- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #4639 üzenetére
Tobbet vartak igen, de figyelembe kell venni, hogy Amerikaban december ota van piacon, kinaban marcius ota, euban a komolyabb modellek (QV, AE) szinten csak december ota van. A fobb piacokon pedig hasonloan, vagy jobban teljesit, mint a Merci vagy a BMW. Ket ev mulva terjunk vissza az adatokhoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #5867 üzenetére
+1
Én mindig azt mondom, hogy nem vagyok olasz fan, erre a 2. autóm is az lett. Valamint a Giulia láttán, a 3. képében is olasz van vízionálva... Persze az még nagyon a jövő zenéje.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #5875 üzenetére
Amúgy még Kia-k azok, amik kezdenek tetszeni. Optima K szép, meg most a stinger... Mondjuk utóbbi valszeg marad álom kategória...
Németek már kb semmilyen szinten nem mozgatnak meg. Mazdáról meg sajnos mást se hallani, csak hogy rohad. Még az új modellek is.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz Patrick #6282 üzenetére
Volt kia ceed-em, meg i30-i20, jók voltak, de már elszállt az áruk.
2011-ben 2,7M volt az alap ceed és pár extrával 3,1M vettem, most 4,5M az alapVitara is jó, de majdnem 4,5M az is
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Patrick #6284 üzenetére
Az eddigi pár km (teszt vezetés) nagyon csendes, bunker érzés, jó váltó, jól tart az ülés, a kormány elég gumis kívánja a bőrt (sajnos csak csomagban van)
Hátul is elférek rám állított első ülésnél kényelmesen (180 cm vagyok) majd meglesz akkor mindenről beszámolok
Várom már nagyon, már téligumit is rendeltem rá egy olyan autóra vettem, ami még nem is létezik, kicsit fura érzés, pedig ez a 3. új autóm lesz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Patrick #6433 üzenetére
Én most erősen az új autóra hajlok.
2.0 benzines Giulia, majd bejáratás, (~10k km) után irány Hollandia, felokosítani 280-300 lóerőre és kész az álomautó (jó, persze nem egy QV, de így már teljesen jó).
Ami most kérdéses nekem, hogy mit jelent most az új Giuliáknál az Euro6D szabvány. Néztem a konfigurátort és már csak E6D benzinest lehet venni. Ha ez azt jelenti, hogy a benzinesbe részecskeszűrőt raktak, akkor:
A másik meg, hogy 4 év után szoktak jönni a facelift-ek. Ha azon a környéken jönne egy facelift mnodjuk LED lámpákkal, meg pár apróság optimalizálásával, akkor egy kicsit még hajlandó lennék várni.(#6435) gipsztigris
Pofásak ezek a Lanciák is, kár hogy kivérzett a márka. De legalább az Alfát életben tudták tartani.(#6436) máyköl
Az 5 hengeres dízel nagyon kellemes az automatával, a 4 hengereshez annyira nem passzol. De én az M32 váltótól sem félnék, én sokat olvasok 159 témakörben és nem rémlik, hogy gyakran baj lenne vele.[ Szerkesztve ]
-
válasz Patrick #6445 üzenetére
Most még odébb, de mire vásárolni akarunk, pont esedékes lesz. Ha újat fogok venni, akkor nem akarok megvenni 2020 tavaszán egy FL előttit, ha nyáron jön az FL utáni. Persze, ha tele lesz vágva DPF-el, meg adblue-val, akkor meg lehet, hogy pont azért rohanok, hogy még gyorsan egy FL előttit berendeljek
-
CharlieDrop
veterán
válasz Patrick #6454 üzenetére
Kellett volna reggel egy képet lőjek
A lámpánál egy ilyen kis Stelvio Q2 állt előttem
És éppen a Fiattal voltam, tiszta olasz minitaliAmúgy a Stelvió nagyon tetszik, de a BMW X2-je is jól el lett találva... ha már SUV, bár én is sedan párti vagyok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #6466 üzenetére
Én nem tudnék dönteni, hogy XC60 vagy Stelvio. Mind a kettő tetszik, most pénz nélkül úgy gondolom, hogy Stelvio, hiszen olasz kell. De ha ott állnék kezemben a milliókkal, akkor már előjönne egy csomó szempont, amiknek így vagy úgy, de meg kell felelnie.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Patrick #6468 üzenetére
Giu Veloce-vel az a bajom, hogy összkerekes. Nekem nem kell összkerekes autó. Hátul kaparjon. Csak a 200 ló kicsit sovány. Ezért kell majd okosítani. Pedig örülnék, ha nem utólag kéne erőt mókolni bele, hanem gyárilag olyan lenne. Nem értem, hogy Veloce-ből miért nem lehet RWD-t kapni. Vagy lehet, hogy az FL ilyen téren is tartogat majd meglepetéseket?
-
válasz Patrick #6509 üzenetére
A súlyeloszláson nem azt értettem, hogy az 50-50% első-hátsó tengely változik, hanem, hogy emeli a súlypontot, ami instabilabbá teszi kanyarokban az autót. Persze lehet, csak versenypályán jönne ki a különbség, ott is csak századmásodpercekben. Csak szeretek tisztában lenni ilyenekkel
Na most akkor acél vagy karbon a kardán?
-
aktív tag
válasz Patrick #6637 üzenetére
Jó videó.
