- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsidaaj
tag
válasz BUZZLGHTYR #7399 üzenetére
Jók ezek a 159-es alfák motorikusan biztos, az elektronika szokott szórakozni.
[ Szerkesztve ]
186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
válasz BUZZLGHTYR #7399 üzenetére
Nem mindegy, hogy a kilométer valós vagy 5-600E-ről lett ide visszatekerve. Ha külföldről behozott autó, akkor valószínűleg egy pusztulat, sajnos. Tele lett az utóbbi évben ilyen olcsó 159-esekkel a hahu, de ennyiért csak olyat kapsz, amibe úgy kb. 1 millát bele kell önteni egy év alatt.
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Integrale #7405 üzenetére
szerinted egy dacia sandero stepway szebb, vagy jobb műszakilag?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
aktív tag
@HussarF #7386
Eh...ízlések és pofonok!
Egyébként én hajlandó is lennék elmenni egy pontig (dekor-adó, 'tuggyafax'...), csak hogy ne kelljen első rendszámot használnom ezen a kocsin.
Más:
Hétvégén megjártuk Egerszalókot, plusz hazafele megálltunk az egri várban. Egerszalók, Demjén és-a-többi abszolút feledhető; a vár tetszett, bár tizenévesen nagyobbat ütött - mai fejjel inkább Boldogkőváralja. Na, az vár! Volt barlangfürdőzés (rablás), minimális túra, oszt ennyi. A szállás kifejezetten jó volt: a családi szoba tényleg úgy is volt elrendezve, gyerekeknek játszóház, stb. Így, hogy a gyerekek már hét évesek lesznek, párom újabban szeret kimozdulni velük együtt, hogy ne csak balatoni nyaraló jelentse nekik a Bp-en kívüli világot. Mondogatja is, hogy külföldre is jönniük kéne, de szerintem ahhoz még kicsik, hogy érdemben értékelni tudják a Balaton és pl. az Égei tenger közötti külömbséget, viszont az egyszeri ember pihenését remekül keresztbe tudják szabni...nem is vagyok népszerű ezzel az állásponttal.
Csakhogy ON is legyek: szerintem hétvégén a páromé után szorosan második legjobb hátsót is mi vonultattuk fel a környéken; és még praktikus is, lásd az utolsó képen. A két színes bőröndben csak a szükséges betevő plüss, Lego és egyéb kellékek jöttek, kiegészítve a gyerekek között utazó, kamasz nagyságú Micimackóval...
Egyébként nemrég megvilágosodtam; mindig is motoszkált bennem, hogy kupé létére miért ilyen 'púpos'...aztán sógor 330i GT bömösét nézegetve rájöttem: az Alfa GT lófaxt egy kupé, hanem tulajdonképpen egy 'glorified hatchback'. Anno ilyen 'értelmetlenül kifejezetten értelmes fasságot' is csak a digók tudtak kitalálni (lásd még: Fiat Multipla, Fiat Panda 100HP); na, ez hiányzik nekem a 2000-es évek második felétől (a Fiat 500 üdítő és variánsai kevésbé üdítő kivételétől eltekintve).
..és most a képek...és igen, lusta vagyok külső site-ra tenni, sry.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
hacki87
senior tag
válasz CharlieDrop #7411 üzenetére
Én is 7 voltam amikor Olaszországi nyaraláson voltunk. Nagyjából mindenre emlékszem még most is amikor anyám mond valamit ezzel kapcsolatban én meg mondom tovább rám néz, hogy erre még emlékszel??? Ha más nem előveszem a fotókat és nézegetem.
-
j.bravo
addikt
Teljes családdal a GTvel? Zsír.
Üzembiztos volt, végig zokszó nélkül működött minden?Zsolt - remélem csak átmenetileg - kezdi azt a jelenséget ami miatt eljöttem a Vágóhíd u. műhelytől, ami pedig gyalogos sétatávolságra lenne nekem.
