Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
Semmi baj sincs a Maláj Petronas termékével, csak ennyiért van más lehetőség is.
Annó a dizli Grandéba 1x az került csere alkalmával, és a feleségem észrevette, hogy hangosabb a motor.
Utána csak Motult használtunk, tökéletesen tette a dolgát.
Bravoba is Fuchs, Total, Motul szokott menni. -
-
mekker
őstag
válasz hroberto #7453 üzenetére
Engem amúgy érdekelne, hogy milyen a Mitot vezetni, ülni benne a Giuliettához képest?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
hroberto
veterán
Ugye a MiTo alapból kisebb, ezáltal szűkösebb. A futóműve feszesebb, pattogósabb.
A Giulietta jóval kényelmesebb, csendesebb.
A Giuliettában sokkal jobban érzem magam, de ez nem meglepő, hiszen azért egy kategóriával a MiTo felett áll.
Ettől függetlenül én szerettem a MiTo-t. Kisautóhoz képest jól felszerelt volt, és a kemény futómű miatt szerettem a Bükk kanyarjait.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
veterán
válasz HussarF #7460 üzenetére
Germán autó nemesacél kipufogóvégét biztosan nem mattítja ; Saab-on és VW-n teszteltem, ill. a mai napig használom.
Eddig még csak a 3 nullást (000) próbáltam; van itthon belőle finomabb 4 nullás is (0000). Ha szárazon használod, sok-sok évre elég lesz egy tekercs; vizesen hamar szétmegy, rozsdásodik.Fontos: szivacsos mosás után kell használni, hogy ne legyen rajta egyéb szennyeződés ami karcol. Ha megszáradt, utána jöhet az acélgyapjú.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ma reggel egy kicsit megtértem...
Sétálok le a reggeli kávéra, aztán miközben veszem a kabátot, az ablakon kinézve látom, hogy valami szép formájú Giulia parkol a szomszéd előtt.
Hazahozta a QV-t! Kimentem az utcára nézegetni, közben jött ki ő is - indult el egy bemutatóra. Dumáltunk kicsit, majd indítás után kértem, kicsit 'bőgesse' már meg. Húzza neki, a motornak olyan hangja van, mintha a pilisi szívcsakrából azon a blokkon keresztül akarna kitőrni az őserő...nice! Mondom a kipuff hangját azért szépen túlszólja a motor...mondja: jaa, áthúzom sportba. Höööööö, bazz...ez nagyon szépen hörög!
Utána elváltuk és ő sportmódban lassan kigurult az utcából...közben egyfajta súttyó, de mégis potens 'yenkee-V8' szerű mély bugyorgás hallatszott folyamatosan, távozóban elhalkulva.
Egyébként ránézésre még a formája is kicsit más; és most nem a kis/nagy szárnyakra és egyéb csingilingikre gondolok, hanem pl. a motorháztető mintha púposabb, magasabb lenne, stb.; illetve 'integráns', valahogy sugárzik belőle, hogy 'itten most komoly content van' lökhárítótól lökhárítóig, és ez nem csak egy héjként funcionáló szép body.
EPIC
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Úgy látom van pótolnivalód bőven, ha ez csak most ütött be így nálad
Vályi Pista Genfben - ez csak úgy hangulatcsinálónak
Autósámán - Stelvio Q - ez nem a Giulia, de elég sok olyan dolgot elmond, ami mindkettőre igaz. Ez is kötelező. Meg utána van a Giulia Q-ról is videója, de előtte ezt is érdemes megnézni.
Amúgy mit lehet tudni az ő gépéről? Szín, felnik, stb.? Melyik kereskedésben vette?
-
Patrick
addikt
Milyen jó az ilyeneket olvasni. Azok a QV-k remekművek.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
aktív tag
válasz HussarF #7463 üzenetére
@HussarF
A gép kincstári (Fiat Mo.) promo/client autó, így vélelmezem, hogy "full-full", bármit is jelentsen az ebben az esetben.
Egyébként távolról sem vagyok szenvedélyes 'autobuzi', mindössze a szép, karakteres, technikás és egyedi(bb?) kocsikat tudom értékelni; főleg ha még bugizik benne némi 'HW-Pr0n' is, mivel a technológia dolgokra (főleg a mechanikus fajtára) nagyon be tudok indulni.
