- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
De jó hogy rátaláltam erre a topicra....
Egy 2001-es 147 1.6 eco verde gemma színkódossal beszállnék én is néha-néha a csevegésbe....Xiaomi 13 eu dev...
-
retesz147
addikt
válasz retesz147 #6403 üzenetére
Naja, hiba nuku
Új kora óta megvan, azaz 17 éves....140e km ...nem sok....De a gond is ennyi volt vele...kb semmi. (nyilván volt, de kopó fogyón kívül pl egy generátor, lámpaállító, termosztát,kézifékzsinór, nameg az állandó légzsákhiba, azt kb ennyi).
Igaz fél életét 23 fokos garázsban töltötte a másik felét meg mostmár kint panel előtt (ezt sajnos érzi is, kezd rohadni a küszöb).
#"örökremegmaradXiaomi 13 eu dev...
-
rover45
senior tag
Sziasztok!
Hadd kérdezzek rá, hogy mi lehet a képeken látható alkatrész?
Az autó egy 2005-ös évjáratú, 1,3 Multijet Grande Punto.Korábban is rendszeresen éreztem, hogy a vezető oldalon a jobb lábamnál valami melegít. A műanyag burkolatot megfogva határozottan forró volt valami. A burkolatot leszerelve és a képen látható alkatrészt megérintve szépen megégettem a kezem Gyakorlatilag 15-20 km megtételét követően tűzforróra melegszik.
Normális, hogy ez ilyen meleg? Illetve mi ez az alkatrész?
-
-
gipsztigris
addikt
válasz rover45 #6408 üzenetére
Azért, mert a fűtőradiátor nem közvetlenül fűt, hanem a rajta átáramló levegőt melegíti fel. Ezért, ha a ventilátor nincs bekapcsolva, vagy a szellőzés nem megfelelően működik, akkor lehet abban a radiátorban 200 fokos gőz is, az utastérben hideg marad az idő.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
rover45
senior tag
válasz Arni9010 #6409 üzenetére
Mindkét cső forró, szóval elvileg a keringetés rendben van, köszönöm
gipsztigris: Köszönöm neked is. Ergo ha a ventilátor be van kapcsolva és már a radiátor is meleg, de mégsem jön igazán meleg levegő a szellőzőből, akkor a szellőzőrendszerrel lehet valami gond?
Illetve okozhat a későbbiekben problémát, hogy a radiátor ennyire forró, vagy ez teljesen üzemszerű viselkedés?
-
Integrale
veterán
Ezt csak úgy itt hagyom.
"Bad reklám is reklám too"
-
nyogo83
senior tag
Ha Alfat akar venni valaki, akkor nem le hanem rabeszelni kell Mert utana mindig banni fogja, hogy nem azt vett.
En 5 eve Alfa 156 SW es Lancia Lybra SW kozott ingadoztam, vegul Lybrabol hamarabb talaltam egy tokeletes peldanyt, megvettem azt. Hiaba a 156 kisebb csomagtere (ami nekem szamitott) mai napig banom kicsit, hogy nem azt vettem (bar lehet nem tudnek most se donteni, mert mindketto masban jo).
Viszont van a csaladban 156 is, szoval azon kielem magam nehaHa majd cserelem, akkor megint jon a dilemma, hogy egy fullos 147 vagy egy kicsit ujabb Lancia Delta
-
Mondjuk a 2.4-el csak óvatosan, mert azok hajlamosak hengerfejesedni. Nem teljesen feltárt probléma még, talán anyag- vagy tervezési hiba. Talán az is elmondható, hogy az újabb (~2009) 2.4-eket nem érinti a probléma. De sokan szívtak, szívnak vele. És egy javított hengerfej nem bír többet 50ezer km-nél. Bontott meg sanszos, hogy szintén problémás lesz. Gyári új van még aranyárban.
Amit linkeltél az gyanúsan olcsó. -
válasz CharlieDrop #6424 üzenetére
Én a Giuliába vagyok szerelmes most. Nem olyan karakteres a kinézete, mint a 159-nek, de hosszmotor, hátsó kerék, kiváló vezethetőség... Mi kell több? Vályi Pista összefoglalja a lényeget
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6424 üzenetére
155 nagy kedvenc, 2.5 V6 vagy láncos strapabíró 2.0 TS, wide body, fa kormány, és engem el is felejthettek életem végéig.
"Bad reklám is reklám too"
-
CharlieDrop
veterán
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6428 üzenetére
156-ből szintén a 2.5 V6 vagy egy Crosswagon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Patrick
addikt
válasz HussarF #6430 üzenetére
2020 nyara.
Megpróbálok kifogni egy 4 éves piros benzines super-t. Nézegettem itthon is és a hasonló szegmensben lévő autókat, hát vicc, amilyen árakat akarnak, kint olcsóbb, még úgy is, hogy behozatod minden cuccal együtt.
Kb. 4,5-5 milla lesz.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
gipsztigris
addikt
válasz nyogo83 #6422 üzenetére
Nem olyan régen kerültem az Olaszok bűvkörébe. Kb. fél éve vagyok beleesve a Deltába. Rengeteg keresés után végül egy dízelt vettem augusztusban.
2011-es példány, 1,6 Mjet 120 Le, 210 eKm, vajbőr belső. Volt egy gyors kuplung cserém, úgy ahogy kell mindenestül. Az egy kissé "fájdalmas" volt de bele volt kalkulálva, így nem ért meglepetés.
Azóta, nem tudom úgy elhagyni az autót, hogy ne nézzek vissza a kocsira és ne gyönyörködjek benne egy picit, mert egyszerűen imádom!
Valakitől hallottam egy mondást amit azóta magamévá tettem, hogy a Lancia nem használati tárgy, hanem élvezeti cikk!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
válasz Patrick #6433 üzenetére
Én most erősen az új autóra hajlok.
2.0 benzines Giulia, majd bejáratás, (~10k km) után irány Hollandia, felokosítani 280-300 lóerőre és kész az álomautó (jó, persze nem egy QV, de így már teljesen jó).
Ami most kérdéses nekem, hogy mit jelent most az új Giuliáknál az Euro6D szabvány. Néztem a konfigurátort és már csak E6D benzinest lehet venni. Ha ez azt jelenti, hogy a benzinesbe részecskeszűrőt raktak, akkor:
A másik meg, hogy 4 év után szoktak jönni a facelift-ek. Ha azon a környéken jönne egy facelift mnodjuk LED lámpákkal, meg pár apróság optimalizálásával, akkor egy kicsit még hajlandó lennék várni.(#6435) gipsztigris
Pofásak ezek a Lanciák is, kár hogy kivérzett a márka. De legalább az Alfát életben tudták tartani.(#6436) máyköl
Az 5 hengeres dízel nagyon kellemes az automatával, a 4 hengereshez annyira nem passzol. De én az M32 váltótól sem félnék, én sokat olvasok 159 témakörben és nem rémlik, hogy gyakran baj lenne vele.[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Hali! 1.9 mjet 120 és a 150 lovas közül meik a jobb, megbízhatóbb?
Néztem egy Fiat Cromát 150ló full full minden van benne 180ezer km.Vélemények a tipusról?
-
Rebell
senior tag
Szia,
mivel nekem "közvetett" kapcsolatom van az Opel M32-es váltójával és tudom, h magas a meghibásodási ráta, inkább kihagynám.
Az Automata megbízhatóbb és kényelmi szempontból is szerintem jobban adja. Bár ugye ez is lehet lutri, mert itt ajánlott a váltóolaj csere, de sztem itthon nem sokan foglalkoznak vele.
@HussarF, azért 200e Km felett nem lennék abban annyira biztos, h nem lesz csapágyas az a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Én 200k körüli összegeket olvastam. Valamelyik márkaszervizben többen csináltak már felújítást, ilyen-olyan kedvezménnyel kijön ez az összeg és elég jó a végeredmény.
Igazából, ha kalkulálsz vele és nem derült égből ér a villámcsapás, akkor emiatt nem vetném el a típust. Nem is egyik-napról a másikra megy tönkre, szóval valamennyire tervezhető előre. De nyilván tud fájni azért a dolog.
.
-
426os
őstag
válasz HussarF #6442 üzenetére
Egyetértek ezzel (le sem írom, hogy a 147-nél mennyinél járok), viszont miközben az autók ára csökken, a javítási költségek nem igazán. Szerintem érdemes beszélni ezekről, hogy valamilyen szinten megelőzzük a sok "szarolaszozást". Egy 1-2M-s autónál (bőven vannak már ennyiért 159-ek is, persze olyan állapotban) arányaiban sok a 3-4-500k ráköltés.
.
-
Persze, ez a lényeg. Hogy attól, hogy az autó ára leesik 1-2 millára, attól ez még egy új korában 10+ millás autó és a javítási költségek meg az alkatrész árak nem nagyon változnak. Ugyanez igaz egy régi BMW/Merci/Audi vagy hasonló prémiumra is. Megveszi a büszke vásárló, hogy kell most már ez a prémium életérzés, mert megérdemli, meg meg is engedheti magának. Csak hát tényleg megengedheti? Sokszor csak az autó árával számolnak, holott egy 10+ éves prémium ára, ha 2 év után még kitesz 50%-ot az összes költségből, amit rá kellett költeni, (tehát ennyi idő alatt nem költöttük rá még egyszer az árát) akkor már jó bizniszről beszélhetünk.
Arról nem is beszélve, hogy amilyen az autószerelő helyzet most Magyarországon, nem azon kell gondolkodni, hogy hol lehet olcsó szerelőt találni, hanem hogy az olcsó autók szerelése is lényegesen drágább lehet a jövőben. Nem hogy a drága autóké...
-
426os
őstag
válasz Integrale #6416 üzenetére
Néha azért elgondolkodtam kicsit, hogy nincs-e begyorsítva a videó, de sanszos, hogy real-time. Nem rossz.
Eszembe juttatta a régi Top Gear-es tesztet. Semmilyen ész érv nem szól mellette, de mégis kell.
-
válasz Patrick #6445 üzenetére
Most még odébb, de mire vásárolni akarunk, pont esedékes lesz. Ha újat fogok venni, akkor nem akarok megvenni 2020 tavaszán egy FL előttit, ha nyáron jön az FL utáni. Persze, ha tele lesz vágva DPF-el, meg adblue-val, akkor meg lehet, hogy pont azért rohanok, hogy még gyorsan egy FL előttit berendeljek
-
Patrick
addikt
-
válasz HussarF #6444 üzenetére
Bár nagy vonalakban igaz, de vannak kivételek is OFF kocsim 2 év alatt kért a kötelezőn felül egy azaz 1 db féklámpa kapcsolót. De olyan is volt persze hogy 100%-t kellett költeni Mondjuk ez pont egy 164 volt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- DIGI Mobil
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...