Múlt csütörtök hn5-re viszem az autót, de Csak arra volt módom hogy kezébe nyomja a slusszkulcsot és a forgalmit, mert éppen nagyban egyeztetett egy másik ügyféllel is még várt a sorára még egy, Majd másnap beszélünk. Oké, másnap beszélünk telefonon. Másnap, azaz pénteken hívtam, nem értem el, és nem is hívott vissza. Hétfőn ugyanúgy nem jártam sikerrel. Ma délelőtt végre igen, Jól le is tolt hogy kitöröltem a hibakódokat (mondjuk lementettem a screenshotokat és kinyomtatva ott is hagytam az anyósülésen. Oké, persze megértem, hogy a gyári műszer többet mondhat, na de hát na.
Így telefonon persze jóval nehézkesebb volt egyeztetni, hogy mit is szeretnék, mi a helyzet jelenleg, és majd csütörtökön tudja talán hozzáfogni az autóhoz és majd akkor beszélünk. Tehát ott pihent az autó majdnem egy hétig potyára, ami alatt akár használhattam is volna. Mit csinálok rosszul? Na mindegy, most már ez van, remélem ez a helyzet csak átmeneti és újra minden szép és jó lesz.Whatever.
-
426os
őstag
válasz j.bravo #7413 üzenetére
Velem ezt az elérhetetlenséget tavaly is játszotta már. A nagyon ígért 2 napos ott lét helyett, több, mint egy hétig volt ott az autó, közben volt, hogy napokig nem értem el, nem hívott vissza, sms-re 1-2x reagált, majd mikor vettem át az autót, akkor derült ki, hogy volt amit elfelejtettek/nem volt kedvük megcsinálni, hiába beszéltük meg előre. Ekkor váltottam szerelőt. Úgy gondolom, hogy ők is inkább olajat/szűrőket/fékeket stb szeretnek cserélgetni (valamilyen szinten érthető, ezek könnyebben tervezhető melók). Amiatt is kicsit mérges vagyok rájuk, hogy vásárlás után közvetlenül amikor kértem egy A-Z átnézést, külön kiemelve bizonyos dolgokat, a részletes diagnosztikát csak kiszámlázták, de amondó vagyok, hogy nem nézték át rendesen az agyát (ez csak később derült ki számomra, amikor én is MES user lettem). Pedig ha akkor derülnek ki bizonyos hibák, akkor kevésbé fájt volna a kocsira költött pénz, máshogy is alakulhattak volna a dolgok. Lényegtelen, találtam másik szerelőt, aki persze ugyanígy vagy még jobban is elcsúszik a melókkal (mindenkinél ez van szvsz), de olcsóbb és mindig elértem telefonon (vagy visszahívott).
Mindent egybevetve, Bp-en szerintem siralmas a helyzet szerelők tekintetében, egyszerűen nem bírnak el az utóbbi 1-2-3 évben megnövekedett járműparkkal (főleg elismertebb Alfás szakikra gondolok, de szerintem más márkáknál is hasonló a szitu. Több hetes várólisták, folyamatos csúszások. Ezzel szemben vidéken meg neked fizetnek szinte, ha javíttatod az (offos) autót.Részben a fentiek miatt, részben a dízelsége (városban nem szeretem) miatt, részben pedig azért, mert nem tudom tolerálni a kisebb-nagyobb hibáit (a nyekergő futómű pl engem elképesztően zavart) egy tizenéves, érzelemből vett autónak, én megváltam az Alfámtól. Ahogy a nagykönyvben meg van írva, jó nagy mínusszal (és még mindig lesz mit csinálni vele, pl porlasztók). Az új tulajnak legalább már nem lesz olyan sokba és kitudja autózni a(z általam) ráköltött pénzt.