Mondjuk, ami nekem meglepő volt a sztoriban, hogy az Alfa 'kis-reneszánsza' a 2000-es évek környékén (156, 147, 166, GT + GTV/Spider az oldalágon) ennyire hatástalan volt gazdaságilag...bár ez magyarázza, hogy utána miért is hívták be a német lovagrendet...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz Patrick #6637 üzenetére
Egyébként it egy jó videó Doug DeMuro-tól, ahol jól összefoglalja, hogy miket lehet várni gyártói/marketing oldalon középtávon.
Here’s Why Shifting to SUVs Is The Right Move For Automakers
Összecseng Vályi gondolataival a jelenlegi/várható fogyasztói attitűdről, illetve azzal, ami az elmúlt pár évben "érezhető" volt a levegőben (sic!).
Az Alfát én is pár évre szánom, vagy amíg kitart...esetleg elteszem idősebb koromra nosztalgiázni.
Nincs tervem a cserére, de valószínűleg egy hibrid/nitrogén/lovontatta SUV lesz, amibe bepakolható egy hét nyaralása, akár a kutyával együtt...meg elvisz síelni...és simogatóan vigyáz a családra, miközben a bálnányi méretével dominál. Már bennem volt megalkuvás...finoman érlelődött...így jött a Tiguan; de aztán volt annyi lélekjelenlétem, hogy kivágjam a faxba, és nézzek még utoljára egy (majdnem) 'rendes' autót, mielőtt elmúlnak a dolgok...
Nevermind...
-
-
válasz Patrick #6848 üzenetére
A kereskedő mondta, hogy ő ezt ajánlja, az első olaj egy vékonyabb olaj benne. Elég régi motoros és fiat, alfa rajongó, magamtól is ezt tenném
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Patrick #6942 üzenetére
Az a pasztell piros még újonnan sem szép. Olyan hatást ad, mint ha valami gagyi fröccsentett műanyag lenne a kocsi. Talán a fehér, a pasztellek közül, ami nem nagyon gagyi, de pasztellben a fekete is elrontja a kocsit. Inkább valami metál fényezést nézz. Persze pirosban csak a Monza van ott, az meg kb bordó.
-
válasz Patrick #7428 üzenetére
Én is Misano kéket akarok. Legelőször feketén gondolkoztam, de ennek a kocsinak nem annyira előnyös. A 159-nek jól áll, de ennek rejti a formáját. Aztán a Vezúv szürke volt még, mint második legsötétebb szín, de szürke autó... szép ez a szürke, de minden második autó szürke. A Misano meg nagyon tetszett már akkor is, amikor megjelent.
-
válasz Patrick #7648 üzenetére
Én a múltkor a Mozi+ -ra kapcsoltam és a Johnny English ment:
Alfa jelenet -
Integrale
veterán
válasz Patrick #7706 üzenetére
Pedig nem rossz az osszehasonlitas.
Az Ypsilon 1 db modell, amit csak Olaszorszagban forgalmaznak, es igy kel el belole tobb, mint az Alfakbol osszesen Eu szerte.Ha kategoriatarsakkal hasonlitottak volna ossze, akkor nagyobb lenne a siras. BMW egy het alatt ad el ennyi autot a D szegmensben. Mazda 6, Jaguar XE, S60, IS pedig durvan elhuztak, pedig bemutataskor meg elottuk volt a Giulia.
Szomoru na! Elkepesztoen toketlenek, es botranyosan lassan dobnak ujabb modelleket utcara. Tonalera miert kell még 2 évet várni? Hulyek ezek?
Stelvio, Giulia faceliftet sem kapkodjak el, pedig LED lampa, friss info rendszer es fejlettebb vezetestamogatok nagyon kellenenek mar. Nem csoda, hogy bezuhantak az eladasok.A Giorgio platformra ki kellett volna szorni evi 1 autot legalabb, de inkabb tobbet. Giulietta platformja is eleg modern, kicsit jobban gatyaba kellett volna razni a facelifttel, hogy eladhato legyen mint uj. SUV is kerulhetne arra a padlolemezre Alfa emblemaval, ne csak Jeeppel, Fiat Viaggio johetett volna europaba is.
Ezeknek lehetne Lancia megfeleloje is."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Patrick #7740 üzenetére
Elvileg innen indult a dolog:
Mercedes-AMG warns next-generation sports cars will be quieter - motoring.comEz után kezdett el kutakodni a Jalopnik:
De amit kitúrt, az alapján nekem úgy tűnik, hogy itt nem valami új dologról van szó. Az említett EU szabályozás 2014-es és 2016-tól írja elő a zajkorlátokat. A következő lépcső 2020 július 1-től következik, de az is csak 1 dB-el halkabb, mint eddig.
A cikkek azt állítják, hogy a leghangosabb üzemmód is a szabályozás alá fog esni ez után, és ez jelenti a bajt. Holott semmi jelét nem látom annak, hogy ez egy új passzus lenne a szabályozásban. Ez alapján túlfújt lufi a dolog, a BMW-k meg a Mercik eddig is gagyi hanggenerátorosak voltak. Felvettem már a kapcsolatot az Olasz Autók Háza ügyvezetőjével, hogy mit tud amúgy erről, kíváncsi leszek, hogy mit reagál.[ Szerkesztve ]