- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #6301 üzenetére
magyarorszagon nem tudnak felujitani turbot
ezt a PuntoGT tunnerolasa kozben megtanultuk, par turbocsere meg szereles aran
inkabb vettunk egy kinait(!!!) es az 4+ evig elment elemelt nyomason is, mint 2 naponta meg 3 hetente a felujitott turbokkal kelljen szarakodni a madjarisztani turbokendacsolokkal
es mindig van vmi kifogasuk, hogy miert nem lenne garis, mert ok hibbbatlanok, sosincs reklamaciojuk
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #6302 üzenetére
a turbót majd megoldja magának a következő tulaj amilyet szeretne. el lesz irányítva garanciás ügyben, aztán elég nagy fiú, meg tudja oldani magának
inkább aszondjadmeg, hogy az abarth 500 jó-e műszakilag? osztrákoknál nagyon sok van belőle, sógor lehet hoz egyet szuvenírnek, ha hazaköltözik. de csak ha nem fos.
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #6303 üzenetére
jo anyag, csak egy torsen kene a valtoba bele
tehermentesiti a diffit is, meg jobb a tapadas is kanyarból kigyorsit az auto, nem butitja el az ASR-l az ECUnem is ertem amúgy, hogy miert nem volt kerheto sem bele, vagy plane eleve miert nincs benne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
sanzi89
addikt
Édesapám 2004-es Fiat Albea-jában tönkre ment a gyári rádió. Gyakorlatilag 0 zenei élvezetet adott, de út közben hallgatni ezt-azt pont megfelelt. Felmerült a kérdés, hogy nem bontóból szerzünk gyári rádiót hozzá, hanem valami "modernebbet", ami mondjuk pendrive-ról esetlet Bluetooth-ról tud zenét lejátszani. Minden maradnak a gyári (kábelek, 2 darab hangszóró) csak kellene egy olcsó autórádió, ami szól és ennyi.
A gyári rádiónak ilyen csatlakozó kiosztása van:
Ha jól gondolom ez valami spéci, régebbi csatlakozó és ahhoz, hogy egy ISO csatlakozós fejegységhez tudjam csatlakoztatni, kellene valamilyen átalakító. Na, ez az amit nem tudom, hogy miként tudnám kideríteni, hogy milyen kábel kellene. Ebben tud valaki segíteni?
Valamint jól gondolom, hogy az antenna kábele az nem változott az évek során? A segítséget előre is köszönöm!"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Arni9010
aktív tag
válasz sanzi89 #6306 üzenetére
Szia!
A képen ez egy szabvány ISO csatlakozó, bármilyen modern fejegységet rá tudsz kötni. (maximum a piros-sárga kábeleket kell felcserélni az új rádió csatlakozójában, hogy ne tűnjenek el a csatornák)
Az antennához szokott kelleni egy kis csatlakozó, ha jól gondolom adják a rádióhoz. -
Rebell
senior tag
Sziasztok,
gondolkodom, hogy az Alfa 147-es kis benzines 1.6 ost, le cserélem egy Alfa 159 SW-re.
A 159-ből viszont csakis diesel lenne a választás. Itt kérdezném meg, hogy 1.9 vagy 2.4 az ajánlottabb, ill. kézi 6-os váltó vagy Automata?
Ha jól tudom a kézi 6-os az az Opel M32-es váltója, ami szeret csapágyas lenni. Mi a helyzet az Automatával?
A Dieseleknél még megoldható a DPF (részecskeszűrő) ki okosítása?
üdv.
Laca
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
2.4 diesel: szebb hang, plusz egy porlasztó, drágább lendkerék, ha minden igaz.
Hengerfejesedés nagy eséllyel benne van a pakliban.
1.9 8v: kicsit lomhább, chippel okosítható, akkor jó lesz a 159 súlyához, egyébként talán a legmegbízhatóbb motor, különösebb problémák nélkül.
1.9 16v: 150e km felett lehet számolni a szívósor cseréjével (PREVENTÍV jelleggel), főleg a műanyag szívósorosoknál fennál a veszélye az örvénylapátok beszippantásának. Talán az EGR is problémásabb. Teljesítményre okés.
A 6-os manuális váltó valóban M32, abban a csapágyak előbb-utóbb cserések lesznek. kb 200e Ft.
Az automatáról semmit nem tudok, de biztosan az is el tud romlani.
DPF kiírás minden változatnál megoldható, persze költsége annak is van és le is leszel hurrogva érte.
Alapvetően én úgy látom kb. bármilyen motorral-váltóval veszed, mindegyikkel nagy esély van egy min. 2-300e Ft-os beavatkozásra a szokásos dolgokon kívül.Én 159-et 1.75 TBI-vel vennék.
Ja, igen ott van még 2.0 jtdm is, abban javítottak sok hibát. Az is jó motor. De akkor is TBI[ Szerkesztve ]
.
-
Rebell
senior tag
Köszi,
elolvastam a Total Car cikket, huncut kis motor ez a 1.75 TBi Bár én vissza térnék ismét a Diesel autóhoz..
Alfa előtt volt 1 kis épített 1.8TD Fiesta, mellé 1 családi kombi 307SW, Fiesta le cserélődött a kora végett 1 Alfára. Most erősíteném inkább ezt a vonalat. Alfa Kombi és Diesel.
Én még beljebb kell ásnom magam a témába.
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6312 üzenetére
1.9, 2.2, 3.2 benzinesekről (tudtommal egyik sem olasz motor) megoszlanak a vélemények, van aki szidja őket, van aki megelégedéssel használja (2.2 Brera tulajt ismerek személyesen, nincs vele gondja). 1.8 140 lovas jó lehet, de szerintem az kevés egy 1500+kg-os autóhoz.
