le róla, úgy hogy inkább fájó szívvel elsétáltam.
-
tjojo
tag
válasz runner 125 #3911 üzenetére
Köszi a választ. Hát, nem is tudom. Annak örülök, hogy a kütyü hozza a tőle elvárhatót, de ezen a CANBUS mizériátokon nagyokat pillázok. Ez most nagyon elriasztott az egésztől. Lizsonak (neki is köszönöm a választ) a Grom-mal gyűlt meg a baja..Nem túl biztató fejlemények.
Viszont. Most hogy jobban belegondolok, a 2002-es V70-emben a multikormány fogalma kimerül a tempomat kezelő gombokban (se GPS, se telefon, hifi is csak a 403-as). Jól gondolom hogy, nekem fölösleges lenne a CANBUS illesztő? -
runner 125
nagyúr
Tolatóradar sincs?
Tolatókamerát én is utólag építettem be, gondolván akkor már kihasználom a képernyő lehetőségét. Mint írtam, ahhoz is kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tjojo
tag
válasz runner 125 #3914 üzenetére
Nincs radar se.
-
Weareus
addikt
válasz FeRRaR1 #3912 üzenetére
Hát ezért tényleg kár.
Örömmel jelentem, hogy egy 850-es (2.4, benzin), majd egy v70-es (2.4 benzin, lpt, automata) után átnyergeltem harmadik Volvo-mra, egy 850 T5-re. (2.4, 226 le).
Hát mit ne mondjak, a különbség érezhető, és a hang, ahogy prüszköl a turbó; tyühüj!Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
maddionmax
senior tag
Elnézést az ismétlésért, de hátha elkerülte valakinek a figyelmét, aki tudna segíteni:
Saab 9-3 (2006) navigációhoz ért valaki innen? Van rá mód, hogy Kelet-Európa is ismert legyen a berendezés számára vagy költözzek inkább nyugatra, hogy tudjam használni is?
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok,
V70-el kapcsolatban kérdeznék, írtam először, hogy lemerült az akksi, fel töltöm, majd biztos jó lesz, meg is történt fater 14 éves bosch töltőjével, minden hiba eltűnt, pöccre indult, csak az akksi lámpa maradt égve, mentem vele egy kört a városba, mire haza értem pont le is merült, mondom akkor nem tölt a generátor, akksit ki töltőre fel, semmi nem történik, töltő meghalt. Új töltő rendel, megjött, akksi feltölt, betettem, tekertem egyet a városban ma, és eltűnt minden hiba üzenet, You have 0 messages. Hittem már akksi hibának, generátor hibának, most meg hibátlannak tűnik. Viszont el szeretném vinni haza a közel jövőben, ami 2200km, egy nagy szervizre, átnézésre, de kicsit bizonytalan vagyok, hogy neki vágjak e így...
Esetleg próbáljam meg én kiolvasni valahogy az eltűnt hibakódot?
-
hdman
őstag
Ide is beteszem, ha nem baj, mert sürgős&fontos lenne:
Elég nagy gáz van: a kombiba hátul kiborult kb 3 deci gumiápoló szer Brutál csipős torokkaparó szag van. Próbáltam körömkefével és tisztitószerrel kiszedni, felemás eredménnyel. Aztán elvittem profikhoz. Ott kiszedtük a tálcát, átmentek rajta géppel, sterimobbal,gőzzel, minden szarral. Most jobb lett, de nem az igazi. Van valakinek ötlete? Én még csak-csak mászkálok vele, de a gyereket nem szívesen ültetném be
Rostlemez filc anyaggal bevonva.Sopron city :)
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3921 üzenetére
Nem, de mindjárt beregelek, mert már többször ajánlottad
-
Cseri81
csendes tag
Esetleg valakinél eladó 17-es Interceptor felni?
-
Veriakilis
senior tag
Nem úgy néz ki, mintha begyűrődött volna a motorja a két bmw-nek.
A Volvo biztonságosabb, mint a BMW.
A hosszirányban beépített motor miatt nincs igazi gyűrődő zóna.
Arról ne is beszéljünk, ahogy a BMW sofőrök mennek az utakon általában.
Freunde am Fahren jobb lenne, mint Freude am Fahren.
Nem vezetés élménye kell, hanem BIZTONSÁG, és Biztonság érzése.
Csak egy betű a különbség, a két szóban, de valójában ég-és-föld.Az új S60-as nagyot aratott az IIHS 25%-os töréstesztjén.
Egy autóban első a biztonság!Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Még mindig a régi XC-90 a legbiztonságosabb autó
Üdv.: Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
runner 125
nagyúr
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3930 üzenetére
Sajnos láttam, de én most a bőr ülések minőségén vagyok kiakadva, voltam Volvo kereskedésben, beültem egy XC90-be, és olyan sima benne a bőr, hogy az valami undorító. Már a V70 2000 után átülni az S80 2007 bőr ülésébe is nagyon nagy minőségi csökkenés, de az újakon valami teljesen sima, vékony akármi van, amit van pofájuk bőrnek hívni.