Sőt, az autókhoz való viszonyom általában teljesen szenvedélymentes: nekem a 'jó autó' elvből az ami, minimális ráfordítással a legtovább húzza és emellett a legkevesebbet veszi ki a zsebből a fenntartáson és az amortizáción keresztül együttesen, úgy hogy közben nem sajnálom, bármi is történjen vele; és ha bármi mégis történne vele, minimális a károm. Innen jön a 'daily-beater' kategória, esetemben az Almera (a.k.a. Szamuráj): egy praktikus közlekedőedény, ami marad, amíg megy; és ha már nem megy, akkor elmegy.
...és akkor ilyen attitűddel honnan jön az Alfa? Attól még, hogy az autók javarészt hidegen hagynak, az 'autózást' még szeretem, sőt. De az hobbi; a közlekedés viszont egy 'muszáj' jellegű dolog, amit igyekszem abszolút racionalizálni és minimalizálni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
hobizoli
nagyúr
Manky Grande Punto 1.9 16v JTDm 360lo 600Nm
minimalis fusttel egyelore
több drón kell ;P
-
Leadtam a kocsit Csörinél, most iràny Fehèrvàr, mozi, edzés stb. Dèlutánra meg kèsz is a kocsi.
Olajcsere + szűrők
Első alsó lengőkarok (asszem)
Egr hűtőfedél (preventív jelleggel a 2.0 miatt)
Meg talàn mèg pàr apróság
-
hacki87
senior tag
válasz gipsztigris #7474 üzenetére
Fiat Grande Punto 1.9JTDm
-2566 hybrid
-épített injektor
-nagy magasnyomasú pumpa
-csőleömlő
-76/70 kipu
-600x300cooler ,60 csövezés
-6 ágú színter, egytömegű lendkerék
MankyChip: 360le 600nmFB oldaláról.
-
-
TheProb
veterán
Hali!
DZ-ék csak engem szopatnak vagy nem egyedi eset? 1 hónapja várok arra, hogy meg legyen csinálva szerencsétlen bravo bal oldali féltengelye (kehely+csillag csere). 2 hétre adtak időpontot. Előtte Zolival megbeszéltük, hogy kb 17+5e lesz a javítás (anyag+munkadíj),de mondta, hogy majd keressem rá 2 napra a kiscsajt, hogy időpontot kérjek, stb. HÍvom a csajt, többször, vagy nem veszi fel vagy kinyom. Kb 4 napra rá tudtam vele nagy nehezen beszélni, hogy adjon időpontot. Arra a kérdésem, hogy akkor pontosan mennyi lesz, meg flegmázott, hogy hát azt már Zolival megbeszéltük. Mondom ja, de csak nagyjából...
Mindegy, letelik a 2 hét, viszem a kocsit reggel Zolinak. Kérdezem, hogy du/este akkor ugye jöhetek érte, mert múltkor mondta, hogy kb 2 óra. Mondja, hogy nem tudja, majd este valamikor menjek érte. Végül este 6 körül megyek vissza, aztán mondja, hogy nem lett megcsinálva a kocsi, mert csak csillagot kaptak, kelyhet nem. Még az volt a szerencse, hogy nem szedte szét, így el tudtam hozni. Úgy, ahogy oda vittem. Egy bocs vagy egy elnézést azért elfért volna, még ha nem is ők tehetnek az alkatrész mizériáról. Mondja, hogy ismét keressem a tyúkot 2 nap múlva. Ismét csak kb. rá 3-4 napra értem el, mondja, hogy következő hét elejére megvan az alkatrész. (Ez már a mostani hét amúgy) Várok szerdáig, semmi. Szerdán írok neki fb-on, semmi válasz. Csütörtökön mondom már csak felhívom, azt mondja, hogy este beszél Zolival és utána hívnak. Most van péntek ~21:00 óra, azóta is hívnak.Úgyhogy hétfőn új szerelőt keresek mert már elegem lett. 1 hónap telt el. Isten igazából csak a csajra vagyok kiakadva, mert nettó 0 a kommunikáció a részükről, amit meg neki kéne intézni. Folyamatosan én írok neki fb-on vagy hívom fel. Vagy b@szik visszaírni vagy azzal leráz, hogy majd visszahív. Egyetlen 1x nem hívott vissza, nem jelzett vissza. Pedig Zoli maga egyébként rendesen tűnt, kár, hogy a leány miatt veszít el egy (már visszatérőnek mondható) ügyfelet...
Szóval hétfőn telefonálás. Kérdés, hogy Grósz Ferivel próbálkozzak-e újra (múltkor Integrale nem sok bíztatót mondott róla.) vagy próbálkozzak be (szintén Integrale által ajánlott) Kerepesi Janinál. Netán Olman Zsolt.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #7478 üzenetére
Körbejártam már ezt a kérdést. Nem akarom újíttatni. Elvileg kehely csere a lényeg (csillaggal együtt). Minden másra csak ideiglenes megoldást hallottam.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz TheProb #7477 üzenetére
Ez ilyen, DZ-hez szerintem egyre többen mennek, ő meg úgy látom túl meredeken nem emeli az árakat, egyre jobban el van havazva. A szerelő egyre kevesebb. Én a helyében csípőből 2x-esére emelném az óradíjat lehet, hogy elvesztené mondjuk harmadát a kuncsaftjainak, de még így is annyi maradna, ami kitöltené bőven a munkaidejét és még így is többet keresne és még élete is lenne mellette.
Én egyszer voltam DZ.-nél vagy 2 és fél éve. Kb. egy hónapot állt nála a kocsi. Mondjuk a munka meg volt rajta rendesen csinálva, meg olcsó is volt, de akkor is úgy voltam, hogy ide inkább többet nem.Az ilyen szervizt szeretem, mint Csöri. Megbeszéltük előre, ma elmentem hozzá, reggel a kocsit otthagytam, át Fehérvárra, edzés, mozi, ruhavásárlás, amit már amúgy is be kellett volna ütemezni... Délután 5-re meg mentem vissza Várpalotára.
-Olaj-, olajszűrő-, üzemanyagszűrő-, levegőszűrő- és pollenszűrő-csere,
-Preventív módon EGR szelep hűtő fedél csere,
-Főtengely ékszíjtárcsa csere (kicsi könnyezés volt, motortér takarítás után is mindig megjelent egy kis olaj a motorburkolaton. De kb. ez is preventív volt. A gumigyűrű benne már nagyon ergya volt),
-Első lengőkar hátsó szilentek cseréje (nem volt nagyon vészes, de azért már nem nézett ki jól, így nem autóztam ki belőle az utolsó csepp km-t is, inkább csere),
-Klímagáz lefejtés és feltöltés + klíma fertőtlenítés (Bő 3 éve van nálam, azóta nem volt a klímához nyúlva, de előtte sem. Baja nem volt, hűtött rendesen, szóval ez is preventív jelleggel történt. Amúgy 50 g gáz hiányzott belőle, most 460 g-al feltöltve rendesen)
A vége 192 lett, ennek ~30%-a a munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #7482 üzenetére
"Ez ilyen"? Én nem DZ munkájáról beszéltem most, hanem arról, hogy semmit sem kommunikálnak. Ez akasztott ki leginkább. Folyamatosn én hívogatom őket, én érdeklődök. Aztán még akkor sem képesek felemelni azt a rohadt telefont, mikor értesíteni kéne, hogy van/nincs alkatrész. Akkor se szóltak semmit, mikor odavittem az autót. Nem kellett volna egy telefont megereszteni, hogy bocs, nincs alkatrész, nem lesz megcsinálva a kocsi? Meg ez, hogy reggel azt mondja, hogy majd 6ra talán kész lesz. Mi az, hogy talán? Milyen scenárióban normális az, hogy majd az ügyfél egy random időpontra odamegy és vagy kész a kocsi vagy nem. Mi van, ha pl Pest másik feléből vagy agglomerációból jövök és netán potyára? Miért olyan nehéz szólni, hogy kész a kocsi vagy nincs?
Vagy ezek csak nekem marha fura dolgok?
Amúgy télen voltam náluk először. Akkor motorolaj és szűrők cseréjére vittem, meg volt hátsó szilent csere is. Illetve szóltam, hogy nézzék már meg a kulisszát, mert a váltóbot "ragad" a "jobb oldalon" Az 5-6 irányában. Illetve, hogy alacsony sebességnél fémes, csiszolós hangot hallok hátulról. Elvileg nem ritka eset, hogy a hátsó pofák random ráfognak a tárcsára és az ad csiszolós hangot. A kulisszát szétszedte, ugyan olyan ragadós szar maradt, de legalább már be is fagyott... Mondom, hogy ez így nem fasza. Az volt a válasz, hogy szét kell szedni a váltót... Ami nyilván már nem fedné a garis dolog...
Aztán a fékre azt mondta, hogy minden fasza. De ugyan úgy hallani a csiszolást. Szóval nemtom."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz TheProb #7484 üzenetére
Ugyanez a szarakodás volt. Odavittem, ráadásul vidékről. Egy hét múlva hívom, még hozzá sem nyúltak. Utána 5 napra rá megint, akkor meg nem volt elérhető. Nem értem el napokig. Kínomban odaküldtem öcsémet, aki Pesten lakik, hogy nézze már meg, hogy mi a fene van. A kocsi ott állt, ahol hagytam. D.Z. telefonja állítólag tönkrement és a műhely kapujára volt kinyomtatva, hogy tönkrement, az új száma ez meg ez. Fasza. Aztán valamikor a 3. héten nyúlt hozzá, utána meg a szomszéd műhelyben lévő fényező következett. Ő mondjuk drágán is dolgozott meg szarul is. Úgy hoztam el végül, hogy szombat este 9 körül végzett a fényező, mert egy hónap után már erősködtem, hogy elhoznám, mert vasárnap repültem Helsinki-be. És nem akartam már még egy hétig náluk hagyni. Ott álltam felettük már egész szombat délután. Azért D.Z. munkája sem volt makulátlan, de azért a szintet megütötte.
Azért mondtam, hogy én oda többet nem is vinném. -
TheProb
veterán
válasz HussarF #7485 üzenetére
Így akkor elrettentettél attól a fényező gyerektől is. Pedig megvan a száma, opcionálisan őt is megkaptam, mint kontaktot. mert akarom majd valamikor políroztatni is. De akkor az is kilőve.
Komolyan borzasztó, hogy nem találni egy tényles normális szerelőt. Valami "baja" mindnek van... Grósz Feri legalább tök normális, segítőkész volt eddig. Csak ő meg azért nem 5percre van tőlem... Meg a múltkor úgy eltűnt, mint szürke szamár a ködben. Ezért is kerestem akkor mást, akkor lett belőle DZ.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
j.bravo
addikt
válasz TheProb #7477 üzenetére
Oh, amikor két éve én feladtam velük kapcsolatban (pedig gyalog 10 percre lakom tőlük), ugyanez volt, de még munkától függően DZ-t ill. Gukkert (Zsolt) kellett keresni, hasonló elérhetőségi rátával.
Szinte hihetetlen, hogy miután felvettek egy embert kapcsolattartást intézni (és kellett hogy - legalábbis egy időre - javuljon a helyzet), sikerült ugyanoda eljutni.Szóval van az én esetemnél rosszabb is - persze ettől még nem jó.
Egy Bravo egyébként talán kevésbé utálatos szarolasz mint egy Alfa, úgy értem egy nem olasz autókra specializálódott műhely is már lehet hajlandó és képes is rendesen megcsinálni; lehet hogy nem erőltetném a “sztár”műhelyeket; csak rendes legyen.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
TheProb
veterán
válasz j.bravo #7492 üzenetére
Azt nem értem, hogy ha a posztom után fél napra rá már cska itt ennyi hasonló negatív tapasztalat jött össze, akkor hogy az istenben van szarrá dícsérve? FB-on kb nem láttam negatív véleményt róluk, illetve ezek ellenére is ajánlják. Hogyan? Ilyen hozzáállással csak elrettentik a kuncsaftokat és emellett irreleváns az is, hogy jól és/vagy jó áron dolgoznak-e vagy sem. De leszarom, hogy nem anonim, szerintme le fogom írni a véleményemet egy negatív értékelés formájában fb-on és google-ön is.
Amúgy tudjátok mit nem értek. Gyakorlatilag "ekte" fiat-os szerelőt még nem mondott eddig senki. Mikor itt kértem szerelő ajánlást, kb mindegyik csak Alfás volt. Grósz Feri is szerintem inkább Alfás. DZ is, Olman is. És egyiken sem éreztem azt, hogy pl csuklóból vágná a bravo 2 nyűgjeit, típusbetegségeit. Isten igazából olyan emberkéhez vinném legszívesebben, aki 5ös volt az oviban bravoból. Értem én, hogy nem a legelromlósabb modell (nem negatívum! ), de akkor is.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #7494 üzenetére
Nem hiszem, vagy ha igen, akkor nem ez a kommunikacio.
Decemberben! beszeltem a sraccal szemelyesen, nekem DZ-ek 10 perc gyalog. Hivjam fel, itt a szamom, egy heten belul be tudjuk iktatni, sokaig melozok.
Fasza. Utana ha 6* nem hivtam,akkor egyszer sem, kinyomta mindig.
A masik a Helsinki felol is elerheto DDR retro team, na az tele van, felhivtam, oke ket het mulva vigyem, masnapra kesz. Na erre jott egy nap csuszas az idojaras miatt."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000