A tbi a legjobb, mert igaz, hogy az is eszik rendesen, de legalább mozgatja is az autót, ahogy kell.
Nekem a véleményem az, hogy egy Alfa vezetési élményéhez hozzátartozik az is, hogy "jól megy". Mondom ezt úgy, hogy én többnyire nyugisabb stílusban vezetek, de jó érzés, ha autópálya felhajtón, hegyi úton, előzésnél, ha odalépek, akkor kellemesen gyorsul az autó..
-
válasz CharlieDrop #6315 üzenetére
A 2.0 az újabb konstrukció és ott már ki sem kell herélni (DPF, EGR), az mindennel együtt is jól működik. Dízelből azt venném, ha nem az 5 hengerest, de az 5 hengerest nem biztos, hogy merném a hengerfejesedés miatt. Bár alfaamore-n tán azt is kiderítették, hogy a hengerfejesedés a 2008 előttieket érinti, utána már javítottak valamit, ami miatt az újabbaknál már nem jellemző ez.
-
válasz Integrale #6317 üzenetére
Elég sok mindenben különbözik, ami miatt egy rakás gyerekbetegség nem jön elő, ami az 1.9-nél igen. Hogy mást ne mondjak, a DPF közvetlen a motor után van és nem a kocsi hasa alatt, így könnyebben felfűti, nem jellemző a DPF hiba/eltömődés egyáltalán.
(#6319) CharlieDrop
Ja, bocs, nem voltam elég figyelmes, akkor az előbbi Rebell-nek ment volna[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #6315 üzenetére
Még ehhez annyit hozzátennék, hogy megy nagyon ez a Busso V6 fetisizmus, de akinek GM V6-ja volt, az egy sem szidta. Ha valaki nagy motort akar, nagy hanggal, akkor az nem fog csalódni benne sztem.
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6321 üzenetére
A t-jet is jó motor. Vannak itt a topikban tulajok (Bravoval biztosan), szerintem ők se beszélnének le róla.
.
-
válasz CharlieDrop #6324 üzenetére
A multiair-ről én sem hallottam túl jókat. Hallottam olyat is, aki évente cserélte a multiair modult. Pedig az nem egy kopóalkatrész és az ára sem ezt a csereperiódust tükrözi.
-
hobizoli
nagyúr
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6327 üzenetére
[Youtube]. Látszik benne a különbség a hagyományos rendszerhez képest.
Elég finom szerkezet, így videón, képeken nagyon szívesen nézegetem, de autóban max új korában jó móka.
Ha akarjuk bonyolítani a dolgokat, akkor inkább a Freevalve-re szavazok, de szerintem hamarabb lesz több autó elektromos motorral szerelve, minthogy ezek leváltság a hagyományos szelepvezérlést.[ Szerkesztve ]
.
-
CharlieDrop
veterán
Egy Gulietta mellett egy Bravo mennyire más?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #6330 üzenetére
200-250K
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6333 üzenetére
Nem ismerem a Giuliettát, de Bravokat néztem néhányat, illetve olvasgattam sokat:
Inkább 2008 utáni példányokat érdemes nézni, mert az első 1-2 évben kicsit hullámzott a minőség: voltak kevésbé jól sikerült példányok. A t-jet motorhoz is m32-es váltót társítottak az első pár évben, ez is nagyon sok autónál csapágyas lesz, de érdekes módon soknál meg semmi baja sincs. Minőségre, komfortra valószínűleg a Giulietta alatt van. 147-hez képest is rosszabb kicsit, de teljesen vállalható, nekem tetszett. Lényegében egy erőteljesen ráncfelvarrott Stilo, pár típushibát továbbörökítve, ezekről már volt itt szó korábban..
-
CharlieDrop
veterán
-
426os
őstag
válasz hobizoli #6337 üzenetére
Na jó, de érted, egy relatív új, pár éves autónál ki fogja ellenőrizgetni a váltóolaj szintet, meg rátölteni. Senki. Amikor meg ~10 éves korára elkezd zúgni, vagy valaki hibamentesen, lelkiismeretesen feltölti a kellő mennyiségre, akkor már úgyis késő, illetve max késleltetni lehet a felújítást.
Gondolkodom a 147-tel is, hogy mit csináljak, mert cseréltettem váltóolajat, de csak 2 litert töltöttek bele, mondván, hogy valamennyi úgyis maradt benne a régiből, megbontani meg nem akartak még egy flakont.
Jó a váltóm, de zavar kicsit a dolog..
-
jagertibi
aktív tag
Sziasztok. Tervezem egy 500-as vásárlását, mi a véleményetek a 2 hengeres Twinair motorról? maradjak inkább a sima 1.2 8 szelepnél, vagy be merjem vállalni? (bocs ha volt már ez a kérdés)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6341 üzenetére
szerintem nem
legalabbis a 150lojjos dizelbe nem159-nel volt 1.9 16v-n (is)
amúgy nem ertem mit kellett azt a fost hasznalni, amikor van/volt egyszer sajat jo valtojuk is ra
az F40 az detto ez a tema
munkatársamnak van a 1.8 TBI 159-e, aszondja mar letezik hozza nagyobb csapagyas veg a valto vegere
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
jagertibi
aktív tag
válasz CharlieDrop #6345 üzenetére
Nagyon köszönöm. Több helyről pozitivat kaptam már rá.
-
bear_
aktív tag
Sziasztok!
Az 1.4-es multiair motorra rá lehet rakni a t-jet hengerfejét?
-
Szevasztok!
Keresővel nem sok infót találtam a 2003-2006 közötti pandákról. Mennyire bírják a papás vezetést és a várost? Nem találtam rá konkrét információt, de megkérdem hátha valaki tudja: milyen magasan vannak az első ülések vajh?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...