Zsolttal történő beszélgetésinkből egy mondat nagyon megmaradt nekem. Nagyon sajnálta, hogy sem én, sem a mostani tulajok nagy része nem tapasztalhatta meg, hogy ezek az autók (56/47/gt) milyenek voltak újkorukban. Állítólag az ex autóm az átlaghoz képest tök jó kocsi, ami számomra elkeserítő, mert akkor a FB csoportokban posztolt csillivilli autók, meg az utcán közlekedők nagy része egy lom.
Maradok továbbra is Alfa/olasz autó fan, de legközelebb csak újan/nagyon fiatalon veszek autót "szerelemből". Addig offolok valószínűleg, de még ötletem sincs mi lesz az utódja. Addig is sok balesetmenteset mindenkinekEgy kis off, hátha nem látja egy modi sem: maradt egy garnitúra 15" alufelnim, meg még egy két apróság
.
-
aktív tag
válasz j.bravo #7413 üzenetére
@Mr X
Ha veszel egyet, el is viszi a fél vesédet...
@CharlieDrop
Legutóbb Szardiniát jártuk be párommal; néha már neki is voltak kattogásai, hogy minek kell még egy kupac követ megnézni...akkor mit csinálnának a gyerekek? Egy-két óra után: nem akarom, fáradt vagyok, menjünk haza, unatkozom, nem eszem meg, másikat kérek, hideg a víz, forró a nap...és emellett folyamatosan arra figyelni, éppen mit csinálnak vagy éppen mit nem. Ez most önzően hangzik, és legyünk őszinték: az is. Direkt.
@j.bravo
Igen, a teljes válogatott.
Csomagok, gyerekülések, gyerekek, felnőttek. Lekopogom, ezen a kocsin mindig minden elégségesen működött, legfeljebb nem jól vgay megfelelően - lásd: katalizátor, olajfogyasztás, stb. Az út szélén még sohasem hagyott (kopp-kopp-kopp). Az egyetlen kritikus szitu az egyik traffó eldurranása volt, de az is 50 méterre a szerelőtől távozóban.
Az egyedüli ami zavaró volt, az még mindig a váltó: 140kmph / 4000rpm, 160 -> 4500. Ez úgy tűnik, inkább országúti cirkáló: 110-120kmph 3200-3500rpm. Emellett 120-tól szélzaj ÉS motorzaj, és minden xaros úthibát éreznil; bár ezek csak páromat zavarták, én pont ezekért szeretem...egyszerűen 'mechanikát hajtok' érzése van.
150-től felfele páromon a sebesség változásával négyzetesen arányos mértékben uralkodik el az agytubi: szerinte szétesik a kocsi, de legalábbis lepattan az útról, szerintem meg 'meccanico meraviglioso' (gesztikulálva, elnyújtott B-kategóriás sztereotíp digó akcentussal fűszerezve)...mire megkapom, hogy ő jobban tud olaszul, és egyébként is inkább az útra figyeljek, mielőtt nekimegyünk valaminek és szétgurul alólunk ez a vödör csavar. Egyébként az út nagyrészét végigalussza ebben is...no, igen: amikor az olasz bőr lágyan simogat.
Menetközben egyszer felébred és kérdezi: Mennyivel megyünk? Mondom: 120. Két perc múlva VÉDA kapu, én eléggé határozottan beleállok a fékbe; kérdezi: Minek fékezel? Nem 120-szal megyünk? Mondom: Á, lehet, hogy volt az 130 is...franc se' tudja, inkább jobb a nyugalom.
Aztán persze egy pont után csak bekérdezek: amikor a Focus-szal csapatunk 160-170 körül, az nem szokott zavarni...mire ő: Hát igen, abban nem zavar. Hiába, akkor szép az élet, ha zajlik... #FML
A szerelőhelyzetre reflektálva: semmit sem csinálsz rosszul, ez most egy ilyen sport; ahogy 426os jól össze is foglalta. Ha visszaolvasol akár csak az én írásaimban, találsz köztük jó pár gondolatot a szerelőkről általában és Zsoltról konkrétan. Pl. a katalizátor cseréjének 3 napja nálam is két és fél hétig tartott.
Én annyit szoktam csinálni, elkerülendő a felesleges félreértéseket, hogy minden apró kis észrevételemet, panaszomat és öteletemet ősszeírom egy doksiba, azt pedig egy A4-es lapon kinyomtatva az anyósülésen hagyom; Zsolt pedig elmondja/hozzáteszi pluszban, amit ő még talált, stb. Az időhorizonttal pedig sokat nem lehet kezdeni, sajnos...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Én ezt a szerelő dolgot úgy szoktam csinálni, hogy amikor tudom, hogy menni akarok, akkor felhívom előtte egy hónappal Csörit, lefoglalom az időpontot, meg írok neki emailt, amiben részletesen leírom, hogy mit kellene megcsinálni. Kiveszek egy szabit arra a napra, reggel elviszem hozzá a kocsit, aztán átugrok Fehérvárra, mozizok meg elintézek ezt-azt, majd délután visszamegyek a kocsiért, leteszem az 5 számjegyű összeget, amit elkér, aztán egy újabb évre le van tudva a szerelő dolog. És az összes szenvedős macera, amit leírtatok, ki van lőve.
-
j.bravo
addikt
Összeírtam én is, lehet hogy a nyelvezet/részletesség (túlzottsága vagy csekélysége) nem jó?
Eddig még mindig jobb mint a másik Zsoltnál a Vágóhíd utcában, a mostani alkalomtól eltekintve. Pozitív az is hogy itt alap hogy van számla. Érthetően el is tudja mondani, mi van, ha nem feszült a “time pressure” miatt.
Az időigény nem lenne baj, meg az se hogy lehetnek nem várt fejlemények amik miatt továb tart; a szívfájdalmam csak az hogy ha ráértem volna később is leadni, illetve a tájékoztatás, információáramlás hiánya illetve nehézkessége.
Igen, tudom, időigény, az is pénz stb. Megérteném h emiatt tovább tart, és fizetnék néhány ezressel többet.HussarF: ööö, hogyan, mivel ugrasz át Fehérvárra? Asszony/haver kísér egy másik autóval, vagy megfelelő a buszközlekedés?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
aktív tag
válasz j.bravo #7417 üzenetére
@j.bravo & HussarF
Én valahol a kettőtök helyezkedem el, úgy tűnik...
Megbeszélem előre Zsolttal, hogy mi a stájsz - telefonon, vagy beugrom, ha arra járok véletlenül; utóbbi egyébként hatékonyabb, de jóval ritkább. Ő megmondja, hogy nagyjából hány nap és hány forint az annyi.
Na, utána jön az, hogy hetekben tervezek; kinézek egy hetet, amikor kényelmesen át tudom vinni a kocsit É-Budáról D-Pestre. Utána tudom, hogy azon a héten én már jó eséllyel nem megyek vissza érte, legfeljebb a következőn - azért a IX. kerület nekem oda-vissza egy komplett délelőtti program hétköznapokon. A homlokomat ráncolni a harmadik hét magasságában kezdem el...
Másik auto(k) van(nak), az időm nagyjából kötetlen, és a szabi fakultatív pihenésre van...viszont arra sajnálom az időm, hogy csak úgy feleslegesen elbaxam, akár a kocsi üdvére.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz j.bravo #7418 üzenetére
@j.bravo
Azt hiszem 2010. vagy 2011. évi, passz. Abban biztos vagyok Mark III.
Sokkal gumisabb, szeparáltabb - az már olyan 'detached' újhullámosan komfortos.
Noise, vibration, and harshness (NVH) principle complient! Fuck yeah!
Az Alfához képest meg a Grande Punto is az olyan 100kmph-ig.
Egyébként a Focus 1.6TDCI és átlag 120kmph-val lazán ki lehet hozni a 40 literes tankból 1000km-t, odafigyelve megvan az 1200km. Az Alfa 65 literes tankjából érzéssel 600-at, de tipikusan inkább 500-at.
Én személy szerint megértem, hogy párom szerint a GT inkább egy 'midlife crisis/rebelling vanity item', és racionálisan teljesen igaza is van. De én jól érzem magam így...
Pl. júniusban megyünk a német Legoland-be, nem is volt kérdés, hogy a Focus-szal tudjuk le.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
válasz j.bravo #7417 üzenetére
Várpalota meg Fehérvár ott van egymás mellett. Van busz 20-30 percenként. A buszállomásra meg hoznak-visznek.
(#7419) LZs?!
De mihez kellenek valójában napok? Ha nem motorgenerál vagy lakatolás, akkor egy nap elég mindenre. Amikor napokig ott van a szerelőnél a kocsi, akkor általában hozzá sem nyúlnak egy jó darabig, majd egy fél napot foglalkoznak vele.
Ha előre meg van beszélve és be vannak rendelve az alkatrészek, akkor nincs szükség napokra. -
426os
őstag
válasz HussarF #7421 üzenetére
Ideális esetben elég 1 nap mindenre, főleg, ha tervezett karbantartásról van szó. De mi van, ha
- Nem tudod, hogy pontosan mi a probléma, csak a hibajelenséget tapasztalod
- Megbontásig nem tudod pontosan mennyi és milyen alkatrész kell, munka közben derül ki, hogy mást is kellene cserélni
- Javítás közben komplikáció lép fel (pl. nem jön ki egy gyertya, beletörik stb). Akár másik kuncsaft autójával, ami előző napra volt betervezve.
- Ha valami outsource-olt meló van (pl turbó-, hengerfej felújítás stb), akkor még egy helyen összejöhet csúszás
- Logisztika. A megrendelt alkatrész is késhet. Valós probléma viszont a szervezetlenség, sokszor a biztosan kellő alkatrészek sincsenek előre berendelve. Ez lehet hanyagság is, de az is lehet, hogy egyben akarja megrendelni a pakkot, ha már biztos, hogy mi kell.
Sok ilyenből könnyen összejönnek a csúszások. Bp. tényleg nagyon rossz helyzetben van ebből a szempontból, rengeteg az autó, a szerelők meg túlvállalják magukat. Viszont abban igazad van, hogy többször is állt úgy az autó, hogy odavittem és utána vagy egy hétig hozzá sem nyúlt senki. Ez valóban indokolatlan, de nem tudok mit csinálni vele. A hetekkel, vagy akár hónapokkal előre megbeszélt időpontra vittem mindig a kocsit, sosem ad-hoc módon.
Valószínűleg a Te autódnál javarészt csak kopó- és/vagy könnyen beazonosítható alkatrészeket kellett cserélni, ezért működik a leírt megoldás. Az sincs kizárva, hogy arrafelé nincs akkora hajtás. Családban lévő offos autót is szervizelni kellett a közelmúltban, vidéken és azután én is komolyan elgondolkodtam azon, hogy nekem is le kellene logisztikáznom oda az autót a javítások idejére. Sajnos Alfa specifikus szerelő pont nincs a környéken, szóval ez csak populárisabb típusokkal tud működni nekem. Szabadságot viszont nem szívesen használnék ilyenekre, mert van egy határ az autószeretetben, amit nem akarok túllépni..
-
Kiolvasom mindig MES-sel és akkor tudni fogom. Ha nem akkor felhívom vagy írok emailt Csörinek, leírom a problémát, és megmondja, hogy mi lesz. Ha így sem menne, akkor egyszer BP felé útba ejtem Várpalotát, ránéz és a megbeszélt időpontra már úgy megyek, hogy tudjuk mi a baj. De mivel folyton ezeket szereli, nem volt még olyan probléma, amit ne tudott volna gyorsan beazonosítani.
Biztos van sokféle módja még a csúszásnak, de Csörinél nem jellemző a hanyagság. Meg nem találomra alkatrészeket cserél, hanem tényleg meg szokta csinálni és tudni szokta, hogy mi a hiba, mert sok ilyet lát. Benne még nem kellett csalódnom. Igaz, nem is dolgozik olcsón, de nem is várom el, hogy a jó munka olcsó legyen. Én sem dolgozok olcsón. A minőséget meg kell fizetni.(#7423) Integrale
Vállal ő mindenféle olaszt. Még nem olaszt is, ha olyan ismerős. Láttam már nála öreg ('65 körüli) Ford Mustangot is. -
Patrick
addikt
Jelentem megtaláltam a Misano kék Veloce-s Giulia-t. Már a színéről meg lehet ismerni messziről, ahol volt hely megfordultam visszamentem és megálltam, szemügyre vettem, hát nagyon adja. Mocskos dög A sors is úgy akarja, hogy Júliám legyen.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
válasz Patrick #7428 üzenetére
Én is Misano kéket akarok. Legelőször feketén gondolkoztam, de ennek a kocsinak nem annyira előnyös. A 159-nek jól áll, de ennek rejti a formáját. Aztán a Vezúv szürke volt még, mint második legsötétebb szín, de szürke autó... szép ez a szürke, de minden második autó szürke. A Misano meg nagyon tetszett már akkor is, amikor megjelent.
-
válasz hobizoli #7430 üzenetére
Az én Alfa használati rutinom:
Hétvégente, péntektől-vasárnapig megy a kocsi, hetente olyan 250-300 km-t. Vasárnap lemosom szépen, majd letakarom ponyvával. Így a következő pénteken újra úgy veszem elő, hogy makulátlan a kocsi. Meg az alatt a 2,5 nap alatt, ha nincs szar idő, nem is lesz rajta permanens koszréteg.Lehet amúgy már kapni (ebay-en talán) az alap Giuliákhoz is diffúzort. Ez speciel karbon (sztem csak fólia). Elég wannabe-nek tartom az ilyen dolgokat, de azért mindent összevetve, jól néz ki. Ez egy 180 lovas 2.2D.
-
válasz Integrale #7434 üzenetére
Jól áll neki, meg a kis spoiler is a csomagtartó ajtón. De ez egy 2.2D Super, ezek a feature-ök meg nem csak az optika, hanem aerodinamika miatt vannak az erősebb változatokon. Amit ez nem igényel. Ezért mondom ,hogy ez így olyan 'wannabe' nekem.
A szénszállal semmi bajom ilyen kisebb felületeken, ha valóban szénszál és nem csak annak akar látszani. Alapból a QV-n ez a kis hátsó spoiler az nincs fényezve, de jól is áll neki. A tető meg a motorháztető is szénszál, a tetőt +800k-ért lehet is kérni fényezetlenül is, de az már túl nagy felület, úgy túl japós nekem. Meg még egy rakás pénzbe is kerülne.
Amúgy megkérdeztem a srácot, ez a diffúzor csak VTN fóliázva van, ahogy sejtettem. Nyilván a karbon diffúzor nem a műanyag árában van... -
Integrale
veterán
válasz HussarF #7435 üzenetére
A QV-n kívül nincs funkciója a látványon kívül ennek a diffúzornak.
Főleg, hogy Amerikában egy plusz csomag bepipálásával választhatod, a sima dupla kipufogós panel helyére csavarozható, pont annyi szerepe van mint egy Opel Corsán.
Árultak bontott ilyen hátsó lökhárítót az egyik Alfás csoportban, egy kicsi taréj az egész, nem a hasa alá benyúló nagy tepsi.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aktív tag
válasz hobizoli #7430 üzenetére
Ha már fekete szín...minap mentettem el ezt a detailing videót.
Szerintem fekete szín a monolitikus formának áll jól (pl. ON cuccokból a 159 vagy a linkelt Brera); tört, sok árnyékvonallal operáló formákat 'megöli'. Emellett annak való, aki így karban tudja tartani/tartatni (idő, infrastruktúra, készség, hajlandóság).
Finally Detailing My Own Car - Alfa Romeo Brera
Párom ex-Zafira-ja is fekete volt (mert miért ne), és arról a dömperről már 10 méterről sikított az is, ha csak gépi mosóban járt az óhatatlan vízfoltok miatt.
@HussarF
426os remekül összefoglalta.
Egyébként Zsoltéknál anno két premissza volt szerelés tekintetében: premier időben vagy mellékvágányon; utóbbi esetben két ciklus között foglalkoztak vele, ahogy jött - ez az én szempontomból két okból volt jó: úgysem rohangáltam volna fel-alá a kocsiért (fentebb írtam, miért) és így kevésbé pörgette a manna-számlálót.
Most már ott a tart a dolog, hogy a zsúfoltság miatt csak premier idő van, és az is listás. C'est la vie...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
silvercrest1
újonc
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a multiair egység hibája milyen jelenséget produkál, konkrétan mivől veszem észre ha haldoklik?
Az autóm (1.4 turbo multiair 170le) indulás után hideg motornál rángat , de nem úgy mintha le akarna fulladni, inkább mintha valami nem engedné menni. Nem közvetlen indulásnál csinálja hanem kb mikor már 3.-ban van az autó , és kicsit több gáz kéne már a haladáshoz.Alapjáraton szépen jár a motor, semmi kopogás nincs, nem rángat. Ha nem indulok rögtön az autóval, hanem hagyom kb 2 percig járni alapjáraton, akkor semmi hiba sincs, szépen megy az autó. -
Patrick
addikt
válasz HussarF #7429 üzenetére
Amikor megyek ide-oda a városban, akkor nagyon nagy %-ban csak szürke, fehér, fekete autókat látok. A maradék piros, kék és ezek árnyalatai, legalábbis errefelé.
Kivéve a tetkós csávónak az OMV kúton, neki mindig minden hónapban más színű az audija.
Szóval a fent említett 3 szín nekem is kilőve. Remélem találok monza pirosat. A veloce majd utána jön, kb 4 évre rá. De nekem is a misano és még comp. rosso jön be. Szerintem is elrejti a formáját pár szín. A QV-nak azért jobban áll a fekete, mint a simának.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #7413 üzenetére
Jelentem, nem hívott semmi hírrel, amikor én hívtam, kinyomta. Simán, nem is a “mist nem tudok beszélni” sablon sms-sel.
Oké, péntek 16:45, de ha 17:00-ig vagyok nyitva, akkor addig fel kéne vegyem, legfeljebb megkérem az ügyfelet, legyen türelemmel hétfőig mert mennem kell - vagy nem?
Valamit tuti rosszul csinálok... az a baj hogy ilyenkor úgy érzem, nem szívesen foglalkoznak az autómmal, és ha sokat ugrálok, nem olyan minőségű munkát fogok kapni. Ugyanakkor ha egyáltalán nem ugrálok, nem történik semmi.Értem én hogy vegyek BKV bérletet, csak az a baj hogy a munkahelyemre nem jutok el vele.Whatever.
-
-
Winne
nagyúr
Urak egy 1.4 95 lovas Punto mostorba érdemes a gyárilag előírt Selenia olajat tenni? mi pénz lehet a csere egy szervízben? Gondolom olaj és olajszűrő kell ilyenkor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
A hangja is más a motornak tőle,
3liter olaj megy bele összesen+ a szűrő+ munkadíj
Nekem 21eFt volt legutóbb fiat szervizben (Siófok)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Napelem
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen videókártyát?
- Opel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- iPhone topik
- További aktív témák...