Mondjuk Mercedes dettó ugyan ez, fater mondta hogy nézegetett újabb Vianokat, és az új bőrt lélegző bőrnek hívják trükkösen a marketingesek, értsd műbőr. Eszem megáll, hogy a majd 15 éves autó bőr ülése makulátlan a 7 éves S80 meg repedezett az deréktámasznál, nem is kicsit, hogy jobban megnéztem...
Rendeltem Autoglym bőr tisztítót, és ápolót szettben, majd átmegyek rajta, utána pár egyszerű hibát megpróbálok kijavítani, aztán majd lesz valahogy. Persze viszonylag szép állapotban van az S80 is, de ez akkor is gáz. Mi lesz a következő lépés, rágőzölik a bőr párlatot?
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3931 üzenetére
Fogyasztói társadalom. Ezt éljük sajnos.
Nem csak az autóknál volt vízválasztó a 2000-es évek környéke. Szinte minden terméken érzem a minőségromlást es a legszörnyűbb h sajnos eltűnni látszik a premium kategória magátol értetődő minősége is. Hiába fizetned meg, egy átlagos minőséget kapsz a pénzedert.
Az S60-ban is egy teljesen átlagos bor van, sőt, inkább átlag alatti. Sűrűn apolom es keveset is fut, de érzem rajta, h ha nem kezelnem kitörne hamar."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #3932 üzenetére
nem a fogyasztói társadalommal van baj hanem az első tulajjal aki az olcsóbbik "bőrrel" rendeli meg a verdát
persze igaza is van, ha úgyis eladja 4-5 évesen minek jobb bele
az én x5-ösmben 10 évesen olyan a bőr mintha új lenne (250e km után)
bmw power! )ja szerk: a 14 éves s60a ban is szép volt a bőr 190e km után, akkor lehet hogy az is számít hogy van e néha ápolva
gondolom ti valami lelakott fost fogtatok ki
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
Igen, lelakott fost vettem.
Ez a stílus a BMW topikban biztosan felemelő a sok agyoniskolazott haverka között, de itt kérlek ne eroltesd.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MiklosSaS
nagyúr
-
aneda
senior tag
válasz runner 125 #3932 üzenetére
A 2000 utáni Volvókban nem igazi bőr van, hanem préselt bőr darálékból készült a "bőrkárpit"...
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3934 üzenetére
Tisztán látszik, hogy le van lakva
PrivátLuckyL
Ha neked az jött le abból hogy ""a majd 15 éves autó bőr ülése makulátlan"" hogy fost vettünk, akkor a gond nálad nem kicsi...
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3934 üzenetére
Tipikus példája, hogy miért nem kell nekem BMW. Az úton sem viselkednek másképp...
[ Szerkesztve ]
******
-
Cseri81
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
NorDezs
senior tag
Ez így természetesen nem igaz. Ha bőr ülést rendelsz kedvenc Volvódba, természetesen igazi marhabőr ülést fogsz kapni
A fenti kollégának, pedig aki siralmazta, hogy sima a bőr ülés felszíne mondanám, hogy minél finomabb az ülésben a nyomat, annál költségesebb előállítani. Mivel ugyi egy természetes anyagról beszélünk előfordulnak rajta hibák, hegek, rüh, rovarcsípés.... ami ugye nem néz ki túl jól a kész ülésen, ezért ezek a "hibás" területek nem is kerülnek bele az ülésekbe, hanem megy a kukába.
Szóval ne aggódjatok, a bőrülés az bőrülés, és jó minőségű -
FeRRaR1
őstag
válasz NorDezs #3941 üzenetére
Csak részben értek veled egyet, de nem teljesen fedi a valóságot szerintem amit állítasz.
Nagyban függ a bőr minősége a vastagságától, mert ugye vághatják azt akár 2-3 rétegben is, vagy hagyhatják egyben, ezért van például a bőr garnitúrák árai között is rettentő nagy különbség sokszor. Bútoros ismerős mesélte azt is, nem mindegy milyen vegyszeres kezeléssel teszik tartóssá, érik el a simaságot, mert szerinte is nagyot esett a minőség bőr téren. Ha egyáltalán igazi bőrről beszélünk, nem zúzalékról vagy műbőrről.
A V70 lassan pár hónap múlva 15 éves lesz. Ha megnézed az ülését a sofőr van a "legrosszabb" állapotban, ez annyit jelent, hogy pár gyűrődés. Kopásnak nyoma sincsen, érezhető a minőség és a vastagság.
Ezzel szemben a fele annyi idős S80 ülése, ami már kapott pár kezelést siralmas. Első ránézésre úgy tűnik rendben van.
Viszont ha másodszorra is ránézel, látod hogy kezd repedezni, vannak rajt sokkal rosszabb gyűrődések, amit én főleg az anyagvastagság számlájára írok.
Mi lesz ha a mai "bőrök" lesznek 15 évesek már szövetnek fognak számítani? A csípéseket, sérüléseket most ne keverjük ide, azok mindig is voltak, mindig is lesznek az igazi bőrön, eddig is megoldották, amúgy is elég sok darabból varrják össze az ülést, nem sok megy kárba.
Fórumtárstól lopvaEz pedig az újabbak ülése.
Egyszerűen siralmasnak tartom ezt az egészet, ha kifizeted a bőr felárat, akkor az igenis legyen legalább V70 minőségű. Ezeket a képeket csak most szemléltetés képpen lőttem hirtelen mobillal, de szerintem a lényeg átjön. Én aggódok, mert a legtöbb ember úgy sem tájékozódik, új autót meg nem igen fogok vásárolni, így mint másod, harmad tulajdonost különösen érint a dolog.
Amint megjön az Autoglym szett átmegyek az összes bőr felületen, de csodát ez sem fog tenni az S80 vezető ülésével, azzal már komolyabb gondok lesznek ha nem lépek közbe.
-
NorDezs
senior tag
válasz FeRRaR1 #3942 üzenetére
A bútoripart ne keverd ide, teljesen mások a követelmények, és az előállítás is. Az autóipar leginkább a legfelső réteget használja, ami 2-2.5mm vastag alapból, de ez hasítás, vékonyítás után 1-1.5mm-re csökken és minden OEM-nél kivétel nélkül ez a tolerancia.
Az általad leírt repedezést/kopást sok minden okozhatja. Egyrészt a fent említett mintázat, maga az ülés dizájnja, az alkatrészek milyensége, a festék kopásállósága, a felhasználó testsúlya, de leginkább a bőr megfelelő karbantartásának hiánya. A vastagság is közrejátszhatna elméletileg, de mint írtam ez eléggé fix minden gyártónál.
Szóval legfontosabb a megfelelő ápolása a bőrnek. Az Autoglymes cucc jóféle, de a repedezéseket az nem fogja eltüntetni. -
FeRRaR1
őstag
válasz NorDezs #3943 üzenetére
Értem amit írsz, de elhiszed nekem, hogy nagyon nem egyforma a vastagság az említett üléseknél? Egyre vékonyabb, és egyre inkább hasonlít a műbőrre. Tudom hogy a repedéseket nem fogja eltüntetni, de mindig is ápoltam a bőröket, ezután is fogom, majd keresek rá szakembert ha nekem nem sikerül megoldanom, de ez igazából egy jelentéktelen probléma a többi mellett.
werszomjas
Azt írta a kolléga is, hogy jó az Autoglym bőrápoló, de a repedéseket nem fogja eltüntetni, de azokat egyik ápoló szer sem...Esetleg a cipő paszta neppertrükkök
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3945 üzenetére
Teljesen igazad van, és Aneda-nak is. Bármennyire is furcsa, bor es bor között is óriási kulonbsegek vannak.
Ültem mar jo nehány boros autóban, nagyon érezni a különbségeket. Mind vastagsagban, mind minosegben.
Szerintem az S60-ban is pont ilyen a bor, mint a tiedben. Egyedül csak a bal 1-en látszik az uleslap oldalán a gyurodes, de ezek szerintem abszolút nem normális / természetes gyurodesek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3946 üzenetére
Magam sem láttam, hogy ennyire gáz a deréktámasz állapota, még egyszer kenegetés közben napfényben közelről szemügyre nem vettem. Majd ha kikevertem a tökéletesen egyező színt, akkor kap 2-3 réteg bőr festéket, majd egy befejezőt. Ha nem csinálok valamit vele most, akkor csak rosszabbodik, igaz oda van figyelve nagyon a kocsira, de így akkor sem hagyhatom.
Ne haragudj, hogy itt kérdezem, de ápolósba nem igazán tudtam meg többet.
Wolfs Blackout vagy Carpro PERL a jobb választás külső műanyag és gumi ápolásra? -
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #3947 üzenetére
Válaszolok a privatodra, csak sajnos megadta magát a gépem töltöje, az ipad-en meg kevésbé vagyok gepiro.
Egyébként ezekkel nincs tapasztalatom, csak Autoglym-et használok.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Cseri81
csendes tag
Ma egész szép idő volt felénk, ugyhogy gondoltam megpuccantom a motorteret (S80 T6).
Kivettem a turbó szivó, nyomó csöveket is és hát a nyomócsövekben bizony volt egy kis olaj, főként a kisebbik turbónál!
Ez mennyire normális?
176ekm van az autóban. Tuti, hogy az utóbbi 6-7 évben ezek a csövek nem voltak levéve!
Az utóbbi pár hétben csak városban volt használva.
Most vagy a sok alapjárat közeli fordulat okozta, vagy a kartergázból kerülhetett oda? Vagy egész egyszerűen elkopott a turbó!
Mik a tapasztalatok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Társasjáték topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest