- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
senior tag
válasz runner 125 #3548 üzenetére
„mint pl. egy Super B-ben”
Superb. Így, egyben. Sokan nem tudják, pedig a b az nem egy külön betű, hanem a szó része. [link]
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
minek?:S
őstag
válasz FeRRaR1 #3550 üzenetére
Húú ezaz Megyünk feljebb az árban.. nehogy már beférjek oda is, ahova más .. nehogy Igazából nem mostanában vennék Volvot, Még csak télen szeretném lerakni a jogsit, veszek egy trabit, első ülést kipattintom és hátsóról vezetek kb 5 év múlva/belül szeretnék venni Volvot addigra össze tudok szedni 2-3 milliót talán
Nekem igazából a 2005-2006os modellek tetszenek, régebbi az nem, újabb meg.. pénz se lenne rá. Egy ilyen kb mennyit ehet 100-on? 8 körül nem?
Illetve, most egy lehet, hogy egy hülye kérdés jön, de van valami jelentősége a Platinum, Premium, Black Edition jelzőknek? most így ezeket látom használtautón, van más? Ha van jeletősége, mi és melyiket érdemes venni?
Szerk.: S40 és S60-ban mekkora a max hely a sofőr lábának, ezt nem tudja valaki?
[ Szerkesztve ]
Üdv.:M.
-
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3550 üzenetére
Neked is angol autód van? Páran itt ph-n szentül gyozkodnek h 600 fontért már meg lehet venni a tuti 2002-es S60-at.
No nekem három 1000 font alatti angol autóm volt, ebből 2 a scrapyardon végezte, úgyhogy nem vmi jó az arány. De ha magyar autót használsz, akkor eleve a kérdésem is okafogyott. -
FeRRaR1
őstag
válasz minek?:S #3552 üzenetére
Figyelj, ezt mindenképpen ki kell próbálnod úgy is mielőtt megveszed, de az S40 biztos felejtős.
Attól függ milyen motorral veszed, és főként hol és hogyan használod, ehet 6 litert is de 16-ot is.
Ck.
Igen Angol, fent is vannak a képek [link]
Ismerősöm is 500 fontért vett V70-et, én is viszonylag jó áron vettem, ha szemfüles vagy, bizony ki lehet fogni olcsót, de nem olyan könnyű az mint sokan hiszik
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3554 üzenetére
Én autotraderen és gumtreen szoktam nézelődni. De nehezen fér a fejembe, hogy ha ugyanazt a modellt és évjáratot hirdetik 600-1500-ig, akkor a 600 nem egy roncs lesz.
2 autóm végezte 1 éven belül a roncs telepen, egyik 550 font volt, a másik 680. Mindkettő majdnem 1 év mottal, az első 2 hónapban tünetmentes működéssel. Nekem kezd kicsit jogosan inogni a bizalmam az olcsó angol autókkal.
Te hol vetted? Elvitted atnezetni? -
echterion
nagyúr
-
marsu
veterán
-
Ck.
addikt
válasz runner 125 #3560 üzenetére
Én most épp Angliában használom a magyar autót. Gond nélkül előzök, csak meg kell tanulni a technikáját. Ugyanennek a tükörképe a jobb kormányos autó itthon. Nem vészes.
Ha végleg hazajovok akkor hozok aprópénzért vmi komoly gépet, magyar rendszam és hadd szóljon. Nekem oly mind1 hogy jobb vagy bal oldalon van a tekerő.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megvettem ebay liciten, fél ár alatt utána pár héttel hazavittem, és megkapta a lehető legnagyobb szervizt szinte, a teljesség igénye nélkül: Teljes vezérlés, vízpumpa fagyálló és összes szíj új, új gyertyák, új olaj, összes szűrő, váltó olaj, fékpofák, már kapott egy új Bosch S5 100-as akksit is, szóval tényleg minden ki lett cserélve, kb 200 e volt mindennel együtt akksi nélkül.
Még két dolog van hátra, a gumik nemsokára elérik a kopásjelzőt, és egy nagyon picit húz ballra, de csak egy lehelletnyit és csak lassú araszolásnál, nem is értem, de mindegy is, mert a következő projekt egy új szett Conti Sport Contact 5 vagy Michelin Primacy HP gumi, + felni polírozás, + futómű állítás. Utána, majd a következő fékpofa cserénél már a tárcsák is cserések, van egy kisebb válluk már.
De napi használatban van, mint ahogy fentebb írtam egy hónapja teljesítettem vele 5000+ kilómétert kevesebb mint két hét alatt.
Egyébként ilyennel még nem is találkoztam, 4 személy, fullra megpakolva, haladok a német pályán 180-al, mondom gyorsítok kicsit, pont emelkedő volt, erre kiírja hogy lassítsak, mert a váltó túlmelegedett... Mondom fasza de megkérdeztem az elektromos szerelőmet, azt mondta ez normális, túl volt terhelve a kocsi és emelkedőn gyorsítottam, ha tovább gyorsítok akkor korlátozza annyira a teljesítményt, hogy ne károsodjon, de ha fixen 6.ban van nem értem miért melegszik fel, na mindegy, csak érdekesség képen mondtam Kicsit akadozik is indulásnál néha a váltó, lehet azért is volt, mert véres kicsit a torka.
Gumikról még annyit, hogy nagy esőben már viszonylag könnyen megúszik pályán, szárazon még tökéletes, de hát asszony is vezeti, fő a biztonság...
Az Angol kocsi témához meg, nekem sincs vele gondom sehol, valaki könnyen megszokja, valaki évek alatt sem, mind a kettőre van példám családon belül.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #3564 üzenetére
Kicsit off, sose értettem, van olyan helyzet amikor megeri a plusz X liter fogyasztást a 180-200-as tempó a trafi-biztos 140-150 tempomat helyett?
Én pl. most megyek haza, utána vissza, összesen 4000 km, de még se fordult a fejemben 150-nél több. Pedig tudna menni az a V6 TDI.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #3566 üzenetére
Woburn Safari Park, be lehet hajtani az állatok közé, oroszlán, tigris, farkas, medve, majom, zsiráf, stb... nagyon nagy élmény. A belépőn rajta volt hogy kabrióval tilos behajtani a farkasok és tigrisek közé, meg egyébként máshova is csak saját felelősségre
Ck.
Ha úgy megyek, hogy ráérősen, és meg is állok esetleg Németbe, akkor én se megyek gyorsabban 150-160-nál, de éjszaka, lehet hozni sokat, teszem azt mész 3-4 órát folyamatos 200 körül, akkor azért elég szépen tudsz hozni az időn. Egy 17-18 órás útnál bizony számít, és most elég sűrű volt a programom, ezért nem volt pihenő, úgy hogy siettem kicsit jobban. De nem jellemző hogy ennyire megyek, nagyrészt 140-150 a nappali, nem Német sebességem. rajtam meg nem fog a trafi, de pszt ez titok
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
addikt
válasz FeRRaR1 #3568 üzenetére
Micsoda szerencséd volt, én is voltam a napokban itt, de a tigrisek csak feküdtek, pedig kétszer is végig mentünk.
Majmoknál voltál? Nekünk volt utasunk
üdv
-
FeRRaR1
őstag
válasz werszomjas #3569 üzenetére
Mikor először mentem körbe, akkor nálam is csak feküdtek, másodszorra már mindenki aktív volt, az a titka, hogy 17:00-kor zárják a kapukat, de 18:00-ig még körbe lehet menni, szóval az utolsó körömre olyan 17:05-kor indultam, alig volt kocsi, és a vadőrök fárasztották az állatokat, mindegyik mozgott játszott evett vagy valami.
Volt több utasom is:
A tigrisek meg a medvék azok nagyon aktívak voltak záráskor:
De a legjobb az elefánt volt, azok hogy örültek egymásnak mikor össze engedték őket, megfogták egymás farkát vagy ormányát mosolyogtak és futottak.
Eszméletlen jó volt az egész, még vissza is fogunk menni, megbeszéltük.
A képek minőségéért elnézést, asszony lőtte telóval -
LegoHead
újonc
Sziasztok!
Új vagyok itt, nem szeretek ajtóstúl berontani sehova, de segítségre van szükségem. Pár hete vettem egy S80-ast, ami napok alatt lemeríti az akkut. Nagyon sok oldalon találtam hasonló panaszokat, de megoldást még sehol. Szóval hátha itt közületek tudja valaki a tutit? A klima sem jó (ez persze lehet különszál mis, csak megemlitettem)
Köszönöm,
-
FeRRaR1
őstag
válasz LegoHead #3571 üzenetére
Szia, hova valósi vagy, tudok ajánlani embert aki ránéz. Lehet hogy össze függ a kettő, de nem feltétlen, ha első generációs S80 akkor simán elszökhetett az összes gáza már, csak egy feltöltés kell neki (velünk előfordult a 2004-esen, utána hibátlanul működött) de ezt a klímás majd megmondja. Van egy országos szinten profi elektromos emberünk, ő minden ilyen és ehhez hasonló dolgot megold, mert ez így nagyon kevés amit mondtál, látatlanba meg nem nagyon lehet autót szerelni.
-
kcs73
aktív tag
Sziasztok! Vettem agy Volvo V70-est,és 5 nap telt el,és nem tudom betenni D-be!
2001-es,2.3i,250Ps
Van valami tipp,hogy mi lehet a baja?
Vagy tud valaki esetleg bontott váltót hozzá?
Elektromos baja valószínü nincs,mert egy szerelő megnézte.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
kcs73
aktív tag
válasz FeRRaR1 #3576 üzenetére
Én sem hiszem,hogy 5,nap és 500km alatt tettem tönkre.
De ha nem akar fizetni nem hiszem,hogy tudok csinálni bármit is!
Ez mostmár rajta múlik.
Ma kiderül.
A baj az,hogy Klágenfurtba vagyok,találtam egy magyar szerelőt,így olcsóbb lenne a le-fel szerelés,azaz,így lenne kb 500 euró.
És akkor erre jön a váltó csere,vagy javítás!
Az plusz 200000ft!Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
runner 125
nagyúr
Sajnálom, de hányszor leírtam h ha vki automatát vállal be, legyen a zsebben meg 5-600k, hiszen egy ennyi idős - de meg fiatalabb automatanal bármikor beuthet a krakk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
Nálam akkor volt hasonló, amikor a fűtést csináltuk. Utána egy darabig mintha szorult volna a váltóbowden és én is nehezen tudtam berakni D-be ( de csak oda). Egy kis igazgatás után elmúlt a probléma.
<tRucKdriFteR>
-
kcs73
aktív tag
válasz echterion #3582 üzenetére
Hívtam a tulajt,és azt mondta,hogy a Mercedesbe amire cseréltem elromlott a motor!Tehát azt meg akkor nekem kell fizetni!A merci amiről szó van 2,5 éve volt nálam,mindíg pöccre indult,soha nem volt semmi baja!
Tehát annak a valószínűsége,hogy elromlott,éppen most,egyenlő a nullával!
Akár a házamat is rá tenném!
Most hívott a szerelő,hogy levette a váltót,és szerencsém volt,hogy elromlott,így legalább még élek! Ugyanis a váltóból hiányoztak csavarok,az önindítót alíg tartotta valami,a benzin cső,elvágva,és összekókányolva!!!!!!
Erről ennyit! Nem akarom bántani a magyarokat,mert én is az vagyok és büszke vagyok rá!
De ha ezt itt ausztriában csinálja meg a kereskedő,akkor csúnya kártérítést varnak a nyakába,és bezáratják a boltot!
Az más kérdés,hogy nem is tudja megcsinálni,mert minden autóra 1 év garanciát kell válalnia!
Na de mindegy ilyen az élet!
úgy néz ki,hogy 350000-ből "meg úszom"!
Mindíg tanul az ember,és azt jegyzi meg a legjobban amikor a saját kárán tanul!
41 éves vagyok,ez a 23. kocsim,de még így nem jártam! Végül is 23 kocsinál 1-szer belefér,nem!?Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
kcs73
aktív tag
válasz echterion #3584 üzenetére
Nem ez volt a célom,sőt!
Ha leinformálható az autó,akkor egész nyugodtan,mert ennek ellenére is nagyon tetszik az autó!
Bár lehet,hogy nálam ez már betegség!
De nem megyek vele orvoshoz,mert ki tudja!
Lehet az orvos még hülyébb mint én!
A mai világban nem lehet tudni!
Sőt,példát is tudok rá!
Egyszó mint száz,én úgy vagyok vele,mint a nőkkel,ha nem érzem jól magam benne akkor nem kell!!!Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit, aki számít...
-
Ck.
addikt
válasz echterion #3584 üzenetére
Mivel drágább egy automata javítás, mint egy kuplung + kettőstömegű csere?
Amúgy meg az A6-ot 4 éve vettem használtan, idén lesz 14 éves. Nagy motor is, dízel is, azon belül is 2.5 V6 TDI, meg még tiptronic is a drága, tehát kész a halálos ítélet. De elárulom, se a motorhoz, se a váltóhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ha megkapja a megfelelő törődést, akkor örök élet + 1 nap. Mellesleg az automata a motort is jobban kíméli. Körültekintően kell használtat vásárolni és akkor nem lesz kellemetlen meglepetés.[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Mivel több apróság van benne és több munkaóra rendbe rakni.
A Geartronichoz egy szeleptömb 150-180 000Ft között szokott lenni, a többi aprósággal anyagárban megáll a mutatvány olyan 220-250 000 között, ha a konverterhez nem kell hozzányúlni. Ha az is cserés/felújítós akkor az is 70-120 000 között. Ezek még csak az alkatrészek."Ha megkapja a megfelelő törődést"
Általában nem kapja meg.<tRucKdriFteR>
-
FeRRaR1
őstag
Lehet hogy megőrültem, de most hogy költözök, és átutaztam párszor a Nürburgring mellett, elkapott az érzés hogy kéne csapatni rajta picit, meg nem ártana egy pakolós autó sem, amit nem sajnálok.
Erre a beteg meglátásom szerint egy V70 T5 lenne a legmegfelelőbb manuális váltóval, ezért el is kezdtem licitálni párra, jelige, olcsó legyen és csak keveset költünk rá.
Ez a karosszéria, esetleg a ránc felvarrt, és semmiképpen sem többért
Ez a néhai rendőr autó is szép lehet 352 pacival, csak elszaladt az ára egy hobbi autóhoz képest (nekem)
Megőrültem?
(Most licitálok egy 250 lovas automatára és egy 260-as manuálra)
[ Szerkesztve ]
-
minek?:S
őstag
Üdv.
Ha minden jól megy.. amit nagyon remélek... 1 éven belül vehetek akár Volvot, S60ast néztem ki, abban csak elférek kényelmesen, de, ha a lentebb leírtak alapján S80 is belefér, uccu neki. Nos kritériumok:
max 2-2,5 milliót szánnék rá.
2005nél ne legyen öregebb, 2004 még nagyon határ eset
200k km-nél ne legyen benne több, ha egy mód van rá.
ne fogyasszon túl sokat. mondjuk városban 12-13, o.úton 7-9 l max.
itthon használhatót, ne kelljen még azért is fizetni, hogy forgalomba helyezhessem.
A többi az csak opcionális, ha belefér: tolatóradar, szervó, ABS/ASR, tempomat.Ha linket is adnátok, annak nagyon örülnék. Illetve, amit hülyén írtam, azt nyugodtan javítsátok, mint mondtam, nem vagyok nagy guru a témában.
Üdv.:M.
-
FeRRaR1
őstag
válasz minek?:S #3591 üzenetére
1 éved van még a vásárlásig, akkor felesleges linkelni, én kibővíteném csak a listádat:
S60 2000 - 2009
V/XC 70 2000 - 2006
S80 1998 - 2006
S80 2006 - 2014S60 esetén édes mindegy hogy 2005 vagy egy évvel korábbi, mivel ugyan az a kaszni. Állapotot veszel, nem évjáratot, ez nagyon fontos, általában elég jól felszereltek tolató radar, és tempomat ha nem is mindegyikbe, de nagy részükben van (itt kint nem láttam még nélküle az említett típusokból) ABS + szervó már rég alap a Volvonál.
Arra figyelj, hogy Volvo által gyártott motorosat vegyél, pl D5, illetve ha automata akkor hidegen teszteld le hogy ránt e indulásnál, szépen veszi e a fokozatokat, nagy gyorsításnál vissza váltás, nem okád füstöt stb... Az általad megadott fogyasztásba belefér a D5 és T5 is, meg nyilván minden ami alatta van, szóval az említettek 99% kevesebbet fogyaszt.
Viszont mindenképp vigyél valakit aki guru, nehogy rászedjenek egy lefingott darabra.
Nekem S80 2007 D5 van, faternak ugyan ez, meg egy 2004 S80 D5, most vadászok neki hétvégi autót, XC70 [link] magamnak meg V70 T5-öt hobbi meg pakolós autónak: [link].
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Ezzel én tisztában vagyok, de míg egy kuplung elhalásnak van némi előjele, ahogy a kettős tömegű csereérettségének is, addig az automatának nem feltétlen ( pl nálam sem volt ).
Ha megkérdezel 100 automatás tulajdonost, kb 95 azt fogja mondani, hogy abban nem kell olajat cserélni vagy nem tudja ( ennél már csak az rosszabb, hogy a TC-s olajdoki is azt az ökörséget hajtja, hogy nem kell benne cserélni..),3 tudja, hogy kell, de mivel nem előírás így nem cserél,2 pedig rendszeresen cserélni. Akkor keress egy olyan eladó autót ami minden igényednek megfelel és pont a maradék 2%-ba fog esni!
Szóval marad a tartalék zsebpénzes verzió.
<tRucKdriFteR>
-
Weareus
addikt
Üdv. V70-es (1998, benzin, turbo) autón világított az abs és a tracs, továbbá nem ment a sebesség-mutató. Abs-modult kiszedtük, az elektromos rész át lett forrasztva, visszaraktuk, légtelenít, olaj utánatölt, légtelenít. Eredmény: lámpák nem világítanak, megy a sebességmérő. Viszont: fékpadon az abs-modul kiszedése előtt megfelelő fékerőt produkált, visszarakás után újra fékpad, eredmény: lesújtó. (-40% hátul, és elöl sem túl jó).
Szervizes szerint (Misleny, Suzuki) sz@rul forrasztottunk, szerintem ők sz@rul légtelenítettek. (Mondjuk utóbbi esetben beesne a fékpedál, meg ilyesmi..., szóval lehetne érezni, de nem érzek semmit, azon kívül, hogy erősen balra húz az autó fékezéskor.)
ABS-vezérlő cserét javasolnak. Na, annyi pénzem nekem nincs. (Meg nem is igen kapni...)
Most akkor ilyenkor?
Megnéztük a féktárcsát, fékbetétet: igaz, hogy kuka, de félek, ha fel lesz rakva az új, nem fog megjavulni a fékerő. (Különben is: az abs kiszerelés előtt még a kukás szett is megfelelő fékerőt produkált, utána (1 nap) már nem volt jó...)
Mi lehet a gáz?
Azért is probléma, mert a közlekedésfelügyeletre fog menni vizsgázni az autó, mivel forgalomba helyezésről van szó.Pizo_s70 kolléga segítségét ezúton is szeretném megkösöznni.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Ck.
addikt
válasz Weareus #3594 üzenetére
Miért nem vittétek el szakemberhez az ABS modult? Én épp most rendeltem meg a javítást a pixelfix-nél. Az országban senki más nem vállalja az ABS elektronika javítását, rajtuk kívül. 35 ezer pénz lesz, de garanciával együtt, erre vannak szakosodva.
Az otthoni babrának sosincs jó vége. Az ilyeneken szvsz nem szabad spórolni.[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Szakemberhez vittem. Kolléga a zseni és az őrült között van, cnc-vezérléseket ír, ha kell oszcilloszkóppal kimérte volna a jeladót is. Egy gyanús forrasztás volt, azt megcsinálta és bejött. 1000 Ft-ot kért, te fizettél 35-öt néhány forrasztásért. Gratula hozzá. Én segítséget, ötletet kértem, nem pedig okoskodást-kioktatást.
Sit venia verbo.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #3597 üzenetére
Jogos kérdés. Pizo fórumos kolléga mikor segített, küldött nekem részletes leírást arról, hogy miként néz ki a V70-es és a 850-es Volvo abs-vezérlője. Szétszedéskor azonban mikor előtűnt a nyáklap, láttuk, hogy ez most vagy 850-esé vagy pedig Pizo kolléga cserélte fel a fényképek alatt a levélben a feliratot.
Most dolgozom, nincsenek itt a fotók, de rákeresek neten és megnézem, hogy melyik való a v70-esbe, s összevetem, hogy most akkor melyik van benne valóban.
Persze kérdés, hogy a 850-esé szabatos-e bele egyáltalán. Ha nem, akkor Pizo kolléga cserélte fel a képeket (ami mit sem von le értékes segítségéből).
Ha viszont a 850-esé nem szabatos, akkor v70-es van benne, ez esetben nem tudom, hogy érdemes/kell-e kódolni?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #3597 üzenetére
Közben rájöttem, hogy hülye vagyok: megnéztem a levelezésben Pizo_S70 kolléga által küldött két nyáklap-fotót, (v70, 850) és összevetettem a neten lévőkkel, és biza nem Pizo kolléga hibázott, hanem az én v70-esemben egy 850-es Volvo vezérlője van.
Akkor először is köszi a konstruktív kérdést, rávezetett a probléma lényegére
Másodszor két megoldást látok:
1. Venni egy új/használt v70-es vezérlőt (ez fájna nagyon)
2. Használni ezzel, feltéve ha megfelelő fékerőt produkál majd a tárcsák/betétek cseréje után. Utóbbi esetben jönne szóba az autóval történő összekódolás, ha jól sejtem?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
gaborbol
őstag
válasz Weareus #3599 üzenetére
Azzal, hogy megprobaltatok megforrasztani semmi gond nincsen, rengeteg video-leairas van rola a neten es az esetek 90%-ban sikerul is teljesen atlag emberegnek is a javitas, en is megprobaltam volna.
Tehat ha jol ertem, ezt az azutot igy vetted ezzel a hibaval es most megprobalod megcsinalni, de nem tudni hogy ki javitotta mar elotte, illetve hogy mit csinaltak vele?
Ahogy olvasom, a bontott darab(amiben talan tudnek segiteni) akkor megoldas, ha megvan az eredeti modul es azon a szamok teljesen megeggyeznek a bontottal, akkor nem kell programozni, minden mas esetben igen.
Talatam egy ilyet:
[link]
Errol garantaljak,hogy mukodni fog a kocsiban, es programozni sem kell, szerintem arban annyira nem veszes.
$150 dollar+100 dollar es ha megkapjak a rossz alkatreszed akkor visszakapod a $100-t.Vagy ez, ez csak $99 dollar.
[link] ( itt is vissza kell kuldened a hibas modult)Ha az ABS lampa nem jott vissza es a kilomerora is mukodik akkor lehet,hogy a javitas sikeres volt es a hiba mashol lesz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS RT-N66U és RT-AC66U
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Robotporszívók
- alza vélemények - tapasztalatok
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs